Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ξέρετε πόσο καιρό χρειάζεται για να ενεργοποιηθεί το my home online? στο ebill γράφει το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, teohokage είπε

ξέρετε πόσο καιρό χρειάζεται για να ενεργοποιηθεί το my home online? στο ebill γράφει το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση

Από 3- 7 μέρες... Υπομονή... 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Doubt είπε

(Αν σε πάρουν ενημέρωσε, κι εγώ στην ίδια περίπτωση είμαι)

να το κλείσει θες να πεις 😛

5 ώρες πριν, d300s είπε

Μόλις πήρα τηλέφωνο και μου λένε οτι απο τη στιγμή που έγινε η ενεργοποίηση μετά τις 10/4 ισχύουν οι νέες τιμές.

καλά σου είπανε , άλλον τον είπαν οτι κάθε βράδυ θα τρώει ξύλο άρα τυχερός είσαι ....

στείλε παράπονο (χρήσιμα έγγραφα) , 10 εργάσιμες και μετά ΡΑΕ

4 ώρες πριν, enteacher04 είπε

Είμαι εδώ και ένα χρόνο στον Enter+ και το συμβόλαιο μου λήγει την επόμενη εβδομάδα.

στείλε email οτι δεν επιθυμείς αυτόματη ανανέωση συμβολαίου αλλά να μεταβείς στο Γ1

2 ώρες πριν, teohokage είπε

ξέρετε πόσο καιρό χρειάζεται για να ενεργοποιηθεί το my home online? στο ebill γράφει το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση

2 μέρες με 2 μήνες , ανάλογα την περίπτωση

Δημοσ.

Λοιπόν, Αύγουστο σβήνει το Εντερ+ (τι μ@λ@κ@ς) δεν διάλεξα το άλλο που ηταν 24μηνο και έχω αρχίσει να ψάχνομαι διότι βλέπω τον επερχόμενο χειμώνα να συνδέω τα κλιματιστικά με δυναμό ποδηλάτου.

Από τις τελευταίες 10 σελίδες κατάλαβα ότι τον Ιούλιο πρέπει να ξεκινήσω να τσεκάρω τις όποιες επιλογές με τα τότε δεδομένα?

Δημοσ.
4 ώρες πριν, enteacher04 είπε

να βάλω καταγγελία σύμβασης μήπως, ώστε να λήξω το τρέχων συμβόλαιο, και μετά να κάνω το καινούργιο;

θα μείνεις χωρίς ρεύμα

1 λεπτό πριν, Αντώνης Τ. είπε

Από τις τελευταίες 10 σελίδες κατάλαβα ότι τον Ιούλιο πρέπει να ξεκινήσω να τσεκάρω τις όποιες επιλογές με τα τότε δεδομένα?

σωστά, εκτός αν μια στο εκατομμύριο παρουσιαστεί κάτι καλό απο σταθερά

Δημοσ.

Η παγίδα παρά τις ανακοινώσεις της ΔΕΗ είναι σε δύο σημεία...

1ον όσοι πήραμε συμβόλαια Γ1 ενώ κάναμε αίτηση για online.

2ον  η ενεργοποίηση του online γίνεται πολύ πολύ αργότερα και από την αίτηση και από την κατάθεση των υπογεγραμμένων υπευθύνων δηλώσεων ειδικά αν δεν έχεις κωδικούς ebill σαν νέος πελάτης ΔΕΗ. Η ενεργοποίηση του online γίνεται μέσα από το ebill και ουσιαστικά η ΔΕΗ θεωρεί ενεργοποίηση την εφαρμογή της πάγιας εντολής...πλέον πολλοί από εμάς βλέπουμε τιμοκατάλογο με τις καινούργιες τιμές όταν συνδεόμαστε στο ebill. Σε επικοινωνία μου ενώ αρχικά μου είπαν να μην ανησυχώ μετά τα άλλαξαν και με παρέπεμψαν σε άλλο τμήμα...και από ότι κατάλαβα παρά το ότι το αίτημα μου είναι υπό εξέταση με έχουν βάλει με τις νέες τιμές. Και περιμένω πλέον τηλέφωνο για διευκρινίσεις. Και μιλάμε ότι έχω κάνει αρχική αίτηση 2/4 ημερομηνία econtract και οι υπεύθυνες δηλώσεις κατατέθηκαν 6/4...πολλές μέρες πριν αλλάξουν οι τιμές.

 

 

  • Sad 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, SpirtouLisS είπε

Η παγίδα παρά τις ανακοινώσεις της ΔΕΗ είναι σε δύο σημεία...

1ον όσοι πήραμε συμβόλαια Γ1 ενώ κάναμε αίτηση για online.

2ον  η ενεργοποίηση του online γίνεται πολύ πολύ αργότερα και από την αίτηση και από την κατάθεση των υπογεγραμμένων υπευθύνων δηλώσεων ειδικά αν δεν έχεις κωδικούς ebill σαν νέος πελάτης ΔΕΗ. Η ενεργοποίηση του online γίνεται μέσα από το ebill και ουσιαστικά η ΔΕΗ θεωρεί ενεργοποίηση την εφαρμογή της πάγιας εντολής...πλέον πολλοί από εμάς βλέπουμε τιμοκατάλογο με τις καινούργιες τιμές όταν συνδεόμαστε στο ebill. Σε επικοινωνία μου ενώ αρχικά μου είπαν να μην ανησυχώ μετά τα άλλαξαν και με παρέπεμψαν σε άλλο τμήμα...και από ότι κατάλαβα παρά το ότι το αίτημα μου είναι υπό εξέταση με έχουν βάλει με τις νέες τιμές. Και περιμένω πλέον τηλέφωνο για διευκρινίσεις. Και μιλάμε ότι έχω κάνει αρχική αίτηση 2/4 ημερομηνία econtract και οι υπεύθυνες δηλώσεις κατατέθηκαν 6/4...πολλές μέρες πριν αλλάξουν οι τιμές.

 

 

Ολοι αν πατήσουμε αναλυτικός τιμοκατάλογος μας εμφάνιζει τον τρέχοντα τιμοκατάλογο δεν σημαίνει οτι κλείσαμε αυτές τις τιμές.. απο κατω λεει την ημερομηνία ενεργοποίησης του πακέτου..

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, SpirtouLisS είπε

πλέον πολλοί από εμάς βλέπουμε τιμοκατάλογο με τις καινούργιες τιμές όταν συνδεόμαστε στο ebil

Τοντι τιμές έχεις θα το δεις στο λογαριασμό 

Ο κατάλογος που αναφέρεται μέσα στο ebill ακόμα και σε.αυτους που είναι με συμβόλαιο του 2021 είναι ο καινούργιος 

Για το τι τιμή έχεις πραγματικά θα το δεις από εκεί που λέει έως πότε είναι ενεργό τομσυμβολαιο σου 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, berny είπε

Ολοι αν πατήσουμε αναλυτικός τιμοκατάλογος μας εμφάνιζει τον τρέχοντα τιμοκατάλογο δεν σημαίνει οτι κλείσαμε αυτές τις τιμές.. απο κατω λεει την ημερομηνία ενεργοποίησης του πακέτου..

Και τι γίνεται με όσους από κάτω γράφει υπό εξέταση και εδώ και δέκα μέρες...και ενεργοποίησαμε την πάγια εντολή μετά την αλλαγή τιμών?σας λέω εγώ ότι στην εξυπηρέτηση δεν ξέρουν και οι ίδιοι τι ισχύει...όταν.τους είπα ότι η ενεργοποίηση της πάγιας εντολής έγινε μετά την αλλαγή τιμών τότε άλλαξαν στάση και με παρέπεμψαν για διευκρινίσεις αύριο...

Δημοσ.
Μόλις τώρα, SpirtouLisS είπε

Και τι γίνεται με όσους από κάτω γράφει υπό εξέταση και εδώ και δέκα μέρες...και ενεργοποίησαμε την πάγια εντολή μετά την αλλαγή τιμών?σας λέω εγώ ότι στην εξυπηρέτηση δεν ξέρουν και οι ίδιοι τι ισχύει...όταν.τους είπα ότι η ενεργοποίηση της πάγιας εντολής έγινε μετά την αλλαγή τιμών τότε άλλαξαν στάση και με παρέπεμψαν για διευκρινίσεις αύριο...

ΣτΚ / ΡΑΕ (αφού έχεις κάνει απαραίτητα έγγραφο παράπονο)

και περάσαν 10 εργάσιμες

  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, SpirtouLisS είπε

Και τι γίνεται με όσους από κάτω γράφει υπό εξέταση και εδώ και δέκα μέρες...και ενεργοποίησαμε την πάγια εντολή μετά την αλλαγή τιμών?σας λέω εγώ ότι στην εξυπηρέτηση δεν ξέρουν και οι ίδιοι τι ισχύει..

Κάποιοι εδώ μέσα είχαν λυσσαξει να λένε και να ξαναλένε " κάντε αίτηση σε κατάστημα για το enter και αφήστε το online γιατί πιθανόν να έχετε μπλεξίματα" ελπίζω τώρα όλοι να κατάλαβαν το γιατί. Ακόμη και όλα να εξελιχθούν ομαλά, το άγχος και την ανασφάλεια κάποιοι ήδη το βιώνουν.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, vali είπε

Κάποιοι εδώ μέσα είχαν λυσσαξει να λένε και να ξαναλένε " κάντε αίτηση σε κατάστημα για το enter και αφήστε το online γιατί πιθανόν να έχετε μπλεξίματα" ελπίζω τώρα όλοι να κατάλαβαν το γιατί. Ακόμη και όλα να εξελιχθούν ομαλά, το άγχος και την ανασφάλεια κάποιοι ήδη το βιώνουν.

Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτη λένε στο χωριό μου...τα λέγατε...

 

Δημοσ.

Μια ερώτηση, για δεη μπορώ να καταχωρώ ένδειξη μετρητή κάθε μήνα; μου φενεται ότι δεν είναι εφικτό διότι μου λέει ότι μπορώ να καταχωρώ κάθε δύο μήνες. 

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, SpirtouLisS είπε

Και τι γίνεται με όσους από κάτω γράφει υπό εξέταση και εδώ και δέκα μέρες...και ενεργοποίησαμε την πάγια εντολή μετά την αλλαγή τιμών?σας λέω εγώ ότι στην εξυπηρέτηση δεν ξέρουν και οι ίδιοι τι ισχύει...όταν.τους είπα ότι η ενεργοποίηση της πάγιας εντολής έγινε μετά την αλλαγή τιμών τότε άλλαξαν στάση και με παρέπεμψαν για διευκρινίσεις αύριο...

Έγραψα με το χέρι "online 8/4/22" στη σύμβαση πριν τη στείλω κι έστειλα μαζί και τον τότε τιμοκατάλογο.

Μου απάντησαν τυποποιημένα "ελέγξαμε τα έγγραφα που μας στείλατε.." κλπ κλπ

Ας κοπιάσουν..

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Doubt είπε

Έγραψα με το χέρι "online 8/4/22" στη σύμβαση πριν τη στείλω κι έστειλα μαζί και τον τότε τιμοκατάλογο.

Μου απάντησαν τυποποιημένα "ελέγξαμε τα έγγραφα που μας στείλατε.." κλπ κλπ

Ας κοπιάσουν..

λέγεται και πλαστογραφία 😛

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...