Προς το περιεχόμενο

Days Gone [PC]


xtrmsnpr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά δεν μιλάμε για ρεαλισμό σε gameplay, σε θεματολογία μιλάμε σε σχέση με ένα παιχνίδι με zombies οπως το days gone.

Προφανώς και δεν ειναι ρεαλιστικά τα παραπάνω παιχνίδια στα πάντα ή δεν ειναι όσο ρεαλιστικά ειναι πχ τα Simulator παιχνίδια.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 505
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Παίδες, ρεαλιστικό δεν σημαίνει ΑΛΗΘΙΝΟ, σημαίνει κάτι που προσεγγίζει την πραγματικότητα. Γι'αυτό έχει και σαν λέξη τέτοια κατάληξη (-ιστικό). 

 

Το Days Gone ήταν όντως ένα τέτοιο παιχνίδι. Δεν είχε ούτε μαγείες, ούτε τέρατα να πετάνε στον ουρανό κλπ κλπ. 

 

Ακόμη και τα mechanics του ήταν άκρως ρεαλιστικά. 

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα zombies, ειδικά τα πιο μεταλλαγμένα προσεγγίζουν την πραγματικότητα συμφορουμίτη ή τα αφτιά που έδινες για reputation?

Ο μηχανισμος με την μηχανή και την βενζίνη, ναι ήταν κάτι το ρεαλιστικό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@just getting started Δεν ξέρω αν είναι spoil κάτι που έγραψες απλά μου φάνηκε και σταμάτησα να διαβάζω, εννοείται ότι αν δεν είναι και κατι τρανταχτό γράφε όσο θες.

Έχω το παιχνίδι απλά δεν έχω κάπου να το παίξω 🥲

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Fulgore είπε

Τα zombies, ειδικά τα πιο μεταλλαγμένα προσεγγίζουν την πραγματικότητα συμφορουμίτη ή τα αφτιά που έδινες για reputation?

Ο μηχανισμος με την μηχανή και την βενζίνη, ναι ήταν κάτι το ρεαλιστικό.

Όσο περίεργο είναι να βρίσκεις μπαταρίες και σφαίρες στο πουθενά στο Alan Wake, άλλο τόσο περίεργο είναι να μαζεύεις τα αυτιά και να τα πουλάς στο Days Gone συμφορουμίτη.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Armoral είπε

Όσο περίεργο είναι να βρίσκεις μπαταρίες και σφαίρες στο πουθενά στο Alan Wake, άλλο τόσο περίεργο είναι να μαζεύεις τα αυτιά και να τα πουλάς στο Days Gone συμφορουμίτη.

 

Ε ναι, υπό αυτή τη λογική δεν υπάρχει ρεαλισμός (ολιστικός κιόλας όπως τυχόν τον ονειρεύεται ο καθένας) σε κανένα video game που έχει βγει όλες αυτές τις δεκαετίες που πέρασαν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, firepc είπε

Να παγώνεις τον χρόνο με ένα νόμισμα και να τικάρεις τους εχθρούς που θέλεις να σκοτώσεις

Μην τη ψάχτετε, δεν υπάρχει ρεαλιστικό παιχνίδι

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Gulik είπε

 

Ε ναι, υπό αυτή τη λογική δεν υπάρχει ρεαλισμός (ολιστικός κιόλας όπως τυχόν τον ονειρεύεται ο καθένας) σε κανένα video game που έχει βγει όλες αυτές τις δεκαετίες που πέρασαν. 

Λέμε και καμιά να περάσει η ώρα κατάντησε το topic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Armoral είπε

Όσο περίεργο είναι να βρίσκεις μπαταρίες και σφαίρες στο πουθενά στο Alan Wake, άλλο τόσο περίεργο είναι να μαζεύεις τα αυτιά και να τα πουλάς στο Days Gone συμφορουμίτη.

Gameplay wise προφανώς ισχύει αυτό. Πιθανώς μονο τα simulator παιχνίδια να πλησιάζουν σε αυτό.

Η αρχική διαφωνία όμως ξεκίνησε στο κατα πόσο μπορεί να θεωρηθεί ένα παιχνίδι με zombie ρεαλιστικό σαν θεματολογία πάντα κάτι που φυσικά δεν ισχύει στην πράξη(όπως φυσικά και για όλα τα υπόλοιπα παιχνιδια με zombies πέραν του days gone), και από αυτό πήγαμε στο ρεαλιστικό gameplay,.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι δεν ξεκίνησε έτσι. Η όλη συζήτηση ξεκίνησε επειδή έκανα λόγο για ρεαλιστική μεταφορά της ατμόσφαιρας που υποτίθεται επικρατεί στο παιχνίδι και μετά αρχίσαμε τις φιλοσοφίες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ηθελες και εσυ να πεις οτι εχει ρεαλισμο ολο και καποιος θα πιανοταν απο αυτο... :P

Περα απο την πλακα εγω παντως τα τσιγαρα στο περιπτερο τα πληρωνω με αυτια απο freakers....Παιρνω ενα μαλμπορι με 10 αυτια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά αυτό ήταν πολύ χαζό gameplay mechanic, αλλά από την άλλη πώς να έθεταν κάποιο currency για να μπορείς να αγοράζεις όπλα και αναβαθμίσεις για τη μηχανή;

Μια ιδέα που μου ψιλό άρεσε είναι στο state of decay 2 που το currency πρακτικά ενώ υπάρχει, είναι της μορφής "influence" (το ανεβάζεις κλασικά σκοτώνοντας ζόμπι και ολοκληρώνοντας αποστολές). Ανάλογα με το πόσο έχεις, άλλα communities σου δίνουν πράγματα τσάμπα. Βέβαια και αυτό έχει τρύπες σαν κονσεπτ γιατί καθώς παίρνεις πράγματα η "επιρροή" σου πέφτει, κανονικά σαν ένα νόμισμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler

 

 

Τα ζομπια προσδίδουν ρεαλισμό, είναι καρμπον σημείο αναφοράς ρεαλιστικότητας, γιατί φυσικά και είναι πραγματικά. Έγινε! Συνεχίστε την αφήγηση με τον ρεαλισμό, έχει ενδιαφέρον, παρακολουθούμε με κομμένη την ανάσα. Μαθαίνουμε πραγματάκια σε αυτό το φόρουμ!

Επεξ/σία από xtrmsnpr
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, just getting started είπε

Πραγματικά αυτό ήταν πολύ χαζό gameplay mechanic, αλλά από την άλλη πώς να έθεταν κάποιο currency για να μπορείς να αγοράζεις όπλα και αναβαθμίσεις για τη μηχανή;

Μια ιδέα που μου ψιλό άρεσε είναι στο state of decay 2 που το currency πρακτικά ενώ υπάρχει, είναι της μορφής "influence" (το ανεβάζεις κλασικά σκοτώνοντας ζόμπι και ολοκληρώνοντας αποστολές). Ανάλογα με το πόσο έχεις, άλλα communities σου δίνουν πράγματα τσάμπα. Βέβαια και αυτό έχει τρύπες σαν κονσεπτ γιατί καθώς παίρνεις πράγματα η "επιρροή" σου πέφτει, κανονικά σαν ένα νόμισμα.

Νομιζω δεν χρειαζοταν καν να βαλουν τα αυτια γιατι απο τις αποστολες μια χαρα credits επαιρνες..Αν κατι επρεπε να αφησουν απο αυτα που δινουν credits θα ηταν τα ζωα που σκοτωνες για κρεας και τα φυτα που μαζευες.

 

3 ώρες πριν, xtrmsnpr είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

 

Τα ζομπια προσδίδουν ρεαλισμό, είναι καρμπον σημείο αναφοράς ρεαλιστικότητας, γιατί φυσικά και είναι πραγματικά. Έγινε! Συνεχίστε την αφήγηση με τον ρεαλισμό, έχει ενδιαφέρον, παρακολουθούμε με κομμένη την ανάσα. Μαθαίνουμε πραγματάκια σε αυτό το φόρουμ!

Ελα μωρε και εσυ οκ λαθος χαρακτηρισμος του φιλου, αφου καταλαβες ομως κατα βαση τι εννοουσε ο ποιητης..

Προφανως ηθελε να πει οτι δεν ητανε και κανα παιχνιδι σαν το saints row...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, just getting started είπε

Πραγματικά αυτό ήταν πολύ χαζό gameplay mechanic, αλλά από την άλλη πώς να έθεταν κάποιο currency για να μπορείς να αγοράζεις όπλα και αναβαθμίσεις για τη μηχανή;

Μια ιδέα που μου ψιλό άρεσε είναι στο state of decay 2 που το currency πρακτικά ενώ υπάρχει, είναι της μορφής "influence" (το ανεβάζεις κλασικά σκοτώνοντας ζόμπι και ολοκληρώνοντας αποστολές). Ανάλογα με το πόσο έχεις, άλλα communities σου δίνουν πράγματα τσάμπα. Βέβαια και αυτό έχει τρύπες σαν κονσεπτ γιατί καθώς παίρνεις πράγματα η "επιρροή" σου πέφτει, κανονικά σαν ένα νόμισμα.

Υπάρχει κάτι αντίστοιχο και στο Days Gone, ανεβαίνεις level στα camps και μπορείς να αγοράζεις καλύτερα όπλα, κτλ. Πάντως τα αυτιά ενώ είναι περίεργο σαν λογική, έχει μια λογική :P Αλλιώς πως θα αποδείξεις ότι σκότωσες τόσα ζομπια; Ο λόγος μου συμβόλαιο ένα πράγμα; :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...