Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

28 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

... είπε αυτός που υποστηρίζει ότι τα ηλεκτρικά έχουν ίδια αυτονομία με τα βενζινοκίνητα, γελάνε και οι πέτρες.

Περαστικά σου.

Τα παράπονα σου στις εταιρίες που παράγουν τα εν λόγω αυτοκίνητα. Μην γίνεσαι τόσο θλιβερός πια, εκτίθεσαι παρά τη βολική σου ανωνυμία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 minute ago, Ducatista said:

Αυτό μάλλον μόνο εσύ το είδες... Σε ένα θεμα για την προοπτική της ηλεκτροκίνησης μπήκες και συγκρίνεις αυτονομια  και ποιο είναι καλύτερο αυτή τη στιγμή και λες ότι μεροληπτει οποίος απαντάει υπέρ της προοπτικής της ηλεκτροκίνησης..  ξαναλέω ακόμη μια φορά  έγραψα την άποψη μου   και βλέπω  ότι στο μέλλον η ηλεκτροκίνηση θα εχει προοπτική...

Λάθος κάνεις σε όλα. Άλλος ήταν αυτός που σύγκρινε αυτονομίες ηλεκτρικών και βενζινοκίνητων (και μάλιστα υποστηρίζει πως είναι ίδιες), εγώ απλά επισήμανα την κοτσάνα του. Επίσης δεν είπα πουθενά πως μεροληπτεί όποιος απαντάει υπέρ, είπα πως εσύ ειδικά μεροληπτείς επειδή ενοχλείσαι μόνο από όσους δεν έχουν την ίδια άποψη με σένα, ενώ αν έχουν την ίδια όλα καλά και ας γράφουν ανακρίβειες.

9 minutes ago, Ducatista said:

Τελικά εσύ δεν κατάλαβα βλέπεις η όχι προοπτική στην ηλεκτροκίνηση;

Περίεργο θα ήταν να είχες καταλάβει μια και δεν έγραψα αν βλέπω ή όχι προοπτική στην ηλεκτροκίνηση, απλά τις ανακρίβειες επισημαίνω.

1 minute ago, Red_Bear said:

Τα παράπονα σου στις εταιρίες που παράγουν τα εν λόγω αυτοκίνητα. Μην γίνεσαι τόσο θλιβερός πια, εκτίθεσαι παρά τη βολική σου ανωνυμία.

Δεν έχω παράπονα από τις εταιρείες που τα παράγουν, αυτές μια χαρά τα γράφουν, εσύ είσαι αυτός που γράφει ανακρίβειες και που δεν έχει ιδέα το τι σημαίνουν τα νούμερα που παραθέτει. Όσο για το ποιος εκτίθεται άσε κανέναν άλλον να το κρίνει... επώνυμε 😄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, Disrespect είπε

Πανέμορφη η EQS, και σίγουρα το καλύτερο ηλεκτρικό σεντάν. Το σαλόνι με την τεράστια οθόνη και τον ατμοσφαιρικό φωτισμό είναι ένα όνειρο. Δυστυχώς ξεφεύγει από τις οικονομικές μου δυνατότητες.

Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω. Όχι ότι δεν είναι ωραία η EQS αλλά αυτό νομίζω ότι κερδίζει στα σημεία.
Ιπποδύναμη, αυτονομία, και (υποκειμενικά) εμφάνιση. 

Όντας μεταξύ του Lucid και του Model S, για περίπου ένα χρόνο τώρα, το μόνο με κρατάει από το να πάω, προς το Lucid, είναι τα ελάχιστα (προς το παρόν) σημεία υποστήριξης στην Ευρώπη. Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ολλανδία, Νορβηγία. 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Λάθος κάνεις σε όλα. Άλλος ήταν αυτός που σύγκρινε αυτονομίες ηλεκτρικών και βενζινοκίνητων (και μάλιστα υποστηρίζει πως είναι ίδιες), εγώ απλά επισήμανα την κοτσάνα του. Επίσης δεν είπα πουθενά πως μεροληπτεί όποιος απαντάει υπέρ, είπα πως εσύ ειδικά μεροληπτείς επειδή ενοχλείσαι μόνο από όσους δεν έχουν την ίδια άποψη με σένα, ενώ αν έχουν την ίδια όλα καλά και ας γράφουν ανακρίβειες.

Περίεργο θα ήταν να είχες καταλάβει μια και δεν έγραψα αν βλέπω ή όχι προοπτική στην ηλεκτροκίνηση, απλά τις ανακρίβειες επισημαίνω.

Μα για τις ανακρίβειες το λέω και εγώ επισημαίνω άλλωστε και τα αρνητικά της ηλεκτροκίνησης αυτή τη στιγμή! μεροληπτω σε τι; Ποια είναι η δική μου άποψη; Γιατί είπα ξεκάθαρα ότι και οι 2 τεχνολογίες έχουν υπέρ και κατά αν εννοείς για την προοπτική που είναι και το θέμα ναι εκεί πιστεύω ότι υπάρχει μέλλον και παίρνω ξεκάθαρη θέση αλλά πες μου εσύ σε ρώτησα 3 φορές ποια είναι η άποψη σου;

Μόλις τώρα, Jiakometi είπε

Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω. Όχι δεν είναι ωραία η EQS αλλά αυτό νομίζω ότι κερδίζει στα σημεία.
Ιπποδύναμη, αυτονομία, και (υποκειμενικά) εμφάνιση. 

Όντας μεταξύ του Lucid και του Model S, για περίπου ένα χρόνο τώρα, το μόνο με κρατάει από το να γύρω προς το Lucid, είναι τα ελάχιστα (προς το παρόν) σημεία υποστήριξης στην Ευρώπη. Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ολλανδία, Νορβηγία. 

Εξωτερικά μπορώ να πω πως είναι ωραίο εσωτερικά η eqs είναι πιο όμορφη βέβαια ξέρεις η εμφάνιση είναι εντελώς υποκειμενικό θέμα τώρα στα υπόλοιπα δεν το έχω δει το αυτονόητο δεν ξέρω να σου πω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Λάθος κάνεις σε όλα. Άλλος ήταν αυτός που σύγκρινε αυτονομίες ηλεκτρικών και βενζινοκίνητων (και μάλιστα υποστηρίζει πως είναι ίδιες), εγώ απλά επισήμανα την κοτσάνα του. Επίσης δεν είπα πουθενά πως μεροληπτεί όποιος απαντάει υπέρ, είπα πως εσύ ειδικά μεροληπτείς επειδή ενοχλείσαι μόνο από όσους δεν έχουν την ίδια άποψη με σένα, ενώ αν έχουν την ίδια όλα καλά και ας γράφουν ανακρίβειες.

Περίεργο θα ήταν να είχες καταλάβει μια και δεν έγραψα αν βλέπω ή όχι προοπτική στην ηλεκτροκίνηση, απλά τις ανακρίβειες επισημαίνω.

Δεν έχω παράπονα από τις εταιρείες που τα παράγουν, αυτές μια χαρά τα γράφουν, εσύ είσαι αυτός που γράφει ανακρίβειες και που δεν έχει ιδέα το τι σημαίνουν τα νούμερα που παραθέτει. Όσο για το ποιος εκτίθεται άσε κανέναν άλλον να το κρίνει... επώνυμε 😄

Να  σαι καλά πάντως, γελάσαμε με τα νάζια σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

@Ducatista

Το λήγω εδώ, δεν έχει νόημα να απαντώ όσο συνεχίζεις να κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Καλό σου βράδι.

 Καλό βράδυ και σε εσένα φίλε μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυο αρθρα-τροφη για σκεψη

BYD new Cheaper and Denser Batteries arrive in August 2024
Απο το παραπανω:

This could enable fully electric models to exceed 621 miles (1,000 km) CLTC range, which would be the highest among LFP batteries. The report claims BYD will release the new battery as soon as August 2024.

Global EV Market Hits Milestone with 31 Countries Surpassing 5% Sales Mark

 

Επεξ/σία από Red_Bear
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To μεγάλο πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι οι τιμές των ηλεκτρικών, που δεν απευθύνονται στον μέσω Έλληνα αλλά οδηγούν σε γκρίνια (τεκμηριωμένη πολλές φορές) για όλα τα θέματα της ηλεκτροκίνησης (δίκτυο, σέρβις, αυτονομία, ζωή μπαταρίας κ.α).
Το θέμα της φόρτισης θα λυθεί σταδιακά, της απόκτησης όμως μου φαίνεται αξεπέραστο τα επόμενα χρόνια. Όποιος δει τις πωλήσεις αυτοκινήτων τα τελευταία χρόνια θα διαπιστώσει πως ένα τεράστιο μέρος (δεν θυμάμαι αν είναι η πλειοψηφία) αφορά "αγορές" μέσω leasing, επομένως ο πήχης του μέσου Έλληνα είναι ήδη χαμηλά ως προς την ικανότητα να αγοράσει. Το Passat το 2014 ξεκινούσε από τα 20Κ€ και το ID7 το 2024 από τα 51Κ€ (χωρίς επιδότηση). 


 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, newlynx είπε

Το θέμα της φόρτισης θα λυθεί σταδιακά, της απόκτησης όμως μου φαίνεται αξεπέραστο τα επόμενα χρόνια.

Σαν κατασκευή είναι πολύ πιο απλά τα ηλεκτρικά, θέμα χρόνου και μαζικότητας είναι να πέσουν οι τιμές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βασικό πρόβλημα ήταν και ακόμα και αυτή τη στιγμή είναι οι μπαταρίες. Οι ηλεκτρικοί κινητήρες είναι σίγουρα το μέλλον, το θέμα είναι πως θα τους τροφοδοτούμε με ηλεκτρική ενέργεια.

35 λεπτά πριν, Doubt είπε

Σαν κατασκευή είναι πολύ πιο απλά τα ηλεκτρικά, θέμα χρόνου και μαζικότητας είναι να πέσουν οι τιμές.

Γιατί είναι πολύ πιο απλά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, newlynx said:

To μεγάλο πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι οι τιμές των ηλεκτρικών, που δεν απευθύνονται στον μέσω Έλληνα αλλά οδηγούν σε γκρίνια (τεκμηριωμένη πολλές φορές) για όλα τα θέματα της ηλεκτροκίνησης (δίκτυο, σέρβις, αυτονομία, ζωή μπαταρίας κ.α).
Το θέμα της φόρτισης θα λυθεί σταδιακά, της απόκτησης όμως μου φαίνεται αξεπέραστο τα επόμενα χρόνια. Όποιος δει τις πωλήσεις αυτοκινήτων τα τελευταία χρόνια θα διαπιστώσει πως ένα τεράστιο μέρος (δεν θυμάμαι αν είναι η πλειοψηφία) αφορά "αγορές" μέσω leasing, επομένως ο πήχης του μέσου Έλληνα είναι ήδη χαμηλά ως προς την ικανότητα να αγοράσει. Το Passat το 2014 ξεκινούσε από τα 20Κ€ και το ID7 το 2024 από τα 51Κ€ (χωρίς επιδότηση). 

Οσο υπάρχουν οι επιδοτήσεις μια χαρά προσιτά είναι. Το θέμα ήταν πάντα να έχεις δικό σου μέρος φόρτισης.

Δηλαδή, με το "Κιν.Ηλ.3" ένα ξερωγώ Volvo Ex30 κοστίζει 28.000€ και ο "ανταγωνιστής", του ένα Yaris Cross κάπου στα 24.000€. Απο την μια έχεις ένα εντελώς σύγχρονο αμάξι 270 αλόγων χωρίς σέρβις και από την άλλη ένα μέτριο hybrid. 

Το ένα φουλάρει με 6€ και θα σου βγάλει 350χλμ και το άλλο θα σου βγάλει τα ίδια με 30€. Είναι θέμα χρόνου να βγεις κερδισμένος οικονομικά με το ηλεκτρικό. 

* Αντίστοιχο παράδειγμα, ένα Peugeot 3008/Huyndai Tucson κλπ πάνε 30.000€ ενώ ένα ηλεκτρικό SUV π.χ Model Y πάει 36.000€.

* Ενα MG4 πάει 24.000€. Ξέρεις πολλά αμάξια σε αυτή την τιμή με 170 άλογα ?  

15 minutes ago, CorsarioJoao said:

Το βασικό πρόβλημα ήταν και ακόμα και αυτή τη στιγμή είναι οι μπαταρίες.

Γιατί είναι πολύ πιο απλά;

1) Γιατί είναι θέμα οι μπαταρίες ? Δεν σου φτάνουν 20 χρόνια ζωής/500.000χλμ απόστασης ?

2) Είναι πιο απλά γιατί δεν έχουν τίποτα μέσα. Δεν υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων, ψυγείο, κινητήρας, σύστημα εξάτμισης, δεν υπάρχει τίποτα για να του κάνεις σέρβις.  

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, CorsarioJoao είπε

Γιατί είναι πολύ πιο απλά;

motors-overview.jpg

Αυτά είναι μόνο στο μοτέρ χωρίς μίζα, ψυγεία, σασμάν, κολάρα, εγκεφάλους, αισθητήρες, λάδια, ξύδια, παραφλού κλπ κλπ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Vasilisxd Αν αύριο το πρωί με "μαγικό τρόπο" αποκτήσουν ΟΛΟΙ μέρος φόρτισης θα αυξηθούν οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων; Δηλαδή υπάρχει κόσμος με 30 και 40Κ (στο χέρι ή/και δόσεις) και απλά περιμένει ευκολότερη πρόσβαση σε φόρτιση;
Tο 2023 πωλήθηκαν συνολικά 134.465 νέα αυτοκίνητα, έναντι 105.219 το 2022 (πηγή Gocar) σε σύνολο 2.5 - 3.000.000 οικογενειών, με το leasing (έκανα μια πρόχειρη αναζήτηση) να είναι στο 55%. Αυτό είναι και  απόδειξη του γερασμένου στόλου στην Ευρώπη (17 χρόνια).
Τα 24.000€ μπορεί και να είναι το μόνο ρεαλιστικό νούμερο - ταβάνι για τη μέση οικογένεια, τα 28 ή 30 ή 36 απέχουν πολύ από τις δυνάμεις του Έλληνα αυτή τη χρονική στιγμή στη χώρα.

Διόρθωση - To ID7 ξεκινά από τα 58.900 € (χωρίς επιδότηση)

Επεξ/σία από newlynx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, newlynx said:

@Vasilisxd Αν αύριο το πρωί με "μαγικό τρόπο" αποκτήσουν ΟΛΟΙ μέρος φόρτισης θα αυξηθούν οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων; Δηλαδή υπάρχει κόσμος με 30 και 40Κ (στο χέρι ή/και δόσεις) και απλά περιμένει ευκολότερη πρόσβαση σε φόρτιση;
Tο 2023 πωλήθηκαν συνολικά 134.465 νέα αυτοκίνητα, έναντι 105.219 το 2022 (πηγή Gocar) σε σύνολο 2.5 - 3.000.000 οικογενειών, με το leasing (έκανα μια πρόχειρη αναζήτηση) να είναι στο 55%. Αυτό είναι και  απόδειξη του γερασμένου στόλου στην Ευρώπη (17 χρόνια).
Τα 24.000€ μπορεί και να είναι το μόνο ρεαλιστικό νούμερο - ταβάνι για τη μέση οικογένεια, τα 28 ή 30 ή 36 απέχουν πολύ από τις δυνάμεις του Έλληνα αυτή τη χρονική στιγμή στη χώρα.
 

1) Ναι πιστεύω θα αυξηθούν πάρα πολύ. Κάνω τον χρόνο πάνω από 20.000χλμ και γλυτώνω κάπου 2.000€ από καύσιμα.

Εάν πάρεις ένα π.χ Yaris Cross των 24.000€ και βάλεις δόση 300€ τον μήνα, υπολόγισε ακόμα και 150€ σε καύσιμο. Γιατί να μην βάλεις δόση 400€ τον μήνα και 50€ σε καύσιμο, θα σου βγει το ίδιο και θα έχεις πάρει ένα πολύ καλύτερο αμάξι.   

2) Eχει γεμίσει ο τόπος μεγάλα SUV των 30.000€ 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...