Προς το περιεχόμενο

Παγωνιά και Ακινησία


panosdOUG

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, Cell_7 είπε

Μία φορά στις 20 μέρες, πάρε το πολύμετρο, βάλε το στο DC - V και διάβασε τους 2 πόλους της μπαταρίας. Αν πέσει κάτω από ~12.5V βάλε την μηχανή να δουλέψει για 15-20 λεπτά και ξανά μέτρα. Όλα τα άλλα είναι υπερβολές και σπατάλη χρόνου.

edit: Αλίμονο αν οι μπαταρίες των αυτοκινήτων άδειαζαν σε 10 μέρες και να πρέπει να κάνεις 10km όπως γράφουν πολλοί εδώ, με άλογα θα είμασταν ακόμη.

Δεν ειπε κανεις οτι θα αδειασει σε 10 μερες ουτε οτι πρεπει να κανεις 10Km ανα 10 μερες,γιατι αν ειναι αδεια ουτε με 10χλμ δε θα φορτισει.

Το θεμα ειναι να μεινει η μπαταρια στη βελτιστη κατασταση της για να κρατησει οσο το περισσοτερο γινεται.

Προφανως και 1 μηνα να την αφησεις,αρκετα πιθανο να παρει μετα.Το θεμα ειναι οτι θα το κανει αυτο 1-2 αντε 3 φορες και μετα γιοκ.Η θα εχει μειωθει κατα πολυ η ζωη της.

Αυτο θελουμε να αποφυγουμε και για αυτο μπαινει ο συντηρητης.

Το οτι ειναι ενα φορτιστης θελει σχεδον 8 ωρες να φορτισει μια μπαταρια λεει κατι για τα 10-20 λεπτα που θα το αφησεις στο ρελαντι και κατα ποσο εχουν νοημα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

13 ώρες πριν, piiii είπε

΅Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω σε δύο κομμάτια.

Στο ρελαντί φορτίζει μεν αλλά το όφελος είναι σχεδόν μηδαμινό.Και εξηγούμαι. Ξεκινάς με καλώδια μια ψόφια μπαταρία και την αφήνεις για κανα 2 λεπτο στο ρελαντί. Αν σβήσεις τον κινητήρα και προσπαθήσεις να τον βάλεις μπροστά σε 2-3 μιζιές αν δεν "σκάσει" πάει η φόρτιση περίπατο. Εκτός και αν κάποιος θέλει να αφήσει κανα 2 ωρο στο ρελαντί να φορτίσει... Περισσότερο καταπόνηση για το κινητήρα είναι παρά καλό για την μπαταρία.

Καταρχήν άλλο το "στο ρελαντί δεν φορτίζει, μόνο πάνω από τις 3.000 σαλ" που ειπώθηκε πριν, και άλλο "στο ρελαντί φορτίζει αλλά το όφελος είναι μηδαμινό" που λες εσύ, στην ουσία διαψεύδεις αυτόν που ισχυρίστηκε ότι δεν φορτίζει.

Επίσης η φόρτιση στο ρελαντί κάθε άλλο παρά αργή είναι. Το σημαντικότερο πλεονέκτημα των αλτενέιτορ με τα οποία εφοδιάζονται τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι το ότι παράγουν αξιοπρεπή ποσά ενέργειας ακόμα και στο ρελαντί, κάτι που δεν ίσχυε για τα - αρχαία πλέον - δυναμό. Ακόμα και στο ρελαντί το αλτενέιτορ φορτίζει τη μπαταρία με γρήγορο ρυθμό, σαφώς πιο γρήγορα από την αργή φόρτιση που προσφέρουν οι απλοί φορτιστές. Το οποίο βέβαια (η γρήγορη φόρτιση) δεν είναι απαραίτητα καλό, γιατί το ρεύμα δεν προλαβαίνει να διανεμηθεί σωστά στον ηλεκτρολύτη και σε όλη την επιφάνεια των πλακών.

Για αυτό ακριβώς μια εντελώς άδεια μπαταρία θα αργήσει πάρα πολύ να φορτίσει πλήρως με το αλτενέιτορ του αυτοκινήτου, καλύτερα να τη φορτίσουμε με ρεύμα φόρτισης 0,1C.

 

53 λεπτά πριν, Dantε είπε

Το οτι ειναι ενα φορτιστης θελει σχεδον 8 ωρες να φορτισει μια μπαταρια λεει κατι για τα 10-20 λεπτα που θα το αφησεις στο ρελαντι και κατα ποσο εχουν νοημα.

Σχεδόν 8 ώρες χρειάζεται μόνο στην περίπτωση που η μπαταρία είναι εντελώς άδεια (11,8v ή λιγότερο), αν όμως η τάση είναι απλά κάτω από 12,5v όπως λέει ο φίλος (άρα φόρτιση ~87%) θα χρειαστεί καμιά ώρα.

10 λεπτά λειτουργία στο ρελαντί μια φορά το μήνα όχι μόνο αρκούν για να αναπληρωθεί το ρεύμα που χάθηκε λόγω ακινησίας, αλλά κάνουν καλό και στον ίδιο τον κινητήρα.

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης την ίδια μέρα βγάζει και νέο μοντέλο φορτιστή το οποίο είναι για μπαταρίες 12 - 24 V και έχει μέγιστο ρεύμα 10A και τιμή 29,90€.

https://www.lidl-hellas.gr/el/p/motosikleta-autokinito/ultimate-speed-fortistis-mpatarias-autokinitou-ulgd-10-a1-329536/p91533

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Απλα ο 5a στα 15ε ειναι VFM!

Κατά τη γνώμη μου VFM ήταν ο 3,8A στα 20€, ο 5A στα 15€ είναι κελεπούρι.

Ο 10άρης είναι άλλη φάση, πχ για μεγάλες μπαταρίες φορτηγών ή σκαφών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/1 έγιναν 100 χλμ και σήμερα μετά από 23 μέρες χωρίς καμία εκκίνηση δεν κατάφερε να πάρει μπροστά (η μίζα γύρισε ελάχιστα)

Λίγες δεν είναι 23 μέρες; Ίσως το κρύο δεν βοήθησε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/2/2021 στις 12:37 ΠΜ, greekfragma είπε

βγαζεις τον 1 πόλο μέχρι το ξανακουνήσεις ή αγοράζεις ένα συντηρητή μπαταρίας και τον αφήνεις μόνιμα επάνω.

https://www.skroutz.gr/s/21860900/Noco-Φορτιστής-Μπαταρίας-Αυτοκινήτου-Genius-5.html

Έχεις την συγκεκριμένης εταιρείας , γιατί ψάχνω και εγώ . Έχω δεί και της Ctek αλλά ξεφεύγουν σε τιμή .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Έχεις την συγκεκριμένης εταιρείας , γιατί ψάχνω και εγώ . Έχω δεί και της Ctek αλλά ξεφεύγουν σε τιμή .

Αύριο θα έχω αυτό για δοκιμή σε 2 μπαταρίες: https://www.skroutz.gr/s/22487806/Einhell-Φορτιστής-Μπαταρίας-Αυτοκινήτου-CE-BC-4-M-1002225.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Έχεις την συγκεκριμένης εταιρείας , γιατί ψάχνω και εγώ . Έχω δεί και της Ctek αλλά ξεφεύγουν σε τιμή .

έχω στην κατοχή μου τον Noco Genius 5 και έχω ήδη αναστήσει επιτυχώς και αναζωογονήσει ότι μπαταρίες έπεσαν στα χέρια μου. Είτε UPS είτε αυτοκινήτου-μηχανής.

Θα έλεγα οτι ο Ctek είναι εξαιρετικός αλλά λίγο ακριβούτσικος σε σχέση με τον USA Noco.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Klausx είπε

Στις 27/1 έγιναν 100 χλμ και σήμερα μετά από 23 μέρες χωρίς καμία εκκίνηση δεν κατάφερε να πάρει μπροστά (η μίζα γύρισε ελάχιστα)

Λίγες δεν είναι 23 μέρες; Ίσως το κρύο δεν βοήθησε.

Φυσικά και το κρύο δεν βοηθάει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...