Προς το περιεχόμενο

Οι δηλώσεις νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων ξεπέρασαν αυτές των πετρελαιοκίνητων


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν δεν εχεις γκαραζ και charger δεν αξιζει. Ακομα και ετσι ειναι σαφως δεν ειναι πιο οικονομικά αν υπολογίσεις τη διαφορα στο κοστος αγοράς.

Ειναι πολυ ησυχα βέβαια,  εχουν κάποια πλεονεκτήματα για μεσα στη πόλη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Θα φορτιζονται στο πάρκινγκ σούπερ μάρκετ, ειδικά στα εμπορικά κέντρα. Κανείς τα ψώνια σου, πίνεις ένα καφέ και φορτίζεις, τα βενζινάδικα θα εξαψανιστουν όταν κυριαρχήσουν τα ηλεκτρικά. Όχι εντελώς βέβαια αλλά δεν θα φορτίζεις εκεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/11/2020 στις 10:03 ΠΜ, keysmith είπε

δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ισχύει η είδηση (και παρά τον πόλεμο στα ντίζελ) και υποπτεύομαι ότι στα ηλεκτρικά συγκαταλέγουν ακόμα και τα "πατίνια" της xiaomi. 

με αυτές τις μπαταρίες και την υπάρχουσα υποδομή είναι ανέκδοτο η ηλεκτροκίνηση προς το παρόν. Το υγρό καύσιμο με τις παρούσες συνθήκες πλεονεκτεί.  Στο μέλλον βλέπουμε. 

Υ.Γ. Είναι παντελώς αντιοικολογικό να "βιάζεσαι" να αντικαθιστάς ένα όχημα πριν την ώρα του γιατί και η κατασκευή του νέου έχει τεράστιο περιβαλλοντικό αντίκτυπο που δεν αντισταθμίζεται/ισοφαρίζεται εύκολα από την οικολογία του καυσίμου. 

Το αστείο είναι ότι μεγάλη μερίδα των γιαλατζι και lifestyle οικολόγων (συνήθως με ογκώδη suv, iphone, πατίνι και λάτρεις των πολλων ταξιδιών με αεροπλάνο, εκεί να δεις ρύπους κι ενεργειακό αποτύπωμα) για τους ίδιους λόγους αποκηρύσσουν τα πυρηνικά εργοστάσια.

Η καθαρή τους ενέργεια κάποια στιγμή αντισταθμίζεται αρχικά από το αρχικό μεγάλο κόστος αρχικής επένδυσης και αργότερα με την επίσης κοστοβορα διαχείριση των τοξικών αποβλήτων τους. Συνήθως τα εξάγουν σε παλιά ορυχεία ή σε τριτοκοσμικές χώρες.

Η καθαρότητα των πανάκριβων ηλεκτρικών έχει σχεδόν καρμπόν παρόμοια κουσούρια και μάλιστα λόγω της προώθησης τους σε μαζικό καταναλωτικό αγαθό σε συνδυασμό με τα περιορισμένα αποθέματα λιθίου, αναμένεται να γίνει χοντρη και παμβρωμικη μπίζνα ως προς την εξόρυξη λιθίου κι αργότερα την διαχείριση των ληγμενων μπαταριών και των τοξικών αποβλήτων τους. Βασικά το μόνο πλεονεκτημα είναι για την μακροπρόθεσμη καθαριότητα των μεγαλουπόλεων και μόνο από ρύπους ενώ συνολικά η ατμόσφαιρα θα επιβαρύνεται περισσότερο απλά μακρυά από τις τσιμέντουπόλεις.

Επεξ/σία από Krepalidis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μέσα στην γειτονιά - άντε μέχρι την δουλειά, το ηλ. αυτοκίνητο είναι  καλό...  Απο εκεί και πέρα, για οτιδήποτε πιο μακρινό, θα αρχίζει το άγχος με τα πάσης φύσεως ερωτήματα περι επαρκούς αυτονομίας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχουν βάλει μια μπαταρία 48 volt δηλαδή τίποτα σε κάθε αυτοκίνητο για να γλιτώσουν στα χαρτιά 3 γραμμάρια CO οπότε καμία έκπληξη στο γεγονός ότι φαίνεται να "ηλεκτρικά" να ξεπερνούν τα diesel που τα θάβουν με κάθε ευκαιρία όλες οι κυβερνήσεις ενώ πριν από λίγα χρόνια τα εκθείαζαν .

Εγώ παντως ήδη μαζεύω μπαταρίες 18650 από τα παλιά laptop μου για να έχω ως ανταλλακτικό σε μελλοντική αναγκαστική αγορά ηλεκτρικού! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Krepalidis είπε

Το αστείο είναι ότι μεγάλη μερίδα των γιαλατζι και lifestyle οικολόγων (συνήθως με ογκώδη suv, iphone, πατίνι και λάτρεις των πολλων ταξιδιών με αεροπλάνο, εκεί να δεις ρύπους κι ενεργειακό αποτύπωμα) για τους ίδιους λόγους αποκηρύσσουν τα πυρηνικά εργοστάσια.

Η καθαρή τους ενέργεια κάποια στιγμή αντισταθμίζεται αρχικά από το αρχικό μεγάλο κόστος αρχικής επένδυσης και αργότερα με την επίσης κοστοβορα διαχείριση των τοξικών αποβλήτων τους. Συνήθως τα εξάγουν σε παλιά ορυχεία ή σε τριτοκοσμικές χώρες.

Η καθαρότητα των πανάκριβων ηλεκτρικών έχει σχεδόν καρμπόν παρόμοια κουσούρια και μάλιστα λόγω της προώθησης τους σε μαζικό καταναλωτικό αγαθό σε συνδυασμό με τα περιορισμένα αποθέματα λιθίου, αναμένεται να γίνει χοντρη και παμβρωμικη μπίζνα ως προς την εξόρυξη λιθίου κι αργότερα την διαχείριση των ληγμενων μπαταριών και των τοξικών αποβλήτων τους. Βασικά το μόνο πλεονεκτημα είναι για την μακροπρόθεσμη καθαριότητα των μεγαλουπόλεων και μόνο από ρύπους ενώ συνολικά η ατμόσφαιρα θα επιβαρύνεται περισσότερο απλά μακρυά από τις τσιμέντουπόλεις.

Το θέμα των μπαταριών είναι σοβαρό, ωστόσο ακόμα κι έτσι το συνολικό αποτύπωμα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι χαμηλότερο. Δες εδώ:

Σε κάθε περίπτωση, οι μπαταρίες είναι η αχίλλειος πτέρνα των EV και εκεί είναι η μεγαλύτερη εστίαση, στον να βελτιωθούν και σε απόδοση αλλά και σε απαιτήσεις πρώτων υλών. Αυτό δεν μπορεί να γίνει με τα πυρηνικά.

Παρεμπιπτόντως, τα πυρηνικά έχουν αρχίσει να θεωρούνται πράσινη ενέργεια. Η λογική ότι είναι χειρότερα από τα εργοστάσια ορυκτού ανοίκει σε περασμένες δεκαετίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν (μεγάλα) θετικά και κάποια αρνητικά.. Από εκεί και πέρα στην Ελλάδα δε βλέπω να γίνεται γρήγορα η μετάβαση.. Καλό για όσους έχουν(με) ήδη ηλεκτρικό καθώς όσο οι ταξινομήσεις είναι λίγες φόροι δε θα μπαίνουν, τα κίνητρα θα είναι μεγάλα και θα υπάρχουν δεκάδες θεσεις μεσαιας ταχύτητας φόρτισης δωρεαν.. Για να το πάρει και ο μέσος Έλληνας θα πρέπει να πέσουν οι τιμές, να ανέβει η αυτονομία και να βρίσκεις φορτιστή ακόμα και στην πιο απομακρυσμένη γειτονιά.. Μεταξύ μας αν δεν μπορούσα να το έχω με Leasing (και αν δε μου αρεσαν τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρικού) δε θα το αγόραζα ούτε καν με επιδότηση αυτή τη στιγμή καθώς τα επόμενα 3-4 χρόνια οι μπαταρίες θα βελτιωθούν πολυ το κόστος τους θα πέσει και άρα σε 4 χρόνια θα έχεις κάτι "απαρχαιωμένο" το οποίο θα πρέπει να το σκοτώσεις για να φύγει.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Καλά αν περνάμε όλοι scooter θα σωζομασταν... Εγώ έχω το mi pro 2 αλλά πρέπει να του βάλω αμορτισέρ...

Εκει θα καταλήξουμε μη φοβάσαι τίποτα , έχω ένα ποδήλατο αγγελία και σκεφτομαι να μη το δώσω , για ωρα αναγκης ας υπάρχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, Eloy said:
Eloy·

Posted 4 hours ago

Για μέσα στην γειτονιά - άντε μέχρι την δουλειά, το ηλ. αυτοκίνητο είναι  καλό...  Απο εκεί και πέρα, για οτιδήποτε πιο μακρινό, θα αρχίζει το άγχος με τα πάσης φύσεως ερωτήματα περι επαρκούς αυτονομίας...

το μεσαιο id.3 εχει ανετα πανω απο 300 χιλιομετρα σε ταξιδι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Que sera sera είπε

το μεσαιο id.3 εχει ανετα πανω απο 300 χιλιομετρα σε ταξιδι

Με οδηγό vegan κοπελίτσα 45 κιλά με τα ρούχα, χωρίς αποσκευές, με κλειστά παράθυρα και κλιματισμό, χωρίς να φορτίζει κάποιο κινητο ή τάμπλετ και ενδεχομένως ακόμη και με το ράδιο κλειστό για να κάνει εξοικονόμηση 2 χλμ παραπάνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Krepalidis said:

Με οδηγό vegan κοπελίτσα 45 κιλά με τα ρούχα, χωρίς αποσκευές, με κλειστά παράθυρα και κλιματισμό, χωρίς να φορτίζει κάποιο κινητο ή τάμπλετ και ενδεχομένως ακόμη και με το ράδιο κλειστό για να κάνει εξοικονόμηση 2 χλμ παραπάνω

οχι με 4 ατομα, φουλ κλιματισμο, θερμανση στο τιμονι και στα καθισματα, σε επαρχιακους δρομους και σε Εθνικη οδο

( hint, το εχω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κατοχή ενός Ηλεκτρικού Αυτοκινήτου είναι ότι πιο απλό. Αρκεί να έχεις πού να το φορτίσεις. Στο μέλλον σίγουρα θα υπάρχει σταθμός φόρτισης σε κάθε πλατεία, ακόμη και του πιο μικρού χωριού. Ακόμη και σήμερα όμως, ένα Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο μπορεί απροβλημάτιστα να φορτίσει σε κάθε εξόρμησή μας στην εξοχή, από οποιονδήποτε ρευματοδότη!

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πάρουμε σαν παράδειγμα  το πόσο συχνά κοιτάζει ο μέσος χρήστης κινητού τηλεφώνου το % της μπαταρίας και πόσο αγχώνεται (γι'αυτό και όλοι το πρώτο που ρωτάνε είναι "ποσο κρατάει"), τα ηλ.αυτοκίνητα θα έχουν τους πιο επικίνδυνους οδηγούς... Το μυαλό τους σε μόνιμη βάση είναι στην κατάσταση που βρίσκεται η μπαταρία του αυτοκινήτου.

Και σιυ λέει το μωρό "Αγάπη μου πάμε για καφέ στην Χαλκίδα? " Και της απαντάς "πάμε να τον πιούμε στο καφενείο απέναντι απο το βενζινάδικο γιατί πρέπει να βάλω το αμάξι να φορτίσει..."... :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φτιάχνουμε πιο γρήγορους δρόμους για να φτάνουμε πιο γρήγορα στον προορισμό μας και τελικά θα κάνουμε ίδια ώρα με τους παλιούς δρόμους γιατί θα πρέπει να κάνουμε στάση μια ώρα να φορτίσουμε το αμάξι. 

Θα πηγαίνω από Θεσσαλονίκη Αθήνα και θα πρέπει να τρώω πάνω από ώρα να φορτίζω. Και αυτό το λέμε πρόοδο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...