Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Narayan είπε

Η "φρέσκια" M.E.K. της Χόντα δεν έχει τόσο μεγάλη διαφορά με τη χρησιμοποιημένη, σε σχέση με τις αντίστοιχες της Μερσεντές που είδαμε στην Βραζιλία πως είναι μέρα με τη νύχτα. Οπότε ίσως να μην αξίζει το ρίσκο για τη Ρέντ Μπούλ παρά μόνο αν δεν έχουν τίποτα να χάσουν. Από την άλλη, πιστεύω η Μερσεντές θα πάρει το ρίσκο μόνο αν ο Χάμιλτον είναι πίσω και από τις δύο Ρέντ Μπούλ μετά τις κατατακτήριες.

To ξερω οτι φρεσκος κινητηρας Honda δεν εχει τοσο μεγαλη διαφορα, αλλα απο την στιγμη που τους υπολοιπους τους περνανε σχεδον απο πανω, τοτε θεωρω οτι αξιζει , γιατι ακομα και μονο 1 δεκατο να δινει μπορει να κανει την διαφορα που θα σου επιτρεψει μια προσπεραση στον πρωτοπορο ή ενα πιο γρηγορο long stint.

 

Kαι το 1 δεκατο ειναι κατα δηλωση του Horner για φρεσκο κινητηρα που προκειται να βγαλει 8 αγωνες.
Οχι για φρεσκο κινητηρα που πρεπει απλα να βγαλει 1 αγωνα.

Αναφορά σε κείμενο

“One of the great things about the Honda PU,” said Red Bull’s Christian Horner, “is there is virtually no drop-off in power through its life. The difference between a new one and end-of mileage is only around 0.1s. It looks to be more than that on [the Mercedes].”



Η Mercedes ισως να μην εχει πολυ νοημα να αλλαξει κινητηρα, γιατι ο κινητηρας του Χαμιλτον εχει κανει μονο 2 αγωνες.
Υπενθυμιζω οτι παρολο που η Μerc ειχε αυτον τον κινητηρα στην Σαουδικη Αραβια, η RB ηταν ~0.3s πιο γρηγορη στο qualy, ενω η Mercedes ηταν μολις 0.5-0.6s πιο γρηγορη απο Ferrari/Alpha Tauri που εχουν παλιοτερους κινητηρες και εχουν σταματησει την εξελιξη του μονοθεσιου εδω και καιρο.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και έναν καινούργιο κινητήρα μπορούν να τον πιέσουν περισσότερο στην χαρτογράφηση με μικρότερες πιθανότητες να τους μείνει στα χέρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπήρξε καμία διαπραγμάτευση με τους αγωνοδίκες στην Τζέντα (vid) | InMotion by gazzetta

Στη 1η επικοινωνία βέβαια, όπως μεταδόθηκε το μήνυμα, δεν ήταν ξεκάθαρο πως θα έπεφτε στη 3η θέση ο Verstappen.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Diinekis21 είπε

Δεν υπήρξε καμία διαπραγμάτευση με τους αγωνοδίκες στην Τζέντα (vid) | InMotion by gazzetta

Στη 1η επικοινωνία βέβαια, όπως μεταδόθηκε το μήνυμα, δεν ήταν ξεκάθαρο πως θα έπεφτε στη 3η θέση ο Verstappen.

Μάλλον ο Μάσι ξέχασε πως υπάρχει και ο Οκόν στην εικόνα και θα ήταν παράλογο να τον στείλουν πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Για ποια μιλας ωρε;;;

1997 με Βιλνεβ.

Εφαγε αποβολη απο το πρωτάθλημα ο Σουμαχερ, γιατί στον τελευταίο αγωνα ειχε επιτηδες επαφη με τον Βιλνεβ μιας και το διπλο DNF θα εδινε πρωτάθλημα στον Σουμαχερ που προηγουταν στην βαθμολογία. 

Αν ο Μαξ συνεχισει να επιδιωκει τις επαφες και στον τελευταιο αγωνα, δεν νομιζω οτι οι αγωνοδικες και η FIA θα εχουν τα κ@καλα να δωσουν αντιστοιχη ποινη αφαιρεσης βαθμων.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haHa είπε

1997 με Βιλνεβ. 

Ειχε ηδη χασει το πρωταθλημα αφου εγκατελειψε ο ιδιος και ο Βιλνεβ τερματισε, οπότε η ποινη ηταν ανευ ουσιας.
Θα ειχε νοημα αν εγκατελειπε ο Βιλνεβ και τερματιζε ο Σουμι παιρνοντας το πρωταθλημα!
Εκει θα τους βλεπαμε τι ποινη θα εβαζαν!! :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ειχε ηδη χασει το πρωταθλημα αφου εγκατελειψε ο ιδιος και ο Βιλνεβ τερματισε, οπότε η ποινη ηταν ανευ ουσιας.
Θα ειχε νοημα αν εγκατελειπε ο Βιλνεβ και τερματιζε ο Σουμι παιρνοντας το πρωταθλημα!
Εκει θα τους βλεπαμε τι ποινη θα εβαζαν!! :rolleyes:

Oι ποινες(ασχετα αν εχουν αντικτυπο) ειναι σημαντικες γιατι δειχνει οτι εγινε κατι παρανομο.

Πως πχ οτι προχθες ο Μαξ εφαγε ποινες για το οτι εβγαινε εκτος πιστας αγκαλια με τον αντιπαλο του(ασχετα οτι δεν του κοστισαν τιποτα).
Αν δεν επαιρνε ποινες, τοτε θα συνεχιζε να νομιζει οτι επιτρεπεται, οπως νομιζε οτι επιτρεποταν αυτο που εκανε στην Βραζιλια.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρασκευή 10/12 11:30 - 15:00  ΕΡΤ SPORTS ελεύθερα δοκιμαστικά 1 και 2

Σάββατο 11/12 12:00 ΕΡΤ SPORTS Ελεύθερα δοκιμαστικά 3

ΕΡΤ 2 14:55 Κατατακτήριες

Κυριακή 12/12 14:50 Αγώνας

https://program.ert.gr/tvsports.asp

Επεξ/σία από maarinos
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, haHa είπε

Αν ο Μαξ συνεχισει να επιδιωκει τις επαφες και στον τελευταιο αγωνα, δεν νομιζω οτι οι αγωνοδικες και η FIA θα εχουν τα κ@καλα να δωσουν αντιστοιχη ποινη αφαιρεσης βαθμων.

Εμ όταν δεν έχεις ανταγωνισμό και την τελευταία δεκαετία είχε γίνει η F1 σαν σούπα νοσοκομείου αυτά θα συμβαίνουν. Οι δύο μεγάλοι κόβουν και ράβουν και σε κάποιο βαθμό μπορούν να εκβιάζουν. Αν δεν ανέβει η Ferrari τουλάχιστον, μην περιμένουμε αλλαγές. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...