Diinekis21 Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 6 λεπτά πριν, Nabuko είπε Φαντάζομαι τι θα έκανε αν ήταν στην ίδια ομάδα μαζί με τον Μαξ ας πούμε, κάτι σαν το Προστ/Σένα Who is who? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 Μόλις τώρα, Diinekis21 είπε Who is who? Θα ήταν ιεροσυλία να αντιστοιχήσω τα ονόματα.😄 Ας πούμε ότι θα ήταν κάτι στο περίπου αντίστοιχο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rockavlon Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 Δεν είδα το αγώνα, μόνο μερικά στιγμιότυπα καθώς πιο πιθανό είναι να βγει ο ήλιος το πρωί από τη δύση πάρα να αφήσουν τον Crymilton χωρίς προστασία ,δυο σχόλια μόνο,ο mr bean της f1 crymilton βγαίνει έξω και ενώ έχει σταματήσει δεν μπορεί να υπολογίσει οτι δεν έχει χώρο και αντί να κάνει από την αρχή όπισθεν πάει μπροστά και σπάει την αεροτομή,εάν το είχε κάνει ξανθιά θα την είχαν σταυρώσει, φυσικά καμιά τιμωρία που μπήκε επικίνδυνα στην πιστά. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Πιτούλιας Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 2 λεπτά πριν, Nabuko είπε Θα ήταν ιεροσυλία να αντιστοιχήσω τα ονόματα.😄 Ας πούμε ότι θα ήταν κάτι στο περίπου αντίστοιχο Οι VER και HAM δεν ανήκουν στην Προστ κατηγορία αλλά πάνε προς την Σένα κατηγορία. Γρήγοροι, όσοι μπορούν, και θερμοκέφαλοι. Ο Προστ λειτουργούσε εγκεφαλικά, γι' αυτό άλλωστε έμεινε γνωστός ως "καθηγητής". Αν κάποιους από το σημερινό grid θα μπορούσα να εντάξω στην Προστ κατηγορία, αυτοί θα ήταν ίσως οι PER και RIC. Ο Προστ ήταν ο μόνος οδηγός άλλωστε που δεν ψαχνόταν με ξεχωριστό setup κατατακτήριων αλλά επικεντρωνόταν στις ρυθμίσεις για τον αγώνα. Κάτι που νομίζω κάνει και ο PER όλα αυτά τα χρόνια. Έβλεπες τον Σένα με 2 δευτερόλεπτα διαφορά στην pole, αλλά στον αγώνα ο Προστ ήταν εκεί δίπλα του. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 2 λεπτά πριν, Πιτούλιας είπε Οι VER και HAM δεν ανήκουν στην Προστ κατηγορία αλλά πάνε προς την Σένα κατηγορία. Γρήγοροι, όσοι μπορούν, και θερμοκέφαλοι. Ο Προστ λειτουργούσε εγκεφαλικά, γι' αυτό άλλωστε έμεινε γνωστός ως "καθηγητής". Αν κάποιους από το σημερινό grid θα μπορούσα να εντάξω στην Προστ κατηγορία, αυτοί θα ήταν ίσως οι PER και RIC. Ο Προστ ήταν ο μόνος οδηγός άλλωστε που δεν ψαχνόταν με ξεχωριστό setup κατατακτήριων αλλά επικεντρωνόταν στις ρυθμίσεις για τον αγώνα. Κάτι που νομίζω κάνει και ο PER όλα αυτά τα χρόνια. Έβλεπες τον Σένα με 2 δευτερόλεπτα διαφορά στην pole, αλλά στον αγώνα ο Προστ ήταν εκεί δίπλα του. Ενδιαφέρουσα και καλογραμμένη η ανάλυσή σου. Ευχαριστώ για την απάντηση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vaggos88 Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 Russell accuses Bottas of breaking 'gentleman's agreement' over crash, as Finn says Briton's move made no sense https://www.formula1.com/en/latest/article.russell-accuses-bottas-of-breaking-gentlemans-agreement-over-crash-as-finn.3Yt16bd4Z6cEqVb0mNq25B.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 Όσα ξέρει ο νοικοκύρης, δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
~mxls~ Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 22 λεπτά πριν, Πιτούλιας είπε Οι VER και HAM δεν ανήκουν στην Προστ κατηγορία αλλά πάνε προς την Σένα κατηγορία. Γρήγοροι, όσοι μπορούν, και θερμοκέφαλοι. Ο Προστ λειτουργούσε εγκεφαλικά, γι' αυτό άλλωστε έμεινε γνωστός ως "καθηγητής". Αν κάποιους από το σημερινό grid θα μπορούσα να εντάξω στην Προστ κατηγορία, αυτοί θα ήταν ίσως οι PER και RIC. Ο Προστ ήταν ο μόνος οδηγός άλλωστε που δεν ψαχνόταν με ξεχωριστό setup κατατακτήριων αλλά επικεντρωνόταν στις ρυθμίσεις για τον αγώνα. Κάτι που νομίζω κάνει και ο PER όλα αυτά τα χρόνια. Έβλεπες τον Σένα με 2 δευτερόλεπτα διαφορά στην pole, αλλά στον αγώνα ο Προστ ήταν εκεί δίπλα του. Kimi Raikkonen. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Kimi Raikkonen. Bwoah....θέλουν πολλά λίτρα βότκας ακόμα για να φτάσουν το τρελό αγόρι Επεξ/σία 18 Απριλίου 2021 από Nabuko 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
~mxls~ Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 Τώρα μόλις βλέπω ότι του ακύρωσαν τους 2 βαθμούς 😡🤬 μαFIA κύριοι, τα βλέπετε όλοι 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 3 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Τώρα μόλις βλέπω ότι του ακύρωσαν τους 2 βαθμούς 😡🤬 μαFIA κύριοι, τα βλέπετε όλοι Επειδή έχει προλάβει και τις καλές εποχές, θα ήθελα κάποια στιγμή την άποψή του για το πως κατάντησαν την F1 αγώνισμα για κυρίες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 5 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Τώρα μόλις βλέπω ότι του ακύρωσαν τους 2 βαθμούς 😡🤬 μαFIA κύριοι, τα βλέπετε όλοι Kατι ειπαν οτι εκανε στο restart του αγωνα, αλλα δεν το καταλαβα ρε γμτ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 7 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Τώρα μόλις βλέπω ότι του ακύρωσαν τους 2 βαθμούς 😡🤬 μαFIA κύριοι, τα βλέπετε όλοι Aναμενομενο. Οταν στο formation lap , σπιναρεις/χανεις την θεση σου, τοτε πρεπει μεχρι το safety car line λιγο πριν το pit entry να εχεις ξαναπαρεις(προσπερνωντας τα αλλα μονοθεσια που πανε αργα) την θεση σου. Αν δεν προλαβεις, τοτε πρεπει να μπεις στα pit και να ξεκινησεις απο το pit lane. Ο Κιμ ι στο ρεσταρτ του αγωνα μετα την κοκκινη σημαια, ξεκιναγε 7ος. Σπιναρε στο formation lap με το SC και επεσε 10ος. Προλαβε και πηγε 8ος(αντι για 7ος) πριν το safety car line, οποτε επρεπε να μπει στα pit και να εκκινησει απο το pit lane. Εξου η ποινη και ετσι τσιμπησε ο Αλονσο τον 1ο του βαθμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
~mxls~ Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 1 λεπτό πριν, haHa είπε Aναμενομενο. Οταν στο formation lap , σπιναρεις/χανεις την θεση σου, τοτε πρεπει μεχρι το safety car line λιγο πριν το pit entry να εχεις ξαναπαρεις(προσπερνωντας τα αλλα μονοθεσια που πανε αργα) την θεση σου. Αν δεν προλαβεις, τοτε πρεπει να μπεις στα pit και να ξεκινησεις απο το pit lane. Ο Κιμ ι στο ρεσταρτ του αγωνα μετα την κοκκινη σημαια, ξεκιναγε 7ος. Σπιναρε στο formation lap με το SC και επεσε 10ος. Προλαβε και πηγε 8ος(αντι για 7ος) πριν το safety car line, οποτε επρεπε να μπει στα pit και να εκκινησει απο το pit lane. Εξου η ποινη και ετσι τσιμπησε ο Αλονσο τον 1ο του βαθμο. Ποιος ήταν ο 7ος που δεν τον άφησε να πάει στη θέση του; Να βγει να ζητήσει συγγνώμη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 Racing incident το τρακαρισμα του Russell στον Bottas και το εξηγουν αναλυτικα: https://f1i.com/news/402813-stroll-demoted-to-p8-following-post-race-penalty.html Αναφορά σε κείμενο In another post-race decision that followed their investigation into the high-profile incident involving George Russell and Valtteri Bottas, the stewards did not take any action against either driver, deeming the crash a racing incident. "The Stewards heard from the driver of Car 63 (George Russell), the driver of Car 77 (Valtteri Bottas) and the team representatives and reviewed multiple angles of video evidence and telemetry," said the FIA press release. "[Russell] approached [Bottas] to pass after the front straight a few laps after the restart when DRS had recently been enabled. [Bottas] maintained his line throughout the incident along the right hand side of the dry line, leaving at least a full car’s width to the right at all times. "[Russell] approached with a significant speed advantage. He moved to pass on the right. As the cars approached the kink of Turn 1, the gap between them and the right hand side of the track decreased. At no time did either car manoeuvre erratically. "The track appeared to be not especially wet through Turn 1 but at the point of closest approach to the right hand side of the track, the right hand side tyres of [Russell] hit an especially damp patch and the car snap yawed, bearing in mind that the car had low downforce in the rear with the DRS open. "The Stewards conclude that the accident was a racing incident considering the conditions and take no further action." 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις