Προς το περιεχόμενο

Οι δηλώσεις νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων ξεπέρασαν αυτές των πετρελαιοκίνητων


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 minutes ago, Backpacker said:

Φίλε μου μήπως ζεις τίποτα Βορεια Προάστεια σε καμια συνοικία με πυλωτές και γκαράζ για το κάθε αμάξι?

Στην περιοχή μου πάντως, που δεν είναι βόρεια προάστια αλλά δυτικά, η συντριπτική πλειοψηφία ζει σε μονοκατοικιες με δικό τους γκαράζ. 

Απλά δεν έχουμε λεφτά για ηλεκτρικά. Ή για αυτοκίνητα γενικά. Ή οτιδήποτε άλλο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, Backpacker είπε

Πειραματικές καταστάσεις ακόμα. Όποιος παίρνει ηλεκτρικό αυτοκίνητο αυτή τη δεκαετία που έρχεται μέχρι το 2030 είναι πειραματόζωο στην ουσία. Κανείς δεν ξέρει διάρκεια ζωής της μπαταρίας σε πραγματικές συνθήκες και κόστος αλλαγής οταν αυτή χάσει μεγάλο κομμάτι της διάρκειας ζωής της. Επίσης τα ηλεκτρικά λόγω μπαταρίας θα έχουν πολύ χαμηλότερη μεταπωλητική αξία. 

Ελλάδα μετά το 2040 θα δούμε κάποια σοβαρά ποσοστά ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε κυκλοφορία. Θα δούμε και τι θα γίνεται στην Ευρώπη και και όταν αρχίζουμε να αγοράζουμε Ελλάδα μετά από 15-20 χρόνια θα έχουν φύγει οι παιδικές ασθένειες και θα είναι πιο αξιοπιστα και το κυριότερο πιο φθηνά.  Μέχρι τότε βενζινούλα και ντίζελ. 

 Ειδαμε τον κατοχο του Tesla που για να κανει 1.200.000 χλμ αλλαξε 4 φορες μπαταριες και 5 ηλεκτρικους κινητηρες. 

Μου αρεσε το καθε ηλεκτρικο μοτερ εχει 4πλασια ζωη απο το diesel. 

Αυτη την στιγμη το Diesel κατεχει το 99% του μεταφορικου εργου (logistics). Περιπου το 35% στα ΙΧ. 

 

Επεξ/σία από SeriesX
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Exoskeletor είπε

Αν μπορούσες να μοιράσεις με ενας τους υπολογισμούς θα σου ειμασταν ευγνώμονες 

Hyundai kona, περί τα 10.000 ευρώ διαφορά με το αντίστοιχο βενζίνης, με 5λτ/100χλμ εγώ καίω περί τα 600 λίτρα το χρόνο * 1.40 = 864 + τέλη κυκλοφορίας βάλε 1000 βάλε και σέρβις κάνα 150 το χρόνο - 10000 ευρώ/1150 περί τα 8 χρόνια για να έχεις δικαιολογισει την ταλαιπωρία του να έχεις ηλεκτρικό, στα 10 θα θέλεις μπαταρίες και κανείς δεν θα το αγοράζει μεταχειρισμένο. Στις τιμές δεν έχω βάλει ούτε ρεύμα ούτε κόστος σέρβις του ηλεκτρικού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, JcD είπε

Τα έχω υπολογίσει επανειλημμένα βγάζοντας μάλιστα το κόστος φόρτισης εκτός, αφού έχω την δυνατότητα να φορτίζω τσάμπα στη δουλειά μου, και δεν αξίζει τον κόπο στις τιμές που τα δίνουν τώρα. Πέραν του ότι δεν έχουν καλή μεταπώληση οπότε το παντρεύεται οποίος το πάρει.

Βασικά το αντίθετο ισχύει. Τα ηλεκτρικά έχουν πολύ υψηλή μεταπωλητική αξία και, γενικά, η τιμή τους πέφτει πολύ πιο αργά από τα συμβατικά. Ο λόγος είναι ότι είναι πολύ πιο αξιόπιστα και έχουν πολύ χαμηλότερο κόστος συντήρησης, λόγω σημαντικά απλούστερων μηχανικών μερών.

15 λεπτά πριν, Backpacker είπε

Φίλε μου μήπως ζεις τίποτα Βορεια Προάστεια σε καμια συνοικία με πυλωτές και γκαράζ για το κάθε αμάξι? Γιατί η συντριπτική πλειοψηφία στην Αθήνα, την Θεσσαλονικη, το Ηράκλειο,τη Λάρισα,την Πάτρα,τα Ιωάννινα,Βόλος,Σέρρες,Χαλκίδα κτλπ (πολύ πάνω απ'τον μισό πληθυσμό της χώρας δλδ) είναι πολυκατοικίες χωρίς γκαράζ που παρκάρουν τα αμάξια στον δρόμο. Στα νησιά που είναι ακόμα πιο άναρχες οι πρωτεούσες τους ακόμα χειρότερα!!!
Πως θα το φορτίζει σπίτι του ο άλλος που λες δεν θα χρειαστεί να πατήσει σε σταθμό φόρτισης? Θα ρίχνει μπαλαντέζα απ'το μπαλκόνι? 

Δεν είμαστε προάστικα αμερικής εδώ με το κλειστό γκαράζ μας και τον κήπο με το γκαζόν. Ελλάδα της αντιπαροχής είσαι. Και το ίδιο συμβαίνει και σε όλες τις ευρωπαικές πρωτεύουσες.

Η λογική είναι ότι θα υπάρχουν σταθμοί φόρτισης στα πεζοδρόμια. Εδώ Ολλανδία, αυτό είναι πολύ κοινό. Φαντάσου περίπου 4 πυλώνες φόρτισης ανά 4 οικοδομικά τετράγωνα. Είναι υπέρ αρκετοί, γιατί δε χρειάζεται να φορτίζεις συνέχεια. Το αφήνεις εκεί για κάποιες ώρες και το μετακινείς όταν τελειώσει η φόρτιση.

Φυσικά στην Ελλάδα πάντα κάτι θα βρούμε να γκρινιάζουμε: τώρα λέμε ότι τα ηλεκτρικά δεν είναι πρακτικά γιατί δεν υπάρχουν σταθμοί φόρτισης στα πεζοδρόμια και αν αρχίσουν οι δήμοι να βάζουν σταθμούς φόρτισης θα αρχίσει η κλασική γκρίνια "τι να τον κάνεις το σταθμό φόρτισης αφού δεν υπάρχουν ηλεκτρικά αμάξια". Αν δε θέλουμε να πάμε μπροστά, θα μας φταίει πάντα κάτι.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, jnt77 είπε

Καλά η αξιοπιστία του ηλεκτροκινητηρα,

για τους τόνους ηλεκτρονικών διαχείρισης ισχύος δεν θα μιλήσει κανένας ?

Η μήπως η αξιοπιστία τους είναι δεδομένη?

Εδω μια συσκευή με κινητήρα inverter αγοράζεις και τρεμεις για το πότε θα

"κάψει πλακέτα"

η αξιοπιστία των ηλεκτρονικών συστημάτων οδήγησης κινητήρων είναι αρκετά καλή γιαυτό και χρησιμοποιούνται ευρέως σε βιομηχανικές και κτιριακές εγκαταστάσεις δεκαετίες. Αναξιόπιστα είναι τα "ινβέρτερ" μηχανήματα μάρκας τζιουζίτσου που αγοράζετε 200 ευρώ με 24 δόσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Backpacker είπε

Φίλε μου μήπως ζεις τίποτα Βορεια Προάστεια σε καμια συνοικία με πυλωτές και γκαράζ για το κάθε αμάξι? Γιατί η συντριπτική πλειοψηφία στην Αθήνα, την Θεσσαλονικη, το Ηράκλειο,τη Λάρισα,την Πάτρα,τα Ιωάννινα,Βόλος,Σέρρες,Χαλκίδα κτλπ (πολύ πάνω απ'τον μισό πληθυσμό της χώρας δλδ) είναι πολυκατοικίες χωρίς γκαράζ που παρκάρουν τα αμάξια στον δρόμο.
Πως θα το φορτίζει σπίτι του ο άλλος που λες δεν θα χρειαστεί να πατήσει σε σταθμό φόρτισης? Θα ρίχνει μπαλαντέζα απ'το μπαλκόνι? 

Δεν είμαστε προάστικα αμερικής εδώ με το κλειστό γκαράζ μας και τον κήπο με το γκαζόν. Ελλάδα της αντιπαροχής είσαι. Και το ίδιο συμβαίνει και σε όλες τις ευρωπαικές πρωτεύουσες.

Προφανώς η Ελλάδα δεν είναι έτοιμη ούτε οικονομικά ούτε στο θέμα υποδομών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Σε αυτό που απάντησα στον φίλο παραπάνω εννοούσα ότι αν έχεις την οικονομική δυνατότητα στην Ελλάδα να αγοράσεις αυτοκίνητο 35κ+ κατά πάσα πιθανότητα μένεις σε διαμέρισμα με πάρκινγκ ή παρκάρεις το αυτοκίνητο σε πληρωμένο πάρκινγ ή ζεις στα προάστια με μονοκατοικίες και αραιή δόμηση. Για όλους αυτούς δεν έχει νόημα αν αργεί ή όχι μια φόρτιση καθώς το 95% των ταξιδιών τους είναι εντός πόλης και 2-3 ταξίδια εκτός με αργή φόρτιση δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας για την αγορά αυτοκινήτου.

Στην αναπτυγμένη Ευρώπη με μέση αγορά αυτοκινήτου 25-30κ το ηλεκτρικό αυτοκίνητο γίνεται ολοένα και πιο mainstream. Αν κάνεις προβολή και σε μας σε 5-10 χρόνια, που μπορεί να πέσουν οι τιμές ώστε να απευθύνεται στον μέσο Έλληνα, τότε λύσεις υπάρχουν όπως αυτές που αρχίζουν και εφαρμόζονται στην Ευρώπη τώρα. Σου παραθέτω φωτογραφίες για να κατάλαβεις τι εννοώ. Υπολόγισε ότι αυτοί οι φορτιστές δεν πιάνουν ούτε μισό τετραγωνικό και μπορούν να τοποθετηθούν στη πλειονότητα των πεζοδρομίων στις πυκνοκατοικημένες περιοχές.

charging_stations_in_sf_city_hall_02_2009_02.jpg

ubitricity-lamppost-1024x683.jpg

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Βασικά το αντίθετο ισχύει. Τα ηλεκτρικά έχουν πολύ υψηλή μεταπωλητική αξία και, γενικά, η τιμή τους πέφτει πολύ πιο αργά από τα συμβατικά. Ο λόγος είναι ότι είναι πολύ πιο αξιόπιστα και έχουν πολύ χαμηλότερο κόστος συντήρησης, λόγω σημαντικά απλούστερων μηχανικών μερών.

Η λογική είναι ότι θα υπάρχουν σταθμοί φόρτισης στα πεζοδρόμια. Εδώ Ολλανδία, αυτό είναι πολύ κοινό. Φαντάσου περίπου 4 πυλώνες φόρτισης ανά 4 οικοδομικά τετράγωνα. Είναι υπέρ αρκετοί, γιατί δε χρειάζεται να φορτίζεις συνέχεια. Το αφήνεις εκεί για κάποιες ώρες και το μετακινείς όταν τελειώσει η φόρτιση.

Φυσικά στην Ελλάδα πάντα κάτι θα βρούμε να γκρινιάζουμε: τώρα λέμε ότι τα ηλεκτρικά δεν είναι πρακτικά γιατί δεν υπάρχουν σταθμοί φόρτισης στα πεζοδρόμια και αν αρχίσουν οι δήμοι να βάζουν σταθμούς φόρτισης θα αρχίσει η κλασική γκρίνια "τι να τον κάνεις το σταθμό φόρτισης αφού δεν υπάρχουν ηλεκτρικά αμάξια". Αν δε θέλουμε να πάμε μπροστά, θα μας φταίει πάντα κάτι.

 

Ναι για την Ελλάδα μιλάμε όμως εδώ γιατί εδώ ζούμε (οι περισσότεροι). Στο εξωτερικό τα πεζοδρόμια έχουν και τα πλακάκια στη θέση τους και όχι σηκωμένα και χιλιοσπασμένα από τις ρίζες των δέντρων ή τη φθορά του χρόνου. 
Επίσης στο εξωτερικό οι πόλεις έχουν φτιαχτεί με το σωστό τρόπο. Μεγάλοι δρόμοι και μεγάλα πεζοδρόμια. Στην Ελλάδα της αντιπαροχής αυτό δεν συμβαίνει. Όταν με το ζόρι περνάει μια μάνα με το καρότσι της ή ένα ΑΜΕΑ υποφέρει πραγματικά με το βομβδαρισμένο τοπίο που λέγεται ελληνικό πεζοδρόμιο εννοείται οτι αν δει και μια κολώνα (σταθμος φορτισης) να του/της κλείνει το δρόμο θα σιχτιρίσει και με τα δίκια τους. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε φθηνούς πάροχους ρεύματος έχω υπολογίσει οτι ξεκινά απο 1,7Ε/100χλμ (μαζί με λοιπές ταρίφες) για ηλεκτρικά πόλης με 16Kw/100χλμ wltp

Φυσικά νυχτερινό ρεύμα και γκαράζ και όχι δυνατότητα ταχυφόρτισης άρα ότι προλάβεις να φορτίσεις στο νυχτερινό .

Αν η διαφορά με ένα βενζίνης/πετρελαίου είναι τέτοια ώστε στα 50000χλμ ή 5 χρόνια κάνεις απόσβεση ,θα το σκεφτόμουν αν δεν είχα πρόσβαση σε πρατήριο φυσικού αερίου. Βέβαια αποκλείεται για κύριο αμάξι λόγω αυτονομίας.

Προϋπόθεση οτι η αντιπροσωπία αναφέρει ξεκάθαρα το κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας , σήμερα , σε περίπτωση που κάτσει στραβή και όχι με το σκεπτικό οτι η μπαταρία δεν παθαίνει τίποτα , θαααααααα φθηνήνουν κτλ κτλ

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Backpacker είπε

Ναι για την Ελλάδα μιλάμε όμως εδώ γιατί εδώ ζούμε (οι περισσότεροι). Στο εξωτερικό τα πεζοδρόμια έχουν και τα πλακάκια στη θέση τους και όχι σηκωμένα και χιλιοσπασμένα από τις ρίζες των δέντρων ή τη φθορά του χρόνου. 
Επίσης στο εξωτερικό οι πόλεις έχουν φτιαχτεί με το σωστό τρόπο. Μεγάλοι δρόμοι και μεγάλα πεζοδρόμια. Στην Ελλάδα της αντιπαροχής αυτό δεν συμβαίνει. Όταν με το ζόρι περνάει μια μάνα με το καρότσι της ή ένα ΑΜΕΑ υποφέρει πραγματικά με το βομβδαρισμένο τοπίο που λέγεται ελληνικό πεζοδρόμιο εννοείται οτι αν δει και μια κολώνα (σταθμος φορτισης) να του/της κλείνει το δρόμο θα σιχτιρίσει και με τα δίκια τους. 

Συμφωνώ, αλλά αυτό πρέπει να αλλάξει, όχι απλά να το αποδεχόμαστε ως μια de facto κατάσταση. Στην Ελλάδα που έχουμε περίπτερο σε κάθε γειτονιά αδυνατώ να φανταστώ ότι δεν μπορούμε να βρούμε χώρο για ένα μικρό πυλώνα 40x40cm για να καλύψει τις ανάγκες μιας περιοχής!

Και επειδή τα ελληνικά πεζοδρόμια είναι από τα αγαπημένα θέματα, προσωπικά θεωρώ ότι δεν είναι μόνο το τι έχουμε εκεί αλλά και πώς το βάζουμε. Πχ, όταν έχεις δέντρο, πυλώνα ΔΕΗ, σκουπιδοτενεκέ και αυτά τα βάζεις σε διαφορετική μεριά (αντί πχ να τα βάλεις όλα στην άκρη του πεζοδρομίου προς το δρόμο ώστε να δημιουργηθεί διάδρομος για το καρότσι παιδιού ή ΑΜΕΑ) τότε δημιουργείται πρόβλημα και σε κανονικό πεζοδρόμιο.

Όπως και να έχει, λύσεις υπάρχουν: όταν το Άμστερνταμ με τα στενά σοκάκια που στριμώχνονται μεταξύ καναλιού και σπιτιών έχει βρει λύσεις, μπορούμε να βρούμε λύσεις κι εμείς. Δεν είναι μόνο η Αθήνα που έχει στενούς δρόμους με ανύπαρκτα πεζοδρόμια.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, liberostelios είπε

Βασικά το αντίθετο ισχύει. Τα ηλεκτρικά έχουν πολύ υψηλή μεταπωλητική αξία και, γενικά, η τιμή τους πέφτει πολύ πιο αργά από τα συμβατικά. Ο λόγος είναι ότι είναι πολύ πιο αξιόπιστα και έχουν πολύ χαμηλότερο κόστος συντήρησης, λόγω σημαντικά απλούστερων μηχανικών μερών.

 

Για τσεκαρε Αμερικη, που οποιο ηλεκτρικο εχει κοντα 100.000 χλμ παει για σκοτωμα.... μεγαλο προβλημα η πτωση τιμη τους. Εχει γινει μεγαλο θεμα εκει...

Αφαιρουν απο το μεταχειρισμενο την αξια αντικαταστασης μπαταριων. Με αποτελεσμα εαν ειναι το πουλησεις 12.000 ευρω και χρειαζεται μπαταριες με 5.000 τοτε το πουλας 7.000 ευρω. 

Επεξ/σία από SeriesX
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, keysmith είπε

 

Υ.Γ. Είναι παντελώς αντιοικολογικό να "βιάζεσαι" να αντικαθιστάς ένα όχημα πριν την ώρα του γιατί και η κατασκευή του νέου έχει τεράστιο περιβαλλοντικό αντίκτυπο που δεν αντισταθμίζεται/ισοφαρίζεται εύκολα από την οικολογία του καυσίμου. 

 

Έχεις παρασυρθεί σε λάθος λογικό αποτέλεσμα λόγω αυτού του επιχειρήματος. Και το κλειδί είναι στη λέξη "αντικατασταθεί".

Αν εννοείς "αντικατασταθεί" πρώιμα ένα αυτοκίνητο με ηλεκτρικό και το παλιό αυτοκίνητο πάει για παλιοσίδερα σε μάντρα, τότε ναι είναι τελείως αντιοικολογικό.

Όλοι όμως όταν αντικαθιστούν το αυτοκίνητό τους, το μεταπωλούν σε άλλον. Άρα το αυτοκίνητο συνεχίζει κανονικά τον κύκλο ζωής τους, απλά στα χέρια κάποιου άλλου. Ακόμα και αν βιαστείς να το αντικαταστήσεις δηλαδή, κάποιος άλλος θα συνεχίσει να το χρησιμοποιεί.

Αυτό το επιχείρημα έχει νόημα μόνο αν πούμε όλοι αύριο αντικαθιστούμε τα εσωτερικής καύσης με ηλεκτρικά και τα εσωτερικής καύσης τα πετάμε.

 

Επεξ/σία από Leonni
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σας θυμίσω πως το πρωτο ΤΕΣΛΑ βγηκε καπου το 2003 το (Roadster), αρα αυτο που λετε οτι δεν εχει δοκιμαστει σε βαθος δεκαετιας κ ειναι πειραματικο δε στεκει.

Το μονο μειονεκτημα που βρισκω εγω ειναι αντικειμενικα το υψηλοτατο κοστος που το καθιστα ενα προιον πολυτελειας επι της ουσιας, και η απουσια πολλων σημειων φορτισης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Antikeimenos είπε

Να σας θυμίσω πως το πρωτο ΤΕΣΛΑ βγηκε καπου το 2003 το (Roadster), αρα αυτο που λετε οτι δεν εχει δοκιμαστει σε βαθος δεκαετιας κ ειναι πειραματικο δε στεκει.

Το μονο μειονεκτημα που βρισκω εγω ειναι αντικειμενικα το υψηλοτατο κοστος που το καθιστα ενα προιον πολυτελειας επι της ουσιας, και η απουσια πολλων σημειων φορτισης

 

Ναι ρε φίλε δεν είναι πότε βγήκε. Είναι πότε άρχισε να πωλείται σιγά σιγά σε κάποια σεβαστά νούμερα ώστε να βγουν συμπεράσματα. Μέχρι το 2010 πόσα ΤΕΣΛΑ είχαν πουληθεί δλδ τι λέμε τώρα. Ακόμα και τώρα είναι μικρά τα νούμερα. Επίσης αυτό που λέτε για την ΤΕΣΛΑ είναι σαν να μιλάμε για αμάξια και να λέμε συνεχώς την Μερσεντές πχ. Δεν είναι το ΤΕΣΛΑ το μέσο ηλεκτρικο αμάξι ούτε θα είναι ποτέ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, LongTom είπε

Πάντως αρκετοί OEM διαφωνούν με τις ιδέες σου:

|

|

Αν κι το αρχικό άρθρο δεν είναι ότι καλύτερο, από πιο αξιόπιστες πηγές βλέπουμε:

|

Όσον αφορά για την "μόλυνση στα εργοστάσια", από ανάλογες έρευνες έδειξε ότι ακόμη και σε καρβουνάρικες πολιτείες, τα ηλεκτρικά είναι λιγότερο ρυπογόνα:

|

|

Παρά ότι λεν πολλοί εδώ και γενικά το ΕΛ κοινό (επαγγελματίες και μη), δεν είναι ούτε μόδα των πλούσιων ποζεράδων, ούτε κάτι που αφορά 2-3 ανά πόλη και αυτούς Ι.Χδες.  
Όλη η βιομηχανία και η αγορά αλλάζει λόγω των ηλεκτρικών.
Μεγάλες αλλαγές είδαμε και θα δούμε την επόμενη πενταετία.

το τι θα γίνει μετά 5 χρόνια θα φανεί και θα το δούμε, τώρα πάντος δεν συμφέρει να αγοράσεις ηλεκτρικό αυτό λέω! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Μου αρέσει που γίνεται λόγος για καθαρότερο περιβάλλον, και ειδικά στις μεγάλες πόλεις, που εδώ Αθήνα από τις αφραγκιες ανάβουν ξυλόσομπες λες και ζούμε στο 1600, και θα έρθουν τα ηλεκτροκίνητα να σώσουν τον κόσμο.

Εμάς μπορεί να μην μας σώσουν αλλά θα σώσουν τους "φίλους" μας τους γερμανούς. Που θα πωλήσουν και αυτοί οι κακομοίρηδες τα νέα τους ηλεκτρικά αλλά και όλοι την σαβούρα που θα ξεφορτωθούν οι ίδιοι? Για αυτό υπάρχουμε και εμείς για να βοηθήσουμε. Τί μόνο αυτοί θα μας βοηθάνε με την τουρκία το μεταναστευτικό, τα μνημόνια? Μην είμαστε και μοναχοφάιδες.

Επεξ/σία από jkor
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...