Προς το περιεχόμενο

The Callisto Protocol


7nisiotis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ξαναδιαβασε το αρχικο tweet. το crunch γινεται για να προλαβουν την ημερομηνια κυκλοφοριας, οχι για να βγει αψεγαδιαστο. αυτο δειχνει οτι ο τιτλος  ειναι σε ανετοιμη κατασταση 2 μηνες πριν βγει. αυτο σημαινει οτι υπαρχουν το λιγοτερο, πολλα bugs ακομη. και τρεχουν τωρα  να τα φτιαξουν. αυτο δεν ειναι καλη εικονα για το παιχνιδι, και υπαρχει το ενδεχομενο να κυκλοφορησει με σοβαρα bugs, bad optimization, κτλ. η μπορει και να προλαβανε να τα φτιαξουν ολα, και να μην εχει κανενα θεμα οταν βγει. οπως και να εχει, θα προτεινα να αποφευχθουν τα preorders.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 645
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Δεν σχετίζεται το crunch με την τελική ποιότητα του game.

Θα συμφωνήσω ότι ο καθένας λειτουργεί διαφορετικά, αλλα θα διαφωνήσω ότι δεν σχετίζεται η ποιότητα με το crunch. Όσο πιο πολλές ώρες δουλεύεις, τόσο περισσότερο κουράζεσαι, οποτε τόσο χειρότερη δουλειά θα κανεις και θα παίρναν λάθη through the cracks.

5 λεπτά πριν, KilliK είπε

ξαναδιαβασε το αρχικο tweet. το crunch γινεται για να προλαβουν την ημερομηνια κυκλοφοριας, οχι για να βγει αψεγαδιαστο. εγω αναφερθηκα στην τελικη ποιοτητα, γιατι δεν θελω να ειμαι απολυτος στις δυσοιωνες προβλεψεις μου. η ουσια ειναι οτι ο τιτλος φαινεται ναναι σε ανετοιμη κατασταση 2 μηνες πριν την κυκλοφορια του. αυτο σημαινει οτι υπαρχουν το λιγοτερο, πολλα bugs ακομη. και τρεχουν τωρα  να τα φτιαξουν. αυτο δεν ειναι καλη εικονα για το παιχνιδι και την τελικη του ποιοτητα.

Εννοείτε, το crunch σημαίνει ότι είναι πίσω και συνήθως το QT είναι το τελευταίο μέρος του development, άρα ναι, τρέχουν να μαζέψουν τα bugs από εδώ και από εκεί και για αυτό λέω και το παραπάνω.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, KilliK είπε

ξαναδιαβασε το αρχικο tweet. το crunch γινεται για να προλαβουν την ημερομηνια κυκλοφοριας, οχι για να βγει αψεγαδιαστο. αυτο δειχνει οτι ο τιτλος  ειναι σε ανετοιμη κατασταση 2 μηνες πριν βγει. αυτο σημαινει οτι υπαρχουν το λιγοτερο, πολλα bugs ακομη. και τρεχουν τωρα  να τα φτιαξουν. αυτο δεν ειναι καλη εικονα για το παιχνιδι, και υπαρχει το ενδεχομενο να κυκλοφορησει με bugs, bad optimization, κτλ. η μπορει και να προλαβανε να τα φτιαξουν ολα, και να μην εχει κανενα θεμα οταν βγει.

Και η Retro Studios για να προλάβουν την αυστηρή ημερομηνία κυκλοφορίας που είχε θέσει η Nintendo έκαναν crunch. Όχι για να βγει αψεγάδιαστο το παιχνίδι. Απλώς τα κατάφεραν παρά τις δύσκολες συνθήκες και στο τέλος δεν επηρεάστηκε η ποιότητα του παιχνιδιού.

Όπως και να χει για το Callisto κάνουμε υποθετικά σενάρια. Θα δούμε τι θα γίνει στο τέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και η CDPR εκανε crunching για να προλαβει να παρει το Cyberpunk το OK απο την SONY. το πηρε και οταν βγηκε στο playstation store, το ανακαλεσε επειδη το παιχνιδι ηταν unplayable. it can go both ways.

οπως σωστα λες, θα δουμε στο τελος τι θα γινει. αλλα μεχρι τοτε, καλο ειναι να αποφευχθουν τα preorders. 

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, KilliK είπε

και η CDPR εκανε crunching για να προλαβει να παρει το Cyberpunk το OK απο την SONY. το πηρε και οταν βγηκε στο playstation store, το ανακαλεσε επειδη το παιχνιδι ηταν unplayable. it can go both ways.

οπως σωστα λες, θα δουμε στο τελος τι θα γινει. αλλα μεχρι τοτε, καλο ειναι να αποφευχθουν τα preorders. 

Όπως έκανε και crunching για να προλάβει να βγάλει το Witcher 3 το οποίο ήταν μια χαρά στο launch για τα δεδομένα του scale ενός τέτοιου παιχνιδιού.

https://www.gamebyte.com/cd-projekt-red-admits-crunch-period-for-the-witcher-3-was-not-humane/

Αυτό που λέω είναι ότι το crunch δεν είναι απαραίτητα ένδειξη για το αν ένα game θα έχει προβλήματα στην κυκλοφορία. Υπάρχουν και ένα σωρό περιπτώσεις που δεν παραπονέθηκε κανένας για crunch και παρόλα αυτά έχουν βγει εντελώς broken παιχνίδια που ούτε καν ασχολήθηκαν να τα φτιάξουν μήνες μετά την κυκλοφορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, KilliK είπε

το Witcher 3 δεν ηταν μια χαρα στο launch του...

Ήταν ένα τεράστιο παιχνίδι και μάλιστα η πρώτη προσπάθεια της CDPR για ταυτόχρονη κυκλοφορία σε κονσόλες και PC.

Τέλειο δεν ήταν αλλά σίγουρα όχι broken στα επίπεδα του Cyberpunk. Ένα σωρό άτομα το είχαν τελειώσει στο νήμα του PS4 2-3 μήνες μετά και δεν παραπονέθηκαν. Ακόμα θυμάμαι τις συζητήσεις.

Και αυτοί που παραπονιόντουσαν ήταν κυρίως για το downgrade που έγινε στο PC.

Επεξ/σία από D.Luffy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αλλο βγηκε μια χαρα, και αλλο δεν ειχε το μαυρο χαλι του CP77. το παιχνιδι οταν πρωτοκυκλοφορησε επασχε απο πληθωρα bugs, κακο optimization ενω ειχε σοβαρο visual downgrade, σε σχεση με αυτα που δειχνανε στην Ε3 (κατι θυμιζει αυτο), για το οποιο κραξανε την CDPR. Περασανε μηνες αναθαθμισεων μεχρι να ερθει στα ισα του. Οποτε οχι, το παραδειγμα του Witcher 3 ηταν ατυχες.

Συμφωνω οτι το crunching δεν ειναι απαραιτητα ενδεικτικο της τελικης ποιτητας του τιτλου (γιαυτο ειπα οτι μπορει να βγει και αψεγαδιαστο) , αλλα παντα ειναι ενα κακο σημαδι. Και οσοι θελουν να το κανουν preorder, καλο ειναι να το εχουν αυτο υποψιν.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, KilliK είπε

αλλο βγηκε μια χαρα, και αλλο δεν ειχε το μαυρο χαλι του CP77. το παιχνιδι οταν πρωτοκυκλοφορησε επασχε απο πληθωρα bugs, κακο optimization ενω ειχε σοβαρο visual downgrade, σε σχεση με αυτα που δειχνανε στην Ε3 (κατι θυμιζει αυτο), για το οποιο κραξανε την CDPR. Περασανε μηνες αναθαθμισεων μεχρι να ερθει στα ισα του. Οποτε οχι, το παραδειγμα του Witcher 3 ηταν ατυχες.

Συμφωνω οτι το crunching δεν ειναι απαραιτητα ενδεικτικο της τελικης ποιτητας του τιτλου (γιαυτο ειπα οτι μπορει να βγει και αψεγαδιαστο) , αλλα παντα ειναι ενα κακο σημαδι. Και οσοι θελουν να το κανουν preorder, ας το εχουν αυτο υποψιν.

Πληθώρα bugs υπάρχουν σε πολλά παιχνίδια. Ακόμα και σε narrative παιχνίδια πολύ μικρότερης κλίμακας από τον κόσμο του Witcher 3.

Το GoW Ragnarok αυτή την περίοδο που παίζω παίρνει και από ένα patch ανά δύο μέρες. Και εκεί δεν πίεσε κανείς με crunch την Santa Monica για να βγει γρήγορα το game.

"God of War: Ragnarok Developer Debunks Crunch Rumors With Release Date Clarification".

https://www.dualshockers.com/god-of-war-ragnarok-developer-crunch/

 

Κακό optimization δεν είχε το Witcher 3. Έτρεχε πολύ καλά στις κονσόλες για τα δεδομένα του HW που είχαν στα 30fps. Να μια πρώιμη έκδοση της εποχής (1.01): 

Το XO έχει ένα προβάδισμα λόγω χαμηλότερης ανάλυσης από το native 1080p του PS4.

Τα παράπονα έγιναν κυρίως στο PC σε πολύ υψηλές αναλύσεις και σε συστήματα με SLI της εποχής. Πολύ γρήγορα διορθώθηκαν και αυτά.

Visual downgrade προφανώς δεν έγινε εξαιτίας του crunch... Οπότε αυτό δεν έχει νόημα να το συζητάμε. Όλοι ξέρουμε και καταλαβαίνουμε γιατί έγινε το downgrade.

Συμφωνώ όμως στο ότι όσοι θέλουν να κάνουν pre-order καλό είναι να λαμβάνουν υπόψην τους όλα τα δεδομένα πριν την κυκλοφορία ενός παιχνιδιού. Πάντα υπάρχει ρίσκο. 

Επεξ/σία από D.Luffy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Πριν βγει, μπορούμε να λέμε τα πάντα "θα το βγάλουν τέλειο" / "θα βγει έτσι κι έτσι" / "θα βγει τίγκα στα bugs".
Όποιος έχει καλή κρυστάλλινη σφαίρα, να μας πει σίγουρα αλλιώς, περιμένουμε release.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το historical revisionism θα πρεπει να αποφευγεται:

https://www.google.com/search?q=witcher+3+bad+optimization&oq=witcher+3+bad+opti&aqs=chrome.0.0i512j69i57j0i22i30j0i390.3498j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8

η πλακα ειναι οτι και με το φιασκο του C77, καποιοι ξαναθυμιζανε στον κοσμο, διοτι πολλοι λεγαν οτι ηταν η πρωτη φορα που συνεβει με την CDPR , οτι και η πρεμιερα του W3 ειχε γινει με προβληματα. οποτε δεν καταλαβαινω γιατι επιμενεις στο συγκεκριμενο παραδειγμα. αναφερσου σε καποιο αλλο, δεν χαθηκε ο κοσμος.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, KilliK είπε

το historical revisionism θα πρεπει να αποφευγεται:

https://www.google.com/search?q=witcher+3+bad+optimization&oq=witcher+3+bad+opti&aqs=chrome.0.0i512j69i57j0i22i30j0i390.3498j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8

η πλακα ειναι οτι και με το φιασκο του C77, καποιοι ξαναθυμιζανε στον κοσμο, διοτι πολλοι λεγαν οτι ηταν η πρωτη φορα που συνεβει με την CDPR , οτι και η πρεμιερα του W3 ειχε γινει με προβληματα. οποτε δεν καταλαβαινω γιατι επιμενεις στο συγκεκριμενο παραδειγμα. αναφερσου σε καποιο αλλο, δεν χαθηκε ο κοσμος.

Μπορεί να εξακολουθούμε να διαφωνούμε για το Witcher 3 αλλά συμφωνούμε ότι είναι καλό να ληφθεί υπόψην το πιεσμένο ωράριο των devs όσο αναφορά για τα pre-orders του Callisto Protocol. 

Προσωπικά είμαι μεγάλος fan του survival sci-fi horror και θα πάρω το ρίσκο για day-one. Και μάλιστα δεν έχω δει κανένα από τα πρόσφατα trailers παρά μόνο το πρώτο teaser όταν πρωτο-ανακοινώθηκε προς αποφυγήν οποιουδήποτε spoiler. Όταν έμαθα ότι συμμετέχουν Papoutsis και Schofield του Dead Space, έκλεισε για μένα. 

Ελπίζω να τα καταφέρουν και να δικαιωθεί όλη η ομάδα για την ταλαιπωρία που τραβάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/11/2022 στις 11:35 ΠΜ, {TDi}Dj2k..infc είπε

Το ότι παρουσιάζει την Sony "as the good guy" με ξεπερνά. 😑

Το game πάντως μέχρι στιγμής φαίνεται να είναι αξιόλογο και πιστη συνεχεια του Dead Space, η καλύτερα η εξέλιξη του Dead Space.

Πάλι καλά το DSR δεν βγαίνει τον ίδιο μηνα γιατί θα πήγαινε άπατο προστά σε αυτό.
 

βασικα αυτο με ειχε αρχικα αγχωσει με το DSR, αλλα απο την αναποδη. οτι μπορει να σαμποταρει τις πωλησεις του TCP, επειδη ειναι το established franchise, και οχι ενας "κλωνος" του απο ενα newcomer studio. ενταξει, οι φανς γνωριζουν ποιοι φτιαχνουν το TCP, αλλα ο μεσος παικτης θα κοιταξει το brand και οχι τα credits. ευτυχως, υπαρχει ενα κενο 2 μηνων μεταξυ των κυκλοφοριων, οποτε no problemo.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Προσωπικά είμαι μεγάλος fan του survival sci-fi horror και θα πάρω το ρίσκο για day-one.

Δεν υπάρχει λόγος για κανένα ρίσκο για day one.

λογικά θα υπάρξουν reviews πριν την κυκλοφορία του, και για σένα(ή οποιον άλλο) που έχεις και κονσόλα πέρα απο PC, το παίζεις εκεί να δεις τι ρόλο βαράει που υπάρχει και η μεταπώληση στην μέση.

Δεν αναφέρω τα refunds από το ιδιο το steam, γιατι το χρονικό όριο των 2 ωρών ειναι πολύ μικρό.

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...