Προς το περιεχόμενο

H300s - Νέο Πρόγραμμα Backup VOIP Ρυθμίσεων


DanielRGr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, D@ck είπε

αν βρει ο γνωστός σου ενδεχόμενος κάποιο παλιό Ρούτερ Η300?

 Μα και το παλιο με το που το συνδεσω στο ιντερνετ, θα παρει update στο firmware.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 490
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 19/2/2023 στις 1:36 ΜΜ, runner69 είπε

 Μα και το παλιο με το που το συνδεσω στο ιντερνετ, θα παρει update στο firmware.

αλλαγή το root password offline = χωρίς να συνδέσεις το dsl cable και ύστερα backup το configuration file ώστε να έχεις πάλι το ίδιο  password αν πάρει νέο firmware

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, είμαι στην cosmote με speedport plus 2 και καθε μερα παθαίνει 7-8 αποσυνδεσεις, ενώ για να επανασυγχρονιστεί κάνει 3-4 λεπτά. Με άλλο ρουτερ της cosmote τα ιδια. 
Το πρόβλημά μου φάνηκε να διορθώθηκε χρησιμοποιώντας το H300S της vodafone που είχα εύκαιρο, αλλά με αυτό δεν είχα τηλέφωνο.

Η ερώτησή μου είναι: Μπορώ να σετάρω το voip στο H300S που έχει κλειδωμένες τις voip ρυθμίσεις έχοντας τους κωδικούς voip με κάποιο τρόπο;

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

 

Επεξ/σία από kailopaido
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Super Moderators
On 01/11/2023 at 08:15, Tzimmys said:

Καλημέρα.

Μήπως έχει κανείς το πρόγραμμα?

Δεν έχει νόημα πλέον, η Vodafone δίνει και PPPoE και SIP Credentials πλέον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
On 04/11/2023 at 18:40, Thresh said:

Δεν έχει νόημα πλέον, η Vodafone δίνει και PPPoE και SIP Credentials πλέον.

θα προτιμουσα να εχω credentials απο το προγραμμα .

αν χρειαστω υποστηριξη , βαζω το δικο τους ρουτερ και τηλεφωνω .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 minute ago, stefanos_th said:

θα προτιμουσα να εχω credentials απο το προγραμμα .

αν χρειαστω υποστηριξη , βαζω το δικο τους ρουτερ και τηλεφωνω .

Το ίδιο πράγμα θα κάνεις και με τα credentials που θα παίρνεις από τον πάροχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Thresh said:

Το ίδιο πράγμα θα κάνεις και με τα credentials που θα παίρνεις από τον πάροχο.

αν τα ζητησω απο τον παροχο , θα μου κοψει την υποστηριξη.

αν τα παρω απο το προγραμμα, δεν θα το μαθει ποτε .

θα συνδεω το ροθτερ του , και θα ζηταω βοηθεια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
6 minutes ago, stefanos_th said:

αν τα ζητησω απο τον παροχο , θα μου κοψει την υποστηριξη.

αν τα παρω απο το προγραμμα, δεν θα το μαθει ποτε .

θα συνδεω το ροθτερ του , και θα ζηταω βοηθεια .

Θα σου κόψει την υποστήριξη όσο έχεις το δικό σου πάνω, αν βάλεις το δικό του θα το δει και θα παρέχει. Αυτό έλειπε με μία αλλαγή να κλειδώνουμε την απώλεια υποστήριξης για 24 μήνες συμβολαίου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...