Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καταθέτω πινακίδες

Το αμάξι θα κάθεται σε εξωτερικό ανηφορικό γκαράζ με κουκούλα.
Δεν υπάρχει δυνατότητα να το βάλω μπροστά κτλ

Δεν θα ήθελα να βγάλω την μπαταρία καθώς μπορεί να χάσει τις ρυθμίσεις του υγραερίου (και επειδη είναι μαμα από ιταλία λίγοι εγκαταστάσες συνδεονται)

Θα ήθελα τις γνώσεις σας σχετικά με το τι να κανω πριν την ακηνισία, και οταν έρθει η ωρα μετα από 9+ μήνες να κουνηθεί.

Π.χ. φουσκωμα πολυ τα λάστιχα να μη κάτσουν, αντιψυκτικό για μηχανη και τζάμια για να μη ραγισει τιποτα.

οταν ειναι να μπει μπρος, κάτι με το λάδι το οποιο θα έχει στεγνώσει στα πιστόνια κτλ

 

(Στο ενδιάμεσσο ΙΣΩΣ να μπορεί 1-2 φορές να μπεί μπροστά, αλλά δεν είναι αυτό το σενάριο)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 67
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

καταστρέφεις τα γραναζια!!! φαντασου το βαρος του οχηματος να συγκρατειται απο τα γραναζια της 1ης η της οπισθεν, η διαδικασια ειναι, φρενο, χειροφρενο, σβηνουμε κινητηρα, αφηνουμε φρενο και εφοσον δε

Δηλαδή τα 100 και 200 nm+ ροπής που δέχονται τα γρανάζια απο τον κινητήρα είναι ψιχουλα και θα "ζοριστουν-κουραστουν" με το βαρος του οχήματος;

Καθόλου ειρωνικό. Αν το αφήσεις σε ασφαλές μέρος άσε ένα πόντο ανοιχτό το ένα παράθυρο.

Πες σε κάποιον να το ανοίγει για να αερίζεται και να μην πιάσει μυρωδιά.

Σε 9 μήνες θα κάνεις μια φόρτιση τη μπαταρία και όλα οκ.

  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, μπαρμπαγιωργος είπε

ειρωνικο αυτο για τον αερισμό ή οντως;

αμα ειναι να αφησω ανοιχτα λιγο τα παραθυρα

Θα πας φαντάρος αν θυμάμαι καλά,Δεν σκέφτεσαι να το πάρεις μαζί σου το αμάξι;Αργότερα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Θα πας φαντάρος αν θυμάμαι καλά,Δεν σκέφτεσαι να το πάρεις μαζί σου το αμάξι;Αργότερα

σε νησι κοντα στην τουρκια παω οποτε προς το παρων δεν ειναι στις σκεψεις μου
εκει λογικα θα κατσω για κανα 5μηνο++

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

σε νησι κοντα στην τουρκια παω οποτε προς το παρων δεν ειναι στις σκεψεις μου
εκει λογικα θα κατσω για κανα 5μηνο++

ΤΟ αργότερα εκεί κολλάει.Δεν έχεις κάποιον να το αφησεις να το μετακινεί κλπ;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

ΤΟ αργότερα εκεί κολλάει.Δεν έχεις κάποιον να το αφησεις να το μετακινεί κλπ;

οχι

για αυτο κανω ανοιξα thread

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Καταθέτω πινακίδες

Το αμάξι θα κάθεται σε εξωτερικό ανηφορικό γκαράζ με κουκούλα.
Δεν υπάρχει δυνατότητα να το βάλω μπροστά κτλ

Δεν θα ήθελα να βγάλω την μπαταρία καθώς μπορεί να χάσει τις ρυθμίσεις του υγραερίου (και επειδη είναι μαμα από ιταλία λίγοι εγκαταστάσες συνδεονται)

Θα ήθελα τις γνώσεις σας σχετικά με το τι να κανω πριν την ακηνισία, και οταν έρθει η ωρα μετα από 9+ μήνες να κουνηθεί.

Π.χ. φουσκωμα πολυ τα λάστιχα να μη κάτσουν, αντιψυκτικό για μηχανη και τζάμια για να μη ραγισει τιποτα.

οταν ειναι να μπει μπρος, κάτι με το λάδι το οποιο θα έχει στεγνώσει στα πιστόνια κτλ

 

(Στο ενδιάμεσσο ΙΣΩΣ να μπορεί 1-2 φορές να μπεί μπροστά, αλλά δεν είναι αυτό το σενάριο)

Ρεζερβουάρ φουλ γέμισμα,αποσύνδεση μπαταρίας,όταν το βάλεις μετά μπρος,κοιτάς όλα τα υγρά,ανάλογα ποτε τα άλλαξες,λάδια,υγρά φρένων,υδραυλικά κλπ.Αν θέλεις να είσαι σίγουρος τα αλλάζεις όλα,αν και αν τα άλλαξες πρόσφατα ίσως να μην χρειαστεί.

Αυτό που είπε ο turbatos με το παράθυρο επίσης πολύ καλό,εφόσων φυσικά δεν θα υπάρχει περίπτωση να μπει νερό ή κάτι άλλο.

Υπάρχουν στο Google,εκατοντάδες απαντήσεις στο θέμα ακινησίας,τι κάνεις πριν και τι μετά.

 

 

Επεξ/σία από jmmys
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Καταθέτω πινακίδες

Το αμάξι θα κάθεται σε εξωτερικό ανηφορικό γκαράζ με κουκούλα.
Δεν υπάρχει δυνατότητα να το βάλω μπροστά κτλ

Δεν θα ήθελα να βγάλω την μπαταρία καθώς μπορεί να χάσει τις ρυθμίσεις του υγραερίου (και επειδη είναι μαμα από ιταλία λίγοι εγκαταστάσες συνδεονται)

Θα ήθελα τις γνώσεις σας σχετικά με το τι να κανω πριν την ακηνισία, και οταν έρθει η ωρα μετα από 9+ μήνες να κουνηθεί.

Π.χ. φουσκωμα πολυ τα λάστιχα να μη κάτσουν, αντιψυκτικό για μηχανη και τζάμια για να μη ραγισει τιποτα.

οταν ειναι να μπει μπρος, κάτι με το λάδι το οποιο θα έχει στεγνώσει στα πιστόνια κτλ

 

(Στο ενδιάμεσσο ΙΣΩΣ να μπορεί 1-2 φορές να μπεί μπροστά, αλλά δεν είναι αυτό το σενάριο)

Το πρόβλημα είναι πως αυτά που δεν θέλεις/μπορείς να κάνεις είναι και τα πιο σημαντικά. Πχ αν δεν βγάλεις τη μπαταρία, μετά από 9 μήνες όχι μόνο θα έχει αδειάσει με αποτέλεσμα να έχουν χαθεί οι ρυθμίσεις, αλλά και η ίδια η μπαταρία θα είναι για πέταμα.

Επίσης εκτός από όσα έχουν ήδη γράψει καλό θα ήταν να βάλεις το αυτοκίνητο σε τρίποδα, ή έστω σε τάκους, για να προστατεύσεις τα λάστιχα. Αν είναι εφικτό κάτι τέτοιο βέβαια, γιατί κάτι έγραψες για "ανηφορικό" γκαράζ.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα θα με ανησυχούσε ποιο πολύ το θέμα με τα ποντίκια μιας και 9 μήνες δεν είναι και τόσο πρόβλημα, πέραν του καυσίμου στο ρεζερβουάρ, το οποίο θα το άφηνα με όσο το δυνατόν λιγότερο καύσιμο. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 ώρες πριν, jmmys είπε

Ρεζερβουάρ φουλ γέμισμα

Το αντίθετο . Μετά ,πριν το βάλει μπρος ,συμπληρώνει.

9 μήνες δε θα αντέξει η μπαταρία ,καλύτερα φόρτιση και αποσύνδεση . Όσο για το υγραέριο δε γνωρίζω αν όντως χάσει ρυθμίσεις , περίεργο μου ακούγεταο

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Εμένα θα με ανησυχούσε ποιο πολύ το θέμα με τα ποντίκια μιας και 9 μήνες δεν είναι και τόσο πρόβλημα, πέραν του καυσίμου στο ρεζερβουάρ, το οποίο θα το άφηνα με όσο το δυνατόν λιγότερο καύσιμο

 

2 λεπτά πριν, korakios είπε
9 ώρες πριν, jmmys είπε

Ρεζερβουάρ φουλ γέμισμα

Το αντίθετο . Μετά ,πριν το βάλει μπρος ,συμπληρώνει.

Ο λόγος που πρέπει να το αφήνουμε γεμάτο είναι ότι ο εγκλωβισμένος αέρας στο άδειο είναι γιατί προκαλεί οξειδώσεις στα τοιχώματα.

Εσείς που λέτε ότι πρέπει να το αφήνουμε άδειο, που το βασίζετε? Με ποια λογική?

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτός από αυτά που ειπώθηκαν, με ανησυχεί και το θέμα κουκούλα για τόσο καιρό αν θα είναι εκτεθειμένο έξω. Έχω διαβάσει για πολλές περιπτώσεις που δημιουργείται υγρασία ανάμεσα σε κουκούλα και λαμαρίνα και μετά από λίγο σκάει το βερνίκι και πάει για βάψιμο το αυτοκίνητο. Από την άλλη είναι το θέμα κουτσουλιές οπότε δεν έχω κάποια ιδανική πρόταση, πέραν κάποιου κλειστού χώρου.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, thanospetr είπε

Εκτός από αυτά που ειπώθηκαν, με ανησυχεί και το θέμα κουκούλα για τόσο καιρό αν θα είναι εκτεθειμένο έξω. Έχω διαβάσει για πολλές περιπτώσεις που δημιουργείται υγρασία ανάμεσα σε κουκούλα και λαμαρίνα και μετά από λίγο σκάει το βερνίκι και πάει για βάψιμο το αυτοκίνητο. Από την άλλη είναι το θέμα κουτσουλιές οπότε δεν έχω κάποια ιδανική πρόταση, πέραν κάποιου κλειστού χώρου.

Επιβεβαιώνω για το θέμα κουκούλα και υγρασία. Το έπαθα και εγώ στο καπό και στον ουρανό. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.