Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Καλησπέρα σε όσους δεν λέγονται Κρίστιαν Χόρνερ.

Παρόμοιο το χθεσινό του VER. 

Epic fail του οδηγού και στο 0.25 δες ποιός είναι ο μάνατζερ της ομάδας 😂

Επεξ/σία από Πιτούλιας
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13.8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, ghostrider είπε

σε ουγγαρια που ειναι ενα δευτερο μονακο (χωρις τοιχους) η Ferrari θα εχει μια δευτερη πολυ καλη ευκαιρια για νικη αν δεν τα εχει παρατησει γαι το 2022 και αυτη

Η Ferrari το παράτησε για φέτος: https://www.formula1.com/en/latest/article.ferrari-have-stopped-development-on-current-car-with-focus-now-all-on-2022.23YFyJ7Tekpu91cRzfa2ea.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, specre είπε

 

Αναφορά σε κείμενο

 but says that doesn't mean they've stopped working on the SF21's weaknesses.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπαρχει περιπτωση να χασει ο Μαξ φετος το πρωταθλημα εκτος κι αν συμβει 1 απο τα 2:


1) παρουσιασει η RBR συνεχομενα προβλημα αξιοπιστιας που θα οδηγησουν σε πολλες εγκαταλειψεις

2) βγαλει η FIA τιποτα παρανομιες σε RBR και την αναγκασει π.χ. να αλλαξει αεροτομες κτλ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Guys χαλαρώστε λίγο 18 βαθμούς μπροστά είναι ο Max, όχι 180. Τρέχει αλάνθαστος ενώ ο αντίπαλος του, που πολλές φορές δεν είναι καν μπροστά από το pokemon του και άρα δε παίρνει το max του μονοθεσίου του, έχει κάνει μισή ντουζίνα.

Επίσης βλέπουμε αλλαγές μεσούσης της σεζόν με ελάχιστο πλαφόν στα pit stops και νέα ελαστικά.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Tι εννοεις;;;; Θα αλλαξουν τα specs των ελαστικων μεσα στη χρονια;

Ναιιιι... Για τήν ασφάλεια και καλά (τής Mercedes προφανώς) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, haHa είπε

 

 

Το αξιζει, γιατι εδω και 3 χρόνια οδηγει εξαιρετικά και είναι ο μονος που εφθασε την απόδοση του Χάμιλτον.

 

Το μονο στεναχωρο είναι οτι το πρωτάθλημα φαίνεται να χανει το ενδιαφέρον του 

Ποία ακριβώς είναι η απόδοση του hamilton?? Επί χρόνια οδηγεί με ενα χέρι έξω από το παράθυρο εναντίον έναν ανύπαρκτο teammate.. Φέτος πού έχει πίεση πάνω τού, βλέπουμε ότι δεν είναι τόσο άψογος όπως το παρουσιαζανε μέχρι τώρα. Ο verstappen εδώ και πολύ καιρό οδηγεί σε άλλα επίπεδα σε δυσκολότερες συνθήκες. Τώρα αν με την <<απόδοση>> εννοείς τήν απόδοση σε βαθμούς, αλλάζει το θέμα .. Ίσως είναι το πιο ενδιαφέρον πρωτάθλημα εδώ και χρόνια.. Δεν έχει χάσει καθόλου το ενδιαφέρον. Αντιθέτως.. Να δούμε μέχρι πότε η FIA θα το επιτρέψει 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

but says that doesn't mean they've stopped working on the SF21's weaknesses.

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι δεν θα κάνουν καμιά σημαντική αναβάθμιση στο μονοθέσιο, αλλά θα ψάχνουν να βρουν τι φταίει για τις αδυναμίες που έχει, έτσι ώστε να μην έχουν και του χρόνου αντίστοιχα προβλήματα.

Επεξ/σία από specre
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Guys χαλαρώστε λίγο 18 βαθμούς μπροστά είναι ο Max, όχι 180. Τρέχει αλάνθαστος ενώ ο αντίπαλος του, που πολλές φορές δεν είναι καν μπροστά από το pokemon του και άρα δε παίρνει το max του μονοθεσίου του, έχει κάνει μισή ντουζίνα.

Επίσης βλέπουμε αλλαγές μεσούσης της σεζόν με ελάχιστο πλαφόν στα pit stops και νέα ελαστικά.

Μα το ξέρουν όλοι ότι όχι μόνο πού δεν έχει τελειώσει τίποτα, αλλά ούτε έχει αρχίσει... Είναι η τακτική τέτοια.. Στο τέλος για να λένε.. << ο hamilton το πήρε με το σπαθί στο χέρι >>... Η << το ξέραμε εξ αρχής ότι θα το έπαιρνε ο verstappen. Σιγά τα αυγά >>.. Εδώ έχουμε 2 μονοθέσια τα οποία είναι σε σχεδόν ίδια επίπεδα και παρουσιάζουν την Red Bull σαν να έρθει από άλλο πλανήτη 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Guys χαλαρώστε λίγο 18 βαθμούς μπροστά είναι ο Max, όχι 180. Τρέχει αλάνθαστος ενώ ο αντίπαλος του, που πολλές φορές δεν είναι καν μπροστά από το pokemon του και άρα δε παίρνει το max του μονοθεσίου του, έχει κάνει μισή ντουζίνα.

Επίσης βλέπουμε αλλαγές μεσούσης της σεζόν με ελάχιστο πλαφόν στα pit stops και νέα ελαστικά.

Ε ενταξει μην λεμε οτι θελουμε το pokemon δεν τον εχει περασει ποτε ουτε σε qualify ουτε σε αγωνα φετος εκτος απο το μονακο. Και απο λαθη μετραω ενα στην imola. Στο bahrain δεν το θεωρω λαθος του οδηγου γτ αν πας να φρεναρεις με 2 τροχους μονο ειδαμε τι θα συμβει. 

Το να λεμε οτι ο ham δεν παίρνει το 100% του μονοθεσιου του ενω ο max το παιρνει το 100% ειναι μια ψευδαίσθηση που θελουν να δημιουργησουν οσοι βριζανε τον ham τοσα χρονια που επαιρνε τα πρωταθληματα λογω μονοθεσιου. Οποιος εβλεπε onboard τον ham στην αυστρια εβλεπε οτι το πηγαινε τερματισμενο. Δεν ειχε μεινει τιποτα αλλο σε race pace. Ο max αυτη τη στιγμη εχει το γρηγοροτερο μονοθεσιο στο grid. FACTS. Αυτο δεν σημαινει οτι ο ιδιος δεν ειναι οδηγαρα. Για να παρεις πρωτάθλημα πρεπει να εχεις και το αμαξι και τις ικανοτητες

Με το οτι τιποτα δεν εχει τελειωσει συμφωνω μαζι σου ως στον μεταβλητο παραγοντα χ(βροχη reliability λαστιχα που σκανε κτλ. ) Ομως υπο κανονικες συνθηκες και στατιστικα μιλώντας στην πλειοψηφια  των αγωνων που εχουν μεινει δεν θα υπαρξει ο μεταβλητος παραγοντας χ και βλεποντας τις πιστες που εχουν απομεινει και αν οντως δεν φερουν απο την mercedes upgrades για εμενα εχει τελειωσει.

1 ώρα πριν, eri77 είπε

Μα το ξέρουν όλοι ότι όχι μόνο πού δεν έχει τελειώσει τίποτα, αλλά ούτε έχει αρχίσει... Είναι η τακτική τέτοια.. Στο τέλος για να λένε.. << ο hamilton το πήρε με το σπαθί στο χέρι >>... Η << το ξέραμε εξ αρχής ότι θα το έπαιρνε ο verstappen. Σιγά τα αυγά >>.. Εδώ έχουμε 2 μονοθέσια τα οποία είναι σε σχεδόν ίδια επίπεδα και παρουσιάζουν την Red Bull σαν να έρθει από άλλο πλανήτη 

Σχεδον ιδια επιπεδα αυτη την στιγμη δεν ειναι και τυφλος το βλεπει. Ηταν σχεδον σε ιδια επιπεδα μεχρι την Ισπανια. Στο monaco η rb εφερε καινουριο aero package για οποιον θυμαται ( https://www.google.com/amp/s/www.motorsport.com/f1/news/red-bull-adds-serrations-f1-diffuser-monaco-gp/6512684/amp/) και απο τοτε ειναι σταθερα 0.2-0.3s πιο γρηγορο

Επεξ/σία από george200-13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

o sir ελπιζει να σωσει τη χρονια σε μια νεα td που θα ερθει. 
https://www.gpblog.com/en/news/87789/hamilton-hopes-fia-rule-maybe-that-will-level-the-playing-field.html
μαρεσει που το ξερει τοσο νωρις..
ποιο πουλακι να του το σφυριξε
και πως ειναι σιγουρος η νεα td πως δεν θα κοψει απο την merc πιο πολυ απο οτι απο την rb

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, george200-13 είπε

Ε ενταξει μην λεμε οτι θελουμε το pokemon δεν τον εχει περασει ποτε ουτε σε qualify ουτε σε αγωνα φετος εκτος απο το μονακο. Και απο λαθη μετραω ενα στην imola. Στο bahrain δεν το θεωρω λαθος του οδηγου γτ αν πας να φρεναρεις με 2 τροχους μονο ειδαμε τι θα συμβει. 

Το να λεμε οτι ο ham δεν παίρνει το 100% του μονοθεσιου του ενω ο max το παιρνει το 100% ειναι μια ψευδαίσθηση που θελουν να δημιουργησουν οσοι βριζανε τον ham τοσα χρονια που επαιρνε τα πρωταθληματα λογω μονοθεσιου. Οποιος εβλεπε onboard τον ham στην αυστρια εβλεπε οτι το πηγαινε τερματισμενο. Δεν ειχε μεινει τιποτα αλλο σε race pace. Ο max αυτη τη στιγμη εχει το γρηγοροτερο μονοθεσιο στο grid. FACTS. Αυτο δεν σημαινει οτι ο ιδιος δεν ειναι οδηγαρα. Για να παρεις πρωτάθλημα πρεπει να εχεις και το αμαξι και τις ικανοτητες

Με το οτι τιποτα δεν εχει τελειωσει συμφωνω μαζι σου ως στον μεταβλητο παραγοντα χ(βροχη reliability λαστιχα που σκανε κτλ. ) Ομως υπο κανονικες συνθηκες και βλεποντας τις πιστες που εχουν απομεινει και αν οντως δεν φερουν απο την mercedes upgrades για εμενα εχει τελειωσει.

Σχεδον ιδια επιπεδα αυτη την στιγμη δεν ειναι και τυφλος το βλεπει. Ηταν σχεδον σε ιδια επιπεδα μεχρι την Ισπανια. Στο monaco η rb εφερε καινουριο aero package για οποιον θυμαται ( https://www.google.com/amp/s/www.motorsport.com/f1/news/red-bull-adds-serrations-f1-diffuser-monaco-gp/6512684/amp/) και απο τοτε ειναι σταθερα 0.2-0.3s πιο γρηγορο

Αν θες να είμαστε αντικειμενικοι τώρα... Στην Ισπανία η Mercedes είχε κάτι παραπάνω από την Red Bull. Η Ισπανία όμως είναι ενα ιδίως ζυγαριάς όσο αφορά τα μονοθέσια Στα προηγούμενα χρόνια τουλάχιστον.. Όποιος πήγενε καλά στην Ισπανία είχε το πιο ισορροπημένο μονοθέσιο. Η Μονακό και η Αζερμπαϊτζάν δεν δίνουν καμία πληροφορία όσο αφορά τής αποστάσεις πού έχουν τα μονοθέσια μεταξύ τούς. Σκέψου μόνο ότι σε αυτές τις πίστες πήρε pole η Ferrari. Άλλη μία πίστα πού και πάλι διχνει την αληθινή δύναμη είναι η Γαλλία. Κατά την γνώμη μου η Red Bull έκανε φοβερή τακτική και για αυτό το λόγο κέρδισε ο verstappen. Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να πεις ότι η Red Bull ήταν το γρηγορότερο αμάξι στην Γαλλία. Κατά την γνώμη μου, ήταν στα ίδια επίπεδα, με διάφορες στην διαχείριση... (Π. Χ η Mercedes πήγενε καλύτερα με τα medium εννοώ η Red Bull με τα μαλακά). Τώρα, αν βλέπουμε το τελευταίο gp, και βέβαια red bull είχε κάτι παραπάνω (στο race pace περισσότερα) αλλά αυτή η πίστα ταιριάζει περισσότερο στην Redbull πάρα στην Mercedes. Ήρεμα ρωτάω.. Πώς μπορείς να πεις ότι ο hamilton παίρνει 100% από το μονοθεσιο όταν ο Bottas κάνει καλύτερο χρόνο στην qualifying? 

Επεξ/σία από eri77
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, eri77 είπε

Αν θες να είμαστε αντικειμενικοι τώρα... Στην Ισπανία η Mercedes είχε κάτι παραπάνω από την Red Bull. Η Ισπανία όμως είναι ενα ιδίως ζυγαριάς όσο αφορά τα μονοθέσια Στα προηγούμενα χρόνια τουλάχιστον.. Όποιος πήγενε καλά στην Ισπανία είχε το πιο ισορροπημένο μονοθέσιο. Η Μονακό και η Αζερμπαϊτζάν δεν δίνουν καμία πληροφορία όσο αφορά τής αποστάσεις πού έχουν τα μονοθέσια μεταξύ τούς. Σκέψου μόνο ότι σε αυτές τις πίστες πήρε pole η Ferrari. Άλλη μία πίστα πού και πάλι διχνει την αληθινή δύναμη είναι η Γαλλία. Κατά την γνώμη μου η Red Bull έκανε φοβερή τακτική και για αυτό το λόγο κέρδισε ο verstappen. Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να πεις ότι η Red Bull ήταν το γρηγορότερο αμάξι στην Γαλλία. Κατά την γνώμη μου, ήταν στα ίδια επίπεδα, με διάφορες στην διαχείριση... (Π. Χ η Mercedes πήγενε καλύτερα με τα medium εννοώ η Red Bull με τα μαλακά). Τώρα, αν βλέπουμε το τελευταίο gp, και βέβαια red bull είχε κάτι παραπάνω (στο race pace περισσότερα) αλλά αυτή η πίστα ταιριάζει περισσότερο στην Redbull πάρα στην Mercedes. Ήρεμα ρωτάω.. Πώς μπορείς να πεις ότι ο hamilton παίρνει 100% από το μονοθεσιο όταν ο Bottas κάνει καλύτερο χρόνο στην qualifying? 

Ναι ενταξει μεχρι την ισπανια λεω οτι ηταν ισα επιπεδα γιατι ανα πιστα την μια φορα ηταν ελααααχιστα καλυτερη η μια πλευρα και σε αλλη πιστα η αλλη αλλα οχι σταθερα γρηγοροτερη μια πλευρα.

Και εγω ελεγα στην αρχη οτι το monaco και το baku ειναι ιδιαιτερες πιστες αλλα μετα συνειδητοποίησα οτι απο το monaco που η rb εφερε τις τεραστιες αλλαγες σε aerodynamics πανε τρενο οποτε τελικα ισως να μην ειναι τοσο ιδιαιτερες γιατι και η ferrari που ηταν η εξαιρεση στο qualy σε race pace επεσαν στις θεσεις που αξιζε το μονοθεσιο τους (εκτος απο μονακο αλλα ολοι ξερουμε οτι και με τα ποδια αν αγωνιζεσαι και απο πισω εχεις μονοθεσιο f1 δεν προκειται να περασει).

Η μονη εξαιρεση απο τοτε το monaco ειναι η γαλλια αλλα αυτη η πιστα ειναι η καλυτερη πιστα της merc σε ολο το καλενταρι και καθε χρονο τους ξεβρακωνε ολους τους υπολοιπους για αυτο δεν την υπολογιζω στις διαφορες που και παλι οι rb ειχαν ελάχιστα καλυτερο race pace 

Ε ενταξει καθε χρονο σταθερα απο το 17 το ποκεμον νικαει τον sir τουλαχιστον 2 με 3 φορες καθε σεζον σε qualy σε πιστες που τον βολευουν οπως αυστρια(ειχε κανει απιστευτο αγωνα το 2018 ή 17 με vettel να τον κυνηγαει)και sochi. Και περυσι στην αυστρια τον ειχε περασει τον sir. Δεν λεει κατι αυτο. Και στην imola ο perez περασε σε qualy pace τον max ουτε αυτο λεει κατι.

Το θεμα ειναι οτι στον αγωνα φαινοταν ξεκαθαρα οτι εστω και 1 μετρο πιο αργα να φρεναρε ή να βαθουλωνε το γκαζι 1 μετρο νωριτερα η μερσεντες ηταν ετοιμη να φερει σβουρες.

Επεξ/σία από george200-13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...