Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ακόμα οι παλιοί δεν επηρεαστηκαμε. Όσοι υπέγραψαν πριν τα νέα εντερ online τέλος Νοεμβρίου είναι οι πιο ευνοημένοι εφόσον δεν βάλουν χέρι σε αυτά γιατί έχουν εξαιρετικές τιμές για ακόμα 1.5 χρόνο. Όσοι έχουμε αυτές τις τιμές αλλά λήγουν φέτος να δω που θα πάμε αν δεν αλλάξει κάτι. 

  • Like 1
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
8 ώρες πριν, washcloud είπε

Και υποπτεύομαι πως η ποινή πρόωρης αποχώ, περιλαμβάνει,,,επιστροφή των "εκπτώσεων συνέπειας"...

Δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο στους όρους, όπου έχει (στο MVP) μόνο τον πίνακα με τα fixed ποσά ποινής. Την έκπτωση την κερδίζεις επειδή ήσουν συνεπής για όσο καιρό ήσουν στην Protergia.

Επειδή θα γίνει σχετικά σύντομα η ιστορία, θα επανέλθω με επιβεβαίωση είτε με την καταγελλία που θα ρίξω...

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, satsok2 είπε

Παιδιά, εμάς που υπογράψαμε myHomeEnter το Νοέμβρη μας επηρεάζει;;;

Μολις έλεγαν στο ραδιόφωνο (Real) ότι αφορά και τους παλιούς ;!;!!

Η τρομολαγνεια είναι ένα πιασαρικο επιχείρημα που χρησιμοποιείται από αρκετούς στα ΜΜΕ

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, satsok2 είπε

Μολις έλεγαν στο ραδιόφωνο (Real) ότι αφορά και τους παλιούς ;!;!!

Δουλειά τους είναι να "λένε" όλη μέρα κάθε μέρα.

Βάλε κανένα τραγουδάκι καλύτερα.😛

Δημοσ.

Καλημέρα αγαπητοί,

από σήμερα φαίνεται στο ebill ότι το online home είναι ενεργοποιημένο από 05/04 οπότε (θεωρητικά) για 1 χρόνο έχω κλείσει τις παλιότερες τιμές (0,17-0,13), και βλέπουμε.

Ακόμα δεν μου έχει έρθει τελικός από την Ελιν (που έφυγα) ούτε κάποιος λογαριασμός από τη Δεη φυσικά.

Όταν έκανα την αίτηση είχα βάλει και τα στοιχεία κάρτας για αυτόματη πληρωμή τα οποία και δέχτηκε το σύστημα.

Παρόλα αυτά βλέπω το παρακάτω. Σαν να πρέπει να κάνω ενεργοποίηση της κάρτας όπου ουσιαστικά ζητάει να περάσω τα στοιχεια από την αρχή. Να τα περάσω ή θα γίνει καμία βλακεία? Τους κάλεσε και ο υπάλληλος απάντησε "άμα θέλετε, μπορείτε να τα περάσετε" και επειδή θεωρώ ότι έπεσα σε άσχετο χρειάζομαι μια επιβεβαίωση.

image.png.321857937bf13c05d8aa0c22d8f86592.png

image.png.6e6c460a39ccff13b08a4bfd202118b3.png

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έφυγα από Γ1 της ΔΕΗ πριν από 20 μέρες και υπέγραψα σε υποκατάστημα το Enter+ με 0.18, μαζί με Κοτ Β. Θεωρητικά έχω κλειδώσει σε αυτή την τιμή για ένα χρόνο σωστα?

Επίσης με ρώτησε συγγενής που είναι στη ΔΕΗ αν συμφέρει να πάει σε σταθερό πρόγραμμα αλλά με της καινούργιες τιμές δεν ξέρω αν αξίζει να του το προτείνω ή αν του βγαίνει μια η άλλη με το Γ1 που είχε.

Επεξ/σία από Georgz
  • Like 1
Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους, έχω Γ1 Οικιακό και πληρώνω ρήτρα κανονικά. Έχω κατανάλωση περίπου 1000 kwh κάθε μήνα.

Με τα τωρινά δεδομένα και τις νέες αυξήσεις τι συμφέρει (0,25-0,18); Δυστυχώς δεν πρόλαβα να κάνω αίτηση για τις προηγούμενες τιμές. Τώρα μαζί με τις αυξήσεις φαντάζομαι θα αυξηθεί και η ρήτρα αναπροσαρμογής;

Σε πρώτη κίνηση έκανα αίτηση για νυχτερινό. Γνωρίζετε πόσο καιρό παίρνει; Πλήρωσα μέσω ebanking το ποσό που μου ήρθε σε μήνυμα από το ΔΕΔΔΗΕ.

 

Σε σύγκριση των 3 προγραμμάτων, το Online μου φαίνεται πιο οικονομικό τώρα.

https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/revma/sygkrisi-proionton/?products=1135,1138,1136

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, userAnon είπε

Καλημέρα αγαπητοί,

από σήμερα φαίνεται στο ebill ότι το online home είναι ενεργοποιημένο από 05/04 οπότε (θεωρητικά) για 1 χρόνο έχω κλείσει τις παλιότερες τιμές (0,17-0,13), και βλέπουμε.

Ακόμα δεν μου έχει έρθει τελικός από την Ελιν (που έφυγα) ούτε κάποιος λογαριασμός από τη Δεη φυσικά.

Όταν έκανα την αίτηση είχα βάλει και τα στοιχεία κάρτας για αυτόματη πληρωμή τα οποία και δέχτηκε το σύστημα.

Παρόλα αυτά βλέπω το παρακάτω. Σαν να πρέπει να κάνω ενεργοποίηση της κάρτας όπου ουσιαστικά ζητάει να περάσω τα στοιχεια από την αρχή. Να τα περάσω ή θα γίνει καμία βλακεία? Τους κάλεσε και ο υπάλληλος απάντησε "άμα θέλετε, μπορείτε να τα περάσετε" και επειδή θεωρώ ότι έπεσα σε άσχετο χρειάζομαι μια επιβεβαίωση.

image.png.321857937bf13c05d8aa0c22d8f86592.png

image.png.6e6c460a39ccff13b08a4bfd202118b3.png

Εάν πράγματι ήσουν στο online τότε δεν θα έπρεπε να σου βγάζει την επιλογή για ενεργοποίηση πάγιας εντολής, αλλά μόνο επιλογή για αλλαγή κάρτας.

Spoiler

image.png.796b0bbd3a7a8eba9536b950c7238cfc.png

 

Καλό θα ήταν να επικοινωνήσεις μαζί τους πρώτα από όλα για να επιβεβαιώσεις ότι έχεις μπει στο online, και αν ναι να διορθώσουν αυτό που σου βγάζει στο ebill.

https://ebill.dei.gr/TechnicalSupport.aspx

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

ΔΕΗ: "Οι νέοι τιμοκατάλογοι των συγκεκριμένων προϊόντων αφορούν όσους τα επιλέξουν από τις 11.04.2022 και η τιμή θα παραμείνει σταθερή μέχρι το τέλος της σύμβασης"

  • Like 2
Δημοσ.

Σήμερα εμφανίστηκε και σε μένα η καρτέλα ρεύματος με αίτηση από 4/4 , βέβαια δεν έχουν ενεργοποιήσει ακόμα το myhome online 

Screenshot_20220412-095844_Chrome.png

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, userAnon είπε

Καλημέρα αγαπητοί,

από σήμερα φαίνεται στο ebill ότι το online home είναι ενεργοποιημένο από 05/04 οπότε (θεωρητικά) για 1 χρόνο έχω κλείσει τις παλιότερες τιμές (0,17-0,13), και βλέπουμε.

Ακόμα δεν μου έχει έρθει τελικός από την Ελιν (που έφυγα) ούτε κάποιος λογαριασμός από τη Δεη φυσικά.

Όταν έκανα την αίτηση είχα βάλει και τα στοιχεία κάρτας για αυτόματη πληρωμή τα οποία και δέχτηκε το σύστημα.

Παρόλα αυτά βλέπω το παρακάτω. Σαν να πρέπει να κάνω ενεργοποίηση της κάρτας όπου ουσιαστικά ζητάει να περάσω τα στοιχεια από την αρχή. Να τα περάσω ή θα γίνει καμία βλακεία? Τους κάλεσε και ο υπάλληλος απάντησε "άμα θέλετε, μπορείτε να τα περάσετε" και επειδή θεωρώ ότι έπεσα σε άσχετο χρειάζομαι μια επιβεβαίωση.

image.png.321857937bf13c05d8aa0c22d8f86592.png

image.png.6e6c460a39ccff13b08a4bfd202118b3.png

Όταν θα βάλεις τα στοιχεία της κάρτας θα σου τραβήξει 0.01€ για επιβεβαίωση, εφόσον δεν εμφανίζεται η κάρτα σου κάνε εκ νέου ενεργοποίηση κάρτας 

Επεξ/σία από dimostr
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα τελικά μου έβγαλε το παρακάτω μήνυμα οτι το Home Online είναι ενεργό έως και τις 5/4/23 οπότε φαντάζομαι δε θα έχω πρόβλημα με τις τιμές....;

 

image.png.9fb18a96a1e595f00b7e403a9d92666e.png

Επεξ/σία από zmichalakis
  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Εάν πράγματι ήσουν στο online

Γράφει στη φωτογραφία που έχει ανεβάσει ο άνθρωπος ότι το προϊόν είναι ενεργό έως την τάδε ημερομηνία ,μην λέτε πράγματα που δεν έχουν σχέση 

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, zmichalakis είπε

Εμένα τελικά μου έβγαλε το παρακάτω μήνυμα οτι το Home Online είναι ενεργό έως και τις 5/4/23 οπότε φαντάζομαι δε θα έω πρόβλημα με τις τιμές....;

 

image.png.9fb18a96a1e595f00b7e403a9d92666e.png

Η νέα τιμή όπως ανέφερε και ο moderator πιο πάνω είναι για όσους το επιλεξουν από 11/04

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, kosmasgr είπε

Η νέα τιμή όπως ανέφερε και ο moderator πιο πάνω είναι για όσους το επιλεξουν από 11/04

Μαζί σου, εγώ υπέγραψα τέλη Μάρτη για το Online και χτες ουσιαστικά ενεργοποιήθηκα πιθανά στο Γ1. Οπότε αμέσως  αιτήθηκα το online από το e-bill και σήμερα μου έβγαλε αυτό το μήνυμα....

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...