Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σήμερα πρωί πήγα στα καταστήματα:

Public δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτο, αν θέλω μπορώ να παραγγείλω με παραλαβή το Μάρτιο.

Κότσο τίποτα. Αλλά κλασικά μπορώ να κάνω παραγγελία.

Welcome store δεν πήραν κανένα κομμάτι, δεν γνωρίζουν τίποτε.

Αυτά...

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Komfri69 είπε

Σήμερα πρωί πήγα στα καταστήματα:

Public δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτο, αν θέλω μπορώ να παραγγείλω με παραλαβή το Μάρτιο.

Κότσο τίποτα. Αλλά κλασικά μπορώ να κάνω παραγγελία.

Welcome store δεν πήραν κανένα κομμάτι, δεν γνωρίζουν τίποτε.

Αυτά...

 

2 ώρες πριν, ctsag είπε

Μοιράζομαι μια πληροφορία, αν θέλετε τη λαμβάνετε υπόψιν σας, αν δεν θέλετε προσπεράστε την.

Σε discord server (όχι του Insomnia) έχει πλέον διασταυρωθεί  με σχετική ασφάλεια οτι οι τρεις μεγάλες αλυσίδες (Πλαίσιο, Public, Κωτσόβολος) έχουν ξεχωριστό σύστημα διανομής αν έχεις παραγγείλει κατευθείαν απο κατάστημα της επαρχίας και διαφορετικό αν έχεις παραγγείλει απο το site τους. Το ίδιο ισχύει και για τον Γερμανό, με τη διαφορά οτι στον Γερμανό αυτό φαίνεται να ισχύει και για τα καταστήματα στην Αθήνα.

Ο τρόπος που διαπιστώθηκε αυτό είναι το γεγονός οτι κάθε παραγγελία που έχουμε δει να εξυπηρετείται εκτός σειράς προτεραιότητας αφορά παραγγελία απο κατάστημα επαρχίας (Κεφαλονιά, Ναύπακτο, Χανιά κλπ).

Προσοχή : όχι να ζεις στην επαρχία. Να έχεις παραγγείλει απο κατάστημα της επαρχίας.

Το έχω δει και εγώ αυτό που λες και είμαι σε δίλημμα να το κάνω αλλά δεν ξέρω αν αξίζει να το κάνω είμαι 10/10 digital 

Δημοσ.

αν δεν μου έρθει και αυτή την εβδομάδα , θα ακύρωσο 2 ps5  20-10 disk  πληρωμενα , απο κοτσω και απο μαρτιο βλεπουμε εχουμε κουραστει εχουν σπασει τα νευρα μας 

  • Like 1
Δημοσ.

11/11/2020 disk από Κωτσόβολο εξοφλημένο (είναι σημαντικό γιατί ανεβαίνεις στην σειρά προτεραιότητας) ακόμη αναμένω. Σε τηλεφώνημα μου είπαν πως έχουν εξυπηρετηθεί παραγγελίες disk μέχρι 10/10/2020.

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, melkiades είπε

11/11/2020 disk από Κωτσόβολο εξοφλημένο (είναι σημαντικό γιατί ανεβαίνεις στην σειρά προτεραιότητας) ακόμη αναμένω. Σε τηλεφώνημα μου είπαν πως έχουν εξυπηρετηθεί παραγγελίες disk μέχρι 10/10/2020.

υπάρχουν πολλοί ακόμα από Σεπτέβριο....

δεν ξέρουν τι τους γίνεται

Επεξ/σία από Indiana_Jones
  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ όταν έκανα τηλεφωνικά την παραγγελία από Κωτσόβολο (24/11 disc) μου είπαν ότι δν έχει σημασία αν το ξοφλήσεις η όχι για να πάρεις προτεραιότητα (κάτι που είναι λογικό όταν δίνεις σαν επιλογή την αντικαταβολή) γιατί και γω το ρώτησα....ότι του κατέβει του καθένα πωλητη λέει!

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδια λιγο υπομονη, γιατι νιωθω οτι ξεσπατε στους πωλητες στα τηλεφωνα.

Φανταζομαι οτι και αυτοι δεν εχουν καμια επισημη ενημερωση και για αυτο ο καθενας δινει διαφορετικη απαντηση. Δεν φταινε τα παιδια που δεν τους ενημερωνει κανενας κα τους λενε απαντηστε στα τηλεφωνα, καταλαβαινω οτι δεν ειναι επαγγελματικο αλλα και αυτοι φανταζομαι θα εχουν αγανακτησει με τις συμπεριφορες μας.

  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.
Στις 16/1/2021 στις 4:57 ΜΜ, spiros1993540 είπε

Φίλε μου καλησπέρα.Εγώ μετά από δικό μου τηλεφωνημα αρχες τις εβδομαδας που περασε με ενημερωσε μια κοπελα(εχω συγκρατησει και το ονομα της)οτι η παραγγελια μου ηταν ετοιμη προς αποστολη και οτι θα παραλαμβανα  την εβδομαδα που περασε.Σε απαντηση μου οτι η παραγγελια μου γραφει ακομα εκτεταμενη αναζητηση με παροτρυνε να το παρακολουθω και πως θα αλλαξει η κατασταση της παραγγελιας μου.Τελικα δεν παρελαβα ποτε,και ουτε να σου πω την αληθεια περιμενα να παραλαβω επειδη ακριβως ξερω οτι δεν εχουν παραλαβει καποιοι Σεπτεμβριου ακομα.Το συμπερασμα ειναι οτι λενε οτι θελουν στον κανενα.

 

Παραγγελια 19/10

Λοιπόν, τα νέα μου από Public. Μόλις σήμερα πέρασα από το κατάστημα του Πειραιά (Προπαραγγελια πληρωμένη από μένα 23/9 αλλα απο καταστημα Συγγρού). Οι εργαζόμενοι όταν είπα από ποτε παρήγγειλα, ότι δεν έχω παραλάβει και ότι δεν έχω καν καμία ενημέρωση, παρόλα τα τηλέφωνα και τα μέιλ μου, έμειναν λίγο έκπληκτοι και μου είπαν ότι έχουν εξυπηρετηθεί όλες του Σεπτεμβρίου και κάποιες του Οκτωβρίου. Με λίγα λόγια, ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΜΗΔΕΝ. Κάποιο φιλαράκι/συγγενής κάποιου εκεί στη Συγγρού προφανώς χώθηκε και χαιρεται μια κονσόλα που δεν έχει παραγγείλει, γιατί έτσι δουλεύουν όλα μάλλον, και σε μένα λέγανε ότι δεν ήρθε ακόμα η σειρά σας. Ο υπεύθυνος του καταστήματος του Πειραιά εξυπηρετικοτατος ευτυχώς, μετέφερε την παραγγελία στο κατάστημα του Πειραιά και δεσμεύτηκε ότι το επόμενο που θα έρθει θα εξυπηρετησει την παραγγελία μου. Ευτυχώς που βρήκα δλδ έναν από τους προφανώς ελάχιστους υπεύθυνους επαγγελματιες των Public, αλλιώς... κυριολεκτικά στο άγνωστο. Βέβαια, τώρα και πάλι κανείς δεν ξέρει πότε θα έρθουν ακριβώς όποτε και πάλι στην αναμονή. Για να ξερετε τι σύστημα υπάρχει. 

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, achemson2003 είπε

Λοιπόν, τα νέα μου από Public. Μόλις σήμερα πέρασα από το κατάστημα του Πειραιά (Προπαραγγελια πληρωμένη από μένα 23/9 αλλα απο καταστημα Συγγρού). Οι εργαζόμενοι όταν είπα από ποτε παρήγγειλα, ότι δεν έχω παραλάβει και ότι δεν έχω καν καμία ενημέρωση, παρόλα τα τηλέφωνα και τα μέιλ μου, έμειναν λίγο έκπληκτοι και μου είπαν ότι έχουν εξυπηρετηθεί όλες του Σεπτεμβρίου και κάποιες του Οκτωβρίου. Με λίγα λόγια, ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΜΗΔΕΝ. Κάποιο φιλαράκι/συγγενής κάποιου εκεί στη Συγγρού προφανώς χώθηκε και χαιρεται μια κονσόλα που δεν έχει παραγγείλει, γιατί έτσι δουλεύουν όλα μάλλον, και σε μένα λέγανε ότι δεν ήρθε ακόμα η σειρά σας. Ο υπεύθυνος του καταστήματος του Πειραιά εξυπηρετικοτατος ευτυχώς, μετέφερε την παραγγελία στο κατάστημα του Πειραιά και δεσμεύτηκε ότι το επόμενο που θα έρθει θα εξυπηρετησει την παραγγελία μου. Ευτυχώς που βρήκα δλδ έναν από τους προφανώς ελάχιστους υπεύθυνους επαγγελματιες των Public, αλλιώς... κυριολεκτικά στο άγνωστο. Βέβαια, τώρα και πάλι κανείς δεν ξέρει πότε θα έρθουν ακριβώς όποτε και πάλι στην αναμονή. Για να ξερετε τι σύστημα υπάρχει. 

Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω αλλά σου έριξε στάχτη στα μάτια και σου είπε αυτο που ήθελες να ακούσεις. Έχω παραγγελία 25/9 για παραλαβή απο Πειραιά και -μάντεψε- είναι ακόμα σε εκτεταμένη αναζήτηση και κανείς δεν ξέρει τίποτα..

  • Like 2
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, achemson2003 είπε

Λοιπόν, τα νέα μου από Public. Μόλις σήμερα πέρασα από το κατάστημα του Πειραιά (Προπαραγγελια πληρωμένη από μένα 23/9 αλλα απο καταστημα Συγγρού). Οι εργαζόμενοι όταν είπα από ποτε παρήγγειλα, ότι δεν έχω παραλάβει και ότι δεν έχω καν καμία ενημέρωση, παρόλα τα τηλέφωνα και τα μέιλ μου, έμειναν λίγο έκπληκτοι και μου είπαν ότι έχουν εξυπηρετηθεί όλες του Σεπτεμβρίου και κάποιες του Οκτωβρίου. Με λίγα λόγια, ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΜΗΔΕΝ. Κάποιο φιλαράκι/συγγενής κάποιου εκεί στη Συγγρού προφανώς χώθηκε και χαιρεται μια κονσόλα που δεν έχει παραγγείλει, γιατί έτσι δουλεύουν όλα μάλλον, και σε μένα λέγανε ότι δεν ήρθε ακόμα η σειρά σας. Ο υπεύθυνος του καταστήματος του Πειραιά εξυπηρετικοτατος ευτυχώς, μετέφερε την παραγγελία στο κατάστημα του Πειραιά και δεσμεύτηκε ότι το επόμενο που θα έρθει θα εξυπηρετησει την παραγγελία μου. Ευτυχώς που βρήκα δλδ έναν από τους προφανώς ελάχιστους υπεύθυνους επαγγελματιες των Public, αλλιώς... κυριολεκτικά στο άγνωστο. Βέβαια, τώρα και πάλι κανείς δεν ξέρει πότε θα έρθουν ακριβώς όποτε και πάλι στην αναμονή. Για να ξερετε τι σύστημα υπάρχει. 

Ειχα δουλέψει πάνω απο 12 χρόνια σε καταστήματα Γερμανος και Vodafone. Πάντα λέγαμε στον πελάτη πράγματα για να ηρεμήσει και να φύγει απο το κατάστημα ήρεμος (Στην λαική γλώσσα "παπάτζες"). Γι' αυτό τον λόγο ποτέ δεν πέρνω στα σοβαρά ότι μου λένε στα καταστήματα ή στα τηλέφωνα...

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, achemson2003 είπε

Λοιπόν, τα νέα μου από Public. Μόλις σήμερα πέρασα από το κατάστημα του Πειραιά (Προπαραγγελια πληρωμένη από μένα 23/9 αλλα απο καταστημα Συγγρού). Οι εργαζόμενοι όταν είπα από ποτε παρήγγειλα, ότι δεν έχω παραλάβει και ότι δεν έχω καν καμία ενημέρωση, παρόλα τα τηλέφωνα και τα μέιλ μου, έμειναν λίγο έκπληκτοι και μου είπαν ότι έχουν εξυπηρετηθεί όλες του Σεπτεμβρίου και κάποιες του Οκτωβρίου. Με λίγα λόγια, ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΜΗΔΕΝ. Κάποιο φιλαράκι/συγγενής κάποιου εκεί στη Συγγρού προφανώς χώθηκε και χαιρεται μια κονσόλα που δεν έχει παραγγείλει, γιατί έτσι δουλεύουν όλα μάλλον, και σε μένα λέγανε ότι δεν ήρθε ακόμα η σειρά σας. Ο υπεύθυνος του καταστήματος του Πειραιά εξυπηρετικοτατος ευτυχώς, μετέφερε την παραγγελία στο κατάστημα του Πειραιά και δεσμεύτηκε ότι το επόμενο που θα έρθει θα εξυπηρετησει την παραγγελία μου. Ευτυχώς που βρήκα δλδ έναν από τους προφανώς ελάχιστους υπεύθυνους επαγγελματιες των Public, αλλιώς... κυριολεκτικά στο άγνωστο. Βέβαια, τώρα και πάλι κανείς δεν ξέρει πότε θα έρθουν ακριβώς όποτε και πάλι στην αναμονή. Για να ξερετε τι σύστημα υπάρχει. 

Τι να πώ ρε φίλε πραγματικά.Τόσο καιρό εδώ μέσα έχω χάσει τη μπάλα με όλα αυτά.Δεν ξέρω αν και αυτοί πραγματικά έχουν ιδέα τι τους γίνεται

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...