Προς το περιεχόμενο

Ο CFO της Apple και ο πρώην CDO είναι πιθανοί υποψήφιοι για τη θέση CEO στη Ferrari


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι Luca Maestri και Jony Ive, αντίστοιχα, φέρονται να είναι στη λίστα πιθανών υποψηφίων διαδόχων του Louis Camilleri.

Το δυσαναπλήρωτο κενό του Louis Camillere, που αποχώρησε για προσωπικούς λόγους πριν λίγες ημέρες, καλούνται να καλύψουν υποψήφιοι από όλο τον κόσμο καθώς ο Camillere βρίσκεται σε αναζήτηση διαδόχου. Μέσα στη λίστα υποψηφίων βρίσκονται δύο στελέχη της Apple, ένα νυν και ένα πρώην, όπως αναφέρει το Reuters.

Πρόκειται για τον Chief Financial Officer της Apple, Luca Maestri που βρίσκεται στη θέση από το 2014 και τον Jonathan Paul (Jony) Ive που διετέλεσε Chief Design Officer έως το 2019 όταν και αποχώρησε από την εταιρεία.

Είχε αναφερθεί πως ο πρώην CEO της Vodafone, Vittorio Colao, βρισκόταν επίσης στη λίστα πιθανών υποψηφίων όμως οι φήμες (ανεπίσημα) διαψεύδονται από πηγές κοντά στον ίδιο.

Μια άλλη φήμη έκανε λόγο για τον Stefano Domenicali, που αναμένεται να αναλάβει καθήκοντα CEO της Formula One εντός του 2021, όμως επίσης η φήμη διαψεύστηκε -αυτή τη φορά, επίσημα από ανθρώπους της F1- και ο Domenicali συνεχίζει ακάθεκτος προς την «καρέκλα» της F1.

Όπως και ο Camilleri, που δεν είχε εμπειρία στην αυτοκινητοβιομηχανία, έτσι και οι Maestri και Ive δεν έχουν αντίστοιχη προϋπηρεσία σε κάποια σχετική θέση. Όμως, πολλές φορές αναλυτές και επενδυτές βλέπουν τη Ferrari ως μια εταιρεία κατασκευής ειδών πολυτελείας κι όχι απλά αυτοκινήτων, κάτι που ταιριάζει στο προφίλ της Apple άρα και στους δύο υποψηφίους.

Με τη Ferrari να σχεδιάζει την κυκλοφορία του πρώτου της SUV το 2022 -το Ferrari PuroSangue- και τη δέσμευση πως, την ίδια χρονιά, το 60% των πωλήσεών της θα αποτελείται από υβριδικά οχήματα, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν αφενός αν οι φήμες ισχύουν κι αφετέρου πώς θα διαχειριστεί τους στόχους της ιστορικής εταιρείας όποιος κι αν αναλάβει τη θέση.

Η ξαφνική αποχώρηση του Camillere ήταν ιδιαίτερα δυσάρεστο νέο για την ιταλική εταιρεία, καθώς η μετοχή της παρέμενε σε υψηλά επίπεδα ενώ παρά την πανδημία, δεν επηρεάστηκε όσο άλλες, παρομοίου μεγέθους εταιρείες στον ίδιο κλάδο.

Ferrari CEO Louis Camilleri announces shock departure


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να λοιπόν η ευκαιρία για να περαστεί στον εγκέφαλο της κορυφαίας αμαξάρας λογισμικό της "αει-φερ'" έτσι ώστε να τελειώνει και να χαλάει γρήγορα η μπαταρία της.

παράλληλα, με αυτόν τον τρόπο θα κινηθεί έντονα και η βιομηχανία μπαταριών αυτοκινήτων...

  • Confused 2
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

The Italian job, θα πω .

Κάτι Πορφυρογέννητα στελέχη, που πάνε από dream job σε dream job, από τη στιγμή που θα βγουν από το κολέγιο, μέχρι το τέλος της καριέρας τους. Ε, και στην πορεία, να μη μαζέψουν και 30-40 εκατομμύρια, έτσι για τα γεράματα?

Άντε ωραία. Έτσι κι αλλιώς, δεν θα είναι καλεσμένος στο πάρτι υπογραφής, με τις σούπερ γυναίκες, τις σαμπάνιες, τα ακριβά ρολόγια και τα... υπόλοιπα...

4 λεπτά πριν, GreekLegend2 είπε

Aν δεν θέλουν πάντως, προσφέρομαι εγώ και με μειωμένο μισθό.

Να πούμε 800, συν ΙΚΑ?

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με το Γιαννιώ επιτέλους θα βγει και Ferrari που θα τη χαρακτηρίζει Beautifully, Unapologetically Plastic!!!

Και αντί να κάνει 1 εκατομμύριο θα κοστίζει 900.000€ 😛

Επεξ/σία από mants118
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...