Προς το περιεχόμενο

Trackstore και skroutz


xHermes

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα, εχω παραγγείλει smartphone και δεν το εχω λάβει εδώ και έναν μήνα+, ούτε ενημέρωση απο το καταστημα που ειναι σε συντήρηση εδω και κάποιες εβδομάδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν υπάρχουν και άλλα άτομα που έχουν πέσει θύμα και πιστεύουν πως ειναι απάτη, ας μαζευτούμε και να το συζητήσουμε να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε έστω. Εγω εχω ενημερώσει τον Συνήγορο Καταναλωτή και περιμένω για νέα.

Επεξ/σία από DennisTech
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/1/2021 στις 10:40 ΜΜ, DennisTech είπε

Αν υπάρχουν και άλλα άτομα που έχουν πέσει θύμα και πιστεύουν πως ειναι απάτη, ας μαζευτούμε και να το συζητήσουμε να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε έστω. Εγω εχω ενημερώσει τον Συνήγορο Καταναλωτή και περιμένω για νέα.

Εχω παραγγείλει κ έχω πληρώσει smartphone από το συγκεκριμένο κατάστημα  αρχές Δεκέμβρη.  Καμία  απάντηση σε πολλές προσπάθειες επικοινωνίας. Πήγα από το μαγαζί που έχει ως έδρα και όλα κλειστά.  Κάποιος ιδιοκτήτης από κει διπλα μου είπε.. " παει αυτός εξαφανίστηκε,  δε πρόκειται να τον ξαναδειτε"...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχουμε πει άπειρες φορές για αγορά PayPal, παραγγελία και παραλαβή από κατάστημα και πληρωμή εκεί ή αντικαταβολή..ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ... οποίος ρισκάρει με άλλους μεθόδους παίρνει μεγάλο ρίσκο και πρέπει να το ξέρει..

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μαγαζι ΠΛΕΟΝ απο αρχες Δεκεμβρη ΔΕΝ υπάρχει, δουλεψε μονο για κάποιες μέρες το τηλεφωνικό τους κέντρο και όποιον δαγκωσαν εκεινες τις μέρες ΔΥΣΤΥΧΩΣ.... 

Πληωμές ΜΟΝΟ paypal, αντικαταβολή, όσο φθηνο και αν ειναι το προιον, ΜΗΝ τσιμπάτε, οπου δεν εχει αντικαταβολη ή paypal μακρυα για να εχετε το κεφαλι σας ησυχο.

ΤΟ 503 στη σελιδα ειναι απλά, πως δεν εχουν πληρώση τη συνδρομη τους στον σερβερ, ή εκλεισαν το εν λογο μαγαζι

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην περίπτωση μου παρέλαβα κινητό το οποίο έσβησε μετά από ένα μήνα και όταν το έστειλα πίσω δεν το ξαναείδα (με αντικαταβολή το πήρα) 

Επεξ/σία από xHermes
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/1/2021 στις 10:44 ΜΜ, xHermes είπε

Στην περίπτωση μου παρέλαβα κινητό το οποίο έσβησε μετά από ένα μήνα και όταν το έστειλα πίσω δεν το ξαναείδα (με αντικαταβολή το πήρα) 

Κάτι παρόμοιο και εγώ.

Σας ευχαριστώ για την ενημέρωση, αυτο το thread είναι σημαντικό αποδεικτικό. Καντε το share στο Facebook για να βρεθουν και αλλα άτομα που εξαπατήθηκαν.

Στείλτε και εδώ:
http://www.mindev.gov.gr/epikoinonia
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/2/2021 στις 11:04 ΠΜ, DennisTech είπε

Κάτι παρόμοιο και εγώ.

Σας ευχαριστώ για την ενημέρωση, αυτο το thread είναι σημαντικό αποδεικτικό. Καντε το share στο Facebook για να βρεθουν και αλλα άτομα που εξαπατήθηκαν.

Στείλτε και εδώ:
http://www.mindev.gov.gr/epikoinonia
 

Είχα παραγγείλει από αυτό το κατάστημα ένα κινητό τηλεφωνώ στης αρχές του Μαΐου και μετά από 2 εβδομάδες μου ήρθε και το κινητό μέχρι σήμερα είναι μια χαρά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπηκα σημερα απο περιεργεια να δω τι κανει αυτο το μαγαζι που ειχα προσπαθησει το Μάιο 2020 να ψωνισω με τιμολογιο και δεν τα καταφερα ποτε.

Με μεγάλη μου χαρά είδα ότι το μαγαζί έχει εξαφανιστεί και το site του δεν δουλεύει.

Η πλάκα είναι ότι αφού περίμενα 1+ μήνα για έλεγχο χαρτιών και για να μου πουν ότι "θελει αλλες 30 μερες για να ερθει το κινητο απ τον προμηθευτη", ακυρωσα την παραγγελια μου και αφησα αρνητική κρητική στο skroutz. Μετά την κρητική μου, το κατάστημα επικοινώνησε μαζί μου 2-3 φορές για να την αλλάξω σε θετική και να μου εξηγήσουν τι συνέβη. Χαίρομαι που δεν άλλαξα την κριτική μου, και απότι φαίνεται δικαιώνομαι. Εύχομαι να βρουν άκρη όσοι την πάτησαν με αυτούς, και απότι φαίνεται πρέπει να προσέχουμε από που ψωνίζουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αντικαταβολή σε τέτοια μαγαζιά είναι ο,τι πιο επικίνδυνο. Η κατάθεση επίσης κακή επιλογή. 

Πληρωμή με κάρτα ή PayPal (συνδεμενο με κάρτα). Το πιο εύκολο είναι να σας στείλουν πέτρες με την αντικαταβολή εφόσον έχουν πάρει απόφαση να εξαφανιστούν.  

Στην περίπτωση αγοράς με κάρτα έχετε την τράπεζα στο πλευρό σας. Με οποιαδήποτε άλλη οδό είστε εσείς εναντίον τους και οι δικηγόροι σας. Με την κάρτα θα αργήσεις να τα πάρεις πίσω, αλλά αν κινηθείς μέσω της τράπεζας, δεν θα χάσεις χρήματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...