Προς το περιεχόμενο

Αναβάλλεται για το 2021 η κυκλοφορία του Deathloop


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ένας από τους πλέον ενδιαφέροντες τίτλους νέας γενιάς πέφτει θύμα των περιστάσεων με την κυκλοφορία του να πηγαίνει πλέον για τη νέα χρονιά.

Σημαντικό πλήγμα για το επερχόμενο PS5, καθώς η λίστα των τίτλων που θα το συνοδεύσουν κατά το λανσάρισμά του μειώθηκε κατά έναν. Ο λόγος για το Deathloop, το action adventure των Arkane Studios (δημιουργοί των Dishonored) και Bethesda το οποίο αντί για τη φετινή εορταστική περίοδο, όπως αναμενόταν, θα κυκλοφορήσει εν τέλει το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

Σε μήνυμά του στο Twitter, το στούντιο επικαλέστηκε τις ιδιαίτερες συνθήκες της εποχής και τις δυσκολίες της δουλειάς από το σπίτι:

Πήραμε την απόφαση να μεταθέσουμε την κυκλοφορία του Deathloop το δεύτερο τρίμηνο του 2021. Η πρόθεσή μας για τον τίτλο είναι η δημιουργία ενός τίτλου αντάξιου της Arkane που θα σας μεταφέρει σε έναν πρωτόγνωρο, μοναδικό κόσμο. Παράλληλα, η υγεία και η ασφάλεια όλων των ανθρώπων της Arkane Lyon αποτελεί τη βασική μας προτεραιότητα. Έχοντας προσαρμοστεί πλέον στην εργασία από το σπίτι, αντιληφθήκαμε ότι μία τόσο λεπτομερής δουλειά, ικανή να προσφέρει εμπειρίες νέας γενιάς, απαιτεί περισσότερο χρόνο απ’ ό,τι συνήθως.

Το Deathloop αναμένεται να κυκλοφορήσει μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου 2021 σε PS5 και PC.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tου... ποιού ?

εντιτ

αν δεν μπορεί ΑΥΤΗ η δουλεια να γίνει απο το σπίτι με τα μέσα, την τεχνογνωσία, κλπ που έχει αυτή ειδικά η δουλειά και οι εργαζόμενοί της, καλύτερα να το κλείσουν το studio ή να το κάνουν studio μασάζ... Δεν είναι δικαιολογία αυτή...

Επεξ/σία από Eloy
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, Eloy είπε

Tου... ποιού ?

εντιτ

αν δεν μπορεί ΑΥΤΗ η δουλεια να γίνει απο το σπίτι με τα μέσα, την τεχνογνωσία, κλπ που έχει αυτή ειδικά η δουλειά και οι εργαζόμενοί της, καλύτερα να το κλείσουν το studio ή να το κάνουν studio μασάζ... Δεν είναι δικαιολογία αυτή...

Φαντάζομαι ότι δεν έχεις κάνει ανάπτυξη παιχνιδιού ή εφαρμογής στη ζωή σου, ε; Μάλλον αυτοί θα ξέρουν καλύτερα από σένα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 minutes ago, Eloy said:

Tου... ποιού ?

εντιτ

αν δεν μπορεί ΑΥΤΗ η δουλεια να γίνει απο το σπίτι με τα μέσα, την τεχνογνωσία, κλπ που έχει αυτή ειδικά η δουλειά και οι εργαζόμενοί της, καλύτερα να το κλείσουν το studio ή να το κάνουν studio μασάζ... Δεν είναι δικαιολογία αυτή...

Έχεις ένα δίκιο, πάντως εμπειρικά θεωρώ η δουλειά γίνεται ποιο γρήγορα στον ίδιο χώρο, ή από κοντά. Μάλλον είναι η εύκολη δικαιολογία της εποχής για να καθυστερήσει κάτι, αν και θα ήταν καλύτερα να έλεγαν απλά ότι θέλουν να το τελειοποιήσουν. Όμως μαρκετιστες είναι αυτοί, εστιάζουν στο εφήμερο και χάνουν την ουσία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Eloy είπε

Tου... ποιού ?

εντιτ

αν δεν μπορεί ΑΥΤΗ η δουλεια να γίνει απο το σπίτι με τα μέσα, την τεχνογνωσία, κλπ που έχει αυτή ειδικά η δουλειά και οι εργαζόμενοί της, καλύτερα να το κλείσουν το studio ή να το κάνουν studio μασάζ... Δεν είναι δικαιολογία αυτή...

 

Να φανταστώ ότι στο δικό σας στούντιο βγάζετε πεντέξι παιχνίδια τον μήνα, οπότε μόλις διάβασες τα νέα, εξαγριώθηκες, ε;

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Basil G είπε

Έχεις ένα δίκιο, πάντως εμπειρικά θεωρώ η δουλειά γίνεται ποιο γρήγορα στον ίδιο χώρο, ή από κοντά. Μάλλον είναι η εύκολη δικαιολογία της εποχής για να καθυστερήσει κάτι, αν και θα ήταν καλύτερα να έλεγαν απλά ότι θέλουν να το τελειοποιήσουν. Όμως μαρκετιστες είναι αυτοί, εστιάζουν στο εφήμερο και χάνουν την ουσία...

Μα είναι προφανές οτι οι πρώτες δουλειές που μπορούν να γίνονται απο το σπίτι είναι οι δουλειές πληροφορικής. Ποιόν περιμένουν να το κάνει - οι σιδεράδες ή οι φουρναραίοι ? Και φυσικά είναι η εύκολη δικαιολογία της εποχής (και των ημερών μας) - αλλιώς ας πάει για τον επόμενο αιώνα η τηλεεργασία... Ολα τα μεγάλα προγράμματα μοιράζονται τα τμήματά τους σε δεκάδες ανθρώπους στα 4 σημεία του πλανήτη και στο τέλος της μέρας τα ανεβάζουν στο δίκτυο όπου γίνονται compile και δοκιμάζονται, ακολουθούν οι παρατηρήσεις και στέλνονται οι σχετικές ειδοποιήσεις και την άλλη μέρα ξανά το ίδιο...

Και στο κάτω-κάτω -  μην τα ξαναλέμε - το 8ωρο στο γραφείο είναι 6-7 ώρες πραγματική δουλειά ενώ στο σπίτι το 8ωρο γίνεται 10ωρο... Κατα τα άλλα, η τελεεργασία τους καθυστέρησε... :)  με 24άρα  (καθαρή 10mbps) επικοινωνούν τα προγραμματιστικά στελέχη σ'αυτές τις εταιρίες   ?  :)

 

4 ώρες πριν, sdragon είπε

Φαντάζομαι ότι δεν έχεις κάνει ανάπτυξη παιχνιδιού ή εφαρμογής στη ζωή σου, ε; Μάλλον αυτοί θα ξέρουν καλύτερα από σένα.

 Φυσικά δεν έχω κάνει. Εχεις κάνει εσύ ? - σε ποιό ? - για πες να θαυμάσω...

Επεξ/σία από Eloy
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Eloy είπε

Tου... ποιού ?

εντιτ

αν δεν μπορεί ΑΥΤΗ η δουλεια να γίνει απο το σπίτι με τα μέσα, την τεχνογνωσία, κλπ που έχει αυτή ειδικά η δουλειά και οι εργαζόμενοί της, καλύτερα να το κλείσουν το studio ή να το κάνουν studio μασάζ... Δεν είναι δικαιολογία αυτή...

Γιατί δεν τους στέλνεις ένα email με τα παράπονα και τις συμβουλές σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, invisiblesurfer είπε

Γιατί δεν τους στέλνεις ένα email με τα παράπονα και τις συμβουλές σου;

Τo έχω κάνει ήδη - μου απάντησαν οτι χάλασε ο σκληρός στο γραφείο και πρέπει να τα ξανακάνουν όλα απο την αρχή... ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 19/08/2020 at 21:13, Eloy said:

Μα είναι προφανές οτι οι πρώτες δουλειές που μπορούν να γίνονται απο το σπίτι είναι οι δουλειές πληροφορικής. Ποιόν περιμένουν να το κάνει - οι σιδεράδες ή οι φουρναραίοι ? Και φυσικά είναι η εύκολη δικαιολογία της εποχής (και των ημερών μας) - αλλιώς ας πάει για τον επόμενο αιώνα η τηλεεργασία... Ολα τα μεγάλα προγράμματα μοιράζονται τα τμήματά τους σε δεκάδες ανθρώπους στα 4 σημεία του πλανήτη και στο τέλος της μέρας τα ανεβάζουν στο δίκτυο όπου γίνονται compile και δοκιμάζονται, ακολουθούν οι παρατηρήσεις και στέλνονται οι σχετικές ειδοποιήσεις και την άλλη μέρα ξανά το ίδιο...

Και στο κάτω-κάτω -  μην τα ξαναλέμε - το 8ωρο στο γραφείο είναι 6-7 ώρες πραγματική δουλειά ενώ στο σπίτι το 8ωρο γίνεται 10ωρο... Κατα τα άλλα, η τελεεργασία τους καθυστέρησε... :)  με 24άρα  (καθαρή 10mbps) επικοινωνούν τα προγραμματιστικά στελέχη σ'αυτές τις εταιρίες   ?  :)

 Φυσικά δεν έχω κάνει. Εχεις κάνει εσύ ? - σε ποιό ? - για πες να θαυμάσω...

Εγώ που έχω εργαστεί λόγω φύσης επαγγέλματος πολύ έτσι, συμφωνώ στο θέμα του χρόνου. Στο σπίτι μπορεί να αφιερώσεις πολύ περισσότερο χρόνο για ένα πρότζεκτ από ότι έξω. Ειδικά σε τέτοιες δουλειές που από τη φύση τους χρειάζονται σκέψη και δημιουργικο, την δουλειά στην ουσία δεν την αφήνεις ποτέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/8/2020 στις 7:13 ΜΜ, Eloy είπε

Μα είναι προφανές οτι οι πρώτες δουλειές που μπορούν να γίνονται απο το σπίτι είναι οι δουλειές πληροφορικής. Ποιόν περιμένουν να το κάνει - οι σιδεράδες ή οι φουρναραίοι ? Και φυσικά είναι η εύκολη δικαιολογία της εποχής (και των ημερών μας) - αλλιώς ας πάει για τον επόμενο αιώνα η τηλεεργασία... Ολα τα μεγάλα προγράμματα μοιράζονται τα τμήματά τους σε δεκάδες ανθρώπους στα 4 σημεία του πλανήτη και στο τέλος της μέρας τα ανεβάζουν στο δίκτυο όπου γίνονται compile και δοκιμάζονται, ακολουθούν οι παρατηρήσεις και στέλνονται οι σχετικές ειδοποιήσεις και την άλλη μέρα ξανά το ίδιο...

Και στο κάτω-κάτω -  μην τα ξαναλέμε - το 8ωρο στο γραφείο είναι 6-7 ώρες πραγματική δουλειά ενώ στο σπίτι το 8ωρο γίνεται 10ωρο... Κατα τα άλλα, η τελεεργασία τους καθυστέρησε... :)  με 24άρα  (καθαρή 10mbps) επικοινωνούν τα προγραμματιστικά στελέχη σ'αυτές τις εταιρίες   ?  :)

 Φυσικά δεν έχω κάνει. Εχεις κάνει εσύ ? - σε ποιό ? - για πες να θαυμάσω...

Το πρόβλημα με την ανάπτυξη τίτλων είναι ότι κατά κύριο λόγο δουλεύεις με μεγάλα αρχεία μέσω δικτύου και όχι τοπικά με αποτέλεσμα η όλη διαδικασία να γίνεται εξαιρετικά αργή. Αν σε αυτό προσθέσεις το ότι αλλάζει εντελώς το evaluation (ο επικεφαλής σου μπορούσε να δει κάτι ερχόμενος μέχρι το γραφείο σου, τώρα πρέπει να κάνετε call ή να ελέγξει ο ίδιος αρχείο/α), τη διαφορετική δομή των δημιουργικών/brainstorming meeting, τις αλλαγές σε hardware (ενδεχομένως κάποιοι να πρέπει να δουλέψουν σε διαφορετικά συστήματα απ' αυτά που είχαν στο γραφείο), τη μειωμένη παραγωγικότητα λόγω περιβάλλοντος (δεν ξέρεις πώς επηρεάζει τον καθέναν η αλλαγή αυτή), το στρες λόγω ειδικών συνθηκών και την ισορροπία work/life, τότε καταλαβαίνεις γιατί τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως τα λες.

Σε στούντιο ανάπτυξης δουλεύω, θα μου επιτρέψεις να γνωρίζω δυο πράγματα παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...