Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere) v.2


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

btw οσο μαπα και να ειναι το warzone, η αληθεια ειναι οτι σε ram oc μου βγαζει dev error 6062, οποτε το εχω υποψιν σε μελλοντικο ram oc. Βεβαια vram δεν εχω προσπαθησει και πολυ να ανεβασω. Το αφησα μεχρι εκει που δεν κρασαει το supo -50mhz

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με την 3070 Eagle. Dev error δεν είχα κανένα εδώ και μήνες. Ένα κρασαρισμα μόνο το οποίο μάλλον ήταν από το Uv. Ανεβαίνοντας από 925 στα 950mv @1950 είχε λυθεί.

Αν θυμάμαι σωστά καθώς δεν βρίσκεται στη κατοχή μου πλέον η κάρτα

 

Stock το χειμώνα απολύτως κανένα κρας που δεν χρειαζόταν το uv. Και μιλάμε για αρχαία εγκατάσταση Windows 10.1909 από Δεκέμβριο του 2019 με κλειδωμένα τα updates μη γίνει καμία σούπα κάθε φορά γιατί υπομονή δεν έχω πλέον να ψάχνω. Μόνο ΟΝ, παιχνίδι, κλείσιμο ήταν το σύστημα.

unknown.png

Δείχνει boost 1980 ή 1965 δε βλέπω καλά από κινητή συσκευή που γράφω τώρα ( Warzone δεξιά )

Επεξ/σία από 7nisiotis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

btw οσο μαπα και να ειναι το warzone, η αληθεια ειναι οτι σε ram oc μου βγαζει dev error 6062, οποτε το εχω υποψιν σε μελλοντικο ram oc. Βεβαια vram δεν εχω προσπαθησει και πολυ να ανεβασω. Το αφησα μεχρι εκει που δεν κρασαει το supo -50mhz

Yeap, εμένα με unstable ram ούτε στο menu δεν μπαίνει, τρώει error λίγο πρίν το main menu. Όταν προσπαθούσα να στήσω τον 10900k πρώτα έτρεχα το warzone και μετά τα όποια mem stability benches :P 

2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Ναι το stability point δεν είναι σταθερό σε όλα τα games όμως.

Aν βρείς stability στο πιο βαρύ game βρίσκεις σε όλα. Πχ. cyberpunk native 4k + max RT. Το πρόβλημα είναι ότι ακριβώς επειδή είναι υπερβολικά βαρύ το Cyberpunk, θα βρείς σταθερότητα σε πολύ πιο υψηλά volts / χαμηλά ρολόγια σε σχέση με αυτά που θα είχες σε κάποιο άλλο game. 

Eπίσης με τις Ampere το πρόβλημα στο να βρείς stability είναι και το power limit. Θα χτυπάς plimit στο cyberpunk πολύ πρίν πιάσεις το frequency στο voltage curve σου. 

Προσωπικά παίζω με +100 πυρήνα / +1200 μνήμες χωρίς να πειράξω τα volts. Voltage curve μόνο για το καλοκαίρι γιατί οι θερμοκρασίες δεν παλεύονται, περιόριζω το Voltage για να είμαι περίπου στα 350watt --> 1860mhz. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ γελάνε και οι κοτρόνες,  

Doom Eternal Ray Tracing

1440p

RTX3070 8GB = FPS 52/60

RTX 3060 12GB = FPS 70/80

😂🤣

Ευτυχώς που έβαλαν το DLSS να σώσουν την κατάσταση.

 Καλά στα 4Κ απλά κλαίμε

 https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/doom-eternal-test-rtx1440p.png

4.png

Επεξ/σία από Aten-Ra
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά το Eternal είναι γνωστό ότι θέλει πάνω από 8GB VRAM σε 4Κ με ultra nightmare textures. Αν τα κατεβάσεις ένα τικ, επανέρχεται το performance αλλά ναι είναι τραγικό χειρότερος πυρήνας να τα πηγαίνει καλύτερα επειδή πετσόκοψε την VRAM στο μεγαλύτερο μοντέλο.

10 τουλάχιστον έπρεπε να έχει η 3070 και 12 η 3080.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Καλά το Eternal είναι γνωστό ότι θέλει πάνω από 8GB VRAM σε 4Κ με ultra nightmare textures. Αν τα κατεβάσεις ένα τικ, επανέρχεται το performance αλλά ναι είναι τραγικό χειρότερος πυρήνας να τα πηγαίνει καλύτερα επειδή πετσόκοψε την VRAM στο μεγαλύτερο μοντέλο.

10 τουλάχιστον έπρεπε να έχει η 3070 και 12 η 3080.

pepega ρυθμιση Nightmare. Ειναι σαν να συγκρινεις cyberpunk full rt και να λες 6900xt χειροτερη απο 3060 ti

προφανός μιλάμε για συγκεκριμένες ρυθμίσεις που δεν είναι για μερικές κάρτες. 

Επεξ/σία από Sakiz105
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ψιλό φόλα το DLSS στο RDR 2, τίγκα στα jaggies ακόμα και στο quality mode απλά παλεύεται και από performance boost παπαρες. 

Δοκιμασε με vulkan απο οτι λενε ολα αυτα υπαρχουν σε dx12. Σε vulkan ειναι πολυ καλυτερα τα πραγματα. Σε dx12 ειναι κομπλε σε σταθερη εικονα και μολις κινηθεις γινεται χαμος απο jaggies shimmering ghosting. Το 2.6 dll λενε οτι ειναι καλυτερο απο το 2.10

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...