Προς το περιεχόμενο

Opel Corsa D 2009


pavloa

Προτεινόμενες αναρτήσεις

34 λεπτά πριν, meletis_m είπε

 

Ξεκινά να δεις για διαρροές και άλλαξε και μια τάπα ψυγείου γνήσια. Μετά τις 200,000 να δεις και για τη φλάντζα καθρέφτη πονάνε αυτά τα μοτέρ. Άλλαξε μόνο του καθρέφτη και όχι να ανοίξεις μοτερ

θενκ γιου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 29/7/2020 στις 10:50 ΠΜ, Green Dragon είπε

Καλημέρα σε όλους τους κορσάκιδες. Με ενδιαφέρει η αγορά ενός Corsa D, γύρω στο 2009-2010. Κατ'αρχήν το συστήνετε;

Τι χρειάζεται να προσέξω, εκτός από τα βασικά ( έλεγχος σε συνεργείο ) κ.λ.π. Έχω μπερδευτεί λίγο με τους κινητήρες και την ιπποδύναμη τους. Ο 1200 τι ιπποδύναμη έχει; Το πάει το αμάξι ή μπα;;; Ευχαριστώ!

Ότι ακριβώς έχει ειπωθεί. Είχα το Corsa D Sport του 2008 1.2 80PS. Στην πολη είναι καλό και στο ταξίδι άνετο. Μου είχε κάνει εντύπωση πόσο στιβαρό ήταν για την κατηγορία του. Δυστυχώς όμως έχει αρκετό βάρος (1200kg σχεδόν μόνο το αμάξι) και ο 1200αρης είναι πολύ λίγος. Το 1.4 θα ήταν καλύτερη επιλογή.

 

Στις 29/7/2020 στις 10:32 ΠΜ, poihths είπε

ερώτηση προς όλους τους κορσακιδες. Εδώ και κανα 2μηνο κάνω 150ΚΜ τη μέρα, βλέπω το παγούρι του ψυγείου χάνει περίπου 1 δάχτυλο ανα 10 μέρες. Συμπληρώνω νερό μέχρι τη μέση. Λογικά κάπου χάνει; ή παίζει να εξατμίζεται και λόγω ζέστης?

Ξανά ότι έχει ειπωθεί. Το κύκλωμα του ψυγείου είναι κλειστό και δεν δικαιολογείται να "εξατμίζεται" τόσο πολύ. Τσέκαρε στην τάπα του ψυγείου αν διακρίνεις "μαγιονέζα" (σαν γλίτσα καφέ). Αν ναι πας για καθρέφτη. Αλλιώς πρέπει να το δει συνεργείο αν υπάρχει αλλού διαρροή.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, red7genius είπε

Ότι ακριβώς έχει ειπωθεί. Είχα το Corsa D Sport του 2008 1.2 80PS. Στην πολη είναι καλό και στο ταξίδι άνετο. Μου είχε κάνει εντύπωση πόσο στιβαρό ήταν για την κατηγορία του. Δυστυχώς όμως έχει αρκετό βάρος (1200kg σχεδόν μόνο το αμάξι) και ο 1200αρης είναι πολύ λίγος. Το 1.4 θα ήταν καλύτερη επιλογή.

Καταλαβαίνω πως το λες. Τα 1400 είναι σαφώς καλύτερο, αλλά ανεβαίνει και η τιμή αρκετά. Μήπως το D Sport ήταν βαρύτερο από κατασκευής;

Για να εξαντλήσω και την τελευταία ελπίδα, αν κάποιος άλλος έχει το 1000   ή το 1200, ας γράψει την εμπειρία του.

Επεξ/σία από Green Dragon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, red7genius είπε

Το βάρος νομίζω είναι ίδιο σχεδόν σε όλα τα D, μικρες διαφορές ανάλογα την έκδοση.

Κοιτάζοντας λίγο τα αντίστοιχα με το corsa D, είδα το Nissan Micra K12, μοντέλο 2010, στα 1200cc.

Είδα λοιπόν ότι ζυγίζει 985 kg και τα 1200cc αποδίδουν 80hp, δηλαδή η σχέση είναι 12,3 kg/hp. Το αντίστοιχο στο corsa D, 1200cc είναι 15 kg/hp.

Αυτός ο δείκτης μπορεί να είναι ένα αξιόπιστο κριτήριο, για την επάρκεια του κινητήρα; Το συγκεκριμένο Micra K12 είναι προτιμότερο απο το Corsa D;

Επεξ/σία από Green Dragon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Green Dragon είπε

Κοιτάζοντας λίγο τα αντίστοιχα με το corsa D, είδα το Nissan Micra K12, μοντέλο 2010, στα 1200cc.

Είδα λοιπόν ότι ζυγίζει 985 kg και τα 1200cc αποδίδουν 80hp, δηλαδή η σχέση είναι 12,3 kg/hp. Το αντίστοιχο στο corsa D, 1200cc είναι 15 kg/hp.

Αυτός ο δείκτης μπορεί να είναι ένα αξιόπιστο κριτήριο, για την επάρκεια του κινητήρα; Το συγκεκριμένο Micra K12 είναι προτιμότερο απο το Corsa D;

Εάν πάς σε Corsa πάρε καλύτερα το 1200 .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα.

Αυτές τι μέρες κάθισα και παρατήρησα ότι το πρωί όταν βάζω μπρος ακούγεται ένα κροτάλισμα για 2-3 δευτερόλεπτα και μετά σταματάει.

Το πήγα στον μηχανικό χωρίς να του πω ότι το ακούω το πρωί, και μου είπε ΄απο μόνος του ότι ακούγεται η καδένα λίγο και ότι λογικά το πρωί πρέπει να κροταλίζει λίγο.. Του ειπα ναι το ακούω το πρωί και μου είπε ότι θέλει άλλαγμα η καδένα.

Καδένα και φλάτζα καθρέφτη μου είπε 150 ευρώ.

Και μου είπε καλό είναι να αλλάξουμε αντλία νερού και φλάτζα βαλβίδων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, pavloa είπε

Καλησπέρα.

Αυτές τι μέρες κάθισα και παρατήρησα ότι το πρωί όταν βάζω μπρος ακούγεται ένα κροτάλισμα για 2-3 δευτερόλεπτα και μετά σταματάει.

Το πήγα στον μηχανικό χωρίς να του πω ότι το ακούω το πρωί, και μου είπε ΄απο μόνος του ότι ακούγεται η καδένα λίγο και ότι λογικά το πρωί πρέπει να κροταλίζει λίγο.. Του ειπα ναι το ακούω το πρωί και μου είπε ότι θέλει άλλαγμα η καδένα.

Καδένα και φλάτζα καθρέφτη μου είπε 150 ευρώ.

Και μου είπε καλό είναι να αλλάξουμε αντλία νερού και φλάτζα βαλβίδων.

Εννοείται να αλλάξεις και τρόμπα νερού και φλάντζα καπακιού βαλβίδων , να μήν πληρώνεις 2 φορές εργασία. 

Αλλά εγω όταν είχα το Corsa C και χρειάστηκε να αλλάξω έβαλα με δική μου πρωτοβουλία το γνήσιο της GM σέτ .

Να ξέρεις ότι το χρόνο ζωής τής καδένας θα τον πολλαπλασιάζει η καλή ποιότητα λαδιού κινητήρα και οι συχνές αλλαγές κάθε 10.000 χιλιόμετρα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, meletis_m είπε

Εννοείται να αλλάξεις και τρόμπα νερού και φλάντζα καπακιού βαλβίδων , να μήν πληρώνεις 2 φορές εργασία. 

Αλλά εγω όταν είχα το Corsa C και χρειάστηκε να αλλάξω έβαλα με δική μου πρωτοβουλία το γνήσιο της GM σέτ .

Να ξέρεις ότι το χρόνο ζωής τής καδένας θα τον πολλαπλασιάζει η καλή ποιότητα λαδιού κινητήρα και οι συχνές αλλαγές κάθε 10.000 χιλιόμετρα 

προς το παρών έλεγα να αλλάξω μόνο καδένα και φλάτζα καθρέφτη, λόγο οικονομικής στενότητας.

Και μετά απο 2-3 μήνες να αλλάξω τρόμπα και φλάτζα βαλβίδων. Ο συνεργιατζής είναι γνωστός και πάντα μου κάνει καλές τιμές και άλλες δεν μου παίρνει λεφτά.

Θυμάσαι πόσο σου είχε βγεί το γνήσιο? σετ εννοείς καδένα και φλάτσα?

Πάντα στα αυτοκίνητα αλλάζω λάδια στις 8000-9000χλμ. ποτέ δεν τα αφήνω παραπάνω.

Total ή titan fuchs βάζω στα αυτοκίνητα, τώρα κατα πόσο αξιόπιστα είναι δεν ξέρω. Αλλά τόσα χρόνια κανένα δεν μου έβγαλε πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, pavloa είπε

προς το παρών έλεγα να αλλάξω μόνο καδένα και φλάτζα καθρέφτη, λόγο οικονομικής στενότητας.

Και μετά απο 2-3 μήνες να αλλάξω τρόμπα και φλάτζα βαλβίδων. Ο συνεργιατζής είναι γνωστός και πάντα μου κάνει καλές τιμές και άλλες δεν μου παίρνει λεφτά.

Θυμάσαι πόσο σου είχε βγεί το γνήσιο? σετ εννοείς καδένα και φλάτσα?

Πάντα στα αυτοκίνητα αλλάζω λάδια στις 8000-9000χλμ. ποτέ δεν τα αφήνω παραπάνω.

Total ή titan fuchs βάζω στα αυτοκίνητα, τώρα κατα πόσο αξιόπιστα είναι δεν ξέρω. Αλλά τόσα χρόνια κανένα δεν μου έβγαλε πρόβλημα.

Το αμάξι το έχω πουλήσει . Εάν θυμάμαι καλά σέτ είναι καδένα τεντωτήρας και αντλία . Από τιμή κάπου 200-220€ εαν θυμάμαι . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, meletis_m είπε

Το αμάξι το έχω πουλήσει . Εάν θυμάμαι καλά σέτ είναι καδένα τεντωτήρας και αντλία . Από τιμή κάπου 200-220€ εαν θυμάμαι . 

Οκ. θα πάω απο δευτέρα να ρωτήσω για το γνήσιο σετάκι να δω τι τιμή θα μου πουν.

Στα 150 που μου είπε, εκτος απο τον ιμάντα και την φλάτζα θα έχει και τα υπόλοιπα 'η μπα? Ξέχασα να το ρωτήσω αυτό.

Επεξ/σία από pavloa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, pavloa είπε

Οκ. θα πάω απο δευτέρα να ρωτήσω για το γνήσιο σετάκι να δω τι τιμή θα μου πουν.

Στα 150 που μου είπε, εκτος απο τον ιμάντα και την φλάτζα θα έχει και τα υπόλοιπα 'η μπα? Ξέχασα να το ρωτήσω αυτό.

Δε το γνωρίζω , διευκρινησε το μαζί του . Αλλά εάν είναι η διαφορά 30-40€ εγώ θα έβαζα γνήσιο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/7/2020 στις 1:29 ΜΜ, Green Dragon είπε

Καταλαβαίνω πως το λες. Τα 1400 είναι σαφώς καλύτερο, αλλά ανεβαίνει και η τιμή αρκετά. Μήπως το D Sport ήταν βαρύτερο από κατασκευής;

Για να εξαντλήσω και την τελευταία ελπίδα, αν κάποιος άλλος έχει το 1000   ή το 1200, ας γράψει την εμπειρία του.

Την παλευει μεσα στην πολη και σε ταξιδι με 100 120 νορμαλ δλδ. Αμα αναψεις ερ κοντισιον ζοριζεται βεβαια, λογικο. Το 1200 εχω facelift του 11. Καταναλωση καπου το χω σημειωσει δε θυμαμαι, χοντρικα με την τιμη στο 1.40 βαζω 40 ευρω κ καμω 400 χλμ περιπου. Κινηση ελάχιστη το πρωι κηφισος (αρα με 70 περιπου) κ επιστροφη με καποια κινηση αλλα περιπου 70 με καμια φορα σταματα ξεκινα  στην αγιας αννης θηβων . (Και μικρες αποστασεις για σουπερ ή βόλτες μεσα στα 400 χλμ)

Επεξ/σία από panosno1com
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/7/2020 στις 3:40 ΜΜ, meletis_m είπε

Εάν πάς σε Corsa πάρε καλύτερα το 1200 .

Για πες μας γιατί; Έχεις οδηγήσει το Corsa D 1.2 και το προτείνεις αντι του 1.4;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/8/2020 στις 4:36 ΜΜ, meletis_m είπε

Δε το γνωρίζω , διευκρινησε το μαζί του . Αλλά εάν είναι η διαφορά 30-40€ εγώ θα έβαζα γνήσιο.

Θα πάω να ρωτήσω.. ευχαριστώ πολύ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...