Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 7/5/2024 στις 3:10 ΜΜ, majnun είπε

Και πήγα να το γράψω, ότι με μια κίνηση το αυτοκίνητο από κινέζικο έγινε ελληνικό :D

Ωραίο και αναλυτικό ριβιου. 

Μακάρι να το ευχαριστηθείς οσο θέλεις να το κρατήσεις.

Ε μα... Όπως και ο @tsofras και εγώ έχω από το 1ο μου αυτοκίνητο.

Αυτο θέλω να το πάω τουλάχιστον 8 χρόνια!!!!! Αλλάξα το υπέροχο jeep μου στα σχεδόν 4...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

16 ώρες πριν, john1987 είπε

Καλοτάξιδο φίλε μου! 

Μία μικρή ερώτηση: αυτό το στυλ οδήγησης που "φρενάρει" με το αφημα του γκαζιού το συνήθισες καθόλου; 

Ναι ..Πιο πολύ μου πήρε να κρατάω το αριστερό πόδι απο τον να μην πατήσει συμπλέκτη.

Γενικά σε 1 ημέρα το έχεις συνηθίσει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημερα και χρονια πολλα σε όλους παιδια! 
 

@@pnea1973 εξαιρετικη επιλογη, πολυ ωραιο χρωμα! καλες φορτισεις και καλη απολαυση! δειχνει υπεροχο!

Επεξ/σία από JailbrokenDiesel
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, JailbrokenDiesel είπε

Καλημερα και χρονια πολλα σε όλους παιδια! 
 

@@pnea1973 εξαιρετικη επιλογη, πολυ ωραιο χρωμα! καλες φορτισεις και καλη απολαυση! δειχνει υπεροχο!

Χριστός Ανέστη με υγεία. 

Σε ευχαριστώ πολύ!!!!! 

Το χρώμα όντως είναι πολύ καλο!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 hours ago, john1987 said:

Καλοτάξιδο φίλε μου! 

Μία μικρή ερώτηση: αυτό το στυλ οδήγησης που "φρενάρει" με το αφημα του γκαζιού το συνήθισες καθόλου; 

Θα απαντήσω εγώ αν και το έχω 8 μήνες τώρα.

Όταν μας παρέδωσαν το id το οδήγησε η σύζυγος στο Β (είναι αυτό που φρενάρει στο αίτημα). Πήγαμε για καφέ και μετά το πήρα εγώ στην επιστροφή στο Β πάλι.

Από τότε μια φορά το δοκίμασα στο άλλο που πρέπει να πατάς φρένο και το άλλαξα αμέσως στο Β. Είναι τόσο εύκολο να πατάς μόνο ένα πετάλι που κάποιες φορές ακόμα και σε στοπ βαριέμαι να πατήσω το φρένο για πληρη ακινητοποίηση. 

Έχω διαβάσει στα φόρουμ ότι το παραδοσιακό το χρησιμοποιείς μόνο σε κακές συνθήκες για να αποφύγεις απότομο άφημα σε και οδόστρωμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτές τις μέρες οδηγώ ένα ds3 crossback auto 130hp. 

οκ ειναι μικρό αυτό το ήξερα και δε θα το βάλω στα αρνητικά, αλλά από εργονομία χειριστηρίων πάει χάλια. 

ένα απλό παράδειγμα, για να ανοίξεις πχ το ac πρέπει να αγγίξεις το σχετικό πληκτρο αφής στο ταμπλό ώστε να βγει η οθόνη χειρισμού στη κεντρική οθονή και μετά να γίνουν αλλαγές σε θερμοκρασία κλπ. 

οι διακόπτες για τα παράθυρα ειναι στη κεντρική κονσόλα και ξεχωριστά για το παράθυρα οδηγού συνοδηγού σε απόσταση μεγάλη, οπότε δε μπορείς να ανοίξεις ή να κλείσεις  και τα 2 παράθυρα με μία κίνηση. 

τιμόνι η ίδια αηδία με το 2008 και το κερασάκι στη τούρτα δεν έχει τεμπέλη....

στα θετικά ωραίο πάτημα έχει για τη κατηγορία του, αθόρυβο ταξίδι στο normal και eco mode και γενικά μια άνω του μετρίου ποιότητα υλικών. 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχεις ζήσει τις παλαβομάρες στην εργονομία των παλιών γαλλικών. Εχουν παράδοση σε αυτά οι γάλλοι. Τραγικοί δυστυχώς. 🤣

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και το απόλυτο ειναι η κάμερα που είναι καλυτερο να μη τη βλέπεις καθότι χαμηλά πολύ , φανταστείτε μπορώ να δω το κόκκινο label της Avis στη πινακίδα με αποτέλεσμα να μην έχει άποψη του χώρου πίσω γενικά αλλα μόνο 50 πόντους από το έδαφος. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/5/2024 στις 5:07 ΜΜ, filarhos είπε

Θα απαντήσω εγώ αν και το έχω 8 μήνες τώρα.

Όταν μας παρέδωσαν το id το οδήγησε η σύζυγος στο Β (είναι αυτό που φρενάρει στο αίτημα). Πήγαμε για καφέ και μετά το πήρα εγώ στην επιστροφή στο Β πάλι.

Από τότε μια φορά το δοκίμασα στο άλλο που πρέπει να πατάς φρένο και το άλλαξα αμέσως στο Β. Είναι τόσο εύκολο να πατάς μόνο ένα πετάλι που κάποιες φορές ακόμα και σε στοπ βαριέμαι να πατήσω το φρένο για πληρη ακινητοποίηση. 

Έχω διαβάσει στα φόρουμ ότι το παραδοσιακό το χρησιμοποιείς μόνο σε κακές συνθήκες για να αποφύγεις απότομο άφημα σε και οδόστρωμα.

Το πρόβλημα είναι ότι όταν φρενάρεις ελέγχεις εσύ το ποσο δυνατά θα πατήσεις το φρένο ενώ στο αφημα του γκαζιού σε ηλεκτρικό είναι στανταρ ο ρυθμός φρεναρισματος. Συνεπώς πρέπει να το κάνεις χειρουργικά καθυστερημένα ώστε να σταματήσεις εκεί που θες. 

Αυτα αφορούν την εμπειρία μου στo TD Tesla Model 3 Highland. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...