Dante80 Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, dtk-386 said: Το BYD Dolphin Surf ανήκει στην κατηγορία A‑segment ενώ το Toyota Yaris B‑segment. https://www.autoexpress.co.uk/byd/dolphin-surf Αυτό δεν σημαίνει όμως πως ανήκει στο B-segment. Το Seagull (δλδ το surf) είναι όπως ορθώς γράφεις A-segment. Επεξ/σία 5 Αυγούστου από Dante80
haHa Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, dtk-386 είπε Το BYD Dolphin Surf ανήκει στην κατηγορία A‑segment ενώ το Toyota Yaris B‑segment. 16 λεπτά πριν, Dante80 είπε https://www.autoexpress.co.uk/byd/dolphin-surf Αυτό δεν σημαίνει όμως πως ανήκει στο B-segment. Το Seagull (δλδ το surf) είναι όπως ορθώς γράφεις A-segment. Μηκος: Toyota Yaris 2024 Hybrid: 3,94m BYD Dolphin Surf: 3,99m Υψος: Toyota Yaris 2024 Hybrid: 1,5m BYD Dolphin Surf: 1,59m Μεταξονιο: Toyota Yaris 2024 Hybrid: 2550mm BYD Dolphin Surf: 2500mm Πορτ παγκαζ: Toyota Yaris 2024 Hybrid : 286 Λιτρα BYD Dolphin Surf: 308 Λιτρα 16 λεπτά πριν, Dante80 είπε Αυτό δεν σημαίνει όμως πως ανήκει στο B-segment. Το Seagull (δλδ το surf) είναι όπως ορθώς γράφεις A-segment. Το seagull ειναι μικροτερο (21 ποντους!) απο το Ευρωπαικο dolphin surf για αυτο υπαρχει αυτη η διαφορα. Επεξ/σία 5 Αυγούστου από haHa 2 1
Dante80 Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 19 minutes ago, haHa said: Το seagull ειναι μικροτερο (21 ποντους!) απο το Ευρωπαικο dolphin surf για αυτο υπαρχει αυτη η διαφορα. Αχα, αυτό δεν το γνώριζα. Ορθώς τότε γράφει το πρώτο άρθρο, η στοχοποίηση είναι στο B-segment. 👍 Επεξ/σία 5 Αυγούστου από Dante80
majunior Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 3 ώρες πριν, Nabuko είπε Και? Δώρισε 2-3 περιπολικά και κάτι τρέχει στα γύφτικα. Για διαφήμιση το έκανε, άσε που την αξία τους θα την πάρει πίσω από τα σέρβις. Ναι Σε διαγωνισμό-μαμούθ ύψους 80 εκ. ευρώ προχωρά η ΕΛΑΣ για την προμήθεια εκατοντάδων οχημάτων που θα ενισχύσουν το επιχειρησιακό έργο της. Ίσως όχι τόσο προηγμένα αλλά απ' το 2017 υπάρχει Υπηρεσία μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (Υ.μ.Ε.Α). Ψάξε στο google για πληροφορίες και για το ποια ΜηΕΑ χρησιμοποιούνται Επίσης έχουν κάνει και πιλοτικά περιπολίες με drone εξοπλισμένα με θερμικές κάμερες. Οπότε το να βγουν και στις Εθνικές οδούς κάποια στιγμή δεν είναι κάτι δύσκολο ή εξωπραγματικό. Δεν ξέρω τι κόλλημα έφαγες με τη δωρεά, συνέχεια γίνονται τέτοιες δωρεές, προφανώς για να τα πάρει από το service. Ποιος είπε το αντίθετο; Σχετικά με το διαγωνισμό μαμούθ, μάλλον η τροχαία του Πύργου didn't get the memo. Στα drones τώρα και για να τα δέσουμε με την αρχική συζήτηση που ήταν για τη μικρή τελική ταχύτητα των περιπολικών. Καμία σχέση δεν έχουν τα drones του ΑΤ Κηφισιάς με drone που μπορεί να παρακολουθήσει αυτοκίνητο ή μηχανή σε δρόμο υψηλής ταχύτητας μήκους 65km. Η σωστή επιλογή θα ήταν τα ελάχιστα drones της ΥμΕΑ που ανέφερες αλλά μάλλον έχουν πιο σοβαρές δουλειές από το να κάνουν την τροχαία, αν και σύμφωνα με τα τελευταία κουτσομπολιά δεν πετάνε καν (τι πιο σύνηθες). Οπότε όχι, η τροχαία του Πύργου δεν θα περιπολεί την Ε.Ο. με drones στο προσεχές μέλλον.
Nabuko Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 24 λεπτά πριν, majunior είπε Δεν ξέρω τι κόλλημα έφαγες με τη δωρεά, συνέχεια γίνονται τέτοιες δωρεές, προφανώς για να τα πάρει από το service. Ποιος είπε το αντίθετο; Σχετικά με το διαγωνισμό μαμούθ, μάλλον η τροχαία του Πύργου didn't get the memo. Στα drones τώρα και για να τα δέσουμε με την αρχική συζήτηση που ήταν για τη μικρή τελική ταχύτητα των περιπολικών. Καμία σχέση δεν έχουν τα drones του ΑΤ Κηφισιάς με drone που μπορεί να παρακολουθήσει αυτοκίνητο ή μηχανή σε δρόμο υψηλής ταχύτητας μήκους 65km. Η σωστή επιλογή θα ήταν τα ελάχιστα drones της ΥμΕΑ που ανέφερες αλλά μάλλον έχουν πιο σοβαρές δουλειές από το να κάνουν την τροχαία, αν και σύμφωνα με τα τελευταία κουτσομπολιά δεν πετάνε καν (τι πιο σύνηθες). Οπότε όχι, η τροχαία του Πύργου δεν θα περιπολεί την Ε.Ο. με drones στο προσεχές μέλλον. Θα καθόμουν να απαντήσω αλλά δεν αξίζει τον κόπο μιας και γράφεις ότι να ναι με "πληροφόρηση" από κουτσομπολιά και με ότι σου κατεβαίνει στο κεφάλι. 2
Vasilisxd Δημοσ. 6 Αυγούστου Δημοσ. 6 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 20 hours ago, majunior said: 12000 που βρήκαν τα χρήματα και αγόρασαν Toyota και όχι BYD. Εσύ μπορείς να βγάζεις τα ωραία σου οικονομικά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι είναι πιο φθηνό σε απόλυτες τιμές να αγοράσεις και να λειτουργείς ένα Surf σε σχέση με ένα Yaris. Τα οικονομικά στοιχεία όμως δεν λαμβάνουν υπ'όψη ότι ο κόσμος εμπιστεύεται, έχει προηγούμενη εμπειρία από, γουστάρει τέλος πάντων την Toyota. Είναι όλοι αυτοί μακάκες; Δεν έχουν κάνει τους υπολογισμούς τους για την χρήση, τη λειτουργικότητα και την αξιοπιστία της κάθε μάρκας; Είναι δυνατόν μόνο σε αυτό το thread να κατέχουμε την απόλυτη αλήθεια; 12000 τεμάχια ο ένας και 1000 ο άλλος, όλοι κάνουν λάθος; Να σου πω εγώ συγκεκριμένα για τρεις. Ο Αδερφός της γυναίκας μου, πιτσιρίκας, πήρε Suzuki S-cross αντί Atto3 (εποχές που θα έπαιρνε την καλή επιδότηση) γιατί ο πατέρας του/πεθερός μου, του έβαλε βέτο στα ηλεκτρικά γιατί θα εξαφανιστούν λέει σε 10 χρόνια... Μένουν επαρχία / σπιτικό ρεύμα & δίπλα στο Σείριος που έχει δωρεάν φόρτιση. 2ος συνάδελφος πήρε αμάξι στην κόρη για πήγαινε - έλα δουλεία και γύρω, μεταχειρισμένο Audi Α3 βενζίνη 1500 κυβικά στα 21.000€ αντί Dolphin που του είχα πει, γιατί διάβασε στο ίντερνετ ότι κανένας δεν τα θέλει και έχουν προβλήματα και σε μια έκθεση λέει - μεταχειρισμένων έφυγαν όλα τα θερμικά ενώ κανένας δεν πήρε ούτε 1 ηλεκτρικό. Επίσης σπιτικό ρεύμα - επαρχεία. 3ος συνάδελφος πήρε μεταχειρισμένο VW-Troc Diesel (18.600€) αντί για μεταχειρισμένο VW ID.4 77Kwh (22.700€), ως δεύτερο αμάξι για να κάνει τη διαδρομή Θήβα - Χαλκίδα σχεδόν καθημερινά, γιατί φοβάται για την μπαταρία. Πρόσφατα έκανε σέρβις 1200€ στην αντιπροσωπεία. Επίσης σπιτικό ρεύμα - επαρχεία. Όλοι αυτοί, έχουν κάνει τους υπολογισμούς τους, και να είσαι σίγουρος ότι καμία σχέση δεν έχει το γεγονός ότι έχουν πλήρη άγνοια, δυσπιστία και παραπληροφόρηση. Επεξ/σία 6 Αυγούστου από Vasilisxd 7 1
dtk-386 Δημοσ. 6 Αυγούστου Δημοσ. 6 Αυγούστου Δεν υπάρχει λάθος επιλογή. Ο καθένας έχει τα κριτήρια του λάθος ή σωστά. 1 2
Ntinaras Δημοσ. 6 Αυγούστου Δημοσ. 6 Αυγούστου 2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Να σου πω εγώ συγκεκριμένα για τρεις. Ο Αδερφός της γυναίκας μου, πιτσιρίκας, πήρε Suzuki S-cross αντί Atto3 (εποχές που θα έπαιρνε την καλή επιδότηση) γιατί ο πατέρας του/πεθερός μου, του έβαλε βέτο στα ηλεκτρικά γιατί θα εξαφανιστούν λέει σε 10 χρόνια... Μένουν επαρχία / σπιτικό ρεύμα & δίπλα στο Σείριος που έχει δωρεάν φόρτιση. 2ος συνάδελφος πήρε αμάξι στην κόρη για πήγαινε - έλα δουλεία και γύρω, μεταχειρισμένο Audi Α3 βενζίνη 1500 κυβικά στα 21.000€ αντί Dolphin που του είχα πει, γιατί διάβασε στο ίντερνετ ότι κανένας δεν τα θέλει και έχουν προβλήματα και σε μια έκθεση λέει - μεταχειρισμένων έφυγαν όλα τα θερμικά ενώ κανένας δεν πήρε ούτε 1 ηλεκτρικό. Επίσης σπιτικό ρεύμα - επαρχεία. 3ος συνάδελφος πήρε μεταχειρισμένο VW-Troc Diesel (18.600€) αντί για μεταχειρισμένο VW ID.4 77Kwh (22.700€), ως δεύτερο αμάξι για να κάνει τη διαδρομή Θήβα - Χαλκίδα σχεδόν καθημερινά, γιατί φοβάται για την μπαταρία. Πρόσφατα έκανε σέρβις 1200€ στην αντιπροσωπεία. Επίσης σπιτικό ρεύμα - επαρχεία. Όλοι αυτοί, έχουν κάνει τους υπολογισμούς τους, και να είσαι σίγουρος ότι καμία σχέση δεν έχει το γεγονός ότι έχουν πλήρη άγνοια, δυσπιστία και παραπληροφόρηση. Καλύτερα. Ας τους να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας. 1
manolis940 Δημοσ. 6 Αυγούστου Δημοσ. 6 Αυγούστου 1 ώρα πριν, dtk-386 είπε Δεν υπάρχει λάθος επιλογή. Ο καθένας έχει τα κριτήρια του λάθος ή σωστά. Σίγουρα όλα τα αυτοκίνητα δεν κάνουν για όλους αλλιώς θα είχαμε όλοι το ίδιο καλύτερο αμάξι. Τα παραδείγματα που γράφει όμως παραπάνω ο @Vasilisxd είναι ξεκάθαρα παραδείγματα παραπληροφόρησης και διαφόρων bias που οδήγησαν σε λανθασμένες επιλογές. Είναι ξεκάθαρα οι άνθρωποι που περιμένουν να δουν κάτι στους δρόμους 50 χρόνια για να είναι σίγουροι για την αγορά και είναι εκείνοι που να ναι καλά να ζουν θα πάρουν μπαταρία LFP όταν θα καταργείται η Νατρίου λόγο παλαιότητος τεχνολογίας γιατί κάτι θα έχουν διαβάσει σε ένα forum ότι εκείνη δεν παίρνει φωτιά ενώ η άλλη παίρνει. Και δυστυχώς δεν το λέω τυχαία το παράδειγμα. Υπάρχουν σήμερα φανατικοί παλαιότερης τεχνολογίας μπαταριών γιατί ένας ειδήμων βγαίνει και λέει ότι να ναι όπως φαίνεται παρακάτω. Spoiler Η αποδόμηση του: Τέτοιες μπούρδες δυστυχώς βοηθάνε την Toyota (χωρίς να λέω ότι τις διαδίδει η toyota) και άλλες εταιρείες θερμικών να κάνουν πωλήσεις έναντι ηλεκτρικών και δυστυχώς βλέπω και εγώ πολλούς ανθρώπους να δίνουν τα μαλλιοκέφαλα τους σε ένα μεταχειρισμένο θερμικό ενώ θα μπορούσαν με σχεδόν τα ίδια χρήματα να πάνε σε ένα ηλεκτρικό ή να παίρνουν καινούργια πχ Nissan X-Trail σε τιμές που θα αγόραζαν σχεδόν ένα Model Y, ενώ έχουν να το φορτίσουν και είναι να τραβάς τα μαλλιά σου.
manolis940 Δημοσ. 6 Αυγούστου Δημοσ. 6 Αυγούστου 3 ώρες πριν, dtk-386 είπε Γιατί μόνο σε δύο περιπτώσεις προσμετράται το CO2 της παραγωγής (11:26);
basilis_k6 Δημοσ. 6 Αυγούστου Δημοσ. 6 Αυγούστου 7 ώρες πριν, manolis940 είπε Σίγουρα όλα τα αυτοκίνητα δεν κάνουν για όλους αλλιώς θα είχαμε όλοι το ίδιο καλύτερο αμάξι. Τα παραδείγματα που γράφει όμως παραπάνω ο @Vasilisxd είναι ξεκάθαρα παραδείγματα παραπληροφόρησης και διαφόρων bias που οδήγησαν σε λανθασμένες επιλογές. Είναι ξεκάθαρα οι άνθρωποι που περιμένουν να δουν κάτι στους δρόμους 50 χρόνια για να είναι σίγουροι για την αγορά και είναι εκείνοι που να ναι καλά να ζουν θα πάρουν μπαταρία LFP όταν θα καταργείται η Νατρίου λόγο παλαιότητος τεχνολογίας γιατί κάτι θα έχουν διαβάσει σε ένα forum ότι εκείνη δεν παίρνει φωτιά ενώ η άλλη παίρνει. Και δυστυχώς δεν το λέω τυχαία το παράδειγμα. Υπάρχουν σήμερα φανατικοί παλαιότερης τεχνολογίας μπαταριών γιατί ένας ειδήμων βγαίνει και λέει ότι να ναι όπως φαίνεται παρακάτω. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Η αποδόμηση του: Τέτοιες μπούρδες δυστυχώς βοηθάνε την Toyota (χωρίς να λέω ότι τις διαδίδει η toyota) και άλλες εταιρείες θερμικών να κάνουν πωλήσεις έναντι ηλεκτρικών και δυστυχώς βλέπω και εγώ πολλούς ανθρώπους να δίνουν τα μαλλιοκέφαλα τους σε ένα μεταχειρισμένο θερμικό ενώ θα μπορούσαν με σχεδόν τα ίδια χρήματα να πάνε σε ένα ηλεκτρικό ή να παίρνουν καινούργια πχ Nissan X-Trail σε τιμές που θα αγόραζαν σχεδόν ένα Model Y, ενώ έχουν να το φορτίσουν και είναι να τραβάς τα μαλλιά σου. δεν θελουν ολοι να γινουν early adopters. εσυ κανεις ενα αλμα στο αγνωστο με στοιχεια που εψαξες, εμαθες και θεωρεις πως εκανες καλη επιλογη. ο αλλος, εκτος του οτι μπορει να πιστευει πως δεν εχει τις γνωσεις για να αξιολογησει τις πληροφορίες, μπορει και να μην θελει να δοκιμασει τη νεα τεχνολογια με τα ρισκα που φερνει μαζι της. καλως η κακως με ενα toyota ουτε ρισκαρει ουτε πληρωνει πολλα σε βενζινη. αν η toyota δεν υπηρχε ποτε, ισως να ηταν διπλασια τα ηλεκτρικα στους δρομους, αλλα υπαρχει. και μη γελιομαστε, το γεγονος οτι υπαρχει και καποιοι παιρνουν μια γευση απο ηλεκτρικη κινηση θα βοηθησει τα φουλ ev απλα οχι σημερα. 2
manolis940 Δημοσ. 7 Αυγούστου Δημοσ. 7 Αυγούστου 14 ώρες πριν, basilis_k6 είπε δεν θελουν ολοι να γινουν early adopters. εσυ κανεις ενα αλμα στο αγνωστο με στοιχεια που εψαξες, εμαθες και θεωρεις πως εκανες καλη επιλογη. ο αλλος, εκτος του οτι μπορει να πιστευει πως δεν εχει τις γνωσεις για να αξιολογησει τις πληροφορίες, μπορει και να μην θελει να δοκιμασει τη νεα τεχνολογια με τα ρισκα που φερνει μαζι της. καλως η κακως με ενα toyota ουτε ρισκαρει ουτε πληρωνει πολλα σε βενζινη. αν η toyota δεν υπηρχε ποτε, ισως να ηταν διπλασια τα ηλεκτρικα στους δρομους, αλλα υπαρχει. και μη γελιομαστε, το γεγονος οτι υπαρχει και καποιοι παιρνουν μια γευση απο ηλεκτρικη κινηση θα βοηθησει τα φουλ ev απλα οχι σημερα. Αν ήμασταν στο 2013 θα μπορούσα να κάνω συζήτηση περί early adopter. Πέραν όμως του early adopter τα όσα αναφέρει ο Βασίλης παραπάνω στα παραδείγματα του είναι θεωρίες ψεκασμένων.
@pnea1973 Δημοσ. 7 Αυγούστου Δημοσ. 7 Αυγούστου Ας πάρει ο καθένας ότι θέλει και ας το στηρίξει με ότι δικαιολογίες θέλει. Στη πράξη θα φανεί. Απλά υπάρχει μια διαφορά. Συνήθως οι κάτοχοι ev έχουν ή είχαν θερμικά. Οποτε μπορούν και γνωρίζουν κάποια πράγματα παραπάνω σε σχέση με έναν μην κάτοχο. Παράδειγμα η αυτονομία, που ο κάτοχος δεν έχει άγχος και ο μη κάτοχος έχει. Οσον αφορά την toyota ακόμα θυμάμαι το corolla του 1977 που είχαμε πάρει τότε... Μπροστά στα ευρωπαϊκά του τότε ήταν κουδουνίστρα. Θυμάμαι έλεγαν ότι κάνουμε δοκιμές που πήραμε Ιαπωνικό αυτοκίνητο, αυτά χαλάνε κλπ κλπ.. 4
Jiakometi Δημοσ. 7 Αυγούστου Δημοσ. 7 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Toy ôta ……. Ο κατά τεκμήριο του Insomnia μη «προβληματικός κατασκευαστής»… Spoiler Providing a comprehensive breakdown of all Toyota car recalls since 2020 by model and the number of vehicles affected is challenging due to the complexity and volume of recall data, which often involves multiple models, model years, and issues. The National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) and Toyota’s official recall portals are the primary sources for this information, but they don’t always provide exact per-model breakdowns in a single accessible format, especially for older recalls. However, I’ve compiled a detailed overview based on available data from recent recalls, focusing on major campaigns since 2020, using information from Toyota’s press releases, NHTSA, and other reliable sources. Below is a breakdown of notable Toyota recalls since 2020, organized by model and including the approximate number of vehicles affected in the U.S. where possible. Note that some recalls affect multiple models, and exact per-model splits are not always specified in the data. Where exact numbers per model are unavailable, I’ll provide the total recall figure and note the models involved. I’ve also excluded Lexus models unless they’re part of a shared recall with Toyota vehicles, as the query focuses on Toyota cars. Additionally, some recalls involve global figures, but I’ll focus on U.S.-specific numbers when available. Toyota Recalls Since 2020: Breakdown by Model 1. Camry and Camry Hybrid • 2020–2022 (Airbag Issue, OCS Sensor Short Circuit): • Issue: Occupant Classification System (OCS) sensors in the front passenger seat may short-circuit, preventing proper airbag deployment. • Models Affected: 2020–2022 Camry and Camry Hybrid. • Number Affected: Part of a 1 million vehicle recall across multiple Toyota and Lexus models. Exact per-model breakdown not specified, but Camry/Camry Hybrid is a significant portion. Estimated ~200,000 Camry/Camry Hybrid vehicles (based on proportional model distribution). • Recall Date: December 20, 2023. • Fix: Dealers inspect and replace OCS sensors at no cost. • 2023–2024 (Head Restraint Issue): • Issue: Head restraint brackets on second-row center and right-side seats may not be sufficiently welded, violating federal safety standards. • Number Affected: ~4,000 Camry and Camry Hybrid vehicles. • Recall Date: February 2024. • Fix: Dealers inspect and replace head restraints as needed. • 2023 (Lug Nut Issue): • Issue: Lug nuts connecting wheels to the vehicle may not be properly tightened, risking wheel detachment. • Number Affected: Not explicitly quantified for Camry alone; part of a recall affecting multiple 2023 models (Corolla, Corolla Cross, Highlander, Tacoma). Estimated ~5,000 Camry vehicles (based on recall scope). • Recall Date: June 14, 2023. • Fix: Dealers tighten or replace lug nuts. • 2025 (Seatbelt Issue): • Issue: Second-row center seatbelt may be damaged, failing to meet strength requirements and increasing injury risk in crashes. • Number Affected: ~41,000 vehicles, including Camry, Lexus NX, and Lexus RX. Estimated ~10,000 Camry vehicles (based on model distribution). • Recall Date: February 6, 2025. • Fix: Dealers inspect and replace seatbelt assemblies. 2. Corolla and Corolla Cross (Including Hybrids) • 2020–2021 (Airbag Issue, OCS Sensor Short Circuit): • Issue: Same OCS sensor issue as Camry, affecting airbag deployment. • Models Affected: 2020–2021 Corolla. • Number Affected: Part of the 1 million vehicle recall. Estimated ~150,000 Corolla vehicles. • Recall Date: December 20, 2023. • Fix: OCS sensor inspection/replacement. • 2023–2024 (Braking Issue, Corolla Cross Hybrid): • Issue: Skid control ECU software issue in brake actuator, affecting braking performance. • Number Affected: ~41,000 Corolla Cross Hybrid vehicles in the U.S. • Recall Date: September 2024. • Fix: Dealers update skid control ECU software. • 2022–2023 (Instrument Panel, Corolla Cross): • Issue: Manufacturing defect in the instrument panel may cause improper front-passenger airbag deployment. • Number Affected: Not specified for Corolla Cross alone; part of a multi-model recall. Estimated ~10,000 Corolla Cross vehicles. • Recall Date: 2023. • Fix: Dealers replace instrument panel. • 2023 (Steering Shaft Issue): • Issue: Steering intermediate shaft may have cracks, potentially leading to loss of steering control. • Number Affected: ~8,000 Corolla vehicles. • Recall Date: November 21, 2024. • Fix: Dealers replace steering intermediate shaft. • 2023–2025 (Load Carrying Capacity Label, GST Accessories): • Issue: Incorrect load carrying capacity modification labels on vehicles with Gulf States Toyota (GST) accessories, risking overloading. • Models Affected: Includes Corolla, Corolla Cross Hybrid, GR Corolla. • Number Affected: Part of a recall affecting ~250,000 vehicles across multiple models. Estimated ~30,000 Corolla/Cross vehicles. • Recall Date: 2024. • Fix: Dealers provide new labels. 3. Tundra and Tundra Hybrid • 2022–2024 (Transmission Issue): • Issue: Transmission may not disengage in neutral, allowing the vehicle to creep forward, increasing crash risk. • Number Affected: ~280,000 vehicles, including Tundra, Tundra Hybrid, and Lexus LX 600. Estimated ~200,000 Tundra/Tundra Hybrid vehicles. • Recall Date: February 21, 2024. • Fix: Dealers update transmission software. • 2022–2023 (Engine Debris Issue): • Issue: Machining debris in the engine may cause knocking, rough running, or loss of motive power. • Number Affected: ~102,000 Tundra and Lexus LX vehicles. Estimated ~80,000 Tundra vehicles. • Recall Date: May 30, 2024. • Fix: Dealers replace the engine. • 2022–2025 (Reverse Light Failure): • Issue: Moisture in reverse light assemblies may cause failure, reducing visibility and crash risk. • Number Affected: ~443,000 Tundra and Tundra Hybrid vehicles. • Recall Date: May 19, 2025. • Fix: Dealers repair or replace reverse light assemblies and wire harnesses. • 2022–2023 (Tonneau Cover Detachment): • Issue: Accessory tonneau cover may detach due to loose attachment joints. • Number Affected: Not specified for Tundra alone; part of a multi-model recall. Estimated ~10,000 Tundra vehicles. • Recall Date: March 2, 2023. • Fix: Dealers inspect and secure tonneau covers. • 2022–2023 (Fuel Tube Defect): • Issue: Fuel tube may rub against brake lines, causing a leak and fire risk. • Number Affected: Not specified for Tundra alone; part of a multi-model recall. Estimated ~15,000 Tundra vehicles. • Recall Date: August 2023. • Fix: Dealers replace fuel tubes. • 2019–2020 (Fuel Pump Issue): • Issue: Fuel pump failure may cause engine stalling. • Number Affected: Not specified for Tundra alone; part of a larger recall. Estimated ~20,000 Tundra vehicles. • Recall Date: November 2020. • Fix: Dealers replace fuel pumps. 4. Highlander and Highlander Hybrid • 2020–2022 (Airbag Issue, OCS Sensor Short Circuit): • Issue: Same OCS sensor issue as Camry/Corolla. • Number Affected: Part of the 1 million vehicle recall. Estimated ~150,000 Highlander/Highlander Hybrid vehicles. • Recall Date: December 20, 2023. • Fix: OCS sensor inspection/replacement. • 2020–2022 (Electronic Stability Control Issue): • Issue: ESC system malfunction. • Number Affected: Not specified for Highlander alone; part of a multi-model recall. Estimated ~20,000 Highlander vehicles. • Recall Date: April 2022. • Fix: Dealers update ESC software. • 2023–2025 (Load Carrying Capacity Label, GST Accessories): • Issue: Incorrect load carrying capacity labels. • Number Affected: Part of ~250,000 vehicle recall. Estimated ~30,000 Highlander/Highlander Hybrid vehicles. • Recall Date: 2024. • Fix: Dealers provide new labels. 5. RAV4 and RAV4 Prime • 2020–2022 (Airbag Issue, OCS Sensor Short Circuit): • Issue: Same OCS sensor issue. • Number Affected: Part of the 1 million vehicle recall. Estimated ~150,000 RAV4 vehicles. • Recall Date: December 20, 2023. • Fix: OCS sensor inspection/replacement. • 2021–2022 (Hybrid System Shutdown): • Issue: RAV4 Prime hybrid system may shut down in cold weather, causing stalling. • Number Affected: Not specified for RAV4 Prime alone; part of a multi-model recall. Estimated ~5,000 RAV4 Prime vehicles. • Recall Date: 2023. • Fix: Dealers update hybrid system software. • 2013–2018 (Battery Tray Issue): • Issue: Replacement 12-volt batteries may not fit properly, risking a short circuit. • Number Affected: Not specified for RAV4 alone; part of a multi-model recall. Estimated ~50,000 RAV4 vehicles. • Recall Date: 2023. • Fix: Dealers adjust battery trays. • 2003–2016 (Takata Airbag Issue): • Issue: Defective Takata airbag inflators may rupture, posing injury risk. • Number Affected: ~4.5 million vehicles across multiple Toyota models, including RAV4. Estimated ~1 million RAV4 vehicles. • Recall Date: Ongoing since prior to 2020, but repairs continued into 2020+. • Fix: Dealers replace airbag inflators. 6. Sienna Hybrid • 2021–2025 (Third-Row Seatback Bolts): • Issue: Bolts for third-row seatbacks may not be tightened properly, increasing injury risk in crashes. • Number Affected: Not specified; part of a multi-model recall. Estimated ~10,000 Sienna Hybrid vehicles. • Recall Date: 2025 (notification by March 31, 2025). • Fix: Dealers tighten seat assembly bolts. • 2020–2022 (Airbag Issue, OCS Sensor Short Circuit): • Issue: Same OCS sensor issue. • Number Affected: Part of the 1 million vehicle recall. Estimated ~50,000 Sienna Hybrid vehicles. • Recall Date: December 20, 2023. • Fix: OCS sensor inspection/replacement. 7. Tacoma and Tacoma Hybrid • 2023–2025 (Load Carrying Capacity Label, GST Accessories): • Issue: Incorrect load carrying capacity labels. • Number Affected: Part of ~250,000 vehicle recall. Estimated ~30,000 Tacoma vehicles. • Recall Date: 2024. • Fix: Dealers provide new labels. • 2024–2025 (Rear Brake Hose Issue): • Issue: Rear brake hoses on four-wheel-drive models may be damaged by mud/debris, affecting braking. • Number Affected: Part of ~140,000 vehicle recall (Tacoma, Camry, Lexus RX/NX). Estimated ~50,000 Tacoma vehicles. • Recall Date: February 2024. • Fix: Dealers inspect and replace brake hoses. 8. Other Models (Less Detailed Data) • Avalon (2020–2022): • Issue: OCS sensor short circuit (airbag issue). • Number Affected: Part of the 1 million vehicle recall. Estimated ~20,000 Avalon vehicles. • Recall Date: December 20, 2023. • Fix: OCS sensor inspection/replacement. • Prius and Prius Prime (2023–2025): • Issue: Incorrect load carrying capacity labels (GST accessories). • Number Affected: Part of ~250,000 vehicle recall. Estimated ~10,000 Prius vehicles. • Recall Date: 2024. • Fix: Dealers provide new labels. • Sequoia and Sequoia Hybrid (2023–2025): • Issue: Transmission issue (same as Tundra) and GST accessory labels. • Number Affected: ~80,000 Sequoia vehicles (transmission, part of 280,000 vehicle recall); ~10,000 for GST labels. • Recall Date: February 2024 (transmission), 2024 (labels). • Fix: Transmission software update; new labels. • Venza Hybrid (2023–2025): • Issue: Incorrect load carrying capacity labels. • Number Affected: Part of ~250,000 vehicle recall. Estimated ~10,000 Venza vehicles. • Recall Date: 2024. • Fix: Dealers provide new labels. • GR Supra, GR86, GR Corolla (2023–2025): • Issue: Incorrect load carrying capacity labels; GR Supra also had a transmission control unit weld issue (2023). • Number Affected: Part of ~250,000 vehicle recall (labels). Estimated ~5,000 GR models combined. • Recall Date: 2024 (labels), 2023 (Supra transmission). • Fix: New labels; transmission unit repair for Supra. • Mirai (2023–2024): • Issue: Rearview camera software issue. • Number Affected: ~19,000 Mirai and Lexus models. Estimated ~5,000 Mirai vehicles. • Recall Date: February 21, 2024. • Fix: Dealers update camera software. • FJ Cruiser (2014): • Issue: Suspension bolts not tightened properly, risking crash. • Number Affected: Not specified; estimated ~5,000 FJ Cruiser vehicles. • Recall Date: September 2014 (noted as ongoing into 2020). • Fix: Dealers tighten suspension bolts. Summary of Major Recalls • Total Vehicles Affected: Approximately 7–8 million Toyota vehicles in the U.S. since 2020 across all recalls, with the Takata airbag recall (2003–2016 models, ~4.5 million vehicles) being the largest single campaign, though repairs extended into 2020+. Other major recalls include the 2023 OCS sensor issue (~1 million vehicles) and the 2025 Tundra reverse light issue (~443,000 vehicles). • Most Affected Models: • RAV4: ~1.2 million (Takata airbags, OCS sensor, battery tray). • Tundra/Tundra Hybrid: ~600,000 (reverse lights, transmission, engine debris, fuel tube). • Camry/Camry Hybrid: ~250,000 (OCS sensor, head restraints, seatbelts, lug nuts). • Corolla/Cross: ~250,000 (OCS sensor, steering shaft, braking, instrument panel). • Highlander/Highlander Hybrid: ~200,000 (OCS sensor, ESC, GST labels). • Common Issues: Airbag-related (Takata and OCS sensor), transmission, braking, and accessory-related (GST labels). Notes and Limitations • Data Gaps: Exact per-model breakdowns are often not provided in public sources, especially for multi-model recalls. Estimates are based on proportional distribution where possible. • Global vs. U.S. Numbers: Some sources report global figures (e.g., 1.12 million for the 2023 OCS recall), but I’ve focused on U.S.-specific numbers (~1 million for that recall). • Ongoing Recalls: The Takata airbag recall, while initiated before 2020, continued repairs into 2020+ and affects millions of older Toyota models (e.g., Corolla, RAV4, Sienna). • Verification: Owners can check specific vehicle recalls using their VIN at Toyota.com/recall or nhtsa.gov/recalls. Recommendations For precise numbers or to confirm if a specific vehicle is affected, use the VIN lookup tool on the NHTSA or Toyota websites. If you need a deeper dive into a specific model or recall, let me know, and I can prioritize searching for additional details or focus on a particular year/model. If you’d like a chart visualizing the recall data (e.g., number of vehicles per model), please confirm, and I can generate one with the available estimates. Επεξ/σία 7 Αυγούστου από Jiakometi
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα