Προς το περιεχόμενο

The Callisto Protocol


7nisiotis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 645
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

NEW PATCH 

[v. 3.01] January 19, 2023

NEW GAME+

  • Users who previously completed the game will have access to NewGame+ after the patch.

    • Application restart may be required.

    • Requires an active save file from game completion.

GLOBAL

  • Fixed an issue where some users were not correctly granted the "The Protocol is About Life" achievement

  • Added New Game Plus. Complete the game to unlock New Game Plus and carry your pression over to a new save. All weapons, upgrades, and Callisto Credits can be collected at the first Reforge

  • General performance optimizations across all platforms

  • Players no longer take damage when vaulting over obstacles

  • Fixed multiple issues where certain camera angles or progression paths could cause environments to stream out and allow Jacob to fall through the ground

  • Consistency pass on cabinets, lockers, and shelves to display correctly in High Contrast mode

  • Voice leveling and subtitle mismatch adjustments across localized languages

PC

  • Fixed low frequency crash in the Tunnels level during the Two Head fight

  • Skip Cinematics button has been mapped to the Interact/Pickup input

  • Fixed a long hitch when enabling Ray-Traced Shadows in the main menu

  • Prevented mouse cursor from displaying during some area transitions

 

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, 7nisiotis είπε

NEW PATCH 

[v. 3.01] January 19, 2023

NEW GAME+

  • Users who previously completed the game will have access to NewGame+ after the patch.

    • Application restart may be required.

    • Requires an active save file from game completion.

GLOBAL

  • Fixed an issue where some users were not correctly granted the "The Protocol is About Life" achievement

  • Added New Game Plus. Complete the game to unlock New Game Plus and carry your pression over to a new save. All weapons, upgrades, and Callisto Credits can be collected at the first Reforge

  • General performance optimizations across all platforms

  • Players no longer take damage when vaulting over obstacles

  • Fixed multiple issues where certain camera angles or progression paths could cause environments to stream out and allow Jacob to fall through the ground

  • Consistency pass on cabinets, lockers, and shelves to display correctly in High Contrast mode

  • Voice leveling and subtitle mismatch adjustments across localized languages

PC

  • Fixed low frequency crash in the Tunnels level during the Two Head fight

  • Skip Cinematics button has been mapped to the Interact/Pickup input

  • Fixed a long hitch when enabling Ray-Traced Shadows in the main menu

  • Prevented mouse cursor from displaying during some area transitions

 

Πολύ hype για το patch αυτό εδώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, Armoral είπε

Δεν πιστεύω να ολοκλήρωσες το παιχνίδι;:D

Ωωω τρελός είσαι? Τεκαν! Είπα θα ασχοληθώ στην άδεια κ δε το έπιασα καν.

Έχουν κλειδώσει υλικό πίσω από dlc? 

23 ώρες πριν, KilliK είπε

Λες το Dead space remaster να κάνει καλύτερες πωλήσεις? Σπυριά θα βγάλουν οι ινβεστορΖ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, xtrmsnpr είπε

Λες το Dead space remaster να κάνει καλύτερες πωλήσεις?

Χαλαρά, ειδικά όταν για πολλούς ήταν απογοήτευση αυτό το game. Βάλε και ότι το original DS ήταν σταθμός για το sci-fi survival horror, τότε άνετα. Aλλωστε ο πιο σημαντικός ρόλος που πούλησε, ότι πούλησε το Callisto ήταν επειδή ο δημιουργός του original ήταν από πίσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Χαλαρά, ειδικά όταν για πολλούς ήταν απογοήτευση αυτό το game. Βάλε και ότι το original DS ήταν σταθμός για το sci-fi survival horror, τότε άνετα. Aλλωστε ο πιο σημαντικός ρόλος που πούλησε, ότι πούλησε το Callisto ήταν επειδή ο δημιουργός του original ήταν από πίσω.

Περιμένω με αγωνία κριτική για αυτό και το Hogwarts Legacy.

2 ώρες πριν, xtrmsnpr είπε

Ωωω τρελός είσαι? Τεκαν! Είπα θα ασχοληθώ στην άδεια κ δε το έπιασα καν.

Έχουν κλειδώσει υλικό πίσω από dlc? 

Λες το Dead space remaster να κάνει καλύτερες πωλήσεις? Σπυριά θα βγάλουν οι ινβεστορΖ.

Δεν είσαι καλά που θα παίξεις το TCP. Και πολύ καλά έκανες. Refund τα χρήματα και το χρόνο σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Armoral είπε

Περιμένω με αγωνία κριτική για αυτό και το Hogwarts Legacy.

Δεν είσαι καλά που θα παίξεις το TCP. Και πολύ καλά έκανες. Refund τα χρήματα και το χρόνο σου.

Δεν είναι στα πλάνα να πάρω το Hogwarts πάντως, όχι τουλάχιστον όταν βγει.

Γιατί να κάνω refund το Callisto? Χρόνο δε βρήκα να το παίξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, xtrmsnpr είπε

Δεν είναι στα πλάνα να πάρω το Hogwarts πάντως, όχι τουλάχιστον όταν βγει.

Γιατί να κάνω refund το Callisto? Χρόνο δε βρήκα να το παίξω.

Αστειεύομαι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ze honest review
 Ευτυχώς, διαφέρουν πολύ τα γούστα μας και δε κατουράω τα βρακιά μου με κάθε παιχνίδι που ανακοινώνεται λες και δεν έχω παίξει ποτέ κάποιο, με εξαίρεση το cb77, ακόμα κατουρημένα τα χω με αυτό.

Τέλος, το τερμάτισα τα ξημερώματα. Το steam δείχνει 11.8 ώρες, in-game το τελευταίο save που έγινε και φόρτωσα στο ng+ 8ωρες και 35 λεπτά.

-----------------
Για το παιχνίδι τώρα.

6.5/10

Γραφικά:
Πουσαρισμένη unreal engine 4 όσο δε πάει και έχουν κάνει παπάδες πάνω σε αυτό. Θα μπορούσαν να είχαν χρησιμοποιήσει κάτι πολύ άσχημα generic assets που έχουμε δει σε παιχνίδια με αυτή τη μηχανή γραφικών. Έπαιξα όλο το παιχνίδι με το fsr2 ανοιχτό, πέρα από κάποια σημεία στο 5o, 6ο και 8o κεφάλαιο που έκαναν τα fps κάτι βουτιές, γενικά έτρεχε smooth (προφανώς δεν έπεσα πάνω στο stutterfest της αρχής). Ναι, κάποια πράγματα φαίνονται παλιά, ε το ίδιο και η ue4.
Οι φωτισμοί, δίνουν ωραίο τόνο, τουλάχιστον όπως είναι και αυτό το κλειστό fov, φτιάχνει καλή ατμόσφαιρα.
Τα λες ωραία.

Ήχος:
Η μουσική στους τίτλους τέλους είναι διαμαντάκι, μου άρεσε το τραγούδι.
Η μουσική μέσα στο παιχνίδι τόσο αδιάφορη που δε θυμάμαι και να είχε κάτι :P.

Επιτηδευμένα χρησιμοποιούν διάφορους ήχους περιβάλλοντος για να δημιουργήσουν ατμόσφαιρα θρίλερ, όμως φαίνεται ψεύτικο, σα να ζορίζεται να στο περάσει το παιχνίδι. Μη παρεξηγηθώ, όταν ακούς να περπατούν τα τέρατα στους αεραγωγούς ή τις αποχετεύσεις (βέβαια δε καταλαβαίνεις αν είναι πάνω ή κάτω), ετοιμάζεσαι για πέσιμο, αλλά γινόταν ξανά και ξανά, ήξερα τι να περιμένω.
Ας πούμε στο κεφάλαιο LOST, θα μπορούσαν να είχαν δώσει μια χαώδη αίσθηση, όταν περιφέρεσαι έξω, Δηλαδή έχει χιονοθύελλα έξω, δώσε μας πιο ωραία ηχητικά εφέ, και όταν ο παίκτης μπαίνει στα κτίρια να νιώθει το κενό, τον ήχο μόνο που προκαλεί ο καιρός αυτός.
Οι ήχοι μέσα στην φυλακή όσο προχωράς, χάνουν την αίσθηση της εγκατάλειψης.
Τα τέρατα, βγάζουν ανούσιους ήχους, σα να ήταν ίδιοι μεταξύ τους.
Τα όπλα οκ κάνουν pew pew, δε νομίζω να το έψαξαν και πολύ εκεί.

Gameplay:
Τι να πρωτοπώ εδώ. Αν πω άθλιο, θα το αδικούσα όλο, αν έλεγα ότι είναι καλό θα έκρυβα την αλήθεια. Κάπου στη μέση και γέρνοντας προς το κακό θα το αφήσω.
Δε γίνεται να μου θες horror παιχνίδι, να μου βάζεις "boss fights" και να μου έχεις αυτόν τον γελοίο αργό τρόπο να κάνω heal και να θες να γλυτώσω και τη μάχη, απλώς με δουλεύεις και με ζορίζεις και μου λες git gud.

Έπαιξα το μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού με gamepad, το aim assist είναι για γέλια όταν είχα τον εχθρό στα 2μ και ερχόταν γρήγορα πάνω μου. Δοκίμασα όλες τις ευαισθησίες του.

Backtracking ανύπαρκτο.

Οι melee μάχες, είναι επαναλαμβανόμενες, το ίδιο και το ίδιο, dodge και χαστούκι, μέχρι και στα "boss fights" κανένα innovation.

Το gunplay ήταν οκ, όχι τίποτα τρελό. Τα όπλα κάπως αδιάφορα, αν έχετε σφαίρες για το riot gun και το αναβαθμίσετε, τότε θα περάσετε μέλι τις μάχες, είναι αρκετά δυνατό.

Το stealth είναι ανύπαρκτο για γέλια και αυτό, που το ίδιο το παιχνίδι το έλουζε αυτό, ούτε καν με τη βοήθεια του παίχτη. Έβλεπες το path που ακολουθούσε το AI και ήταν 2-3μ κύκλος ξέρω γω, χέρι-χερι με άλλο mobακι μαζί, κατά τα άλλα "don't make a sound".
Το πιο εκνευριστικό ήταν όταν ανέβαινε/κατέβαινε σκάλες ή ξεπερνούσε εμπόδια, που δεν είχε άμεση απόκριση, ήταν λες και θαύμαζε τον εαυτό του και μετά συνέχιζε η κίνηση. Αυτό το πράγμα με έκανε να φάω ξύλο κάμποσες φορές και να μπω σε προβλήματα.

Αυτά τα τσουτσούνια που σε γράπωναν κάθε τόσο και σε τραβούσαν μέσα στο κουκούλι τους ή οι μύξες αυτές που πεταγόντουσαν και κολλούσαν πάνω σου και μετά αποφάσισαν να τις κρύψουν μέσα σε chests γιατι "ωωωω θα τρομάξουμε τον παίχτη χοχοχοχοχο", ήταν τόσο repetitive, πραγματικά ανούσιο, που έχανε κάθε νόημα.

Σε κάποια σημεία, οι εχθροί ήταν τόσοι πολλοί και έβγαζε και άλλους, σα να ήθελαν οι devs απλώς να σε καθυστερήσουν, δεν προσέφερε κάτι στην όλη εμπειρία του παιχνιδιού. Στο 7ο πια κεφάλαιο σαπίσαμε στο super slow pace, όπου έπιασα τον εαυτό μου πέρα από το να βαριέται αλλά και να ζορίζεται να συνεχίσει το παιχνίδι. Οκ δεν είπαμε πάμε σφαίρα, αλλά όχι και έτσι.

Το inventory άκρως προβληματικό, μέχρι και το RE έχει πολύ καλύτερο και με καλύτερη διαχείριση.

Η μόνη πραγματική μάχη με boss βασικά είναι όταν είσαι έτοιμος να πεις αντίο στο παιχνίδι, δεν είναι να τρελαίνεσαι.

Ιστορία:
Ήταν καλή το πως εξελίχθηκε, βέβαια στο τέλος για να τα συνδέσει, βιάστηκε.
Το lore του παιχνιδιού πέρα από τα ηχητικά (ανάθεμα ποιος έλουσε με τα πλήκτρα εκεί) που βρίσκεις και ακούς, στο δίνει κυρίως η Dani, πάλι καλά.
Αν μέσα στο dlc κρύβεται μεγάλο μέρος που είναι κομμένο ή δε συνδεθεί το τέλος του παιχνιδιού καλύτερα, τότε είναι βλάκες. Γενικά δεν είμαι καθόλου υπέρ να λείπουν μέρη της ιστορίας σε SP παιχνίδια. 
-----------------

Γενικά το παιχνίδι προσπάθησε να γίνει κάτι που είχε φτιάξει ο δημιουργός του πριν 15 χρόνια, όσο καλή και να ήταν η συνταγή και όσο ήθελε να δώσει έναν άλλον τόνο και να περάσει το horror στοιχείο, δε το κάνει, χωρίς να είναι απαραίτητα κακό αυτό, αλλά οι προσδοκίες του δημιουργού είναι προσδοκίες και σίγουρα περίμενε πολλά παραπάνω από την αποδοχή του κόσμου.

Τέρατα, μάχες, μηχανισμοί, όπλα, ολογράμματα, το όλο σετινκ, είναι σα να βλέπεις το DS που ντύθηκε αλλιώς, και δε το λέω αρνητικά. Παρθενογένεση δεν υπάρχει και κυρίως στην τέχνη.
Όμως σα παιχνίδι δε μου πέρασε καθόλου τα vibes που είχε κάνει το dead space και όσο και να μην ήθελα τα συγκρίνω, γινόταν. (ακόμα δεν έχω παίξει το DSR). 
Δεν ένιωσα ότι παίζω horror παιχνίδι, δεν την έχει την ατμόσφαιρα αυτή. Jump scares της πλάκας που ήταν ελάχιστα στην αρχή μόνο.
Με τεχνάσματα που τα έβλεπες ξανά και ξανά, χάθηκε η αίσθηση του φόβου. Η μόνη δική μου προσδοκία ήταν αυτή, να φοβηθώ όπως έγινε με το DS.

Βρίσκω υπερβολική την τιμή που ζητάνε για το παιχνίδι αυτό, δε ξέρω γιατί πήρανε τέτοια απόφαση, οκ έργο τους είναι, πρέπει να βγουν τα έξοδα, να πληρωθούν οι μισθοί αλλά δε γίνεται να θες να κοντράρεσαι με ΑΑΑ τίτλους και να δίνεις αυτό το χλιαρό αποτέλεσμα. Πάλι καλά ήταν μαζί με την κάρτα γραφικών δώρο.
Δε θα πω μακριά από το παιχνίδι, αλλά κρατήστε τα χρήματα σας, σε κάποια γενναία έκπτωση τότε πάρτε το.
Μου έβγαλε την χλιαράδα που έβγαλε το dead space 3 ας πούμε.
Καλή συνέχεια.

Επεξ/σία από xtrmsnpr
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

The Callisto Protocol’s February 7th Update is 11GB in size, adds Hardcore Mode, full patch notes

https://www.dsogaming.com/patches/the-callisto-protocols-february-7th-update-is-11gb-in-size-adds-hardcore-mode-full-patch-notes/

Spoiler

The Callisto Protocol’s February 7th Update Release Notes

Hardcore Mode

A challenging take on The Callisto Protocol’s survival-horror experience, intended to push you to your limits, Hardcore mode is not for the faint of heart. Here’s what you can expect;

Ammo, health and credits are harder to come by and not every Biophage will drop loot.

Increased enemy damage

Decreased Stun Baton damage

Increased enemy mutation speed

Reduced contraband value

Hardcore Mode New Game+ (requires completion of standard Hardcore Mode playthrough)

New Achievements / Trophies to hunt

Global

Players that were not correctly granted the “The Protocol is About Life” achievement upon completing the game will be automatically granted the achievement

Localization fixes for leveling and VO/subtitle mismatches

Optimized enemy combat AI when player is surrounded by multiple enemies

PC Specific

Ray tracing performance improvements

UPDATE:

As expected, there aren’t any major RT performance improvements. The game still drops below 40fps on an NVIDIA RTX4090 with low GPU utilization. So, make sure to disable the RT effects in order to enjoy a smooth gaming experience.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...