Προς το περιεχόμενο

Fiat Grande Punto 2008


neosstoforum

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, pareisaktos είπε

Καδένα αλλάζεις πάντα γύρω στα 200.000 χιλιόμετρα γιατί αν σπάσει/κοπεί μετά η ζημιά θα σου κοστίσει γύρω στα 1000 ευρώ. Οπότε ρώτα τον προηγούμενο ιδιοκτήτη αν έχει αλλάξει καδένα και εάν όχι, τότε πρέπει στο επόμενο διάστημα να την αλλάξεις.

Κανονικά η καδένα χρονισμού δεν είναι για να αλλάζει ,όπως πρέπει με τον ιμάντα. Δεν ξέρω για την συγκεκριμένη περίπτωση ,αν είναι οδηγία από το εργοστάσιο τότε άλλαξε την.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

16 ώρες πριν, meletis_m είπε

Πλέον αμφιβάλλω και για όλες αυτές τις εταιρείες καθώς τπάρχει πιθανότητα να ειναι καθαρό και να βγεί σκάρτο καιθώς έχουν μπεί και οι ίδιοι στο εμπόριο μεταχειρισμένων 

η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Αν ήθελες να κάνεις πλήρη έλεγχο, τότε τα 500 ευρώ τα θεωρώ λίγα , γιατί θα λυόταν όλο το αμάξι και αν υπήρχε λόγος θα αλλάζαν πχ φλάντζες ή αμορτισέρ ή ρεκτιφιέ. Εκεί ο μηχανικός σου δίνει και εγγύηση. Άρα ο τυπικός έλεγχος , δλδ να μπει στον υπολογιστή , το κούνημα σε κάποια σημεία , η συγκριτική φθορά σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα , η μέτρηση συμπίεσης και κάποια άλλα πράγματα , εξασφαλίζει αν το αυτοκίνητο είναι καλό εκείνη την στιγμή, μετά από 500 χλμ μπορεί να γίνει κομμάτια , δεν φταίει ο μηχανικός , απλά είσαι άτυχος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην εμπιστεύεσαι τον έλεγχο με το μάτι ακόμα και αν το έχεις αγοράσει. Πήγαινε σε ένα συνεργείο να δούνε ένα δύο σημεία που είναι σημαντικά για να κινηθεί το αμάξι. Εγώ όταν είχα αγοράσει το GP μου έλεγε η κοπέλα που το ειχε ότι έχει αλλάξει τα πάντα έχω και μπουζί ιριδίου λέει. Ανοίγω να δω τα βασικά (είμαι μηχανολογος οπότε έχω μια ιδέα) φτάνω στην μπεκιερα και βλέπω ένα μπεκ κολλημένο με λόγκο και δεμένο με tyre up το οποίο είχε δάκρυα βενζίνης.  Τα βρήκαμε στην τιμή και τα άλλαξα όλα εγώ και δουλεύουν όλα ρολόι. Οπότε μην το αφήσεις στην μοίρα του το αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Finddimi είπε

Μην εμπιστεύεσαι τον έλεγχο με το μάτι ακόμα και αν το έχεις αγοράσει. Πήγαινε σε ένα συνεργείο να δούνε ένα δύο σημεία που είναι σημαντικά για να κινηθεί το αμάξι. Εγώ όταν είχα αγοράσει το GP μου έλεγε η κοπέλα που το ειχε ότι έχει αλλάξει τα πάντα έχω και μπουζί ιριδίου λέει. Ανοίγω να δω τα βασικά (είμαι μηχανολογος οπότε έχω μια ιδέα) φτάνω στην μπεκιερα και βλέπω ένα μπεκ κολλημένο με λόγκο και δεμένο με tyre up το οποίο είχε δάκρυα βενζίνης.  Τα βρήκαμε στην τιμή και τα άλλαξα όλα εγώ και δουλεύουν όλα ρολόι. Οπότε μην το αφήσεις στην μοίρα του το αμάξι.

Δεν υπάρχουν και πολλά που μπορούν να γίνουν εκτός από έλεγχο με το μάτι και μέτρηση συμπίεσης για παράδειγμα. Προφανώς δεν μπορούσαν να ανοίξουν τον κινητήρα για να δουν το κάθε τι μέσα. Αυτή τη στιγμή δεν έδωσε καμία προειδοποίηση ότι κάτι δεν πάει καλά. Τώρα αν βγάλει πρόβλημα τους επόμενους 2-3 μήνες, αυτό δεν μπορεί να το ξέρει κανείς. 

Επεξ/σία από neosstoforum
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...