Προς το περιεχόμενο

The Callisto Protocol


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν και όλα τα patch που έχουν βγάλει βλέπω είναι in the right direction (και το game ήταν playable μετά το 14 GB patch χωρίς stutters), ότι και να κάνουν τα 2 τελευταία chapters το aftertaste που σου αφήνουν δε σώζεται. Αν αυτό το game είχε 1-2 χρόνια περισσότερο ανάπτυξη με πλήθος QA testers που να δίνανε feedback, ειλικρινά πιστεύω μπορεί να στεκότανε δίπλα στο OG Dead Space. Γιατί από concept, τεχνικής πλευράς και ατμόσφαιράς το κάνανε nail. απλά από ένα σημείο και μετά έγινε rush copy pasta content τσαπατσούλικα για να κυκλοφορήσει όσο πιο γρήγορα δίνεται και να μη χάσει την deadline καθότι μικρό studio και δεν τους έπαιρνε. Εδώ μεγαλύτερα studios όπως η CDPR κάναν delay μήνες το Cyberbug και ακόμα το μπαλώνουν... Επίσης όσοι το τελείωσαν πιστεύω έφαγε κατευθείαν uninstall να μη πιάνει και τόσο χώρο στον nvme.🤣

Επεξ/σία από ilos
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 677
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ilos είπε

Αν και όλα τα patch που έχουν βγάλει βλέπω είναι in the right direction (και το game ήταν playable μετά το 14 GB patch χωρίς stutters), ότι και να κάνουν τα 2 τελευταία chapters το aftertaste που σου αφήνουν δε σώζεται. Αν αυτό το game είχε 1-2 χρόνια περισσότερο ανάπτυξη με πλήθος QA testers που να δίνανε feedback, ειλικρινά πιστεύω μπορεί να στεκότανε δίπλα στο OG Dead Space. Γιατί από concept, τεχνικής πλευράς και ατμόσφαιράς το κάνανε nail. απλά από ένα σημείο και μετά έγινε rush copy pasta content τσαπατσούλικα για να κυκλοφορήσει όσο πιο γρήγορα δίνεται και να μη χάσει την deadline καθότι μικρό studio και δεν τους έπαιρνε. Εδώ μεγαλύτερα studios όπως η CDPR κάναν delay μήνες το Cyberbug και ακόμα το μπαλώνουν... Επίσης όσοι το τελείωσαν πιστεύω έφαγε κατευθείαν uninstall να μη πιάνει και τόσο χώρο στον nvme.🤣

Τσαπατσούλικο; Rush copy paste; 1 με 2 χρόνος ανάπτυξη ακόμη;

Σεβαστα οσα λες αλλα ενταξει, μόνο ως  υπερβολές θα μπορουσα να τα χαρακτηρισω. Το μεγάλο θέμα του παιχνιδιού ήταν τσ σπασιματα και παγωματα στην κίνηση. Αν αυτό το παιχνίδι ήθελε 2 χρόνια ανάπτυξη ακόμη τα μισά παιχνίδια της ubisoft, για να μην πω όλα, ήθελαν αλλά 10.

Δε μιλάμε για Dead Space πλέον, άλλος τίτλος αυτός, άλλο franchise, με δικά του χαρακτηριστικά και στοιχεία.

Όσον αφορά τα δύο τελευταία κεφάλαια, τι να πω, αν δύο κεφάλαια έχουν τη μεγαλύτερη εξέλιξη στην ιστορία και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον αυτά είναι τα δύο τελευταία. Τώρα η γεύση που σου αφήνουν είναι ότι ακριβώς περίμενες για να ακολουθήσει το dlc η το δεύτερο μέρος.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, ilos είπε

Αν και όλα τα patch που έχουν βγάλει βλέπω είναι in the right direction (και το game ήταν playable μετά το 14 GB patch χωρίς stutters), ότι και να κάνουν τα 2 τελευταία chapters το aftertaste που σου αφήνουν δε σώζεται. Αν αυτό το game είχε 1-2 χρόνια περισσότερο ανάπτυξη με πλήθος QA testers που να δίνανε feedback, ειλικρινά πιστεύω μπορεί να στεκότανε δίπλα στο OG Dead Space. Γιατί από concept, τεχνικής πλευράς και ατμόσφαιράς το κάνανε nail. απλά από ένα σημείο και μετά έγινε rush copy pasta content τσαπατσούλικα για να κυκλοφορήσει όσο πιο γρήγορα δίνεται και να μη χάσει την deadline καθότι μικρό studio και δεν τους έπαιρνε. Εδώ μεγαλύτερα studios όπως η CDPR κάναν delay μήνες το Cyberbug και ακόμα το μπαλώνουν... Επίσης όσοι το τελείωσαν πιστεύω έφαγε κατευθείαν uninstall να μη πιάνει και τόσο χώρο στον nvme.🤣

Βασικά έπρεπε να κόψουν αν όχι και τα δυο τελευταία chapters, έστω το ένα. Ειδικά η αρχή του προτελευταίου, jfc, καιρό είχα να βαρεθώ καθώς κάνω sneaking και stealth killing τα πάντα.

Θα έπρεπε επίσης να κόψουν το mini boss και να είναι μονο μια μάχη, απλά πιο lengthy, και ακριβώς το αντίθετο για την τελευταία, που παίζει να είναι από τα πιο boring af boss-fights σε video game, είναι εκεί μαζί με το final boss-fight του Wolfenstein MoronicBlood. :P

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Σωστές δουλειές..

thecallistoprotocol-wepfrx.jpg

Α μπράβο αυτό ήταν το πρώτο που είδα μετά το νέο patch. Αυτό πρέπει να ήταν το πρόβλημα με τα stutters

 

Επεξ/σία από Armoral
Δημοσ.
12 ώρες πριν, ilos είπε

Αν αυτό το game είχε 1-2 χρόνια περισσότερο ανάπτυξη με πλήθος QA testers που να δίνανε feedback, ειλικρινά πιστεύω μπορεί να στεκότανε δίπλα στο OG Dead Space. 

Ετσι ακριβώς.

Αυτο το πράγμα φαίνεται και απο τα διάφορα patch που βγαίνουν, που προσπαθούν να μπαλώσουν διάφορα θέματα, βέβαια επειδή μιλάμε για single player παιχνίδι, δεν μπορείς να μπαλώσεις όλο το παιχνιδι απο ένα σημείο και μετά, ούτε και το dlc θα αλλάξει κάτι(γιατί με τα dlc δεν ασχολούνται οι περισσότεροι).

Κρίμα γιατί από εκει που υπήρχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το ''φρεσκο'' Callisto(IP), τελικά όλο το ενδιαφέρον πάει πλέον στο ξαναζεσταμένο Dead Space 1.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Ετσι ακριβώς.

Αυτο το πράγμα φαίνεται και απο τα διάφορα patch που βγαίνουν, που προσπαθούν να μπαλώσουν διάφορα θέματα, βέβαια επειδή μιλάμε για single player παιχνίδι, δεν μπορείς να μπαλώσεις όλο το παιχνιδι απο ένα σημείο και μετά, ούτε και το dlc θα αλλάξει κάτι(γιατί με τα dlc δεν ασχολούνται οι περισσότεροι).

Κρίμα γιατί από εκει που υπήρχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το ''φρεσκο'' Callisto(IP), τελικά όλο το ενδιαφέρον πάει πλέον στο ξαναζεσταμένο Dead Space 1.

Δεν είναι το πρώτο παιχνίδι που πατσάρεται. Και ναι μπορείς να το βελτιώσεις το παιχνίδι και μετά το launch. Δεν πέρασαν δα και βδομάδες. Το έκαναν σχεδόν άμεσα. Μήπως υπερβάλλουμε;

Εδώ έκανε ρεκόρ παικτών το CB2077 λόγω ενός show μετά από χρόνια.

Επεξ/σία από Armoral
Δημοσ.

περίπου πόσες ώρες σας έχει βγει οσοι το τερματίσατε;

Αυτή τι στιγμή είμαι...

Spoiler

εχω πάρει τη στολή, βγήκα στα χιόνια και εχω μπει στο κτίριο που ξυπνάνε οι παγωμένοι, στους διαδρόμους παρακάτω βρίσκομαι.

 

και είμαι στις 6.2 ώρες

Δημοσ.

Αν θυμάμαι καλά μου πήρε προσωπικά γύρω στις 10ώρες(δεν το έπαιξα στο hard όμως), αν και το steam έγραφε αρκετά παραπάνω.

Δεν έχει ούτως ή άλλως και πολύ explore ή side quests να πεις ότι αν τα κάνεις θα σου βγάλει περισσότερο χρόνο.

Ακόμα και τα schematics για τα όπλα αν προσπεράσεις οταν πρωτο εμφανίζονται, στα εμφανίζει το παιχνίδι συνέχεια αργότερα.

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Αν θυμάμαι καλά μου πήρε προσωπικά γύρω στις 10ώρες(δεν το έπαιξα στο hard όμως), αν και το steam έγραφε αρκετά παραπάνω.

Δεν έχει ούτως ή άλλως και πολύ explore ή side quests να πεις ότι αν τα κάνεις θα σου βγάλει περισσότερο χρόνο.

Ακόμα και τα schematics για τα όπλα αν προσπεράσεις οταν πρωτο εμφανίζονται, στα εμφανίζει το παιχνίδι συνέχεια αργότερα.

άρα χοντρικά δεν έχει και πολύ ακόμα απο το σημείο που είμαι;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, Xristaras12 είπε

άρα χοντρικά δεν έχει και πολύ ακόμα απο το σημείο που είμαι;

Έχεις δρόμο ακόμη. Δεν είναι θέμα του πόση απόσταση θα διανύσεις. Αν και πως θα περάσεις από εκεί παίζει ρόλο.

Επεξ/σία από Armoral
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην δική μου εμπειρία (ps5) στο game τα πράγματα έγιναν εκνευριστικά μετά το Below Chapter που ουσιαστικά σε υποχρεώνει να πας stealth και προφανώς στο τελευταίο Chapter που σου πετάει ότι υπάρχει το game. Κυριως το εκνευριστικα βαρετο mini boss  με τα δυο κεφάλια όπως φυσικά και το final boss.

Δεν ειναι ότι είσαι περιορισμενος σε πυρομαχικά, health αλλά όταν αρχίζεις την μάχη με συγκεκριμένο weapon με αυτό και το εναλλακτικό θα πας. Με mouse & keyboard δεν γνωρίζω αν παλεύεται περισσότερο αλλά με controller ίσως είναι το χειρότερο weapon change system που έχω ζησει σε game. Εγω πχ στο 80% του playthrouth μου πήγα με Riot Gun και Skunk. Ειδικα στο δικεφαλο mini boss πήγα αποκλειστικά με Riot αφού φρόντισα να αγοράσω ammo από το shop.

Στο final boss απλώς πεταξα sensitivity στο 100% για να μπορώ να είμαι γρήγορος σε αυτά που σου πετάει γύρω γύρω.

Το πρόβλημα και αυτό που με ξενερωσε στο combat system του, ειναι ότι πολλές φορές αισθάνθηκα ότι η σκέψη και τα χέρια μου είναι πιο γρήγορα από το παιχνίδι. Δεν μπορω να το περιγραψω αλλιως.

Εχω αναφέρει πολλές φορές ότι μέχρι το Below Chapter ήταν fun to me γιατι είχες να κάνεις με enemies σε 1v1 situation.  Οταν είσαι surrounded, που αυτό συμβαίνει συνέχεια στα τελευταία κεφάλαια, εκεί βλέπεις το προβληματικό/clanky combat του game αφου δεν έχει (και) targeting system. 

Ενα μέτριο παιχνίδι σε γενικές γραμμές μου φάνηκε, ειχε άπειρο potential, hypαρε ο Scofield τον κοσμο οποτε το αρνητικο backlash είναι σαφώς βαρύτερο από ότι θα ήταν να πήγαινε πιο ταπεινά χωρίς υπερβολές για το δημιούργημά του.

Δεν ειναι ότι υπερβάλουμε ή οτι κανουμε σκληρή κριτικη έτσι απλώς για να κραξουμε. Αντιλαμβανόμαστε οι περισσότεροι εδώ φαντάζομαι ότι δεν γίνεται ότι βγαίνει να είναι masterpiece. Υπάρχουν και τα τίμια 6αρια/7αρια που μια χαρά περνάς την ώρα σου.

Το Callisto αν δεν είχε αυτά τα visuals θα μιλούσαμε για game που με το ζόρι πιάνει βάση. Και δεν φταίει το πως έβγαλαν το game στην έκδοση για PC. Αυτα έχουν ξαναγίνει και στο παρελθόν με παιχνιδι να αποσύρεται προσωρινά από το steam πχ Arkham Knight που ήταν και παιχνιδαρα. To Callisto έχει μια απλώς οκ ιστορία έναν αδιάφορο πρωταγωνιστή, μια ωραία ατμόσφαιρα και μέχρι εκεί. 

 ΥΓ. Ακομα περιμένω review AJ 😜 

 

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...