Προς το περιεχόμενο

Θεωρητική και ανεργία


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, StavrosApost είπε

Τι πραγματικά φταίει και στις θεωρητικές σπουδές ο κόσμος δεν μπορεί να εργαστεί στην Ελλάδα;

Ότι δε ξέρει την αγορά και ποιες από τις δεξιότητες του έχει περισσότερη ανάγκη αυτή. Δεν είναι κάτι περίεργο, θα σου κάνει εντύπωση πόσο πολλά δε ξέρει ο κόσμος. Η αγορά είναι ανταγωνιστικό άθλημα και πάντα θα υπάρχει μία μεγάλη μάζα που μένει πίσω επειδή δε ξέρει, το ίδιο συμβαίνει και σε παιχνίδια, σε αθλήματα, σε οτιδήποτε. Δεν υπάρχει κάτι να τους πιάσει από το χέρι και να τους πάει αυτόματα εκεί που θα εργαστούν. Δυστύχως πρέπει να βρουν μόνοι τους το πως.

Σε γενικές γραμμές αυτός που σπούδασε κάτι τέτοιο ξέρει να κάνει ένα πράγμα καλά και αυτό είναι να γράφει. Αν δεν μπορεί να βρει κάτι πιο κλασσικό σε αυτό που σπούδασε τότε μπορεί πάντα να το γυρίσει σε συγγραφή. Πιστεύω ο κλάδος του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας είναι ο καλύτερος για τέτοια άτομα. Είναι καλή ιδέα να συνδυάσεις θεωρητικές σπουδές με μεταπτυχιακό σε επικοινωνία ή μάρκετινγκ. 

Όσο υπάρχουν εταιρίες θα υπάρχει μάρκετινγκ άρα η συγγραφή θα είναι κάτι αναγκαίο. Φυσικά υπάρχουν και ένα τόνο άλλοι κλάδοι που την εμπλέκουν. Αυτές τις δουλειές δε μπορει να τις κάνει ο μηχανικός ή κάποιος άλλος tech τύπος. 

Επεξ/σία από aizensama24
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

31 λεπτά πριν, Dharma108 είπε

Πρεπει να υπαρχει μια συνδεση μεταξυ οικονομιας και εκπαιδευσης αλλα αυτο προυποθετει στοχευση απο τα κυβερνητικα κλιμακια οι οποιοι θα κανουν μια εκτιμηση για το πως θα κινηθει η οικονομια και τι αναγκες εχεις για να λειτουργησεις ως κρατο; και αναλογα να αυξομειωνονται οι θεσεις εισαγωγης.

αυτά πέστα σε αυτούς που λένε έξω οι πολυεθνικές και δε ξέρω γω ποιοι άλλοι από τα πανεπιστήμια. Τραγικός λαός. έχουμε ό,τι μας αξίζει

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Bitbit είπε

εγώ απορώ όλοι αυτοί που μπαίνουν σε κάτι φιλοσοφικές και φιλολογικές με ποια λογική ρε φούστη μου μπαίνουν; Όταν θα τελειώσουν και δε θα βρίσκουν δουλειά, ποιος θα φταίει; Το κράτος που δε κάνει προσλήψεις; Βγαίνει η άλλη και σου λέει μετά έχω πτυχίο φιλοσοφίας και μεταπτυχιακό και δουλεύω σαν σερβιτόρα. Ναι ρε κούκλα μου δουλεύεις σαν σερβιτόρα διότι πτυχίο μπορεί να έχεις, μυαλό δεν έχεις όμως. Και αυτό μετράει περισσότερο από κάθε πτυχίο και μεταπτυχιακό

Εσυ νομίζεις ότι στελέχη εταιριών στο τμήμα πωλήσεων, μάρκετινγκ, personnel και όλα τα μη technical είναι απόφοιτοι οικονομικών σχολών........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Dharma108 είπε

Πρεπει να υπαρχει μια συνδεση μεταξυ οικονομιας και εκπαιδευσης αλλα αυτο προυποθετει στοχευση απο τα κυβερνητικα κλιμακια οι οποιοι θα κανουν μια εκτιμηση για το πως θα κινηθει η οικονομια και τι αναγκες εχεις για να λειτουργησεις ως κρατο; και αναλογα να αυξομειωνονται οι θεσεις εισαγωγης.

Από τις πιο σωστές απόψεις που έχω διαβάσει. Αλλά δεν το θέλουν καθόλου οι πανεπιστημιακοί για κάποιο λόγο. Μάλιστα με όσους το έχω συζητήσει λένε πως δεν πρέπει τα πανεπιστήμια να συνδέονται ούτε με το κράτος, ούτε με ιδιωτικές εταιρείες. Λες και ο στόχος των Πανεπιστημίων δεν είναι να προετοιμάσουν τον φοιτητή για να βγει στην αγορά εργασίας (με όποιο τρόπο και αν το κάνουν). Και όποιος διαφωνεί με αυτό, ας μου πει γιατί τότε σκιζόμαστε για να πάρουμε πτυχία και master; Για να τα κρεμάμε στους τοίχους και να καμαρώνουν οι γονείς μας;

Επεξ/σία από filip123go
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι λάθος η εκπαίδευση και η εξειδίκευση να ταυτίζεται με την εργασιακή εξασφάλιση.

Μπορεί κάποιοι να σκέφτονται οτι μπορεί να καταλήξουν δημόσιοι υπάλληλοι (πχ δάσκαλοι, ιατροί, καθηγητές) αλλά στην πραγματικότητα μόνο οι στρατιωτικοί και οι αστυνομικοί θα έχουν πλήρη απορρόφηση.

Οι υπόλοιποι μάλλον θα μείνουν μια ζωή στο περίμενε ή θα πορευτούν στον ιδιωτικό τομέα εφόσον οι δεξιότητες τους είναι απαιτητές.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Είναι λάθος η εκπαίδευση και η εξειδίκευση να ταυτίζεται με την εργασιακή εξασφάλιση.

Μπορεί κάποιοι να σκέφτονται οτι μπορεί να καταλήξουν δημόσιοι υπάλληλοι (πχ δάσκαλοι, ιατροί, καθηγητές) αλλά στην πραγματικότητα μόνο οι στρατιωτικοί και οι αστυνομικοί θα έχουν πλήρη απορρόφηση.

Οι υπόλοιποι μάλλον θα μείνουν μια ζωή στο περίμενε ή θα πορευτούν στον ιδιωτικό τομέα εφόσον οι δεξιότητες τους είναι απαιτητές.

Πιστεύω ο ιδιωτικός τομέας εδώ μετά την πανδημία δεν θα φαντάζει ελκυστικός για την πληθώρα των υποψηφίων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, filip123go είπε

Από τις πιο σωστές απόψεις που έχω διαβάσει. Αλλά δεν το θέλουν καθόλου οι πανεπιστημιακοί για κάποιο λόγο. Μάλιστα με όσους το έχω συζητήσει λένε πως δεν πρέπει τα πανεπιστήμια να συνδέονται ούτε με το κράτος, ούτε με ιδιωτικές εταιρείες. Λες και ο στόχος των Πανεπιστημίων δεν είναι να προετοιμάσουν τον φοιτητή για να βγει στην αγορά εργασίας (με όποιο τρόπο και αν το κάνουν). Και όποιος διαφωνεί με αυτό, ας μου πει γιατί τότε σκιζόμαστε για να πάρουμε πτυχία και master; Για να τα κρεμάμε στους τοίχους και να καμαρώνουν οι γονείς μας;

Ο ρολος του Πανεπιστημιου ειναι σαφως σημαντικοτερος και πιο πολυπλευρος απο αυτον που περιγραφεις. 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, xgol είπε

Ο ρολος του Πανεπιστημιου ειναι σαφως σημαντικοτερος και πιο πολυπλευρος απο αυτον που περιγραφεις. 

Μπορείς να μου τον εξηγήσεις σε παρακαλώ. Γιατί όλοι αυτό λένε, και όταν τους λέω να το αναλύσουν, μου λένε "σου μαθαίνει να σκέφτεσαι". Guess what, έχεις ιδέα πόσα πράγματα στη ζωή σου "μαθαίνουν να σκέφτεσαι" ; Γιατί να πληρώσουν οι δικοί μου 100.000 ευρώ για πτυχία και μεταπτυχιακά; Για την ιστορία έχω και πτυχίο και Master και στα 30 μου πλέον με μια από τις καλύτερες δουλειές που θα μπορούσε να έχει κάποιος (software architect) κλαίω πραγματικά εκείνα τα λεφτά, γιατί ότι έμαθα, το έμαθα μόνος μου. Ήδη έχει ξεφύγει πολύ το θέμα. Εάν θέλεις να κάνουμε συζήτηση, η στείλε μου pm η να ανοίξουμε καινούριο θέμα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, filip123go είπε

Μπορείς να μου τον εξηγήσεις σε παρακαλώ. Γιατί όλοι αυτό λένε, και όταν τους λέω να το αναλύσουν, μου λένε "σου μαθαίνει να σκέφτεσαι". Guess what, έχεις ιδέα πόσα πράγματα στη ζωή σου "μαθαίνουν να σκέφτεσαι" ; Γιατί να πληρώσουν οι δικοί μου 100.000 ευρώ για πτυχία και μεταπτυχιακά; Για την ιστορία έχω και πτυχίο και Master και στα 30 μου πλέον με μια από τις καλύτερες δουλειές που θα μπορούσε να έχει κάποιος (software architect) κλαίω πραγματικά εκείνα τα λεφτά, γιατί ότι έμαθα, το έμαθα μόνος μου. Ήδη έχει ξεφύγει πολύ το θέμα. Εάν θέλεις να κάνουμε συζήτηση, η στείλε μου pm η να ανοίξουμε καινούριο θέμα.

Μην κρινεις το Πανεπιστημιο μονο απο την δική σου σκοπιά, ή εστω απο τη σκοπια των περισσοτερων φοιτητων. Το Πανεπιστημιο, κατα τη δικη μου αποψη, οφειλει να διδασκει Παιδεια. Σ αυτο συμπεριλαμβανεται να δινει ερεθισματα (ενα ποσοστο των φοιτητων, ακομα και του ιδιου Τμηματος θα κανει ακαδημαικη καριερα, ενα αλλο θα δουλεψει στον ιδιωτικο τομεα, αλλοι θα επιλεξουν να αλλαξουν πορεια με ενα μεταπτυχιακο), να δινει επιλογες, να σε μαθαινει να εισαι ακαδημαικος πολιτης, να παραγει ερευνητες, να παραγει γνωση κ.α. 
 

Σκεψου : Ενα πανεπιστημιο που εχει ως μονο και αποκλειστικο σκοπο τη διασυνδεση με τις εταιριες: 

α) Δεν εκπληρωνει κανεναν απο τους παραπανω ρολους του.

β) Προσαρμοζει τη γνωση και τη διδασκαλια του απολυτα σ αυτο που θελουν οι εταιριες και που εχει «περαση» την εκαστοτε περιοδο, με αποτελεσμα και η Γνωση να χειραγωγειται προς οφελος συγκεκριμενων πολυεθνικων ΚΑΙ αλλες επιστημες να παρακμαζουν (αρα παρακμαζει ο Πολιτισμος εν γενει). 
 

Και κυριως, οταν η οικονομια (καλως ή κακως, δε το κρινω), δουλευει με βαση αυτες τις εταιριες, ο Πολιτισμος (ακρογωνιαιος λιθος του οποιου ειναι η Φιλολογια) ερχεται σε τριτοτεταρτη μοιρα, οι κοινωνικες αξιες πλεον εχουν εκχυδαιστει σε τεραστιο βαθμο (επαγγελμα του μελλοντος γιουτουμπερ - δε περιγραφω αλλο), οταν καταπατώνται σε πολυ μεγαλο βαθμο και τα ανθρωπινα δικαιωματα (να μιλησουμε για συλλογη δεδομενων) απαντησε μου σε παρακαλω: Οταν και το Πανεπιστημιο παραγει γνωση κατ εντολη των εταιριων, ποιος θα τις ελεγξει; Ποιος νομικος θα νομοθετησει το νεο gdpr, οταν εχει βγει μεσα απο τον σωληνα της γνωσης και της επιστημονικοτητας που εγκρινεται απο τις εκαστοτε εταιριες;

 

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, xgol είπε

Σκεψου : Ενα πανεπιστημιο που εχει ως μονο και αποκλειστικο σκοπο τη διασυνδεση με τις εταιριες: 

α) Δεν εκπληρωνει κανεναν απο τους παραπανω ρολους του.

β) Προσαρμοζει τη γνωση και τη διδασκαλια του απολυτα σ αυτο που θελουν οι εταιριες και που εχει «περαση» την εκαστοτε περιοδο,

Θα το προτιμούσα με χίλια!! Παιδεία μου διδάσκει το δημοτικό, το γυμνάσιο, το λύκειο και οι γονείς μου. Αλίμονο αν πρέπει να φτάσω 22 για να μάθω να φέρομαι.
Και θα ήθελα να μου δίνεται αυτή η επιλογή. Γιατί δεν υπάρχει; Να υπήρχαν πανεπιστήμια που ουσιαστικά δίδασκαν ότι χρειάζεται πχ η Microsoft και να έβγαιναν από εκεί όσοι ήθελαν να δουλέψουν στην MS και να υπάρχουν και τα κανονικά, όπως είναι τώρα.
Ποιος πιστεύεις θα διάλεγε τι; 
 

 

9 λεπτά πριν, xgol είπε

, με αποτελεσμα και η Γνωση να χειραγωγειται προς οφελος συγκεκριμενων πολυεθνικων ΚΑΙ αλλες επιστημες να παρακμαζουν (αρα παρακμαζει ο Πολιτισμος εν γενει). 
 

Οι άλλες επιστήμες που παρακμάζουν να βρουν τρόπο να εξελιχθούν αλλιώς ας χαθούν στο χρόνο, όπως έγινε σε τόσες πολλές επιστήμες που εξαφανίστηκαν. Και δεν βλέπω να έπαθε τίποτα ο πολιτισμός!!! Αυτό ακριβώς το σκεπτικό υπάρχει και έχουμε καταλήξει με τόσους άνεργους στις θεωρητικές επιστήμες. Δεν θα συνεχίσω την συζήτηση άλλο. Κατάλαβα το σκεπτικό σου και δεν έχει νόημα να προσπαθήσω να στο αλλάξω.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι το πας μονο ασπρο-μαυρο δειχνει πολλα, οπως επισης και τα παραδειγματα που χρησιμοποιεις. Μπορει για εσενα να μην ηταν σημαντικο το πανεπιστημιο, για αλλους ηταν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, filip123go είπε

Θα το προτιμούσα με χίλια!! Παιδεία μου διδάσκει το δημοτικό, το γυμνάσιο, το λύκειο και οι γονείς μου. Αλίμονο αν πρέπει να φτάσω 22 για να μάθω να φέρομαι.
Και θα ήθελα να μου δίνεται αυτή η επιλογή. Γιατί δεν υπάρχει; Να υπήρχαν πανεπιστήμια που ουσιαστικά δίδασκαν ότι χρειάζεται πχ η Microsoft και να έβγαιναν από εκεί όσοι ήθελαν να δουλέψουν στην MS και να υπάρχουν και τα κανονικά, όπως είναι τώρα.
Ποιος πιστεύεις θα διάλεγε τι; 
 

 

Οι άλλες επιστήμες που παρακμάζουν να βρουν τρόπο να εξελιχθούν αλλιώς ας χαθούν στο χρόνο, όπως έγινε σε τόσες πολλές επιστήμες που εξαφανίστηκαν. Και δεν βλέπω να έπαθε τίποτα ο πολιτισμός!!! Αυτό ακριβώς το σκεπτικό υπάρχει και έχουμε καταλήξει με τόσους άνεργους στις θεωρητικές επιστήμες. Δεν θα συνεχίσω την συζήτηση άλλο. Κατάλαβα το σκεπτικό σου και δεν έχει νόημα να προσπαθήσω να στο αλλάξω.  

Δεν εχουμε κοινο τοπο για να συζητησουμε, δεν παραθετεις επιχειρηματα αξια σχολιασμου. Ειναι τελειως παιδικα. Κριμα παντως, περιμενα κατι παραπανω. 
 

Υ.Γ. Ετσι για να γελασουμε λιγο, ποιες ειναι οι «τοσες πολλες» Επιστημες που χαθηκαν;

Επεξ/σία από xgol
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, xgol είπε

Και κυριως, οταν η οικονομια (καλως ή κακως, δε το κρινω), δουλευει με βαση αυτες τις εταιριες, ο Πολιτισμος (ακρογωνιαιος λιθος του οποιου ειναι η Φιλολογια) ερχεται σε τριτοτεταρτη μοιρα, οι κοινωνικες αξιες πλεον εχουν εκχυδαιστει σε τεραστιο βαθμο (επαγγελμα του μελλοντος γιουτουμπερ - δε περιγραφω αλλο), οταν καταπατώνται σε πολυ μεγαλο βαθμο και τα ανθρωπινα δικαιωματα (να μιλησουμε για συλλογη δεδομενων) απαντησε μου σε παρακαλω: Οταν και το Πανεπιστημιο παραγει γνωση κατ εντολη των εταιριων, ποιος θα τις ελεγξει; Ποιος νομικος θα νομοθετησει το νεο gdpr, οταν εχει βγει μεσα απο τον σωληνα της γνωσης και της επιστημονικοτητας που εγκρινεται απο τις εκαστοτε εταιριες

Έχοντας περάσει από ένα πολύ μεγάλο πανεπιστήμιο του εξωτερικού με άμεση διασύνδεση με εταιρείες, μπαίνω στην κουβέντα για να σου πω ότι αφήνεις απέξω κάποια πράγματα: πρώτον το "κατ εντολή των εταιρειών" στην πραγματικότητα είναι κατ εντολή (ή καλύτερα κατ ανάγκη) της κοινωνίας, γιατί οι ιδιωτικές εταιρείες (εκτός Ελλάδας τουλάχιστον, μην ανοίξουμε αυτή τη συζήτηση) δεν είναι οργανισμός αποξήρανσης Κωπαΐδας-υπαρχουν οσο καλύπτουν κάποιες ανάγκες των πολιτών-καταναλωτων και μετά ή εξελίσσονται ή κλείνουν. Δεύτερον, εταιρεία δεν είναι μόνο η κοκα κολα και η γκουγκλ, εταιρεία είναι και ο οργανισμός προστασίας δασικού πλούτου πχ (απ το μυαλό μου το έβγαλα). Δεν θα έπρεπε οι ανάγκες αυτής της εταιρείας να επηρεάζουν την εκπαίδευση στην αντίστοιχη σχολή? Και τέλος, επειδή γενικά ακούγεται πολύ το δίπολο "πολιτισμός ή κέρδος" και οι φιλολογικές\φιλοσοφικες σχολές συχνά έχουν το μανδύα του "φτωχού πλην τίμιου", μια ερώτηση: με δεδομενα τα άλματα στην κατανόηση και σύνταξη κειμένου από αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης, πιστεύεις ότι θα πρέπει να υπάρχει ως μάθημα ή στις θεωρητικές σχολές ή είναι εργαλείο των εταιρειών και πρέπει να μείνει απέξω; (Υγ δεν υπονοω τίποτα επί προσωπικού με τα παραπάνω)

Επεξ/σία από anonymous999
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να υπάρχει μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα να προσθέσω ότι σε πολλά νησιά, ακριτικά κυρίως υπάρχουν κενές θέσεις δασκάλων, καθηγητών και ιατρών οι οποίες όμως μένουν κενές γιατί κανένας δε θέλει να πάει, θέλουν να διοριστούν Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Φανταστείτε να γινόταν το ίδιο και με Στρατό/Αστυνομία. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, anonymous999 είπε

Έχοντας περάσει από ένα πολύ μεγάλο πανεπιστήμιο του εξωτερικού με άμεση διασύνδεση με εταιρείες, μπαίνω στην κουβέντα για να σου πω ότι αφήνεις απέξω κάποια πράγματα: πρώτον το "κατ εντολή των εταιρειών" στην πραγματικότητα είναι κατ εντολή (ή καλύτερα κατ ανάγκη) της κοινωνίας, γιατί οι ιδιωτικές εταιρείες (εκτός Ελλάδας τουλάχιστον, μην ανοίξουμε αυτή τη συζήτηση) δεν είναι οργανισμός αποξήρανσης Κωπαΐδας-υπαρχουν οσο καλύπτουν κάποιες ανάγκες των πολιτών-καταναλωτων και μετά ή εξελίσσονται ή κλείνουν. Δεύτερον, εταιρεία δεν είναι μόνο η κοκα κολα και η γκουγκλ, εταιρεία είναι και ο οργανισμός προστασίας δασικού πλούτου πχ (απ το μυαλό μου το έβγαλα). Δεν θα έπρεπε οι ανάγκες αυτής της εταιρείας να επηρεάζουν την εκπαίδευση στην αντίστοιχη σχολή? Και τέλος, επειδή γενικά ακούγεται πολύ το δίπολο "πολιτισμός ή κέρδος" και οι φιλοσοφικές σχολές συχνά έχουν το μανδύα του "φτωχού πλην τίμιου", μια ερώτηση: με δεδομενα τα άλματα στην κατανόηση και σύνταξη κειμένου από αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης, πιστεύεις ότι θα πρέπει να υπάρχει ως μάθημα ή όχι στις θεωρητικές σχολές ή είναι εργαλείο των εταιρειών και πρέπει να μείνει απέξω; (Υγ δεν υπονοω τίποτα επί προσωπικού με τα παραπάνω)

Διαφωνω με τη συνδεση που κανεις. Δεν σχετιζεται σε καμια περιπτωση η αναγκη της κοινωνιας με τις αναγκες των εταιριών. Παραδειγματα παμπολλα, εταιριες που ακμαζουν, εταιριες με τον περισσοτερο πλουτο στην ιστορια της ανθρωποτητας και οι αντιστοιχες κοινωνιες να ζουν με μεγαλο ποσοστο φτωχειας. 
 

Τωρα στο ερωτημα που θετεις, ειναι πολυ εξειδικευμενο και δεν ειμαι ουτε πληροφορικος ουτε φιλολογος για να εχω αποψη - ωστοσο πιστευω πως πρεπει η τεχνολογια, η πληροφορικη, τα μαθηματικα, ο προγραμματισμος να αποκτησουν μεγαλυτερο ρολο στην εκπαιδευση στη χωρα μας. 
 

Υ.Γ. Προφανως και εχεις δικιο, δεν αρνουμαι πως ειναι επωφελες και θα επρεπε να υπαρχει μια συνδεση εταιριων με το Πανεπιστημιο, και οπως λες να επηρεαζει την εκπαιδευση στην αντιστοιχη σχολη/τμημα, μεσω πχ ενος μεταπτυχιακου. Αλλα άλλο αυτο, και αλλο να μη διδασκεται καν μια επιστημη, ή να διδασκεται ανελλειπως, απλα και μονο επειδη δεν εχει απηχηση σε καποια εταιρια. 

13 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Για να υπάρχει μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα να προσθέσω ότι σε πολλά νησιά, ακριτικά κυρίως υπάρχουν κενές θέσεις δασκάλων, καθηγητών και ιατρών οι οποίες όμως μένουν κενές γιατί κανένας δε θέλει να πάει, θέλουν να διοριστούν Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Φανταστείτε να γινόταν το ίδιο και με Στρατό/Αστυνομία. 

Τεραστιο σφαλμα και δειγμα του ποσο πρεπει να προσεχουμε πριν εκφερουμε αποψη. 
 

Ξερεις ποσο πενιχρα μεσα εχει ενας Ιατρος για να περιθαλψει ασθενεις στα νησια; Ποσο δυσκολα θα κανεο διακομιδη; Ποσο ανεφικτο ειναι απλα και μονο να στειλει μια γενικη αιματος; Και δε μιλαω για ακριτικα νησια, αλλα για τα περισσοτερα!!

Οποτε; Να παει σ ενα νησι, να χανει ασθενεις, να κανει λαθος διαγνωσεις, να τον επηρεαζει ψυχολογικα τον ιδιο, να του ριχνουν ολοι οι ασχετοι την ευθυνη, να τον τρεχουν και στα δικαστηρια.

Αλλα ποσο βολικο να τον θεωρησουμε τεμπελη και βολεψακια!!

Ειμαστε με τα καλα μας;

Υ.Γ. Επισης θελεις να μου υποδειξεις ποιος εκπαιδευτικος διοριζεται σε καποιο νησι (και οχι ως αναπληρωτης) οπως διοριζονται τα υπολοιπα επαγγελματα που αναφερεις, και δεν παει;

 

Επεξ/σία από xgol
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...