Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 13/4/2024 στις 12:23 ΜΜ, agnostos13 είπε

Μα η τεχνολογία στα ηλεκτρικά είναι 90% στη μπαταρία και 10% στον ηλεκτροκινητήρα (εν αντιθέση με τα συμβατικά που είναι 99% στον κινητήρα και 1% στο καύσιμο).

Όταν η τεχνολογία φτάσει να έχουμε μπαταρίες με υψηλή χωρητικότητα για αυτονομία 700-1000 km, εύκολη ταχεία φόρτιση σε 1-5’ και χαμηλή φθορά <10% στη 10-ετία, τότε θα μιλάμε για ένα πλήρως ανταγωνιστικό πακέτο ως προς τα συμβατικά.

Και από εκεί και πέρα θα πρέπει να συνυπολογίσουμε το κόστος αγοράς-συντήρησης και το περιβαλοντικό αποτύπωμα που θα έχει (ανακυκλώσιμες μπαταρίες κλπ). 

Όσον αφορά το κομμάτι τιμή υπάρχει ένα πρόβλημα. Ωστόσο πλέον με την MG να μπαίνει στο παιχνίδι ίσως να λυθεί και αυτό.

Τώρα όσον αφορά την αυτονομία εξαρτάτε πάρα πολύ από τον χρήστη. Οι πλειονότητα των ανθρώπων στις συζητήσεις που μου έχουν φέρει το παράδειγμα Αθήνα - Θεσσαλονίκη οδικώς, δεν έχουν κάνει ποτέ καν το Αθήνα - Λάρισα. Γιατί λοιπόν να απορρίψεις ένα αυτοκίνητο με αυτό το κριτήριο όταν ποτέ δεν θα το χρησιμοποιήσεις με αυτό τον τρόπο;

Δικό μου παράδειγμα είμαι εγώ στο Ηράκλειο Κρήτης με θέση parking. Η πιο μακρινή μου διαδρομή είναι μια εκδρομή στα Χανιά που φορτιστές οκ υπάρχουν και η δουλειά μου είναι 30km μακρυά. Για μένα πέφτει κουτί το ηλεκτρικό. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν λεφτά για καινούργιο αυτοκίνητο γενικά 😜. Οι περισσότεροι γύρω μου έχουν αυτό το προφίλ και πολλοί από αυτούς μου φέρνουν το προηγούμενο παράδειγμα, όταν τους δείχνω τον χάρτη με τους φορτιστές στα Χανιά 🤣

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

32 minutes ago, manolis940 said:

Όσον αφορά το κομμάτι τιμή υπάρχει ένα πρόβλημα. Ωστόσο πλέον με την MG να μπαίνει στο παιχνίδι ίσως να λυθεί και αυτό.

Τώρα όσον αφορά την αυτονομία εξαρτάτε πάρα πολύ από τον χρήστη. Οι πλειονότητα των ανθρώπων στις συζητήσεις που μου έχουν φέρει το παράδειγμα Αθήνα - Θεσσαλονίκη οδικώς, δεν έχουν κάνει ποτέ καν το Αθήνα - Λάρισα. Γιατί λοιπόν να απορρίψεις ένα αυτοκίνητο με αυτό το κριτήριο όταν ποτέ δεν θα το χρησιμοποιήσεις με αυτό τον τρόπο;

Δικό μου παράδειγμα είμαι εγώ στο Ηράκλειο Κρήτης με θέση parking. Η πιο μακρινή μου διαδρομή είναι μια εκδρομή στα Χανιά που φορτιστές οκ υπάρχουν και η δουλειά μου είναι 30km μακρυά. Για μένα πέφτει κουτί το ηλεκτρικό. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν λεφτά για καινούργιο αυτοκίνητο γενικά 😜. Οι περισσότεροι γύρω μου έχουν αυτό το προφίλ και πολλοί από αυτούς μου φέρνουν το προηγούμενο παράδειγμα, όταν τους δείχνω τον χάρτη με τους φορτιστές στα Χανιά 🤣

 

εσυ βασικά αμαρτία ειναι να πάρεις συμβατικό εκεί που ζεις με της αποστάσεις που εχεις

εδώ εμείς στην πολύ πονάμε
σπίτι δεν υπάρχει παρκινγ (ψάχνουμε μισή ώρα στον δρόμο να βρούμε καμία τρυπα)
στην δουλειά δεν υπάρχει παρκινγ πάλι ίδια κατάσταση ψάχνουμε μιση ώρα κάτι να βρουμε

φόρτιση σπίτι αδύνατη (είχα 2 χρονια leaf κοινιγουσα θέση έξω απο το σπίτι έβαζα μηχανακι εκεί για να μπορώ να φερω αυτοκίνητο να πετάξω μπαλαντέζα)

εκτός σπιτιού πάλι χρόνος φόρτισης σχετικά μεγάλος (όταν είσαι σπίτι δουλειά δουλειά σπίτι δεν εχεις χρόνο να πας να το αφήσεις να φορτίσει μια κυριακη έχουμε δεν θα το φαμε σε αυτο  και το βράδυ πάλι δεν παιζει καθώς ελάχιστες θέσεις σε κάνα supermarket ειναι πιασμένες)

πρακτικά στην πολη θελουμε αυτονομία (καθώς δεν υπάρχει εύκολος τρόπος να φορτίσεις ετσι όσο παραπάνω αυτονομία εχεις τοσο λιγοτερο θα εχεις αγχος ποτε θα πας να το αφήσεις να φορτίσει)

θελουμε μικρο αμάξι (+/- 4 με 4,2 μέτρα) για να βρουμε καμια θεση παρκινγ

σχετικά φτινο +/- 20,000 (καθος πεφτει πολυ ξυλο στο παρκάρισμα απο ούλους ετσι αμάξι σε λιγο καιρο γεμίζει γρατζουνιες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σας, 

κάτοχος 3 ηλεκτρικών οχημάτων από το 2019 εχω γυρίσει μόνο σε ηλεκτρικά.

1. Tesla M3 LR δικό μου για τα ταξίδια και καθημερινή χρήση και ταξίδια. (Αντικατέστησε C-HR)

2. Fiat 500e της συζύγου αποκλειστικά για χρήση μεσα στην Αττική. (Αντικατέστησε Toyota iQ)

3. Renault Twizy για χρήση στο εξοχικό.

Απώλειες κλπ είναι αδιάφορες γιατι υπάρχουν Φ/Β και στο σπίτι και στο εξοχικό.

Οπως είναι φυσικό είμαι αυτόνομος 90% σπίτι και 100% στο εξοχικό.

Πάντα αναφέρω την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου άποψη. 

- Αν είστε Αθήνα πρέπει να λυσετε το θέμα της φόρτισης. Αν δεν έχετε θέση στάθμευσης δεν υπάρχει λόγος για ηλεκτρικό.

- Αλλο ενα θέμα είναι αν είστε πωλητές και κάνετε ταξίδια, εκεί το ξεχνάτε. Αν και νομίζω θα υπάρξει πίεση απο τις εταιρίες γιατι ήδη εκεί που εργάζομαι αγοράζουν 3 αμιγώς ηλεκτρικά. Βλέπετε υπάρχει τεράστιο κέρδος σχετικά με τις αποσβέσεις κλπ. Επίσης έχουμε φορτιστές οπότε οι εντός αττικής επισκέψεις θα είναι αποκλειστικά με EV. Τέλος υπάρχει και το ESG*

-Τέλος το μεγαλύτερο θέμα είναι το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ. Μόλις πέσουν οι τιμές τέλος. Η αποδοχή θα είναι τεράστια.

 

*Ο όρος ESG (Environmental, Social, Governance) αναφέρεται στους 3 βασικούς παράγοντες μέτρησης των ηθικών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων μιας επένδυσης σε μια επιχείρηση: Τα περιβαλλοντικά κριτήρια εξετάζουν την απόδοση μιας εταιρείας όσον αφορά τη διαχείριση της φύσης και του περιβάλλοντος.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, engelo είπε

Καλημέρα σας, 

κάτοχος 3 ηλεκτρικών οχημάτων από το 2019 εχω γυρίσει μόνο σε ηλεκτρικά.

1. Tesla M3 LR δικό μου για τα ταξίδια και καθημερινή χρήση και ταξίδια. (Αντικατέστησε C-HR)

2. Fiat 500e της συζύγου αποκλειστικά για χρήση μεσα στην Αττική. (Αντικατέστησε Toyota iQ)

3. Renault Twizy για χρήση στο εξοχικό.

Απώλειες κλπ είναι αδιάφορες γιατι υπάρχουν Φ/Β και στο σπίτι και στο εξοχικό.

Οπως είναι φυσικό είμαι αυτόνομος 90% σπίτι και 100% στο εξοχικό.

Πάντα αναφέρω την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου άποψη. 

- Αν είστε Αθήνα πρέπει να λυσετε το θέμα της φόρτισης. Αν δεν έχετε θέση στάθμευσης δεν υπάρχει λόγος για ηλεκτρικό.

- Αλλο ενα θέμα είναι αν είστε πωλητές και κάνετε ταξίδια, εκεί το ξεχνάτε. Αν και νομίζω θα υπάρξει πίεση απο τις εταιρίες γιατι ήδη εκεί που εργάζομαι αγοράζουν 3 αμιγώς ηλεκτρικά. Βλέπετε υπάρχει τεράστιο κέρδος σχετικά με τις αποσβέσεις κλπ. Επίσης έχουμε φορτιστές οπότε οι εντός αττικής επισκέψεις θα είναι αποκλειστικά με EV. Τέλος υπάρχει και το ESG*

-Τέλος το μεγαλύτερο θέμα είναι το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ. Μόλις πέσουν οι τιμές τέλος. Η αποδοχή θα είναι τεράστια.

 

*Ο όρος ESG (Environmental, Social, Governance) αναφέρεται στους 3 βασικούς παράγοντες μέτρησης των ηθικών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων μιας επένδυσης σε μια επιχείρηση: Τα περιβαλλοντικά κριτήρια εξετάζουν την απόδοση μιας εταιρείας όσον αφορά τη διαχείριση της φύσης και του περιβάλλοντος.

 

Δεν ξέρω για πωλητές αλλά η ACS της γειτονιάς μου η οποία έχει δεσμεύσει θέσεις parking στον δρόμο ξεκίνησε με μία κλούβα Nissan και έχει πάρει άλλες 3 τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, engelo είπε

Α ωραία, θέσει στο δρόμο ?! δεν επιτρέπεται.

 

Αν έχεις κατάστημα μπορείς να πληρώσεις για θέση στον δρόμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ερχεται και η χιαομι δυνατα και δεσμευτηκε ο εισαγωγεας να το φερει. Απλα θα χρειαστει μια 2ετια για ευρωπαικη παραγωγή.

Ασυζητιτη τα ηλεκτρικα θα αντικαταστήσουν γρηγορα τα συμβατικα οσο θα πεφτουν οι τιμες τους.

  • Like 3
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 minutes ago, Vagosman said:

 

Ασυζητιτη τα ηλεκτρικα θα αντικαταστήσουν γρηγορα τα συμβατικα οσο θα πεφτουν οι τιμες τους.

Λεει και δε λεει κατι, για το τι θα συμβει και με το που θα πεσουν οι τιμες.

Γιατι καμια φορα ισχυει αυτο που λεει ο λαος μας 'το φτηνο το κρεας, τα σκυλια το τρωνε'.

Αν δεν λυθουν βασικα ζητηματα που εχουν συζητηθει εδω πολλακις, και χωμα να πανε οι τιμες, πολλοι θα εξακολουθουν να θελουν να αγοραζουν βενζινοκινητα.

Επεξ/σία από mindreader
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, mindreader είπε

Λεει και δε λεει κατι, για το τι θα συμβει και με το που θα πεσουν οι τιμες.

Γιατι καμια φορα ισχυει αυτο που λεει ο λαος μας 'το φτηνο το κρεας, τα σκυλια το τρωνε'.

Αν δεν λυθουν βασικα ζητηματα που εχουν συζητηθει εδω πολλακις, και χωμα να πανε οι τιμες, πολλοι θα εξακολουθουν να θελουν να αγοραζουν βενζινοκινητα.

Στην Ελλαδα παντως μονο φτηνο κρεας τρωμε.

Οταν εχουμε τον πιο γερασμενο στολο στην Ευρωπη, δεν νομιζω να εχουμε απαιτησεις να αγορασουν ολοι καινουρια ηλεκτρικα ξαφνικα. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Vagosman είπε

Ασυζητιτη τα ηλεκτρικα θα αντικαταστήσουν γρηγορα τα συμβατικα οσο θα πεφτουν οι τιμες τους.

όταν "θα" , τότε "θα" δούμε , προς το παρών ακριβαίνουν τα θερμικά και το ρεύμα του νοικοκυριού...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Vagosman είπε

τα θερμικά ακριβαινουν επειδη το επιβαλλουν τα ηλεκτρικά;

ναι κατα μεγάλο βαθμό

1 ώρα πριν, Vagosman είπε

Το ρευμα ανεβαινει επειδή υπάρχει καταναλωση απο τα ηλεκτρικα;

συμβάλλει η βεβιασμένη ηλεκτροκίνηση , φυσικά είναι ένας απο πάρα πολλούς παράγοντες , όχι αποκλειστικός .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά μόνο για τις 7 πληγές του Φαραώ δεν έφταιγε η ηλεκτροκίνηση, αν και τώρα που το ξανασκέφτομαι μάλλον έφταιγε και γι αυτές !

  • Like 5
  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, korakios είπε

ναι κατα μεγάλο βαθμό

συμβάλλει η βεβιασμένη ηλεκτροκίνηση , φυσικά είναι ένας απο πάρα πολλούς παράγοντες , όχι αποκλειστικός .

Επειδη ειμαι στην αγορά παραγωγής ενεργειας σου λεω απλα πως εισαι λαθος. Δεν θα επεκταθώ περαιτέρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...