Προς το περιεχόμενο

Αποζημίωση καθυστέρησης παράδοσης δέματος


suffocater

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, tsioulak είπε

Ναι πρωτοφανή, μόνο μια φορά το ξανά περάσανε αυτό το πράγμα το πολύ μακρινό 2020.

Δεν το διαχωρίζω, αν και αυτή τη δεύτερη φορά είναι πολύ πιο έντονο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, paredwse είπε

Αναρωτιέμαι εάν έχει διαβάσει κανείς την περίφημη απόφαση της ΕΕΤΤ για τις αποζημιώσεις. Είναι αυτή εδώ.

Pro-tip: ψάξτε να βρείτε ποιός δικαιούται την αποζημίωση... :) 

 

13 ώρες πριν, billdanos είπε

Όπως διαβάζουμε λοιπόν, η αποζημίωση πάει στον αποστολέα του δέματος και όχι στον παραλήπτη, εκτός κι αν ο αποστολέας παραιτηθεί των δικαιωμάτων του! :) 

 

AΡΑ, αν στείλω κούριερ στην πόρτα σου να ρθει να παραλάβει πακέτο και να το φέρει σε μένα , σύμφωνα με την παραπάνω λογική ,και το πακέτο αργήσει να έρθει ,την αποζημίωση θα την πάρει ο αποστολέας ,ισχυρίζεσαι, και όχι εγώ που έχω πληρώσει τα μεταφορικά.
Λογικό ακούγεται ,είμαι σίγουρος οτι ακριβώς έτσι το σκέφτηκε ο νομοθέτης.

Επεξ/σία από suffocater
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, suffocater είπε

 

AΡΑ, αν στείλω κούριερ στην πόρτα σου να ρθει να παραλάβει πακέτο και να το φέρει σε μένα , σύμφωνα με την παραπάνω λογική ,και το πακέτο αργήσει να έρθει ,την αποζημίωση θα την πάρει ο αποστολέας ,ισχυρίζεσαι, και όχι εγώ που έχω πληρώσει τα μεταφορικά.
Λογικό ακούγεται ,είμαι σίγουρος οτι ακριβώς έτσι το σκέφτηκε ο νομοθέτης.

O πελάτης της courier είναι πάντα αυτός που κάνει το συμβόλαιο και πληρώνει τα μεταφορικά. Συνήθως, στις αγορές με e-shop ο αποστολέας πληρώνει με συμφωνημένο συμβόλαιο την courier για τα πακέτα του, και μεταφέρει μέρος του κόστους αποστολής στους πελάτες (χρεώνοντας τους μεταφορικά, αν επιλέξουν να τους σταλεί το προϊόν με courier). Την κούριερ δεν την πληρώνεις εσύ σε αυτή την περίπτωση, όλα τα λεφτά που δίνεις (αγορά και μεταφορικά) στον αποστολέα πάνε.

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Dante80 είπε

O πελάτης της courier είναι πάντα ο αποστολέας, ασχέτως του ποιος πληρώνει τα μεταφορικά. Συνήθως, στις αγορές με e-shop ο αποστολέας πληρώνει με συμφωνημένο συμβόλαιο την courier για τα πακέτα του, και μεταφέρει μέρος του κόστους αποστολής στους πελάτες (χρεώνοντας τους μεταφορικά, αν επιλέξουν να τους σταλεί το προϊόν με courier).

Με άλλα λόγια, μια χαρά το σκέφτηκε ο νομοθέτης.

Εγώ δεν διαφωνώ οτι μια χαρά το σκέφτηκε ο νομοθέτης, την ερμηνεία του απο μερικούς αμφισβητώ.
Και (σε) ρωτάω ξανά λοιπόν:
Βαζεις αγγελία και πουλάς πχ μια κάρτα γραφικών. 
Μιλάμε, τα βρίσκουμε στην τιμή ,αλλα επειδή βρίσκεσαι στην άλλη άκρη της ελλάδας ,μου δίνεις την διευθυνση σου και εγώ πηγαίνω στην εταιρία κουριερ, και στέλνω κούριερ στην πόρτα σου να παραλάβει το πακέτο και να το φέρει σε μένα.
Το πακέτο καθυστερεί να έρθει εναν μήνα.
Την αποζημίωση θα την πάρεις εσύ ή εγώ,"αποστολέα"?

 

Επεξ/σία από suffocater
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, suffocater είπε

Και (σε) ρωτάω ξανά λοιπόν:
Βαζεις αγγελία και πουλάς πχ μια κάρτα γραφικών. 
Μιλάμε, τα βρίσκουμε στην τιμή ,αλλα επειδή βρίσκεσαι στην άλλη άκρη της ελλάδας ,μου δίνεις την διευθυνση σου και εγώ πηγαίνω στην εταιρία κουριερ, και στέλνω κούριερ στην πόρτα σου να παραλάβει το πακέτο και να το φέρει σε μένα.
Το πακέτο καθυστερεί να έρθει εναν μήνα.
Την αποζημίωση θα την πάρεις εσύ ή εγώ,"αποστολέα"?

Αυτός που φτιάχνει το voucher. Είναι πολύ απλό. Στις περιπτώσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτός που φτιάχνει το voucher είναι πάντα το κατάστημα. Όχι ο παραλήπτης - πελάτης του καταστήματος.

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λογικό ακούγεται (μη ειρωνικά) και ταυτόχρονα δε βλέπω κανένα φως εφόσον ισχύει.
 - _ -

Επεξ/σία από suffocater
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, suffocater είπε

Λογικό ακούγεται (μη ειρωνικά) και ταυτόχρονα δε βλέπω κανένα φως εφόσον ισχύει.
 - _ -

Ορθώς. Το κατάστημα τα ρίχνει στην κούριερ, η κούριερ στην καραντίνα και εμείς στον άξονα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, suffocater είπε

Εγώ δεν διαφωνώ οτι μια χαρά το σκέφτηκε ο νομοθέτης, την ερμηνεία του απο μερικούς αμφισβητώ.
Και (σε) ρωτάω ξανά λοιπόν:
Βαζεις αγγελία και πουλάς πχ μια κάρτα γραφικών. 
Μιλάμε, τα βρίσκουμε στην τιμή ,αλλα επειδή βρίσκεσαι στην άλλη άκρη της ελλάδας ,μου δίνεις την διευθυνση σου και εγώ πηγαίνω στην εταιρία κουριερ, και στέλνω κούριερ στην πόρτα σου να παραλάβει το πακέτο και να το φέρει σε μένα.
Το πακέτο καθυστερεί να έρθει εναν μήνα.
Την αποζημίωση θα την πάρεις εσύ ή εγώ,"αποστολέα"?

 

Ο παραλήπτης δεν έχει δουλειά με την courier.

Ο αποστολέας είναι αυτός που θα συνεννοηθει με την courier και ΑΥΤΟΣ έπρεπε να έχει ενημερώσει τον πελάτη ότι οι courier ΑΡΓΟΥΝ και ΜΗ παραγγείλεις αν βιάζεσαι πολύ.

15 ώρες πριν, billdanos είπε

Όπως διαβάζουμε λοιπόν, η αποζημίωση πάει στον αποστολέα του δέματος και όχι στον παραλήπτη, εκτός κι αν ο αποστολέας παραιτηθεί των δικαιωμάτων του! :) 

 

Είναι ΤΡΑΓΙΚΟ οι δημοσιογράφοι στα διάφορα site να αναπαράγουν ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, suffocater είπε

Εγώ δεν διαφωνώ οτι μια χαρά το σκέφτηκε ο νομοθέτης, την ερμηνεία του απο μερικούς αμφισβητώ.
Και (σε) ρωτάω ξανά λοιπόν:
Βαζεις αγγελία και πουλάς πχ μια κάρτα γραφικών. 
Μιλάμε, τα βρίσκουμε στην τιμή ,αλλα επειδή βρίσκεσαι στην άλλη άκρη της ελλάδας ,μου δίνεις την διευθυνση σου και εγώ πηγαίνω στην εταιρία κουριερ, και στέλνω κούριερ στην πόρτα σου να παραλάβει το πακέτο και να το φέρει σε μένα.
Το πακέτο καθυστερεί να έρθει εναν μήνα.
Την αποζημίωση θα την πάρεις εσύ ή εγώ,"αποστολέα"?

 

η εταιρεια courier εχει συμβαση (πληρωνεται για να παρεχει υπηρεσιες δηλαδη) με (σ)τον αποστολεα. Αυτον αποζημιωνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, billdanos είπε

Όπως διαβάζουμε λοιπόν, η αποζημίωση πάει στον αποστολέα του δέματος και όχι στον παραλήπτη, εκτός κι αν ο αποστολέας παραιτηθεί των δικαιωμάτων του! :) 

 

Άρα δεν χάνει τίποτα ο παραλήπτης να δοκιμάσει να πάρει αποζημίωση.

Ξεκινά την διαδικασία στο https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Postal/Diffproc/index.html

Αν ο αποστολέας έχει κινήσει την διαδικασία για αποζημίωση, τότε ο παραλήπτης ενημερώνεται σχετικά (εγγράφως) και τελειώνει εκεί το θέμα.

Αν όχι, τότε η αποζημίωση πάει στον παραλήπτη.

Σε καμμία περίπτωση δεν αφήνουμε την εταιρεία κούριερ να την βγάλει καθαρή, ειδικά αν έχουμε οικονομική απώλεια από τη καθυστέρηση. Δεν έχω παραλάβει ακόμα δέμα από Θεσσαλονίκη που παρελήφθει 28/11 με αποτέλεσμα να αγοράσω τα ίδια προϊόντα τοπικά (δώρα Χριστουγέννων) σε αρκετά ακριβότερη τιμή από αυτήν που τα αγόρασα αρχικά, οπότε κάποιος θα την πληρώσει τη νύφη, είτε σε εμένα είτε στο κατάστημα. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Narayan είπε

 

Σε καμμία περίπτωση δεν αφήνουμε την εταιρεία κούριερ να την βγάλει καθαρή.

Αυτό.
Αν δεν νιώσουν την πίεση που πρέπει, θα συνεχίσουν έτσι μεχρι το 2022.
Εννοείται πως τον απρίλιο ολοι εδειξαν κατανόηση γιατί ήταν πρωτόγνωρη κατάσταση.
Τώρα όχι.
Τώρα ήταν συνειδητή επιλογή να μας γράψουν στα @@ τους, αντί να επενδύσουν σε προσωπικό και εγκαταστάσεις/μέσα.
Και εννοείται επίσης πως είναι ξεκάθαρο στα μάτια μας πως δεν φταίει ο μέσος υπάλληλος για αυτό το χάλι, αλλά οι διοικήσεις τους.

Επεξ/σία από suffocater
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

<<.. για να γίνει τέτοια αξίωση, θα πρέπει να έχει οριστεί συγκεκριμένη ημερομηνία παράδοσης από την εταιρία μεταφορών.

Καμία, όταν παραλαμβάνει το δέμα δεν το κάνει και έτσι δεν μπορεί να υπάρξει διεκδίκηση του ποσού αυτού>>

Απλά αν αξίζει το δέμα ζητηστε /πληρώστε έξτρα να τα στέλνουν με άλλη μικρή εταιρεία κούριερ ή τις καλές ακριβές dhl ups tnt....

[Απόλυτα φυσιολογικά αυτά π γινονται...φταινε τα σαινια κυβέρνησης π έκοψαν το click away ενω στο πρώτο λοκνταουν είδαν τι γινόταν..

Κανένας δεν θα πάει γ δουλειά  σε κούριερ αυτους τους μήνες γιατί ξέρει ότι μόλις αρθεί το λοκνταουν μετά από κάνα μήνα απολυθηκαν...Έτσι κ αλλιώς οι κούριερ δεν πληρώνονται καλά οπότε προτιμάνε  να πανε ντελιβερι.λιγοτερες ώρες δίπλα λεφτά με tips...]

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, StamTheMan είπε

Οι εταιριες κουριερ εχουν ρητρα για καταστασεις "εκτακτης αναγκης".

Καμια αποζημιωση δε δικαιουστε.

Στο αρθρο 2 του Φεκ που αναρτήθηκε παραπάνω πάντως, γινεται λόγος για απαλλαγή μονο  σε περίπτωση εκτάκτων αναγκών που δεν θα μπορούσαν να εχουν προβλεφθεί ή αποφευχθεί.
Που να προβλεφθεί άλλωστε πως δεν θα είχαμε τελειώσει με την κατάσταση covid μεσα σε 5 μήνες, ή οτι σε περίοδο black friday/χριστουγεννα ,παραδοσιακά ultra καταναλωτικές περιόδους, η κατάσταση θα ήταν χειρότερη απ οτι ήταν τον Μάιο, και πως αν είχαν ναυαγήσει τότε, τότε ηταν εξτρα αναμενόμενο και λογικό να το λούσουν τωρα.
 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, suffocater είπε

Στο αρθρο 2 του Φεκ που αναρτήθηκε παραπάνω πάντως, γινεται λόγος για απαλλαγή μονο  σε περίπτωση εκτάκτων αναγκών που δεν θα μπορούσαν να εχουν προβλεφθεί ή αποφευχθεί.

Μια χαρα καλυμενοι ειναι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...