Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ε λογικά ήρθε η ώρα του. πέρνα το μια βόλτα από το συνεργείο μπας και παίρνει καμια μικρή παράταση ζωής αλλά καλύτερα αλλαξε τον γιατι αν σε αφησει στη μεση του δρομου τρεχα γυρευε 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

https://www.autoagora.gr/autobild/news/nea-montela/Alfa-Romeo-Stelvio-Diesel-test-diarkeias-100-000-xlm_262260.asp
 

δε πήγε πολύ καλά αυτό - και εξηγούμαι η φθορά «στα μέταλλα του στρόφαλου» (αλήθεια τι εννοεί, στο στροφαλο καθαυτό; Στα κουζινέτα; Που άλλου;) για εμένα δεν είναι τόσο πρόβλημα δεδομένου ότι έχει φάει 100000 χλμ, αλλά η σκουριά στο σασί στα 3 χρόνια είναι ανεπίτρεπτη και ανήκει σε άλλες εποχές 

  • Sad 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, paylidis said:

https://www.autoagora.gr/autobild/news/nea-montela/Alfa-Romeo-Stelvio-Diesel-test-diarkeias-100-000-xlm_262260.asp
 

δε πήγε πολύ καλά αυτό - και εξηγούμαι η φθορά «στα μέταλλα του στρόφαλου» (αλήθεια τι εννοεί, στο στροφαλο καθαυτό; Στα κουζινέτα; Που άλλου;) για εμένα δεν είναι τόσο πρόβλημα δεδομένου ότι έχει φάει 100000 χλμ, αλλά η σκουριά στο σασί στα 3 χρόνια είναι ανεπίτρεπτη και ανήκει σε άλλες εποχές 

Ναι δεν είναι και πολύ promising τα ευρήματα....

Πάντως το adblue δεν το πίνει μόνο του δικού μου αβέρτα απ'οτι βλέπω 😂

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, paylidis είπε

https://www.autoagora.gr/autobild/news/nea-montela/Alfa-Romeo-Stelvio-Diesel-test-diarkeias-100-000-xlm_262260.asp
 

δε πήγε πολύ καλά αυτό - και εξηγούμαι η φθορά «στα μέταλλα του στρόφαλου» (αλήθεια τι εννοεί, στο στροφαλο καθαυτό; Στα κουζινέτα; Που άλλου;) για εμένα δεν είναι τόσο πρόβλημα δεδομένου ότι έχει φάει 100000 χλμ, αλλά η σκουριά στο σασί στα 3 χρόνια είναι ανεπίτρεπτη και ανήκει σε άλλες εποχές 

στα 3 χρόνια με χρήση που? στον 1 χρονο στη ροδο σου βρισκω σκουρια σε glc. καλες οι υπερβολες τους αλλα υπαρχει τεραστια διαφορα μεταξυ επιφανειακης σκουριας και δομικης. υπαρχουν πανελ στεγης που το υλικο τους προκαλει επιφανειακη σκουρια η οποια προστατευει το υλικο καθεαυτο.

Επιφανειακη λενε αρα δεν προηλθε απο μεσα προς τα εξω, που αυτο ειναι που καλυπτουν ολες οι εγγυησεις εξαλλου και οχι απο εξω προς τα μεσα. να περασε απο εξω η σκουρια το zinc αν δεν εχει φαει χτυπημα λιγο χλωμο.

Να λυσουμε το q3 να σου βρω σκουρια αν θες που δεν θα φανταζεσαι οτι μπορει να υπαρξει?

Και οχι την dekra δεν την εμπιστευομαι για οποιο αμαξι και να εκανε review. Οπως δεν εμπιστευομαι καθε οργανισμο πιστοποιησης απο την στιγμη που εχω δει με τα ματια που πως δινονται  τα γαμάτα ISO.

Επεξ/σία από NTC Labs
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, NTC Labs είπε

στα 3 χρόνια με χρήση που? στον 1 χρονο στη ροδο σου βρισκω σκουρια σε glc. καλες οι υπερβολες τους αλλα υπαρχει τεραστια διαφορα μεταξυ επιφανειακης σκουριας και δομικης. υπαρχουν πανελ στεγης που το υλικο τους προκαλει επιφανειακη σκουρια η οποια προστατευει το υλικο καθεαυτο.

Επιφανειακη λενε αρα δεν προηλθε απο μεσα προς τα εξω, που αυτο ειναι που καλυπτουν ολες οι εγγυησεις εξαλλου και οχι απο εξω προς τα μεσα. να περασε απο εξω η σκουρια το zinc αν δεν εχει φαει χτυπημα λιγο χλωμο.

Να λυσουμε το q3 να σου βρω σκουρια αν θες που δεν θα φανταζεσαι οτι μπορει να υπαρξει?

Και οχι την dekra δεν την εμπιστευομαι για οποιο αμαξι και να εκανε review. Οπως δεν εμπιστευομαι καθε οργανισμο πιστοποιησης απο την στιγμη που εχω δει με τα ματια που πως δινονται  τα γαμάτα ISO.

Εκεί είναι το προκείμενο. Η άλφα λέει επιφανειακή. Το άρθρο ασαφές (λογικό καθώς είναι του πωπου μετάφραση μάλλον). Που είναι η σκουριά; Είναι όντως επιφανειακή ή μήπως έχει περιθώρια να γίνει δομική..;

καλα η dekra γενικά είναι ο ορισμός της υπερβολής-έχω προσωπική πείρα… ότι θέλουν βλέπουν κ ότι βλέπουν το μεγαλοποιούν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Small review (αν και δεν το έχω οπότε το κρατάω μικρό):


Tαξίδι id.3 για 1800χλμ σε 7 ημέρες με σταθερή ταχύτητα 110χλμ/ώρα τα 1500χλμ και εντός πόλης τα υπόλοιπα. (+ κάτι δοκιμές που δεν μετράνε μέχρι 140-150 όπου με έκοβαν και 150χλμ με σταθερά 130χλμ/ώρα για την δοκιμή κατανάλωση~20kwh).
11 φορτίσεις συνολικό κόστος 120€ +15-20€ από δύο δωρεάν φορτιστές (όλοι γρήγοροι με ~0.5€/kwh εκτός από έναν στα 0,4€ που δεν άξιζε την αναμονή 35' vs 150'+).
Κόστος: 6.88€/100χλμ ή 8€/100χλμ αν βάζαμε και την δωρεάν φόρτιση
(σχεδόν ίδιο κόστος τα 8€ με το punto πετρέλαιο '15 με την ίδια ταχύτητα στο cc). 
Λάστιχα 4εποχών, όχι για ηλεκτρικό, κατανάλωση σε ταξίδι με 110χλμ/ώρα: 17,5-18,5kwh/100χλμ εντός: <16kwh/100χλμ εξού και το 16,7kwh/100χλμ συνολική μέση. Με τα θερινά έχω παρατηρήσει μέχρι και 2kwh/100χλμ λιγότερα, αλλά κρατήσαμε αυτά γιατί βόρεια είχε και 0βαθμούς το βράδυ. (Δράμα: Κληματαριά στις 20:00 <10βαθμούς παγώσαμε, αλλά τα κεμπαπάκια απίστευτα).
Το id φυσάει στην εθνική οδό, πιο ήσυχο και πιο άμεσο από οποιοδήποτε θερμικό έχω οδηγήσει. Ειδικά με το pacc δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα, απλώς περιμένεις να φτάσεις. Είτε ανηφόρα είτε κατηφόρα αυτό σταθερά με την ταχύτητα που έχεις επιλέξει. 

Ιδανικό για όποιον έχει να φορτίσει σπίτι (ειδικά με φ/β κόστος 0,40-0,50€/100χλμ) και κάνει ένα μεγάλο ταξίδι >400χλμ κάθε δύο τρεις μήνες. Εμείς κάναμε 3 στάσεις για 500χλμ στο πήγαινε (ο μικρός) και 2 στο έλα γιατί κοιμόταν, χρονική επιβάρυνση ~2,5 ώρες συνολικά . 

Συμπέρασμα για φόρτιση: Το ιδανικό είναι να παίζεις 10-80% που βγάζει 200χλμ με 120-130χλμ/ώρα και φορτίζει σε ~30'. (ακόμα οι περισσότεροι περιμένουν να πάνε στο 100%, σημειώνω ότι 10-80% ~35' και 80-100% ~30'). Με deiblue και incharge (και δύο φορές elpe) δεν είχαμε άγχος για την φόρτιση στα ΣΕΑ εκτός από το κομμάτι Κατερίνη -> Λαμία που έχει protergia, που δεν είχαμε, κι αν ήθελες εκεί φόρτιση έπρεπε να βγεις εκτός εθνικής οδού. Όλο και πυκνώνει το δίκτυο και λογικά σε μερικά χρόνια θα υπάρχουν τουλάχιστον 50άριδες σχεδόν παντού. 

 
Το αστείο είναι κάναμε τόσα χλμ και δεν είχαμε δει κανένα ηλεκτρικό στην εθνική. Επιστρέφοντας στη Λαμία είδαμε ένα model 3 που μας προσπέρασε με +30χλμ/ώρα, και μόλις φτάσαμε στο βενζινάδικο για φόρτιση είδαμε άλλα 5, 2 που τα περιμέναμε 10 λεπτά να φύγουν και άλλοι 2 που ήρθαν μετά από εμάς. Φόρτιση 35-40' για +80% (δεν χρειαζόμασταν τόσο αλλά με τον μικρό καθυστερείς περισσότερο από όσο νομίζεις, γάλα αλλάγματα δύο φορές). 


Εδώ θέλω να πω για τους χρόνους φόρτισης (δες συμπεράσματα για φόρτιση απο πάνω) κάθονται και απασχολούν τον φορτιστή διπλάσιο χρόνο 10-100% για να πάρουν αυτό το έξτρα 20% ενώ θα μπορούσαν να φύγουν και να φορτίσουν μετά από 200χλμ σε λιγότερο χρόνο. Ίσως όσο περνάει ο καιρός να μάθουν τον τρόπο χρήσης του ηλεκτρικού. Όπως και η στάθμευση χωρίς φόρτιση, πλέον χρεώνουν αν δεν φορτίζεις.

Υ.Γ. Τα 140-150 ήταν αποτέλεσμα της υπομονής των άλλων χρηστών του δικτύου. Βγαίνεις για προσπέραση με +20 από το όριο και σου κολλάει ο άλλος από πίσω. Ε 'κατέβασμα', ωπ άκυρο απλώς πάτημα του πεντάλ και τα 150+ πριν καταλάβει τι έγινε και μετά όλο χαρά μας πέρναγε που πήγαινα με το όριο ή 110χλμ/ώρα.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tα θετικά ειναι αναμφισβήτιτα.

Αλλά πραγματικά δε σε εκνευρίζει να πρέπει να περιμένει 40 λεπτά για 200 χιλιόμετρα αυτονομίας;

Θυμάμαι πραγματικά που είχα τη Giulietta Diesel, φούλαρα στην Καβάλα, και έφτασα Αθήνα χωρίς στάση και πάνω το μισό ντεπόσιτο διαθέσιμο (άνω των 1000χλμ πραγματική αυτονομία κινούμενος με τα όρια αυστηρά σε εθνική/επαρχιακές οδούς).

Επεξ/σία από majnun
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, majnun είπε

Tα θετικά ειναι αναμφισβήτιτα.

Αλλά πραγματικά δε σε εκνευρίζει να πρέπει να περιμένει 40 λεπτά για 200 χιλιόμετρα αυτονομίας;

Θυμάμαι πραγματικά που είχα τη Giulietta Diesel, φούλαρα στην Καβάλα, και έφτασα Αθήνα χωρίς στάση και πάνω το μισό ντεπόσιτο διαθέσιμο (άνω των 1000χλμ πραγματική αυτονομία κινούμενος με τα όρια αυστηρά σε εθνική/επαρχιακές οδούς).

και εμενα αυτο με αρρωσταινει, δε θα μπορουσα με τιποτα να μπω στη διαδικασια αυτη τη στιγμη...

βεβαια ο γιαννης εχει ενα βρεφος το οποιο ουτως ή αλλιως θα ήθελε 15-20 λεπτα σταση ανα 150-200 χλμ οποτε μια η αλλη θα σταματαγε... κ εχει και net metering οποτε του βγαινει τσαμπα το "καυσιμο"... κοινως υπο τις προυποθεσεις του ειναι "κουτι"... για τα δικα μου δεδομένα (που οπως λες θελω να γεμισω καβαλα κ να φτασω αθηνα) δεν επαιζε να γινει αυτο-εδω με το ΦΑ που επρεπε να κανω σταση και στη θεσσαλονικη πχ ήταν 10' παρακαμψη εκτος εθνικής, κ μου εσπαγαν τα νευρα...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, majnun είπε

Tα θετικά ειναι αναμφισβήτιτα.

Αλλά πραγματικά δε σε εκνευρίζει να πρέπει να περιμένει 40 λεπτά για 200 χιλιόμετρα αυτονομίας;

Θυμάμαι πραγματικά που είχα τη Giulietta Diesel, φούλαρα στην Καβάλα, και έφτασα Αθήνα χωρίς στάση και πάνω το μισό ντεπόσιτο διαθέσιμο (άνω των 1000χλμ πραγματική αυτονομία κινούμενος με τα όρια αυστηρά σε εθνική/επαρχιακές οδούς).

Αν φορτίζεις σπίτι και ξενοιάζεις όλο τον χρόνο για κανα 2 μεγάλα ταξίδια και με μικρό παιδί φαντάζομαι δεν θα σε ενοχλεί τόσο όπως είπε και ο Γιώργος /

Εγώ άλλο θέλω να ρωτήσω , Giulietta πότε είχες ρε μαν και μας το πετάς έτσι απλά ? Δεν θυμάμαι να το είχες αναφέρει ξανα

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω ότι το Αθήνα Θεσσαλονίκη και πίσω παλιά το κάναμε 5-6 φορές τον χρόνο με το passat. Με ταχύτητες στα 140 και φυσικά με 75λίτρα ρεζερβουάρ  (8-9λ/100χλμ) στα 1000χλμ έναν ανεφοδιασμό κάναμε με 20-30 λίτρα στη Θεσσαλονίκη για να μην ξεμείνουμε.

Το θέμα είναι ότι πλέον το ταξίδι αυτό γίνεται μια φορά τον χρόνο 500χλμ, έχουμε άλλα 2-3 ταξίδια <300χλμ και 20 φορές χωριό που είναι 130χλμ από το σπίτι μας. Οπότε για τόσο λίγο και με τη διαφορά στο κόστος αξίζει η αλλαγή στις συνήθειες.

Ένα ακόμα είναι ότι ήμασταν 3 οδηγοί που το χωρίζαμε και το πηγαίναμε σβέλτα (και για 1μιση ώρα χωρίς περισπασμούς και ελάχιστη κίνηση). Τώρα είμαστε δύο αλλά ο επιβάτης είναι πολύ απαιτητικός και εύκολα σου αποσπά την προσοχή. Είδαμε και διάφορα όλα αυτά τα χρόνια, οπότε τα 120 σπάνια θέλω να τα υπερβαίνω. 

Από Θεσσαλονίκη κάναμε συνολικά 6μιση ώρες όπου 1μιση με 2 ώρες ήταν στάση λόγω του μικρού.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, tsofras είπε

Εγώ άλλο θέλω να ρωτήσω , Giulietta πότε είχες ρε μαν και μας το πετάς έτσι απλά ? Δεν θυμάμαι να το είχες αναφέρει ξανα

Είχα πάρει το μακρινό 2016, δεν τη βολεύτηκα ποτέ στην Αθήνα (όχι οτι την έπαιρνα ποτέ εντός αλλά δεν την πάλευα μαζί της και ήταν ένας ακόμη λόγος να μην την παίρνω).

Κάπου το 2019 την κατέβασα στο φάδερ με κάπου 25.000χλμ και πήρα το Υ μεταχειρο πάλι με 25.000χλμ.

Εκτοτε έχει γράψει αλλα 25.000 και το Υ αλλα 50.000.

Μπούρδες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
1 ώρα πριν, Grim Ripper είπε

@paylidis

Τι μάρκα μεμβράνες βάζει αυτός που έχεις; Έχεις γενικά να προτείνεις κάτι και σαν μάρκα;

Aswf μια χαρά είναι για τα λεφτά τους. Για εμένα πιο πολύ ρόλο παίζει ο εγκαταστατης παρά η μεμβράνη 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...