Προς το περιεχόμενο

Μελέτη Accenture: Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να μοιραστούν δεδομένα με στόχο εξατομικευμένα και χαμηλότερα ασφάλιστρα


insomnia.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Members

Σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture, παρόλο που τα τελευταία δύο χρόνια έχει αυξηθεί ο αριθμός των καταναλωτών που επιθυμούν να μοιραστούν δεδομένα για την υγεία και τον τρόπο ζωής τους με την ασφαλιστική τους εταιρεία, με στόχο τη μείωση των ασφαλίστρων, η εμπιστοσύνη τους προς τις ασφαλιστικές εταιρείες για την προστασία των δεδομένων αυτών βαίνει μειούμενη.

Η μελέτη της Accenture Global Insurance Consumer Study βασίστηκε σε έρευνα >47.000 καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο και αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τις τάσεις στον κλάδο της ασφάλισης, συμπληρώνοντας παρόμοιες μελέτες που διεξήχθησαν το 2017 και το 2019.

Σε μια εποχή όπου οι ασφαλιστικές εταιρείες αναπτύσσουν συνεργασίες -υποστηριζόμενες από την τεχνολογία- για τη βελτίωση της ευεξίας των πελατών τους, το ~69% των καταναλωτών δηλώνει διατεθειμένο να παραχωρήσει δεδομένα σχετικά με την υγεία, την άσκηση και την οδηγική του συμπεριφορά, με αντάλλαγμα χαμηλότερες τιμές, σε σύγκριση με 58% πριν από δύο χρόνια. Επιπλέον, το 66% των καταναλωτών αναφέρει ότι είναι πρόθυμο να μοιραστεί επίσης δεδομένα με στόχο εξατομικευμένες υπηρεσίες για την πρόληψη τραυματισμών και απώλειας – σε σύγκριση με 54% στη μελέτη του 2019.

20210211-Global-Insurance-Consumer-Study.png.4ab87b3eeb9bdb49b02eda74fea6ce7d.png

Παρόλο που οι καταναλωτές παρουσιάζονται πιο πρόθυμοι να μοιραστούν τα προσωπικά τους δεδομένα, οι ανησυχίες τους σε θέματα παρέμβασης στην ιδιωτικότητα και του αντίκτυπού της στα ασφάλιστρα έχουν αυξηθεί, ενώ η εμπιστοσύνη τους στην ικανότητα των ασφαλιστικών εταιρειών να προστατεύουν τα δεδομένα τους έχει μειωθεί. Για παράδειγμα, μόνο το 32% των καταναλωτών δηλώνει ότι εμπιστεύεται τις ασφαλιστικές εταιρείες για την προστασία των δεδομένων τους, σε σχέση με το 40% στη μελέτη του 2019.

«Οι καταναλωτές αγκαλιάζουν τη λογική της παροχής δεδομένων για εξατομικευμένη τιμολόγηση και επιθυμούν οι ασφαλιστικές εταιρείες να ανταμείψουν τις προσπάθειές τους για βελτίωση της ευημερίας τους, αλλά η τάση αυτή συνοδεύεται από μειωμένη εμπιστοσύνη προς τις ασφαλιστικές εταιρείες και ανάγκη για έλεγχο των δεδομένων τους», δήλωσε ο Λάμπρος Τσόλκας, Αντιπρόεδρος της Accenture. «Οι ασφαλιστικές εταιρείες επιδιώκουν τεχνολογικές συνεργασίες με στόχο να παρέχουν στους πελάτες τους πιο ευέλικτα, εξατομικευμένα ασφαλιστικά προϊόντα βάσει της συμπεριφοράς και των αναγκών τους. Ωστόσο, για να στεφθούν αυτές οι συνεργασίες με επιτυχία, οι ασφαλιστικές εταιρείες καλούνται να αντιμετωπίσουν με διαφάνεια και υπευθυνότητα τα δεδομένα των πελατών τους. Συνεπώς, για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα πρέπει να αποδείξουν ότι η ευημερία των πελατών τους βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής τους.»

Καθώς η ασφάλιση ψηφιοποιείται, οι σύμβουλοι ασφάλισης μπορούν να συμβάλλουν στην αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των πελατών

Η μελέτη διαπιστώνει επίσης ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες θα πρέπει να επανεκτιμήσουν το ρόλο των εργαζομένων τους, καθώς η πανδημία έχει επιταχύνει δραστικά την υιοθέτηση ψηφιακών ασφαλιστικών υπηρεσιών. Για παράδειγμα, ο αριθμός των ερωτηθέντων άνω των 55 ετών που δήλωσαν ότι θα επιθυμούσαν η διαδικτυακή συνομιλία και η βιντεοκλήση να αντικαταστήσει την παραδοσιακή διαπροσωπική επαφή στη διαδικασία ασφαλιστικών αιτημάτων αποζημίωσης, αυξήθηκε κατά τρεις ποσοστιαίες μονάδες σε 71%.

Ωστόσο, οι καταναλωτές εξακολουθούν να εμπιστεύονται τους ασφαλιστικούς συμβούλους περισσότερο από τα ψηφιακά σημεία διεπαφής για ορισμένες υπηρεσίες. Πιο συγκεκριμένα, το 49% των καταναλωτών εμπιστεύονται περισσότερο έναν ασφαλιστικό σύμβουλο σε ένα υποκατάστημα όταν υποβάλλουν ένα αίτημα ασφάλισης, ενώ μόνο το 12% εμπιστεύεται μια αυτοματοποιημένη ψηφιακή υπηρεσία και μόλις το 7% εμπιστεύεται ένα chatbot.

«Οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν μεγάλο δρόμο ακόμα να διανύσουν προκειμένου να κατανοήσουν πλήρως τις νέες καταναλωτικές συμπεριφορές και ανάγκες που προκλήθηκαν από την πανδημία, συμπεριλαμβανομένων των συνεχώς αυξανόμενων προσδοκιών σχετικά με τις ψηφιακές εμπειρίες», δήλωσε ο Αλέξανδρος Λυρίγκος, Financial Services Principal Director της Accenture. «Οι ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να επιτύχουν τη λεπτή ισορροπία, συνδυάζοντας απλές, ψηφιακές επιλογές αυτοεξυπηρέτησης καθώς και την ανθρώπινη διεπαφή για πιο περίπλοκα ζητήματα που απαιτούν ενσυναίσθηση ή εξατομικευμένη συμβουλή. Προκειμένου οι ασφαλιστικές εταιρείες να εξασφαλίσουν μια μακροπρόθεσμη αλλαγή, είναι σημαντικό να ενισχύσουν το ανθρώπινο δυναμικό τους παρέχοντας τις κατάλληλες γνώσεις και τεχνολογίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και την οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους.»

 

Διαβάστε αναλυτικά τη μελέτη Global Insurance Consumer Study

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πατε να κανετε ενα συμβόλαιο και μην δώσετε την έγκριση σας για να μπουν στο ακμα σας.

Να δω τι συμβόλαιο θα σας κάνουν

Τι να κάνει ο κόσμος όπου τον σέρνουν πάει

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα σας πω αν καποιος πάθει κάποια χρόνια ασθενια (βλ αυτοανοσα που μαστίζουν ) θα φάτε ένα άκυρο από της ασφαλιστικές η μια αύξηση που ποιο φτηνά θα ήταν να αυτοκτονήσετε..... και να σας πω πως ειναι να μοιράζετε τα δεδομένα (αυτός ουσιαστικά ειναι και ο λόγος που τα μαζεύουν)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό είναι ΑΠΑΤΗ που αντιστρατεύεται την έννοια της ασφάλισης. Τι είναι "ασφάλεια"?? Είναι το κόμιστρο που δίνουν ΠΟΛΛΟΙ και θα χρησιμοποιήσουν λίγοι (οι άτυχοι).

Αν ρωτήσεις νέο και υγιή θα σου πει ΝΑΙ εξατομικευμένο για να πληρώνω λίγα.  Όμως έτσι παύει να είναι ασφάλιση και γίνεται παροχή υπηρεσιών κατ'αποκοπή. Ωραίο ακούγεται αυτό αρκεί να μην σπάσει ο διάολος το ποδάρι και μια μέρα ξυπνήσεις "άτυχος" και η ασφαλιστική σε βαπτίσει ασύμφορο ανεβάζοντας σου τα ασφάλιστρα στον ουρανό. Καλά όταν πας 65 δεν συζητάμε ποια αντιμετώπιση θα έχεις και πόσο θα μετανιώσεις που ασφαλιστική σου ράβει κοστούμι κατα πως την συμφέρει.

 

Μην ξεχνάτε ότι όλοι είμαστε συνοδοιπόροι της ζωής και κανένας μας δεν έχει συμβόλαιο με τον θάνατο και τις βαριές ασθένειες. Κανένας δεν μπορεί να σου εγγυηθεί πότε θα χτυπήσουν την δική σου πόρτα.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φτηνοτερα ασφαλιστρα υπο προυποθεσεις και ακριβοτερα ή μη καλυψη σε περιπτωση που δεν καλυφθηκαν καποιες προυποθεσεις? πχ. παθαινεις ενα εφραγμα και σου λεει... κυριε ταδε τα στοιχεια λενε πως στις 22/5 , μια βδομαδα πριν το εφραγμα βλεπουμε πως δεν αθληθηκατε οποτε δε σας καλυπτουμε? ή προγραμματα ασφαλισης τυπου. με 10000 βηματα τη μερα τιμη χ. με 25000 τιμη ψ. προσφορα το πακετο των 25000000 βηματων τη μερα. η ειρωνια ειναι πως τις χειροπεδ..εεεμ, τον εξοπλισμο τον αγοραζουμε μονοι μας ηδη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι εταιρειες ασφαλισης δεν ειναι φιλανθρωπικα ιδρυματα (σοκ και δεος)

Δεν ειναι κρατικες εταιρειες (σοκ δεος και οργη) ,οταν πρεπει να δωσουν λεφτα δεν μπορουν απλα να βαλουν ενα νεο φορο στα υποζυγια.

Ο τροπος λοιπον να εξασφαλισουν οτι δεν θα βρεθουν εκθετες,ειναι η γνωση και η πληροφορια,ποιον ασφαλιζουν και με τι ρισκο.

Και ναι,αν εισαι 70 με ενα καρο ασθενειες, παιζει να σου κανουν μια προσφορα που... θα αναγκαστεις να αρνηθεις.Ευτυχως στην Ελλαδα αυτο δεν σημαινει τιποτα γιατι στο δημοσιο συστημα περιθαλπτονται ολοι ανεξαιρετως 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/2/2021 στις 7:36 ΠΜ, skoydoy είπε

φτηνοτερα ασφαλιστρα υπο προυποθεσεις και ακριβοτερα ή μη καλυψη σε περιπτωση που δεν καλυφθηκαν καποιες προυποθεσεις? πχ. παθαινεις ενα εφραγμα και σου λεει... κυριε ταδε τα στοιχεια λενε πως στις 22/5 , μια βδομαδα πριν το εφραγμα βλεπουμε πως δεν αθληθηκατε οποτε δε σας καλυπτουμε? ή προγραμματα ασφαλισης τυπου. με 10000 βηματα τη μερα τιμη χ. με 25000 τιμη ψ. προσφορα το πακετο των 25000000 βηματων τη μερα. η ειρωνια ειναι πως τις χειροπεδ..εεεμ, τον εξοπλισμο τον αγοραζουμε μονοι μας ηδη. 

Σε κάποιες χώρες, υπάρχει πρόληψη από τους ίδιους κρατικούς φορείς, ώστε να είσαι υγιής. Παράδειγμα, είσαι υπέρβαρος σε σημείο να κινδυνεύεις; Καπνίζεις;

Χρηματοδοτούμε το διαιτολόγο και το γυμναστήριο σου για 2 χρόνια. Καλύτερα να πληρώσουμε 1000 ευρώ τώρα, παρά 20.000 σε 20 χρόνια που θα πάθεις το έμφραγμα. Τα νούμερα είναι στο περίπου, ούτε καν ξέρω τι κοστίζει μία επέμβαση καρδιάς.

Αν αρνηθείς να αδυνατίσεις, μάλλον θα χρειαστεί να αναλάβεις κάποιο κόστος. Νομίζω έτσι θα κινηθούν όλες οι ασφαλιστικές, κρατικές και μη. Ο καιρός που έκανες ότι ήθελες, μάλλον πέρασε (εκτός και αν φυσάς χρήμα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραίος ο καπιταλισμός ως προς την παραγωγή κλπ. αλλά δεν γίνεται να ιδιωτικοποιήσεις άμυνα, εκπαίδευση, δημόσια διοίκηση, αστυνομία και ασφάλιση. Αλλιώς δεν έχει έννοια το ΄κράτος, το να πληρώνεις φόρους κλπ. Το νοιώθουν αυτό εκεί στις ΗΠΑ που έχουν πιο ακραίο καπιταλισμό. Όταν δεν το σ υμφέρει το σύστημα σε πετάει απέξω στα αζήτητα. Ρωτήστε αυτούς που πλήρωναν ακριβά συμβόλαια τί γίνεται στις μεγαλύτερες ηλικίες που αρχίζουν να αυξάνουν εκθετικά τα ασφάλιστρα καλυμμένοι πίσω από ψιλά γράμματα που κανένας δεν κοίταζε στα 30 του. Κατ εμέ η επιλογή είναι σωστή κρατική περίθαλψη με ένα σύστημα υγείας που το τρέχουν με σωστό management και όχι αυτά που είδαμε επί ΠΑΣΟΚ (φακελάκια, μηχανήματα που σκούριαζαν στα αζήτητα, μίζες στα αναλώσιμα). έτσι επιμερίζεται το κόστος μέσω φορολογίας και ασφαλιιστικού συστήματος σε όλους και κυρίως δε μένει κανείς ακάλυπτος. Από την άλλη βέβαια όχι να είναι ανοικτό σε κερκόπορτες π.χ. να έρχονται εδώ να ξεγενννάνε όλες οι βαλκάνιες τζάμπα, ή όλοι οι λαθρομετανάστες επειδή είμαστε "φιλάνθρωποι" και να  πως πάνε στα ύψη τα ελλείμματα. Πρέπει ναα πληρώνουμε όλοι μέσω φορολογιας και ασφαλιστικού συστήματος και να αποδεχόμαστε καλύτερες υπηρεσίες, να παρουν και σωστές αμοιβές οι υγιειονομικοί. Ναι γίνεται αρκεί να πιέσουμε εμείς με την ψήφο μας όσα κόμματα έχουν τις σωστές θέσεις σε αυτό το αντικείμενο

Επεξ/σία από tedkald
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...