Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

32 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Όλοι "δωρεάν" (ας τους πούμε έτσι) βαθμούς πήραν στο Βέλγιο. Ο Ham βαθμολογήθηκε εκεί ως 3ος. Αν ήταν πιο γρήγορος από τον Russell με Williams στο Q θα έπαιρνε πιο πολλούς βαθμούς. Θυμίζω πως μισοί βαθμοί δόθηκαν, οπότε μισή η χασούρα.

Να σου κάνω μια ερώτηση: Silverstone/Ουγγαρία και κανονισμοί για ελαστικά/φτερά παίζουν κάποιο ρόλο στη βαθμολογία κατά τη γνώμη σου;

οι κανονισμοι ειναι γνωστοι απο πριν.

2ος θα εβγαινε αρα του εχουν κλεψει βαθμους στο σπα,οπως και νορις ,μποτας που θα περναγαν τα μπροστινα πιο αργα μονοθεσια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, 3DJIN είπε

ξαναλεω ,οι κανονισμοι ειναι γνωστοι απο πριν.

Και ξαναλέω ότι άλλαξαν στη μέση της χρονιάς. Δε σου λέω ότι αλλοίωσαν αποτελέσματα. Αλλά δεν μπορείς να μην παραδεχτείς ότι τόσο τα ελαστικά που άλλαξαν αλλά και οι πτέρυγες άλλαξαν τα χαρακτηριστικά των μονοθεσίων.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οποια αποφαση και να παρουν σημερα οι αγωνοδικες, θα ειναι μια λαθος αποφαση.

α) Λαθος αν τιμωρησουν τον Μαξ μετα το συμβαν (ασχετα αν κατι παρομοιο συνεβει οταν παρουσιαστηκαν νεα στοιχεια στην Αυστρια και η RB ζητησε επανεξεταση ενος συμβαντος που οδηγησε σε ποινη 3 θεσεων στον Χαμ: Red Bull: Social media prompted Hamilton penalty review)
β) Λαθος αν δεν τιμωρησουν τον Μαξ που δεν ειχε κανενα σκοπο να παρει την στροφη, μπηκε με ~30+km/h παραπανω λογω divebombing και πεταξε εξω κατα 15μ τον αντιπαλο και κατα 10μ τον ιδιο. 
 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φοβερός ο Max στο Fp1. Οπότε αύριο και την Κυριακή ο Lewis με την Μερσέντα βλέπω να μας περνάει από αριστερά δεξιά πάνω κάτω με Drs, χωρίς Drs, με σάλιο αλλά και χωρίς 😜

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, primeragt είπε

Και ξαναλέω ότι άλλαξαν στη μέση της χρονιάς. Δε σου λέω ότι αλλοίωσαν αποτελέσματα. Αλλά δεν μπορείς να μην παραδεχτείς ότι τόσο τα ελαστικά που άλλαξαν αλλά και οι πτέρυγες άλλαξαν τα χαρακτηριστικά των μονοθεσίων.

Οι κανονισμοι για τις πτερυγες δεν αλλαξαν μεσα στην χρονια.
Αλλαξαν τον τροπο ελεγχου για το αν ειναι εντος κανονισμων οι πτερυγες, γιατι βρεθηκαν μονοθεσια που παραβιαζαν τους κανονισμους παρακαπτωντας τους ελεγχους.
Οποτε απλα οι ελεγχοι αλλαξαν και εγιναν αυστηροτεροι.


Αλλαγη κανονισμων πχ εγινε περυσι οταν ξαφνικα αποφασισαν να κοψουν το party mode στους κινητηρες.

Ειναι διαφορετικα αυτα τα 2 πραγματα.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Οι κανονισμοι για τις πτερυγες δεν αλλαξαν μεσα στην χρονια.
Αλλαξαν ο τροπος ελεγχου για το αν ειναι εντος κανονισμων οι πτερυγες, γιατι βρεθηκαν μονοθεσια που παραβιαζαν τους κανονισμους. 

Αν παραβίαζαν θα είχαν ποινές. Αυτό που βρήκαν είναι ότι ενώ πληρούσαν τους κανονισμούς ταυτόχρονα υπό συνθήκες τους προσπερνούσαν. Ίδια φάση είναι με την βύθιση του πίσω μέρους σε μεγάλες ταχύτητες από μερκ και άλλους. Ενώ στην ουσία γίνεται για μείωση downforce (άρα ουσιαστικά κινητό αεροδυναμικό στοιχείο) το προσπερνάνε γιατί πατάνε ότι η πίσω πτέρυγα δεν "κουνιέται" το πίσω μέρος όλο κατεβαίνει. Έξυπνο και νομιμοτατο αφού δεν παραβιάζει κάποιον κανονισμό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, primeragt είπε

Αν παραβίαζαν θα είχαν ποινές. Αυτό που βρήκαν είναι ότι ενώ πληρούσαν τους κανονισμούς ταυτόχρονα υπό συνθήκες τους προσπερνούσαν. Ίδια φάση είναι με την βύθιση του πίσω μέρους σε μεγάλες ταχύτητες από μερκ και άλλους. Ενώ στην ουσία γίνεται για μείωση downforce (άρα ουσιαστικά κινητό αεροδυναμικό στοιχείο) το προσπερνάνε γιατί πατάνε ότι η πίσω πτέρυγα δεν "κουνιέται" το πίσω μέρος όλο κατεβαίνει. Έξυπνο και νομιμοτατο αφού δεν παραβιάζει κάποιον κανονισμό. 

Δεν ειναι καθολου ιδια φαση, απορω πως τα μπερδευεις. Το κινητο αεροδυναμικο στοιχειο το αφηνω ασχολιαστο.

Οι πτερυγες φαινοντουσαν οτι προσπερνουσαν τους κανονισμους οπως λες υπο συγκεκριμενες συνθηκες και για αυτο χρειαστηκε να προσαρμοσουν τους ΕΛΕΓΧΟΥΣ, οχι τον κανονισμο. Ο κανονισμος δεν αλλαξε.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν ειναι καθολου ιδια φαση, απορω πως τα μπερδευεις. Το κινητο αεροδυναμικο στοιχειο το αφηνω ασχολιαστο.

Οι πτερυγες φαινοντουσαν οτι προσπερνουσαν τους κανονισμους οπως λες υπο συγκεκριμενες συνθηκες και για αυτο χρειαστηκε να προσαρμοσουν τους ΕΛΕΓΧΟΥΣ, οχι τον κανονισμο. Ο κανονισμος δεν αλλαξε.

Έχει μεγάλη διαφορά το ενώ είμαι νόμιμος ταυτόχρονα βρίσκω τρόπο να μεγιστοποίηση τα οφέλη από το είμαι παράνομος. Αν είχαν παράνομες αεροτομές τόσο η rb όσο κ άλλοι θα είχαμε ξεκάθαρες ποινές προς τις ομάδες ( για τους προηγούμενους αγώνες). Γιατί δεν είναι ίδια φάση με τη πίσω βύθιση; Είναι ξεκάθαρα για λόγο μείωση αεροδυναμικής. Αν άλλαζε το φτερό θα ήταν παράνομοι όσοι το κάνουν. Τώρα βυθίζει το πίσω μέρος για μείωση drag ξεκάθαρα. Είναι νομιμοτατο όμως και καλά κάνουν. Αν έχεις άλλο λόγο που το κάνουν με χαρά να τον ακούσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, primeragt είπε

Έχει μεγάλη διαφορά το ενώ είμαι νόμιμος ταυτόχρονα βρίσκω τρόπο να μεγιστοποίηση τα οφέλη από το είμαι παράνομος. Αν είχαν παράνομες αεροτομές τόσο η rb όσο κ άλλοι θα είχαμε ξεκάθαρες ποινές προς τις ομάδες ( για τους προηγούμενους αγώνες). 

Δεν πηραν ποινες γιατι περναγαν τους ελεγχους, παρολο που εβλεπαν οτι υπο συγκεκριμενες συνθηκες δεν ηταν εντος κανονισμων.
Μαλιστα, τους εδωσαν 3 αγωνες προθεσμια για να προσαρμοσουν τις πτερυγες ωστε να ειναι νομιμες μεχρι να ερθουν σε ισχυ οι καινουριοι ελεγχοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν πηραν ποινες γιατι περναγαν τους ελεγχους, παρολο που εβλεπαν οτι υπο συγκεκριμενες συνθηκες δεν ηταν εντος κανονισμων.
Μαλιστα, τους εδωσαν 3 αγωνες προθεσμια για να προσαρμοσουν τις πτερυγες ωστε να ειναι νομιμες μεχρι να ερθουν σε ισχυ οι καινουριοι ελεγχοι.

Το ίδιο λέμε. Οι κανονισμοί έλεγαν συγκεκριμένα πράγματα και άλλαξαν και δώσαμε χρόνο να προσαρμοστούν με τις νέες οδηγίες, αν ήταν παράνομοι θα έτρωγαν ποινες. Και περισυ όπως λες τα ίδια κάνανε με τα paett modes. Και αντιπροπερσι. Τις ίδιες μαλακίες κάνουν. Αλλάζουν μεσούσης της χρονιάς πράματα, κάποια είναι περισσότερο και κάποια λιγότερο σημαντικά.

Περιμένω ακόμα έναν διαφορετικό λόγο για την βύθιση του πίσω μέρους από ότι είπα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, primeragt είπε

Το ίδιο λέμε. Οι κανονισμοί έλεγαν συγκεκριμένα πράγματα και άλλαξαν και δώσαμε χρόνο να προσαρμοστούν με τις νέες οδηγίες, αν ήταν παράνομοι θα έτρωγαν ποινες. Και περισυ όπως λες τα ίδια κάνανε με τα paett modes. Και αντιπροπερσι. Τις ίδιες μαλακίες κάνουν. Αλλάζουν μεσούσης της χρονιάς πράματα, κάποια είναι περισσότερο και κάποια λιγότερο σημαντικά.

Περιμένω ακόμα έναν διαφορετικό λόγο για την βύθιση του πίσω μέρους από ότι είπα. 

Δεν αλλαξαν οι κανονισμοι οπως αλλαξαν με τα party modes.
Αλλαξαν οι ελεγχοι για τον κανονισμο. Αυτο ειναι το point μου εξαρχης.

Πχ:
α) Ο κανονισμος ειναι οτι απαγoρευεται να λυγιζει η πτερυγα.
β) Ελεγχος για αυτο: ακινητη πτερυγα που τις βαζουμε πχ 50 kg στην ακρη και βλεπουμε αν λυγιζει.

Aφοτου φανηκε οτι περναει τον ελεγχο, αλλα παραλληλα λυγιζει πολυ, τοτε αποφασισαν να αλλαξουν τον ΕΛΕΓΧΟ, το β).

 

 

Αντιεθτα, περυσι με τα party modes:

α) Απαγορευεται να εχεις δαιφορετικα engine modes μεσα στον αγωνα/qualifying κλπ.

Στα μεσα της χρονιας η FIA αποφασιζει να αλλαξει τον ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ, οχι καποιον ελεγχο για τον κανονισμο.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...