Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, stelios120 είπε

Καλημέρα. Έχω Homeonline από τον Οκτώβριο 21. Στις 14/7 λήγει ο λογαριασμός. Σήμερα μου ήρθε μήνυμα ότι λήγει ο λογαριασμός και να μπω να τον πληρώσω. Στο ebill η κάρτα με την πάγια εντολή φαίνονται κανονικά. Έως τώρα δεν είχα πρόβλημα με την πάγια. Έχει συμβεί και σε άλλον; 

και σε μένα μου ήρθε το μήνυμα, το δικό μου Myhomeonline, λήγει τον 10/2023, επίσης είδα το παρακάτω στον λογαριασμό μου, το οποίο σε παλαιότερους δεν το έγραφε (Γ1Ν)

Inkedimage0_LI.jpg

Επεξ/σία από allareas
  • Sad 1
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, valadsk είπε

ξερω πολύ καλά τι γράφω. Έχει γραφθεί πολλές φορές ότι το online δεν γίνεται αυτόματα ακόμη και αν το υπογράψεις. Είσαι στη protergia σωστά; Μόλις λήξει κάνεις αίτηση για γ1 που είναι το ίδιο σαν να έκανες online και μετά μπαινεις στο ebill και ενεργοποιείς το online αν το κάνεις μέσω internet. Αν πας σε κατάστημα, το υπογράψεις και δεν ενεργοποιηθεί, σε βαλουν σε γ1 δλδ, πάλι τα ίδια το ενεργοποιείς εσύ από το evbill.  τι δεν κατάλαβα; (χωρίς ειρωνεία πραγματικά ρωτάω).

άλλοι δεν ξέρουν, άλλοι βαριούνται κλπ κλπ

Ισως σε εμενα καποια πραγματα ειναι αδιανοητα και δεδομενα. Δεν μπορει να διαθετεις εμπορικα ενα προγραμμα το οποιο δεν υλοποιειται διαδικτυακα αλλα ουτε και σε καταστημα. Θελω να κανω μια αλλαγη παροχου και να συνεχισω με τις δουλειες μου. Αν ισχυουν αυτα που γραφεις πολυ απλα θα προσπερασω και θα παω σε αλλο παροχο εστω και με διαφορετικη τιμη. Δεν μπορω να δεχτω ετσι απλα αυτο που γραφεις, οτι θα υπογραψω ενα προγραμμα και θα μπω σε αλλο. Σε καθε περιπτωση σε 10 ημερες περιπου που θα παω για την αλλαγη, θα ενημερωσω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/7/2022 στις 9:23 ΠΜ, skiace είπε

Προσπαθησαν να με "συμβουλεψουν" (η προισταμενη ειναι γνωστη), οτι το Γ1 αυτη την στιγμη ειναι πιο οικονομικο λογω επιδοτησεων.

δεν έχουν άδικο , 0,11 βγαίνει για Ιούλιο edit μπορεί και όχι ,, το θέμα είναι τι θα παίξει τους επόμενους μήνες με 0,40 χοντρικής που παίζει αυτό το διάστημα

Στις 12/7/2022 στις 9:23 ΠΜ, skiace είπε

Παροντες προισταμενος και υπαλληλος. Και οι 2 επιβεβαιωσαν οτι το myhome online σαν αλλαγη απο αλλο παροχο, γινεται κανονικα στο καταστημα.

καιρό είχα να το γράψω copy/paste :

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά ,γωνίες ,γραφεία και καναπέδες

Στις 12/7/2022 στις 9:23 ΠΜ, skiace είπε

Στα σχολια μου περι πιθανου μπλεξιματος σε αλλο προγραμμα και με ενδεχομενη ταλαιπωρια, απορησαν και μου δηλωσαν πως δεν εχουν ξανασυναντησει κατι παρομοιο.

σίιιγουρα 😁

μέχρι να ενεργοποιήσεις το online είσαι στο Γ1 , ακόμα και αν σου δώσουν να υπογράψεις το online

(λογικά Γ1 θα σου δώσουν να υπογράψεις, για το online πρέπει να δώσεις και κάρτα )

έχω στις σημειώσεις ήδη ένα ωραίο κείμενο για ΡΑΕ copy/paste :

o yiankap έχει γράψει ένα πολύ ωραίο κείμενο , προσάρμοσέ το
https://www.insomnia.gr/forums/topic/745862-δεη-myhome-onlineenter/?do=findComment&comment=58981634

 

γενικά είναι γνωστό οτι αν δεν τα ενεργοποίησεις μόνος σου απο ebill είσαι στο Γ1

Αναφορά σε κείμενο

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις;

Οι προϋποθέσεις για την ενεργοποίηση του ΔΕΗ myHome Online είναι η λήψη μηνιαίου λογαριασμού αποκλειστικά ηλεκτρονικά, μέσω της υπηρεσίας e-bill, η ενεργοποίηση πάγιας εντολής εξόφλησης μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και η 12μηνη διάρκεια συμβολαίου.

 κοίτα το enter έχει 5% συνέπεια και 2% με πάγια εντολή , καλύτερα υπέγραψε επιτόπου αυτό αντί του online μιας και το τελευταίο κουμπώνει πάνω στο Γ1 . Στην τελική βάλε στο excel κιλοβατώρες να δεις τη διαφορά

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
2 ώρες πριν, stelios120 είπε

Καλημέρα. Έχω Homeonline από τον Οκτώβριο 21. Στις 14/7 λήγει ο λογαριασμός. Σήμερα μου ήρθε μήνυμα ότι λήγει ο λογαριασμός και να μπω να τον πληρώσω. Στο ebill η κάρτα με την πάγια εντολή φαίνονται κανονικά. Έως τώρα δεν είχα πρόβλημα με την πάγια. Έχει συμβεί και σε άλλον; 

Σε όλους στέλνουν. Μη πληρώνεις, άσε να τραβήξει η πάγια.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου ήρθε σήμερα λογαριασμός ΔΕΗ Μάλιστα τον αναφέρουν ως Γ1 my home online.Ενω το προηγουμενο  του προηγούμενου μήνα όπως και όλων των μηνών της διετής σύμβασης,το ανέφεραν ως my home online.

Αναφερουν ότι 17/8/2022  λήγει το συμβόλαιο κλειστό διετες.Μάλιστα ο λογαριασμός που εκδόθηκε ήταν έναντι.

Για 646 kwh χρεώσεις προμήθειαςΔΕΗ 61.46 ήταν και ρυθμιζομενες χρεώσεις 49 €.Καθε μήνα βγαίνει ο λογαριασμός.Τι να κάνω τώρα σε ποιον πάροχο να πάω;Εξάλλου τι διαφέρει το my home οnline από το Γ1 my home online που το έγραψε ένα μήνα πριν λήξει η διετής σύμβαση.Ευχαριστω.

Επεξ/σία από radiotileorasi
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, radiotileorasi είπε

Μου ήρθε σήμερα λογαριασμός ΔΕΗ Μάλιστα τον αναφέρουν ως Γ1 my home online.Ενω το προηγουμενο  του προηγούμενου μήνα όπως και όλων των μηνών της διετής σύμβασης,το ανέφεραν ως my home online.

Αναφερουν ότι 17/8/2022  λήγει το συμβόλαιο κλειστό διετες.Μάλιστα ο λογαριασμός που εκδόθηκε ήταν έναντι.

Για 646 kwh χρεώσεις προμήθειαςΔΕΗ 61.46 ήταν και ρυθμιζομενες χρεώσεις 49 €.Καθε μήνα βγαίνει ο λογαριασμός.Τι να κάνω τώρα σε ποιον πάροχο να πάω;Εξάλλου τι διαφέρει το my home οnline από το Γ1 my home online που το έγραψε ένα μήνα πριν λήξει η διετής σύμβαση.Ευχαριστω.

Τον ήπιαμε δηλαδή με τα σταθερά? Κανονικά ποτέ έληγε το συμβόλαιο σου? 

Edit:τώρα είδα τη τελευταία πρόταση 

Στο θέμα, εφόσον λήγει το συμβόλαιο σου θα σε πετάξει στο myhomeonline με τις τωρινές τιμές(σύμφωνα με τα μέλη εδώ-ρώτα κιόλας τη ΔΕΗ)

Για αυτό το μήνα συμφέρει περισσότερο το Γ1, μελλοντικά κάνεις δεν ξέρει. Έχεις να διαλέξεις μεταξύ Γ1 με επιδοτήσεις η myhomeonline με τις τωρινές τιμές. 

Επεξ/σία από Manolo7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/7/2022 στις 3:12 ΜΜ, fragma είπε

Ανακοινώθηκε 0,20 (0,24 για ΚΟΤ) επιδότηση χωρίς όριο κατανάλωσης για ολα τα κυμαινόμενα για τον Ιούλιο. Πόσο είναι η κιλοβατώρα χωρίς τις επιδοτήσεις για να υπολογίσουμε αν συμφέρει το σταθερό μας;

 

Καλησπέρα σας @fragma @korakios @pnea1973

Να υποθέσω πως τα παραπάνω έχουν εφαρμογή μόνο σε κύρια κατοικία;

Ρωτώ επειδή στην κυρία έχω μείνει με Γ1Ν, αλλά στο χωριό έβαλα Online & -όπως οι περισσότεροι δηλαδή- δεν ξέρω αν πρέπει να το διακόψω επιστρέφοντας στο Γ1Ν ή όχι (ακόμα;).

Επεξ/σία από apapadop837
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, apapadop837 είπε

Να υποθέσω πως τα παραπάνω έχουν εφαρμογή μόνο σε κύρια κατοικία;

απο Ιούλιο όχι

7 λεπτά πριν, apapadop837 είπε

αλλά στο χωριό έβαλα Online & -όπως οι περισσότεροι δηλαδή- δεν ξέρω αν πρέπει να το διακόψω επιστρέφοντας στο Γ1Ν ή όχι (ακόμα;).

αν έκλεισες με  0,10 δεν κάνουμε συζήτηση , αν με  0,18 τότε περίμενε τα νέα τιμολόγια που θα ανακοινωθούν σε λίγες μέρες, θα βγούνε του Αυγούστου και τέλος του μήνα του Σεπτεμβρίου

μετά το ξανασκέφτεσαι

Επεξ/σία από korakios
  • Like 2
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, korakios είπε

απο Ιούλιο όχι

αν έκλεισες με  0,10 δεν κάνουμε συζήτηση , αν με  0,18 τότε περίμενε τα νέα τιμολόγια που θα ανακοινωθούν σε λίγες μέρες, θα βγούνε του Αυγούστου και τέλος του μήνα του Σεπτεμβρίου

μετά το ξανασκέφτεσαι

Ευχαριστώ πολύ αγαπητέ @korakios

Το 0,18 πρόλαβα την προτελευταία ημέρα, με αυτό θα πορευτώ στο του χωριού τώρα το καλοκαίρι. Να είστε καλά, εις το επανιδείν.

Δημοσ.
Στις 11/7/2022 στις 10:12 ΜΜ, vdanasto είπε

Μου απάντησαν σήμερα ότι το πρόβλημα είναι από πλευράς μου. Εν τω μεταξύ έχω δοκιμάσει διαφορετικούς browsers, διαφορετικά pc, διαφορετικό internet connection, διαφορετικές κάρτες από διαφορετικές τράπεζες. Πάντα το ίδιο error. Τους έστειλα ένα mail που τους κράζω αλλά δεν ξέρω αν θα βρεθεί άκρη, είναι πραγματικά αχαρακτήριστοι.

Εσύ βρήκες άκρη; Άνοιξε κι εσύ ένα ticket μπας και το δουν πιο σοβαρά. Φαντάζομαι πως δεν είναι κάτι που κάνει ο κόσμος καθημερινά και προφανώς δεν έχουν πάρει χαμπάρι το πρόβλημα.

Εν τω μεταξύ μου έστειλαν mail να τους στείλω πρώτα με mail ΑΔΤ και ΑΦΜ, για να επικοινωνήσουν μαζί μου...Τι είδους πρακτικές είναι αυτές;

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Lanike71 είπε

Εν τω μεταξύ μου έστειλαν mail να τους στείλω πρώτα με mail ΑΔΤ και ΑΦΜ, για να επικοινωνήσουν μαζί μου...Τι είδους πρακτικές είναι αυτές;

Ταυτοποίησης, στο εξηγούν στο mail που έλαβες.

Δημοσ.

Καλημέρα,

θέλω να κάνω αίτηση για το ENTER, το πρόγραμμα μου protergia fixed λήγει στις 9 Αυγούστου και βλέπω στο συμβόλαιο πως έχω επιβάρυνση 70 € για αποχώρηση πριν τη 12μηνο. Την αίτηση για το enter μπορώ να την κάνω τέλος Ιούλη ή θα χρεωθώ το penalty;image.png.534d519ea21e475ef406e13c62f47d10.png

Δημοσ.

Λογικά η αλλαγή παρόχου/προμηθευτή γίνεται την ημερομηνία καταμέτρησης από τον ΔΕΔΔΗΕ. Αν μπορεί κάποιος γνώστης να μας απαντήσει.

Εμένα λήγει 6/8 το ίδιο πρόγραμμα. Για να γλιτώσω τα 70€ θα κάνω αίτηση την άλλη εβδομάδα online στη ΔΕΗ.

Με τη λογική ότι σε κατάστημα (ΔΕΗ) θέλουν 4-5 εργάσιμες για αλλαγή από άλλο πάροχο, και τηλεφωνικά μου είπαν ότι θέλουν περίπου 20 εργάσιμες (η τιμή δεσμεύεται στην τιμή του προγραμματος την ημέρα της αίτησης).

Θα κάνω αίτηση περίπου 15 εργάσιμες πριν τη λήξη (ώστε η καταμέτρηση που πρέπει να γίνει απο ΔΕΔΔΗΕ να γίνει λίγο μετά τη λήξη). Δυστυχώς με τα χρονοδιαγράμματα δεν υπάρχουν αξιόπιστα data και όλα είναι εκτιμήσεις που μπορεί να πέσουν πολύ έξω.

Ελπίζω να μου βγει το πλάνο. (υπαρχουν 2 κινδυνοι, 1 να αλλάξει η τιμη μεχρι την αλλη εβδομαδα, 2 να γινει η μερτηση 1-2 ημερες νωριτερα και να πληρωσω πεναλτι).....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Relaxx είπε

Λογικά η αλλαγή παρόχου/προμηθευτή γίνεται την ημερομηνία καταμέτρησης από τον ΔΕΔΔΗΕ. Αν μπορεί κάποιος γνώστης να μας απαντήσει.

Όχι, όταν κάνεις αίτηση για αλλαγή παρόχου τότε μέσα σε 3-4 ημέρες ο ΔΕΔΔΗΕ στέλνει κάποιον εκτάκτως για να πάρει ενδείξεις τις οποίες θα τις δώσει στον παλιό πάροχο ώστε να εκδώσει τελικό λογαριασμό, όπως επίσης και στον νέο για να αρχίσει να χρεώνει αυτός από κει και πέρα.

17 λεπτά πριν, Relaxx είπε

Εμένα λήγει 6/8 το ίδιο πρόγραμμα. Για να γλιτώσω τα 70€ θα κάνω αίτηση την άλλη εβδομάδα online στη ΔΕΗ.

Με τη λογική ότι σε κατάστημα (ΔΕΗ) θέλουν 4-5 εργάσιμες για αλλαγή από άλλο πάροχο, και τηλεφωνικά μου είπαν ότι θέλουν περίπου 20 εργάσιμες (η τιμή δεσμεύεται στην τιμή του προγραμματος την ημέρα της αίτησης).

Θα κάνω αίτηση περίπου 15 εργάσιμες πριν τη λήξη (ώστε η καταμέτρηση που πρέπει να γίνει απο ΔΕΔΔΗΕ να γίνει λίγο μετά τη λήξη). Δυστυχώς με τα χρονοδιαγράμματα δεν υπάρχουν αξιόπιστα data και όλα είναι εκτιμήσεις που μπορεί να πέσουν πολύ έξω.

Ελπίζω να μου βγει το πλάνο. (υπαρχουν 2 κινδυνοι, 1 να αλλάξει η τιμη μεχρι την αλλη εβδομαδα, 2 να γινει η μερτηση 1-2 ημερες νωριτερα και να πληρωσω πεναλτι).....

Αν κάνεις την αίτηση 15 εργάσιμες πριν την λήξη τότε θα χρεωθείς κανονικά τα 70€ της πρόωρης αποχώρησης, και αυτό επειδή θα χρειαστούν μόλις 3-4 ημέρες για να ολοκληρωθεί η μετάβαση.

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Όχι, όταν κάνεις αίτηση για αλλαγή παρόχου τότε μέσα σε 3-4 ημέρες ο ΔΕΔΔΗΕ στέλνει κάποιον εκτάκτως για να πάρει ενδείξεις τις οποίες θα τις δώσει στον παλιό πάροχο ώστε να εκδώσει τελικό λογαριασμό, όπως επίσης και στον νέο για να αρχίσει να χρεώνει αυτός από κει και πέρα. 

Τότε, από τη μέτρηση ΔΕΔΔΗΕ ορίζεται η ημερομηνία (την εκτακτη εννοούσα). 🙂

25 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αν κάνεις την αίτηση 15 εργάσιμες πριν την λήξη τότε θα χρεωθείς κανονικά τα 70€ της πρόωρης αποχώρησης, και αυτό επειδή θα χρειαστούν μόλις 3-4 ημέρες για να ολοκληρωθεί η μετάβαση.

Τότε γιατί η μετάβαση θέλει 20 εργάσιμες??? Στις 5 έχουν την ένδειξη και κάνουν άλλες 15 για ολοκληρωθεί?

 

Σορρυ για τα Bold !!!

 

Σε κάθε περίπτωση όσο περνάνε οι μέρες βλέπω πολύ πιθανό να αλλάξει και η ΔΕΗ τα σταθερά. Είναι πολύ χαμηλότερα από όλους τους άλλους και μάλλον πρέπει να πάρω την απόφαση να πληρώσω τα 70€...

 

Επεξ/σία από Relaxx
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...