Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, korakios είπε

Τον έχω σε αγνόηση καιρό ,όπως καλή ώρα για τέτοιες περιπτώσεις .

Στο 1/4 με 1/5 το παρατάς και συμπληρώνεις πριν το βάλεις μπροστά 

Αν το φουλάρεις πετάς απλά όλο το καύσιμο αργότερα ....

Προφανώς αναφέρεσαι σε πλαστικό ρεζερβουάρ.Αν αναφέρεσαι και σε μεταλλικό δεν εχει νόημα να το σχολιάσω.

Και δεν χρειάζεται να πετάξεις το καύσιμο.Εδω σηκώνω τα χέρια και σταματάω.

Τέλος πάντως,ο καθένας κάνει ότι νομιζει σωστό και πιστεύει όποιον θέλει.

Επεξ/σία από jmmys
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 67
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Δηλαδή τα 100 και 200 nm+ ροπής που δέχονται τα γρανάζια απο τον κινητήρα είναι ψιχουλα και θα "ζοριστουν-κουραστουν" με το βαρος του οχήματος;

Καθόλου ειρωνικό. Αν το αφήσεις σε ασφαλές μέρος άσε ένα πόντο ανοιχτό το ένα παράθυρο.

Το πρόβλημα είναι πως αυτά που δεν θέλεις/μπορείς να κάνεις είναι και τα πιο σημαντικά. Πχ αν δεν βγάλεις τη μπαταρία, μετά από 9 μήνες όχι μόνο θα έχει αδειάσει με αποτέλεσμα να έχουν χαθεί οι ρυθμίσ

1 ώρα πριν, arispz είπε

ειναι γνωστο αλλα το επαναλαμβανουμε, πρωτα τραβαμε χειροφρενο, σβηνουμε την μηχανη και μετα βασουμε 1η η οπισθεν

Γιατί έτσι; εγώ συνήθως σβήνω με την ταχύτητα μέσα. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, [email protected] είπε

Γιατί έτσι; εγώ συνήθως σβήνω με την ταχύτητα μέσα. 

καταστρέφεις τα γραναζια!!! φαντασου το βαρος του οχηματος να συγκρατειται απο τα γραναζια της 1ης η της οπισθεν, η διαδικασια ειναι, φρενο, χειροφρενο, σβηνουμε κινητηρα, αφηνουμε φρενο και εφοσον δεν κυλήσει το οχημα (για εξτρα ασφαλεια και μονο) βαζουμε 1η η οπισθεν αναλογα την κλιση του δρομου! επισης σε μεγαλη κλιση του δρομου, καλυτερα να μην φρεναρουμε τον κινητηρα με το κατεβασμα ταχυτητας, πεφτει μεγαλη πιεση στους ιμαντες η στην καδενα, καλυτερα η χρηση φρενων, ειναι πολυ φθηνοτερη η αντικατασταση των αναλωσιμων (τακακια / δισκοι)!!!!!

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
18 λεπτά πριν, arispz είπε

καταστρέφεις τα γραναζια!!! φαντασου το βαρος του οχηματος να συγκρατειται απο τα γραναζια της 1ης η της οπισθεν, η διαδικασια ειναι, φρενο, χεροφρενο, σβηνουμε κινητηρα, αφηνουμε φρενο και εφοσον δεν κυλήσει το οχημα (για εξτρα ασφαλεια και μονο) βαζουμε 1η η οπισθεν αναλογα την κλιση του δρομου! επισης σε μεγαλη κλιση του δρομου, καλυτερα να μην φρεναρουμε τον κινητηρα με το κατεβασμα ταχυτητας, πεφτει μεγαλη πιεση στους ιμαντες η στην καδενα, καλυτερα η χρηση φρενων, ειναι πολυ φθηνοτερη η αντικατασταση των αναλωσιμων (τακακια / δισκοι)!!!!!

Τραβά χειρόφρενο, κάπου το έχασες. 

  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
10 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Τραβά χειρόφρενο, κάπου το έχασες. 

δηλαδη τι δεν καταλαβες; τραβας χειροφρενο, σβηνεις κινητηρα και μετα βαζεις την ταχυτητα. Το οχημα πρεπει να ακινητοποιηθεί με το χειροφρενο, την ταχυτητα την βαζουμε μετα για επιπλεον ασφαλεια, αλλιως χαιρετα τα γραναζια!!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 μήνες δεν είναι κανα πολύ μεγάλο διάστημα ακινησίας. Μην εκπλαγείς αν γυρίσεις και μιζάρει, αναλόγως το αμάξι.

Πάρκαρέ το, αφού είναι ανηφόρα βάλε ένα τάκο σε ένα τροχό για να μη κομπλάρεις ταχύτητα και γα να μη ξεριζώσεις το χειρόφρενο από το τράβηγμα και κολλήσει με τον καιρό. Problem solved.

Μην ασχοληθείς με λάστιχα, εκτός αν φοράς τίποτα Trofeo R ή Sport Cup 2 με 30 προφίλ και φοβάσαι τα flat spots, που δε νομίζω να φοράς...Θα χάσουν -ίσως- λίγο αέρα, δεν έγινε κάτι, θα βάλεις.

Τεπόζιτο πάντα γεμάτο, δε παθαίνει τίποτα το καύσιμο...Τουλάχιστον όχι σε 9 μήνες μέσα στο τεπόζιτο. Βέβαια και όπως είναι να το αφήσεις, ξαναλέω δεν είναι πολύ 9 μήνες.

Το θέμα είναι πως από ότι κατάλαβα το αμάξι θα βρίσκεται σε εκτεθειμένο χώρο και όχι κλειστό. Η κουκούλα έχει τα ρίσκα της αλλά μάλλον είναι καλύτερα να το πλύνεις καλά και να το σκεπάσεις με μια κουκούλα παρά να σου διαλύσουν το χρώμα οι κουτσουλιές..Ίσως αν η κουκούλα σου είναι της πλάκας σκέτο ναυλον να έβαζες και κανα παλιό σεντόνι σε ουρανό και καπό..Δε ξέρω.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Προφανώς αναφέρεσαι σε πλαστικό ρεζερβουάρ.Αν αναφέρεσαι και σε μεταλλικό δεν εχει νόημα να το σχολιάσω.

Και δεν χρειάζεται να πετάξεις το καύσιμο.Εδω σηκώνω τα χέρια και σταματάω.

Τέλος πάντως,ο καθένας κάνει ότι νομιζει σωστό και πιστεύει όποιον θέλει.

Yπάρχει αμάξι της τελευταίας 20ετιας με μεταλλικό ρεζερβουαρ;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, arispz είπε

δηλαδη τι δεν καταλαβες; τραβας χειροφρενο, σβηνεις κινητηρα και μετα βαζεις την ταχυτητα. Το οχημα πρεπει να ακινητοποιηθεί με το χειροφρενο, την ταχυτητα την βαζουμε μετα για επιπλεον ασφαλεια, αλλιως χαιρετα τα γραναζια!!!

Τι ακριβώς θα πάθουν τα γρανάζια σε στατική πίεση; εδώ λες ότι στο κατέβασμα ταχύτητας ότι έχει πρόβλημα η καδενα, τέλειος άκυρο. 

 

3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Yπάρχει αμάξι της τελευταίας 20ετιας με μεταλλικό ρεζερβουαρ;

Και μεταλλικό να είναι θα είναι ανοξείδωτο δηλαδή πάλι δεν σκουριάζει. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γέμισε το φουλ και βάλε ένα Stabilizer και δεν θα έχεις θέμα, ούτε θα χρειαστεί να την "πετάξεις". 

Επεξ/σία από RcManiac
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
1 ώρα πριν, thanasisxask είπε

Τι ακριβώς θα πάθουν τα γρανάζια σε στατική πίεση; εδώ λες ότι στο κατέβασμα ταχύτητας ότι έχει πρόβλημα η καδενα, τέλειος άκυρο. 

 

Και μεταλλικό να είναι θα είναι ανοξείδωτο δηλαδή πάλι δεν σκουριάζει. 

Σε ανηφόρα / κατηφόρα εάν πρώτα βάλεις ταχύτητα και μετά χειρόφρενο, έχει όλο το βάρος του οχήματος στα γρανάζια τις ταχύτητας που έχεις επιλέξει, κοινή λογική !

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με όλη τη καλή διάθεση, δεν έχεις κανέναν μα κανέναν στη πόλη που ζεις να αφήσεις το αυτοκίνητο να ρίχνει μια μάτια;

αν όχι οικογένεια, έστω ένα φίλο;

δωσε τα κλειδιά να το κάνουν μια βολτα μια φορά το μήνα κι αν είναι γεμάτο βρωμιές από τα πουλιά να το πάνε σε πληντυριο.

Βασικά αν η οικογένεια σου είναι εκτός πόλης, ταξίδεψε να το πως πριν φύγεις φαντάρος.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, dstilio είπε

Με όλη τη καλή διάθεση, δεν έχεις κανέναν μα κανέναν στη πόλη που ζεις να αφήσεις το αυτοκίνητο να ρίχνει μια μάτια;

αν όχι οικογένεια, έστω ένα φίλο;

δωσε τα κλειδιά να το κάνουν μια βολτα μια φορά το μήνα κι αν είναι γεμάτο βρωμιές από τα πουλιά να το πάνε σε πληντυριο.

Βασικά αν η οικογένεια σου είναι εκτός πόλης, ταξίδεψε να το πως πριν φύγεις φαντάρος.

η νομοθεσια του κρατους προυποθετει να ειναι παρκαρισμενο σε ιδιωτικο χωρο. δεν εχω καποιον με γκαραζ να το αφησω

επισης δεν ρισκαρω τα 10.000€ που ειναι πλεον το προστιμο, για να παει πλυντηριο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

η νομοθεσια του κρατους προυποθετει να ειναι παρκαρισμενο σε ιδιωτικο χωρο. δεν εχω καποιον με γκαραζ να το αφησω

επισης δεν ρισκαρω τα 10.000€ που ειναι πλεον το προστιμο, για να παει πλυντηριο

Παραδίδεις πινακίδες;Σωστά το σκεφτεσαι τότε.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι τελη πληρωνει το αυτοκινητο και σκεφτεσαι να παραδωσεις πινακιδες;
Μηπως σου κοστισει ακριβοτερα η ταλαιπωρια και οτι το αυτοκινητο θα μεινει τελειως ακινητο για τοσο καιρο, ενω αν δεν κατεθετες πινακιδες θα μπορουσε καποιος να το κινουσε λιγο; Ακομα και εσυ οταν στην αδεια σου θα μπορουσες.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, haHa είπε

Τι τελη πληρωνει το αυτοκινητο και σκεφτεσαι να παραδωσεις πινακιδες;
Μηπως σου κοστισει ακριβοτερα η ταλαιπωρια και οτι το αυτοκινητο θα μεινει τελειως ακινητο για τοσο καιρο, ενω αν δεν κατεθετες πινακιδες θα μπορουσε καποιος να το κινουσε λιγο; Ακομα και εσυ οταν στην αδεια σου θα μπορουσες.

τα τελη ειναι 255
η ασφαλεια 250

το κτεο 250 (θελει αλλαγη δεξαμενης κτλ)

παρουσιαζομαι τοσο μακρυα που δεν σκεφτομαι το ενδεχομενο της αδειας για να το κινώ. αν ειχα άδεια θα το εβαζα εγω μπροστα και δεν θα καναμε συζητηση
 

 

σας ευχαριστω για το ενδιαφερον, αλλα μην αναλωνεστε στο να μου βρειτε λυση στο προβλημα
TIPS για την ΑΚΙΝΗΣΙΑ θελω 

ευχαριστω

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.