Προς το περιεχόμενο

Από τις 4 Νοεμβρίου, η διέλευση με e-pass από διόδια γίνεται ευκολότερη


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έπειτα από χρόνια αναμονής, οι οδηγοί θα μπορούν να μπορούν να μετακινούνται μεταξύ δικτύων με τη χρήση ενός μόνο ηλεκτρονικού πομποδέκτη.

Η διαλειτουργικότητα των ηλεκτρονικών διοδίων, γνωστή και ως GRITS (Greek Interoperable Tolling Systems), θα εφαρμοστεί από τις 4 Νοεμβρίου σε μεγάλα οδικά δίκτυα της χώρας μας.

Συγκεκριμένα, το GRITS θα τεθεί σε εφαρμογή για τα εξής δίκτυα:

Οδικό δίκτυο Τηλέφωνο Website
Αυτ/μος Αιγαίου 2410 741440 www.aegeanmotorway.gr
Αττική Οδός 210 6682222 www.aodos.gr
Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου 26340 39010-11 www.gefyra.gr
Εγνατία Οδός 2310 470200 www.egnatia.eu/
Κεντρική Οδός 801 700 7000 www.kentrikiodos.gr
Μορέας 2710 562020 www.moreas.com.gr
Νέα Οδός & Ιόνια Οδός 22950 26900 www.neaodos.gr
Ολυμπία Οδός 22960 95555 www.olympiaodos.gr

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι οδηγοί θα μπορούν να περνούν από τους σταθμούς διοδίων μέσω ειδικών λωρίδων με τη χρήση ενός και μόνο πομποδέκτη ανεξαρτήτου εταιρείας - ενώ μέχρι πρότινος χρειάζονταν διαφορετικοί πομποδέκτες για κάθε σταθμό διοδίων που διαχειριζόταν διαφορετική εταιρεία. 

Ο πομποδέκτης θα φορτίζεται με χρήματα είτε μέσω της ιστοσελίδας του παρόχου (στον οποίο ανήκει ο πομποδέκτης) είτε μεταβαίνοντας σε κάποιο από τα σημεία εξυπηρέτησης πελατών του ίδιου παρόχου. Δεν θα μπορεί να φορτιστεί, όμως, μέσω ιστοσελίδας ή σημείου εξυπηρέτησης άλλου παρόχου.

Πρέπει να σημειωθεί ότι για να αξιοποιηθούν τα εκπτωτικά πακέτα που προσφέρει κάθε πάροχος, θα πρέπει να χρησιμοποιείται ο δικός του πομποδέκτης, ειδάλλως θα ισχύσει η τυπική χρέωση. Για οδηγούς μεγάλων οχημάτων συστήνεται η χρήση ταμείου με εισπράκτορα, καθώς σε ορισμένα σημεία υπάρχει χρέωση με βάση το ύψος, κάτι που δεν είναι εύκολο να αυτοματοποιηθεί όπως και είναι φυσικό.

image.png.e6fc415a82d81f0a2ab597b3aca14d83.png

grits.jpg.87d3c0094e66f81a427cddf93e1908aa.jpg

Επιπλέον, για να αποφευχθούν χρεώσεις από διαφορετικούς πομποδέκτες, καλό θα ήταν οι οδηγοί να είναι προσεκτικοί ως προς το ποιον πομποδέκτη έχουν στο παρμπρίζ κατά την διέλευση από τα διόδια. Επομένως, ίσως είναι βολικότερο να βρίσκεται στο παρμπρίζ ο πομποδέκτης π.χ. της Αττικής Οδού για κάποιον που καθημερινά περνάει από εκεί για να πάει στη δουλειά του και ο πομποδέκτης να αλλαχτεί επί τόπου αν ο οδηγός γνωρίζει πως η διαδρομή πρόκειται να τον οδηγήσει σε δίκτυο με διαφορετικό πάροχο.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 100
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Το  θεμα δεν ειναι να γινει ευκολοτερη η διελευση αλλα  φτηνοτερη......

Ενοποίηση μεν, 3-4 "αλλά" δε! Foul#1: Η φόρτιση μόνο στον ίδιο πάροχο. Foul#2: Εκπτωτικά πακέτα συνδεδεμένα με πομποδέκτη. Foul#3: Η μέτρηση του ύψους αυτοματοποιειται εύκολα. Foul

Αν δεν πληρώσουμε 5-6 φορές το κάθε έργο δεν έχει νόημα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιτέλους!

Για εμένα που είμαι εργολαβος οικοδομών, το epass είναι μόνιμα φορτωμένο με χρήματα γιατί είναι τεράστια ευκολία και γλυτώνω πολύ χρόνο, και με την Αττική οδό αλλά και με την επαρχία. 

Δεν με σταματάνε (λογω δουλειάς) Lock down κτλπ, οπότε.... Κάθε τέτοια αλλαγή εννοείται καλοδεχουμενη. 

(κάτοχος epass) 

Επεξ/σία από stelios18120
  • Like 5
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, mixanobious είπε

γνωρίζουμε ποιο από όλα είναι πιο user friendly?
για κατάθεση χρημάτων online, history, balance

το χειροτερο ειναι της ολυμπιας οδου, πριν το update το καλυτερο ηταν της γεφυρας ριου-αντιριου...τωρα ομως ειναι μια απο τα ιδια...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αχ τέλεια!

Πλέον δεν θα κόβω το νεφρό μου σε κομματάκια.

Θα το προσφέρω ενιαίο.

Καλό είναι αυτό που έγινε αλλά είναι ένα τίποτα μπροστά στα πραγματικό πρόβλημα.

  • Like 6
  • Haha 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι περισσότερες δεν έχουν την δυνατότητα φόρτισης της κάρτας μέσω ιστοσελίδας ή app και φοβάμαι μήπως χρεώνουν καμία μηνιαία συνδρομή 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Το  θεμα δεν ειναι να γινει ευκολοτερη η διελευση αλλα  φτηνοτερη......

Αν δεν πληρώσουμε 5-6 φορές το κάθε έργο δεν έχει νόημα.

  • Like 12
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, fanatilas είπε

Το 2.70 οριο υψους ποτε θα το αλλαξουν ολα τα υπολοιπα λαμογια

Σωστός. Άσε που είμαστε η μοναδική χώρα που εάν έχεις επιβατικό με ύψος πάνω από 2.20 πληρώνουμε για φορτηγό. Ομοίως και για αυτούς που έχουν αυτοκινούμενα που σε όλη την Ευρώπη πληρώνουν ως ΙΧ και εδώ ομοίως ως φορτηγά.

Επεξ/σία από cmvrgr
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θετικό το ότι σίγουρα θα γλυτώνεις χρόνο κυρίως σε μεγάλα ταξίδια και πιο οικονομικά. Αρνητικό το ότι ίσως κάποιοι άνθρωποι χάσουν τις δουλειές τους αν δεν απορροφηθούν σε άλλους τομείς. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, leviathan2400 είπε

Αν έχουμε 3 πομποδέκτες στο ταμπλό, τότε χρεώνει εις τριπλούν; 

φυσικά 

πρεπει να τους βάλεις στον ειδικό φάκελο που σου εχουν δώσει 

αυτό έπρεπε να έχει γίνει στον αρχικό σχεδιασμό αλλά δεν τα "βρίσκανε" μάλλον. ηταν και οι υποχρεώσεις των εταιριών για τον κόσμο που πρεπει να δουλέψει στα γκισε με αποτέλεσμα το ταξίδι Αθηνα Θεσσαλονική χωρίς να το καταλαβαινει καποιος να παιρνει 40min επιπλέον... αντε να τα κάνουν και πλευρικά να μην κόβουμε καθόλου. 

Επεξ/σία από dkstopo
  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.