Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere) v.2


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, chrisde είπε

Ίδωμεν. Σαν εναλλακτική open source το fsr δεν με χαλάει πάντως, μακάρι να αποδεικτεί ανταγωνιστικό (that remains to be seen) και βλέπουμε για εναλλακτικές τύπου DirectML. Αρκεί να μην μας περιορίζουν και να έχει γενικότερη εφαρμογή - για αυτό επιμένω εγώ.

Το θέμα είναι να έχει και κάποια ουσία το γεγονός ότι είναι open source. Γιατί και το κλειδωμένο DLSS τι εμπόδια βάζει στους devs; Το SDK είναι προσβάσιμο, έχει plugins σε UE και Unity, ακόμη και εγώ σαν απλός χρήστης μπορώ να κατεβάσω το dll και να αντικαταστήσω το default του game ώστε να έχω καλύτερο αποτέλεσμα. Θέλω να πω, καλό, χρυσό το open source αλλά να δούμε και ουσία, να δούμε studios να επεξεργάζονται τον κώδικα του και πιθανόν να τον βελτιώνουν, κτλ. Λέει και ξαναλέει ο κόσμος ότι ο πέτσινος κλειδώνει το DLSS αλλά τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Υπάρχει περίπτωση η NVIDIA να αρνηθεί τη χρήση του σε κάποιο studio; Αφού κάνει αμάν να το προωθήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 10k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

41 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Έχω τελειώσει το Metro EE και τώρα παίζω το CP2077 φουλαρισμένο (3080 σε 1080p).

Τα καλύτερα γραφικά σε παιχνίδι που έχω παίξει τα έχει το RDR2, δεν το συζητώ.

Απόδειξη ότι η τεχνολογία και τα RT μπλιμπλίκια δεν είναι το παν.

Το RT βελτιώνει ένα ήδη όμορφο παιχνίδι, δεν κάνει όμορφο ένα μέτριο ούτε ένα καλούτσικο το κάνει κορυφαίο.

Το πρόβλημα είναι ότι τα παιχνίδια που στήνονται εξ αρχής για RT φαίνονται γυμνά χωρίς RT. Αστειότητες.

Δεν υπάρχει ακόμα παιχνίδι που στήνεται από την αρχή με RT. Ο ''lowest common denominator'' παραμένει το Xbox One OG(1.3 TFLOPs garbage) οπότε η βάση είναι αυτό.

Όταν η βάση θα είναι το Xbox Series S(Που και αυτό είναι σχετικά αδύναμο σε GPU), τότε θα αλλάξουν πολύ τα πράγματα.

Το RDR 2 είναι δυνατό στα τοπία αλλά πάσχει σε άλλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Το θέμα είναι να έχει και κάποια ουσία το γεγονός ότι είναι open source. Γιατί και το κλειδωμένο DLSS τι εμπόδια βάζει στους devs; Το SDK είναι προσβάσιμο, έχει plugins σε UE και Unity, ακόμη και εγώ σαν απλός χρήστης μπορώ να κατεβάσω το dll και να αντικαταστήσω το default του game ώστε να έχω καλύτερο αποτέλεσμα. Θέλω να πω, καλό, χρυσό το open source αλλά να δούμε και ουσία, να δούμε studios να επεξεργάζονται τον κώδικα του και πιθανόν να τον βελτιώνουν, κτλ. Λέει και ξαναλέει ο κόσμος ότι ο πέτσινος κλειδώνει το DLSS αλλά τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Υπάρχει περίπτωση η NVIDIA να αρνηθεί τη χρήση του σε κάποιο studio; Αφού κάνει αμάν να το προωθήσει.

Ειλικρινά δεν το ξέρω αυτό. Ποιο είναι το πρόβλημα επομένως και δεν χρησιμοποιείται ευρέως να πάρουμε όλοι nvidia (λέμε τώρα) να τελειώνουμε; Χρόνος; Πόσο χρονοβόρα να είναι αυτή η διαδικασία για τα μεγάλα στούντιο με τα απαιτητικά παιχνίδια; Και δεν τους συμφέρει να επενδύσουν σε αυτό; Δεν θα αυξήσει τις πωλήσεις τους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, chrisde είπε

Ειλικρινά δεν το ξέρω αυτό. Ποιο είναι το πρόβλημα επομένως και δεν χρησιμοποιείται ευρέως να πάρουμε όλοι nvidia (λέμε τώρα) να τελειώνουμε; Χρόνος; Πόσο χρονοβόρα να είναι αυτή η διαδικασία για τα μεγάλα στούντιο με τα απαιτητικά παιχνίδια; Και δεν τους συμφέρει να επενδύσουν σε αυτό; Δεν θα αυξήσει τις πωλήσεις τους;

Αυτά που ανέφερα έγιναν πρόσφατα, οπότε σιγά σιγά θα βλέπουμε όλο και περισσότερα games με DLSS, που ήδη είναι αρκετά και έρχονται και άλλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, chrisde είπε

Ειλικρινά δεν το ξέρω αυτό. Ποιο είναι το πρόβλημα επομένως και δεν χρησιμοποιείται ευρέως να πάρουμε όλοι nvidia (λέμε τώρα) να τελειώνουμε; Χρόνος; Πόσο χρονοβόρα να είναι αυτή η διαδικασία για τα μεγάλα στούντιο με τα απαιτητικά παιχνίδια; Και δεν τους συμφέρει να επενδύσουν σε αυτό; Δεν θα αυξήσει τις πωλήσεις τους;

Μα χρησιμποειτε καργα. Προφανως μιλαμε για τιτλους που εχει νοημα να μπει. Στο pacman δεν θα μπει και δεν  το χρειάζεται. Επισης προφανώς οσοι περισσοτεροι παρουν nvidia τοσο πιο πολυ θα χρησιμοποιεται και οχι το αναποδο. Δεν θα φτιαξουν οι devs game με dlss για να παρεις εσύ nvidia, αλλα το ανάποδο. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σε κάθε περίπτωση αφού το FSR δουλεύει και στις NVIDIA γιατί να μην πάρεις NVIDIA για να έχεις και τα δύο; :P Πέρα απ' την πλάκα αυτό που σώζει την AMD σε αυτή τη γενιά είναι αυτή η τραγική κατάσταση με τις διαθεσιμότητες που περισσότερο αυξήθηκαν οι τιμές των NVIDIA παρά των AMD. H μεγάλη μακακία του πέτσινου είναι η vram, που ναι μέχρι στιγμής δεν έχει αντίκτυπο στο perf, και πιθανώς μέχρι το τέλος της γενιάς να μην έχει θέμα και πρώτα να τα φτύσει ο πυρήνας αλλά it's a matter of principle. Είναι κάπως το TU102 να έχει 11GB και το GA102 να έχει 10GB..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Και σε κάθε περίπτωση αφού το FSR δουλεύει και στις NVIDIA γιατί να μην πάρεις NVIDIA για να έχεις και τα δύο; :P Πέρα απ' την πλάκα αυτό που σώζει την AMD σε αυτή τη γενιά είναι αυτή η τραγική κατάσταση με τις διαθεσιμότητες που περισσότερο αυξήθηκαν οι τιμές των NVIDIA παρά των AMD. H μεγάλη μακακία του πέτσινου είναι η vram, που ναι μέχρι στιγμής δεν έχει αντίκτυπο στο perf, και πιθανώς μέχρι το τέλος της γενιάς να μην έχει θέμα και πρώτα να τα φτύσει ο πυρήνας αλλά it's a matter of principle. Είναι κάπως το TU102 να έχει 11GB και το GA102 να έχει 10GB..

Και ο πασχαλης 11 εχει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Herald είπε

Και ο πασχαλης 11 εχει. 

proving my point ότι τσιγκουνεύεται την vram. Βέβαια αν δεν αλλάζει κάτι στο perf κλάιν μάιν, αλλά κάπως μου κάθεται βρε παιδί μου, δεν ξέρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λέγαμε ότι τα 10GB δεν θα έχουν θέμα μέχρι να βγουν οι RTX 4000, μέχρι στιγμής επιβεβαιώνεται αυτό και δε νομίζω να αλλάξει κάτι στους τίτλους του 2022 αφού και αυτοί cross-gen θα είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Σχετικό-άσχετο. Οι νέες κονσόλες πόση ram έχουν; (αν δεν κάνω λάθος είναι κοινή ε; ram και vram)

16GB κοινή, τα 2-3GB τα τρώει το OS βέβαια. Και στο PC είναι κοινή η μνήμη, αν πας στις πληροφορίες συστήματος στο NVCP σου λέει το ''Total available graphics memory''.

Όσο για την 3080Ti 20GB, τα έλεγα τότε ότι ο kopite7kimi είναι καλός leaker και δεν λέει μπούρδες, τελικά αποδείχθηκε ότι άλλαζαν τα specs internally στην εταιρεία συνεχώς και δεν ήξεραν τι να βγάλουν στο εμπόριο..

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@danaos7 Ωραίος μεγια!

Tip💡

Windows key + Print Screen δημιουργεί απευθείας screenshot όπου αποθηκεύεται στον φάκελο " Screenshots " / my Pictures

2 ώρες πριν, BabisTs είπε

Strong Enough to Live!

RTX 3070 " SUPER" 16GB

S O O N 

THE REAL RTX 3000 

Come at me brah! 

You can always be bigger, look better. More is always better - Jensen Huang, Leaked RTX 3000 SUPER presentation Quotes :P

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα στη παρεα, διαβαζω το νημα αρκετο καιρο αλλα δεν εχω ποσταρει κατι. Σημερα ειναι η μερα.

Ηθελα απλα να ρωτησω αν το pccomponentes σταματησε να στελνει πλεον ελλαδα. Ειχα διαβασει οτι καποια ατομα αγορασαν απο εκει, αλλα σημερα που ρωτησα για αγορα με τιμολογιο μου απαντησαν οτι δεν στελνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...