Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

αν πεσει η φορτιση σε ολο το δικτυο στα 10-12 λεπτα για +300χλμ νομιζω δεν θα ενδιαφερεται κανενας για μεγαλυτερες μπαταριες. αγκαθι παραμενει για μενα τουλαχιστον η εξωφρενικη καταναλωση σε μεγαλες ταχυτητες, εκει που ενα ελροκ πχ καιει πανω απο 22kwh/100km και το 60αρι οριακα βγαζει 250χλμ..

Όταν λες μεγάλες ταχύτητες;

  • Απαντ. 6,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

αν πεσει η φορτιση σε ολο το δικτυο στα 10-12 λεπτα για +300χλμ νομιζω δεν θα ενδιαφερεται κανενας για μεγαλυτερες μπαταριες. αγκαθι παραμενει για μενα τουλαχιστον η εξωφρενικη καταναλωση σε μεγαλες ταχυτητες, εκει που ενα ελροκ πχ καιει πανω απο 22kwh/100km και το 60αρι οριακα βγαζει 250χλμ..

Πιστευω πως το elroq καιει ευκολα 25+kWh/100km με πραγματικη ταχυτητα 150km/h.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, phanispal είπε

Το όριο στην Ελλάδα όπως και στις περισσότερες χώρες είναι 130 km/h.

Η μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης δεν έχει όριο

Δημοσ.

Υπάρχουν οχήματα που έχουν μεγάλη αυτονομία. Αλλά όπως και η BMW που ειπώθηκε κοστίζουν (πχ Lucid).

Το θέμα είναι τι θέλεις, και το κατα πόσο θέλεις να το πληρώσεις. Πχ για ένα ταξίδι τον μήνα αξίζει να δώσεις +30.000 παραπάνω αντί να περιμένεις συνολικά +30 λεπτά;

Αν υπάρχει το ποσό διαθέσιμο τότε οκ.

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε

Υπάρχουν οχήματα που έχουν μεγάλη αυτονομία. Αλλά όπως και η BMW που ειπώθηκε κοστίζουν (πχ Lucid).

Το θέμα είναι τι θέλεις, και το κατα πόσο θέλεις να το πληρώσεις. Πχ για ένα ταξίδι τον μήνα αξίζει να δώσεις +30.000 παραπάνω αντί να περιμένεις συνολικά +30 λεπτά;

Αν υπάρχει το ποσό διαθέσιμο τότε οκ.

Η αλήθεια ειναι οτι ειχα αρχισει να βλέπω προς BMW μεριά, αλλά θα περιμενω να δω το ΝΕΟ BYD Seal (πρώτο 3μηνο 2026) για να αποφασισω.

Επεξ/σία από Red_Bear
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα θερμικά με τις τεράστιες απώλειες ενέργειας μας έχουν παραμορφώσει την οπτικη.

Δεν είναι οτι η κατανάλωση είναι ψηλή στις μεγάλες ταχύτητες. 

Είναι ότι η κατανάλωση πέφτει πολύ στις χαμηλές ταχύτητες. 

Στα ηλεκτρικά. Επειδή έχουν πολύ καλό efficiency. 

Tα θερμικά με το χάλια  efficiency συνεχίζουν να καίνε πολύ στις χαμηλές ταχύτητες και επειδή μέσα σε αυτό το concept γεννηθήκαμε, μας φαίνεται φυσιολογικό, ενώ είναι τελείως παράλογο. 

KE = 1/2 m v².   Αυτό δεν το γλιτώνει κανείς. 

Το ότι τα θερμικά συνεχίζουν να καίνε πολύ και στις χαμηλές ταχύτητες και στο ρελαντί, δεν είναι πλεονέκτημα, είναι μειονέκτημα. 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, Red_Bear said:

Μάλλον διαφωνώ. Nομιζω οτι σε λιγα χρόνια αυτονομια 800 χλμ θα θεωρείται standard χαρακτηριστικό (αυτονομια δλδ μεγαλύτερη των θερμικών), οι μπαταριες θα γίνουν ελαφρότερες, πολύ πιο ενεργειακά αποδοτικές και πολύ ταχύτερα φορτιζόμενες. Αυτό για μενα δεν ειναι "κάτι περισσότερο" , ειναι ΠΟΛΥ περισσότερο για να μην πώ υπεραρκετό

Είναι συγκεκριμένο αυτό που έγραψα, μίλησα για καλή αυτονομία 350km στα 130χαω. 

Στο ξαναγράφω, μην περιμένεις ουσιώδεις διαφορές στο μέλλον όσον αφορά το μέσο ηλεκτρικό ΙΧ. Οι κατασκευαστές δεν κοιτάνε να βάλουν σημαντικά μεγαλύτερες μπαταρίες πάνω. 

Και αυτό γιατί δεν έχουν κίνητρο, δεν χρειάζεται δλδ.

Οκ, θα δεις στο εγγύς μέλλον αμάξια με solid state που βγάζουν περισσότερα στο ίδιο βάρος, αλλά αυτά θα κάνουν 70 χιλιάρικα και βάλε. Δεν είναι για την μαζική αγορά αυτά τα ποσά, και δεν πρόκειται να γίνουν. Το post του φίλου majunior στο οποίο απάντησα δεν αναφερόταν σε αυτή την κατηγορία οχημάτων. 

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 4
Δημοσ.

Πάντως αυτό με την ταχύτητα ισχύει γενικά. Στο ίδιο μικρό ταξίδι μπορούσα να κάψω σχεδόν τα μισά αν πήγαινα με χαμηλότερη ταχύτητα. Ακόμα και με ηλεκτρικό ποδήλατο με γκάζι συνέχεια πέφτει στα μισά η αυτονομία. 

  • Like 2
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, sattack είπε

Τα θερμικά με τις τεράστιες απώλειες ενέργειας μας έχουν παραμορφώσει την οπτικη.

Δεν είναι οτι η κατανάλωση είναι ψηλή στις μεγάλες ταχύτητες. 

Είναι ότι η κατανάλωση πέφτει πολύ στις χαμηλές ταχύτητες. 

Στα ηλεκτρικά. Επειδή έχουν πολύ καλό efficiency. 

Tα θερμικά με το χάλια  efficiency συνεχίζουν να καίνε πολύ στις χαμηλές ταχύτητες και επειδή μέσα σε αυτό το concept γεννηθήκαμε, μας φαίνεται φυσιολογικό, ενώ είναι τελείως παράλογο. 

KE = 1/2 m v².   Αυτό δεν το γλιτώνει κανείς. 

Το ότι τα θερμικά συνεχίζουν να καίνε πολύ και στις χαμηλές ταχύτητες και στο ρελαντί, δεν είναι πλεονέκτημα, είναι μειονέκτημα. 

ναι απλα αυξανει πολυ το κοστος ταξιδιου γιατι για ενα τυπικο αθηνα γιαννενα θα σταματησεις 2 φορες για γεμισμα και θα σου παει πολυ σε ρευμα χανοντας το σημαντικο πλεονεκτημα της οικονομιας. αν κανεις αρκετα ταξιδια ειναι θεμα αυτο. φετος τα ταξιδια μου ειναι περισσοτερα χλμ απο την πολη, ισως και διπλασια. 

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ναι απλα αυξανει πολυ το κοστος ταξιδιου γιατι για ενα τυπικο αθηνα γιαννενα θα σταματησεις 2 φορες για γεμισμα και θα σου παει πολυ σε ρευμα χανοντας το σημαντικο πλεονεκτημα της οικονομιας. αν κανεις αρκετα ταξιδια ειναι θεμα αυτο. φετος τα ταξιδια μου ειναι περισσοτερα χλμ απο την πολη, ισως και διπλασια. 

Συνεχίζεις να το βλέπεις ανάποδα. 😃

Στα ταξίδια για Γιάννενα καις λιγότερα Ε ανά χλμ από οποιοδήποτε θερμικό, ακόμα και υγραερίου. 

Απλώς στην πόλη μέσα καις εξωφρενικά λιγότερα. 😃

  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Red_Bear είπε

Η αλήθεια ειναι οτι ειχα αρχισει να βλέπω προς BMW μεριά, αλλά θα περιμενω να δω το ΝΕΟ BYD Seal (πρώτο 3μηνο 2026) για να αποφασισω.

Αν είχα τα χρήματα μόνο Lucid!!!!!

Στα 50.000 πάλι Seal. Η BWM εχω την εντύπωση οτι αν βάλεις και εξοπλισμό αντίστοιχο θα ξεφεύγει.

1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

ναι απλα αυξανει πολυ το κοστος ταξιδιου γιατι για ενα τυπικο αθηνα γιαννενα θα σταματησεις 2 φορες για γεμισμα και θα σου παει πολυ σε ρευμα χανοντας το σημαντικο πλεονεκτημα της οικονομιας. αν κανεις αρκετα ταξιδια ειναι θεμα αυτο. φετος τα ταξιδια μου ειναι περισσοτερα χλμ απο την πολη, ισως και διπλασια. 

Απο Γιαννενα για Αθήνα και πίσω θέλεις φόρτιση στο Ριο, φόρτιση στην Αθήνα και πάλι στο Ριο στην επιστροφή. Μην σκέφτεσαι την οικονομία μόνο στο ταξίδι (που ξαναλέω οτι για οχημα με αντίστοιχη ιπποδύναμη ) αλλά σκέψου την συνολική εικόνα. Κατεβαίνω Αθήνα σχεδόν 8 φορές τον χρόνο. Αλλά όλο τον υπόλοιπο χρόνο κινούμαι σε αποστάσεις όπου όλες τις φορές φορτίζω σπίτι.

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...