Προς το περιεχόμενο
makhs5

Nokia 3310 - 15,63€ - Banggood

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πηρα refund και εγω χωρις να συναντησω προβληματα μολις τους ειπα οτι ειναι imitation. Δεν εχω παραλαβει αλλα δε θα το ηθελα να ρισκαρω κιολας με κινεζικα τηλ αγνωστου προελευσης

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, james9tito είπε

Πηρα refund και εγω χωρις να συναντησω προβληματα μολις τους ειπα οτι ειναι imitation. Δεν εχω παραλαβει αλλα δε θα το ηθελα να ρισκαρω κιολας με κινεζικα τηλ αγνωστου προελευσης

Επρεπε να το ελεγαν ΞΕΚΑΘΑΡΑ στο site τους. Ηταν υποχρεωσή τους.

Να παραλαβω κι εγω πρωτα και θα κανω το claim.

Τι κανεις ακριβως? Για πες μας τι εστειλες και που.

 

 

Επεξ/σία από SeNNinhA

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, άμα κάνετε ακύρωση και παίρνετε refund, λέτε τα ακριβή βήματα επειδή έχει 35 διαφορετικούς συνδυασμούς στο "contact us", και το να πατήσεις πχ "cancel order" με αιτιολόγηση "no longer needed" ή "placed the wrong order" δεν είναι οτι είναι δικό τους λάθος αλλά οτι εσύ απλά άλλαξες γνώμη. Δηλαδή το κοιτάζω 10 λεπτά κι ακόμα δεν έχω βρεί τρόπο να κάνω cancel order μέσα από το site τους χωρίς να φανεί οτι είναι δικιά μου επιλογή μέσα απο τις προεπιλεγμένες κατηγορίες που σου δίνει.

Δηλαδή δεν έχει νόημα να λέει ο καθένας "πήρα refund", "το κράτησα δώρο" χωρίς να λέει τον τρόπο που το έκανε. Έκανες dispute από μέσα από το paypal; Μίλησες απλά με το support chat του banggood μέσα από οποιαδήποτε άκυρη κατηγορία; Μέσω κάποιου τρίτου τρόπου;

Επίσης πέρα από το οτι δεν είναι μάρκα, έχετε υπόψην σας τα πιθανά SAR levels του κινητού, και τι είδους πιστοποιήσεις έχει ή μάλλον δεν έχει πάρει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την παρακάτω παραγραφο την προσεξε κανεις απο εσας? Υπηρχε πιο πριν ή την προσθεσαν τωρα? Εχει κανενας καποιο αρχικο screen shoot?

 

image.png.dd8a8b79a360893be4e408457f25a999.png

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, helicoid είπε

Παιδιά, άμα κάνετε ακύρωση και παίρνετε refund, λέτε τα ακριβή βήματα επειδή έχει 35 διαφορετικούς συνδυασμούς στο "contact us", και το να πατήσεις πχ "cancel order" με αιτιολόγηση "no longer needed" ή "placed the wrong order" δεν είναι οτι είναι δικό τους λάθος αλλά οτι εσύ απλά άλλαξες γνώμη. Δηλαδή το κοιτάζω 10 λεπτά κι ακόμα δεν έχω βρεί τρόπο να κάνω cancel order μέσα από το site τους χωρίς να φανεί οτι είναι δικιά μου επιλογή μέσα απο τις προεπιλεγμένες κατηγορίες που σου δίνει.

Δηλαδή δεν έχει νόημα να λέει ο καθένας "πήρα refund", "το κράτησα δώρο" χωρίς να λέει τον τρόπο που το έκανε. Έκανες dispute από μέσα από το paypal; Μίλησες απλά με το support chat του banggood μέσα από οποιαδήποτε άκυρη κατηγορία; Μέσω κάποιου τρίτου τρόπου;

Επίσης πέρα από το οτι δεν είναι μάρκα, έχετε υπόψην σας τα πιθανά SAR levels του κινητού, και τι είδους πιστοποιήσεις έχει ή μάλλον δεν έχει πάρει.

Από την εφαρμογή του banggood επέλεξε να μιλήσεις με εκπρόσωπο. 

2 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Την παρακάτω παραγραφο την προσεξε κανεις απο εσας? Υπηρχε πιο πριν ή την προσθεσαν τωρα? Εχει κανενας καποιο αρχικο screen shoot?

image.png.dd8a8b79a360893be4e408457f25a999.png

Το έβαλαν μετά. 

Επεξ/σία από manosfp

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Επρεπε να το ελεγαν ΞΕΚΑΘΑΡΑ στο site τους. Ηταν υποχρεωσή τους.

Να παραλαβω κι εγω πρωτα και θα κανω το claim.

Τι κανεις ακριβως? Για πες μας τι εστειλες και που.

Μπηκα στο λογαριασμο μου και πατησα "order detail" και επειτα "ask for help" . Μιλησα με καποιον κινεζο υπθετω του ειπα οτι θελω full refund επειδη προκειται για imitation και χωρις μα και μου εκανε ακυρωση της παραγγελιας και με ενημερωσε ποσο θα χρειαστει να γινει το refund (2-3 μερες απο αυτους και μετα σιγουρα καμια βδομαδα τουλαχιστον απο την τραπεζα στην ελλαδα). 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο order details δεν βλέπω "ask for help. Δεξιά έχει ένα μενού με επιλογή help center. Και είναι απενεργοποιημένα τα chat λόγω ώρας φαντάζομαι

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.