Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, eMike είπε

Τρομερός αγώνας από Ham, μεγάλη και καθαρή νίκη.

Mεγαλη νικη δεν ειναι διοτι οι αντιπαλοι του εντος πιστας ειχαν ή σαφως υποδεεστερα μονοθεσια (Σαρλ, Νορις) ή ήταν teammates (ΒΟΤ) ή ηταν εκτος μαχης (Τσεκο), οποτε τα 10 sec ηταν σχετικα ευκολο να μαζευτουν.
Επισης, ουτε καθαρη νικη ηταν διοτι στην πρωτα στροφη (κατα τη γνωμη μου) ειχε και αυτος υπαιτιοτητα εκτος απο τον Μαξ. Αν λαβουμε δε και την αποψη των κριτων που του επεβαλαν ποινη (αρα τον εβγαζαν φταιχτη) τοτε δεν ειναι με την καμια καθαρη νικη.

52 λεπτά πριν, liakjim είπε

Ο Χάμιλτον μπήκε ένα τσικ πιο βαθιά και ο Μαξ μπήκε μέσα ένα τσικ πιο νωρίς ευελπιστώντας ότι θα κλείσει και θα μπει πρώτος στην αλληλουχία των επόμενων στροφών, γεγονός σούπερ σημαντικό. Ήταν η στροφή που ίσως να έκρινε την πρώτη θέση.  

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα ανωτέρω, είναι για μένα 100% αγωνιστικό.

Well said. Συμφωνω 100%.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

48 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Mεγαλη νικη δεν ειναι διοτι οι αντιπαλοι του εντος πιστας ειχαν ή σαφως υποδεεστερα μονοθεσια (Σαρλ, Νορις) ή ήταν teammates (ΒΟΤ) ή ηταν εκτος μαχης (Τσεκο), οποτε τα 10 sec ηταν σχετικα ευκολο να μαζευτουν.
Επισης, ουτε καθαρη νικη ηταν διοτι στην πρωτα στροφη (κατα τη γνωμη μου) ειχε και αυτος υπαιτιοτητα εκτος απο τον Μαξ. Αν λαβουμε δε και την αποψη των κριτων που του επεβαλαν ποινη (αρα τον εβγαζαν φταιχτη) τοτε δεν ειναι με την καμια καθαρη νικη.

Well said. Συμφωνω 100%.

Δε γίνεται να μην είναι καθαρή νίκη αλλά να συμφωνείς ότι το συμβάν είναι 100% αγωνιστικό. Πρέπει να διαλέξεις.

Οι μεγάλες νίκες δεν είναι μόνο αυτές που περνάς τους πάντες και κερδίζεις. Εϊναι και οι κομβικές νίκες, αυτές που σε βάζουν ξανα στη διεκδίκηση, αυτές που έρχονται την κατάλληλη στιγμή. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

ο Ver ανεβασε στορι στο ινσταγκραμ οτι πηρε το οκ απο τους γιατρους οποτε ολα καλα!

Δεν θα σταθω τόσο στο χτεσινο συμβαν αλλα εχει κανει 2 3 φορες ο Χαμιλτον κατι αντίστοιχ τα τελευταια χρονια που βλεπω φ1.

Οι ποινες πρέπει να αλλάξουν και σε επιλογές αλλα και σε χρόνο εκτέλεσης γιατι αν ο Χαμ εκανε τα 10" στους επομενους 3 γύρους απο οταν ανακοινωσαν την ποινη τοτε θα είχε μπλέξει πισω απο μονοθέσια που θα αλλαζαν ολο τον αγωνα (θα το σηκωνε και ο Λεκλερ) ενω τωρα μπηκε βγηκε σαν να μην εγινε τιποτα.

  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Εγω πιστευα οτι την ποινη δεν μπορει να την εκτισει ταυτοχρονα με αλλαγη ελαστικων, προφανως ημουν λαθος. Οποτε ουσιαστικα με τοσο ανωτερο μονοθεσιο λογικο που πηρε την νικη ακομα και με την καθυστερηση 10δευτ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, liakjim είπε

Υποστηρικτής του Μαξ εδώ και αντιπαθώ τον Χαμ αλλά το συγκεκριμένο συμβάν είναι 100% αγωνιστικό. Μιλάμε για πρώτο γύρο, σε μια στροφή σχεδόν 90 μοιρών που την παίρνουν με σχεδόν 300 και ο ρυθμος αλλαγής κατεύθυνσης αυτών των αυτοκινήτων είναι ασύλληπτος ( έχω κάτσει το 2003 στην ίδια στροφή). Απλά δεν μπορείτε να το πιστέψετε πως στριβουν αν δεν τα δείτε από κοντά. Και ειδικά με τα τωρινά μονοθέσια είναι ακόμα πιο δραματικό. Μιλάμε για μιλισεκοντς. Αδιανόητο για τα ανθρώπινα δεδομένα, κάνοντας με να θαυμάζω αυτούς τους ανθρώπους που το καταφέρνουν.

Ο Χάμιλτον μπήκε ένα τσικ πιο βαθιά και ο Μαξ μπήκε μέσα ένα τσικ πιο νωρίς ευελπιστώντας ότι θα κλείσει και θα μπει πρώτος στην αλληλουχία των επόμενων στροφών, γεγονός σούπερ σημαντικό. Ήταν η στροφή που ίσως να έκρινε την πρώτη θέση.  

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα ανωτέρω, είναι για μένα 100% αγωνιστικό.

Όποιος λέει ότι ο Χαμ το έκανε επίτηδες καλύτερα να ξεκινήσει να βλέπει άλλο σπορ πχ γκολφ. Εκεί είναι πιο απλά τα πράγματα.

Όσο για την ποινή, εννοείται ότι έπρεπε να πάρει ποινή ο Χαμ γιατί παρόλο που είναι αγωνιστικό , η δική του συνυπαιτιοτητα έβγαλε αυτοκίνητο εκτός πίστας. Τα 10δευτ είναι λογικό πέναλτι από την άποψη ότι είναι αγωνιστικό στον πρώτο γύρο. 

Η κόκκινη σημαία εννοείται ολοσωστη απόφαση για να επαναφέρουν τα λάστιχα των μπαριερων.

Το ξέρω ότι υπάρχει μεγάλη αντιπάθεια στον Χάμιλτον ( είναι @@ δεν το συζητάμε αυτό), αλλά θα έλεγα να μην κρίνετε τόσο αυστηρά και με τέτοια ανάλυση από τον καναπέ σας. Οι ταχύτητες εκεί είναι απλά αδιανόητες και μιλάμε για λίγες δεκάδες εκατοστά απόστασης. Αγωνιστικό.

ΥΓ Συμφωνώ για τους πανηγυρισμούς του Χάμιλτον. Θα μπορούσε να ήταν πιο διακριτικοι. Αλλά είπαμε, είναι @@.

Αυτά. 🙂

Τα είπες όλα αδερφέ...

Επεξ/σία από dafnoula13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι πανηγυρισμοι του Χαμιλτον καθονται ασχημα οταν ο Μαξ ειναι νοσοκομειο, αλλα ο Χαμιλτον δεν το ηξερε: του ειχαν πει οτι ειναι οκ.
 

Οι δηλωσεις ομως του Verstappen και του Horner δημιουργουν μια πολεμικη ρητορικη και πιστευω οτι δυστυχως θα οδηγησουν σε χειροτερες επαφες.

Θυμιζω οτι ο Χορνερ συνηθως πανηγυριζει οταν ο Μαξ ειναι επιθετικος, λεει τα γνωστα "that was full Max Verstappen", "Max elbows out" κλπ. Στην Βαρκελωνη που ο Μαξ (σωστα) φρεναρε αργοτερα για να πεταξει εκτος τον Χαμιλτον, ελεγε οτι αν δεν φρεναρε ο Χαμ, τοτε θα ειχε καταληξει στον φρακτη.


https://www.formula1.com/en/latest/article.hamilton-explains-his-cautious-start-in-spain-as-horner-says-his-drivers.2lU7c1wC1oSYZOMLMy9ijd.html

"“Turn 1 was mega. I mean Max, that was full Max Verstappen – he was just going for it – and he positioned the car fantastically well,” said Horner after the Spanish GP. “He tucked in, he got a little bit of a tow and a bit of momentum. And yeah he just braked later and ran the car wide. Thankfully Lewis had got out of it because otherwise he would have ended up in the fence,” he added."

 

Δεν χρειαζεται η πολεμικη ρητορικη που επελεξαν, που δυστυχως θα οδηγησει σε χειροτερα.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάντως δεν συμφωνώ ότι είναι αγωνιστικό συμβάν που λέτε. Πάει να περάσει σε στροφή με 280Km/h με full καύσιμα και σχετικά κρύα ελαστικά, του αφήνει μισή πίστα(μάλλον λιγότερο, αλλά είχε χώρο) ο max και έχει υποστροφή και τον ακουμπάει. Πήρε τεράστιο ρίσκο ο hamilton, άσχετα αν αυτός δεν έπαθε τίποτα. Η ποινή ήταν γελοία πάντως για τέτοιο συμβάν εφ'όσων τον βρήκαν υπαίτιο. Ήταν για stop-n-go.

Επεξ/σία από Jts
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Spect~ είπε

Δεν θα σταθω τόσο στο χτεσινο συμβαν αλλα εχει κανει 2 3 φορες ο Χαμιλτον κατι αντίστοιχ τα τελευταια χρονια που βλεπω φ1.

Πολύ σωστό. Επίσης πότε ήταν που είχε απειλήσει ότι θα στέλνει κόσμο στις μπαριέρες;

1 ώρα πριν, Spect~ είπε

Οι ποινες πρέπει να αλλάξουν και σε επιλογές αλλα και σε χρόνο εκτέλεσης γιατι αν ο Χαμ εκανε τα 10" στους επομενους 3 γύρους απο οταν ανακοινωσαν την ποινη τοτε θα είχε μπλέξει πισω απο μονοθέσια που θα αλλαζαν ολο τον αγωνα (θα το σηκωνε και ο Λεκλερ) ενω τωρα μπηκε βγηκε σαν να μην εγινε τιποτα.

Υπάρχει και αυτό που λες, αλλά στα 5/10s δεν υπάρχει η υποχρέωση για εκτέλεση στους επόμενους 2 γύρους. Η υποχρέωση υπάρχει στα drive through και 10s stop n go. Είχε τρομερή επιείκεια η ποινή και τελικά ήταν σαν να μη πήρε, αφού εν τέλει δεν είχε κάποια επίπτωση.

Ένα άλλο πράγμα που είχε πει κάποτε ο Ham, για Vet/Baku, ήταν ότι δε μπορεί κάποιος να παίρνει ποινή και ουσιαστικά να μην έχει (σοβαρές) επιπτώσεις. Άσχετο βέβαια αυτό με τον αγώνα τότε, αφού τερμάτισε πίσω από τον αντίπαλο του επειδή είχε ο ίδιος πρόβλημα αργότερα και ταυτόχρονα ο αντίπαλος πήρε πολύ λιγότερους βαθμούς από ότι θα έπαιρνε χωρίς τη ποινή.

Αλλά για χθες αλλάζει το αφήγημα.

Επεξ/σία από Diinekis21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
15 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Υπάρχει και αυτό που λες, αλλά στα 5/10s δεν υπάρχει η υποχρέωση για εκτέλεση στους επόμενους 2 γύρους.

Το ξερω και αυτο λεω οτι θα πρεπει να αλλαξει αυτο :P Οποιαδηποτε ποινη να ειναι αμεσα  εκτελέσιμη. Δηλαδη να φας ποινη 10" να βγει και ενα αυτοκινητο ασφαλείας κανεις το πιτ και την ποινη και βγαινεις με μηδενισμενη αποσταση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά απορώ μ΄ αυτά που λένε κάποιοι. Πρώτη φορά βλέπε F1? Απο πότε πρέπει να μπει στα πιτς για τα 5 ή 10 sec? Αμα δεν έχεις κάνει πιτς στοπ τοτε τα 10s τα κάνεις στο πιτς στοπ, αν έχεις κάνει τοτε είναι +10s στον συνολικό χρόνο μετα το τέλος του αγώνα. Δεν ήταν drive thru πέναλτυ. Ήταν καθαρά αγωνιστικό συμβάν, αλλα τα τελευταία χρόνια στις ποιο πολλές επαφές δίνουν ποινή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Το ξερω και αυτο λεω οτι θα πρεπει να αλλαξει αυτο :P Οποιαδηποτε ποινη να ειναι αμεσα  εκτελέσιμη. Δηλαδη να φας ποινη 10" να βγει και ενα αυτοκινητο ασφαλείας κανεις το πιτ και την ποινη και βγαινεις με μηδενισμενη αποσταση

Εγώ πιστεύω πως καλώς υπάρχει διαφοροποίηση στις ποινές. Χρειάζεται να υπάρχουν και πιο χαλαρές ποινές. Αν βγει αυτοκίνητο ασφαλείας αντιστρέφεται η υποχρέωση εισόδου στα πιτ. Δηλαδή απαγορεύεται να εκτίσεις τη ποινή υπό καθεστώς safety car.

Το πρόβλημα χθες ήταν στην επιλογή της ποινής όχι στη "πισίνα" των διαθέσιμων επιλογών αυτής. Τα μερσεντικά αού με emails στον race director για αγωνιστικό συμβάν δε τα σχολιάζω καν.

Race ban ζητά ο Marco.

Helmut Marko wants Lewis Hamilton suspension after Verstappen crash | PlanetF1

Αναφορά σε κείμενο

You can’t do that with the normal sporting code. I don’t know what the maximum penalty would be, but such dangerous and reckless behaviour should be punished with a suspension or something,

If a competitor massively touches our rear wheel with his front wheel, then that’s no longer a racing accident in the fastest corner of the track – that is negligent-to-dangerous behaviour.

Μη ξεχνάμε πως έχουμε δει στο παρελθόν μέχρι και αποβολή από το πρωτάθλημα απλά για τη κίνηση χωρίς βίαιη σύγκρουση με μπαριέρες και ενδεχόμενο τραυματισμό.

Και όχι όταν έχει χάσει το apex και ο μπροστά αριστερός τροχός εμβολίζει δεξί πίσω τροχό, δεν είναι αγωνιστικό.

Επεξ/σία από Diinekis21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, eMike είπε

Δε γίνεται να μην είναι καθαρή νίκη αλλά να συμφωνείς ότι το συμβάν είναι 100% αγωνιστικό. Πρέπει να διαλέξεις.

Οι μεγάλες νίκες δεν είναι μόνο αυτές που περνάς τους πάντες και κερδίζεις. Εϊναι και οι κομβικές νίκες, αυτές που σε βάζουν ξανα στη διεκδίκηση, αυτές που έρχονται την κατάλληλη στιγμή. 

 

Με τη δικη μου γνωμη, ειπα, οτι φταινε και οι 2.
Ο ενας δεν κρατηθηκε κοντα στο απεξ (Λιουις) και ο αλλος παρακλειστηκε (Μαξ), οποτε φταινε και οι 2.
Συνεπως δεν ηταν καθαρη νικη οταν φταις.
Με την αποψη των κριτων που εκριναν οτι εφταιγε ο Χαμ, παλι δεν ηταν καθαρη νικη.
Για μενα οι μεγαλες νικες ερχονται μετα απο μεγαλες εμφανισεις και αυτη του Χαμ χτες καθε αλλο παρα μεγαλη εμφανιση ηταν.

Πειραζουν οι εμπρηστικες δηλωσεις του Μαρκο και του κολλητου του ~mxls (λεγε με Κριστιαν), αλλα ξεχναμε παλιοτερες τραγικες δηλωσεις Χαμ και λοιπων.
Μεγας καραγκιοζης ο Μαρκο που ζηταει race ban του Χαμ, οταν ο Μαξ τα πρωτα χρονια ηταν για permanent ban απο καθε motorsport event.

Επεξ/σία από tommy^
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, vorlon68 είπε

Πραγματικά απορώ μ΄ αυτά που λένε κάποιοι. Πρώτη φορά βλέπε F1? 

Οχι, απλα φαίνεται πως βλεπουν τελειως επιδερμικα Φ1 και αγνοουν τα βασικα οσοι μιλουν για race ban κλπ. 

Εχει τα θετικα του αυτο: δειχνει ποσο σοβαρα μπορουμε να τους παρουμε. 

 

Οταν ο Λεκλερκ/Φεττελ εδω και 2-3 χρονια εχουν τρελαθει να βγαζουν εκτος αγωνα αλλα μονοθεσια, δεν διαβαζαμε καν σχολια. Τωρα θελουν και race ban οταν ακόμα και οι αλλοι οδηγοι λενε οτι ειναι οριακο για racing incident. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι "αθώο" χτύπημα. Δεν φταίει κανένας Λιούις αν έτσι είναι οι κανόνες.

Ο Μαξ κλαίγεται εντωμεταξύ στα σόσιαλ. Ο Μαξ. Ο Φερστάπεν ο Μαξ. Για επικίνδυνη οδήγηση. Μάλιστα.

 

Με αυτά και μ'αυτά Κρίστιαν παλιοχέστη την έβγαλες καθαρή, δεν ασχολήθηκε κανεις με σένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...