Προς το περιεχόμενο

Η Sony αναιρεί το κλείσιμο των ψηφιακών καταστημάτων PS3 και PSVita


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παρόλα αυτά, το ψηφιακό κατάστημα του PSP θα κλείσει 2 Ιουλίου

Η Sony ανακοίνωσε πως θα διατηρήσει ενεργά τα ψηφιακά καταστήματα των PlayStation 3 και PlayStation Vita για το προβλέψιμο μέλλον, με το ψηφιακό κατάστημα του PlayStation Portable να κλείνει όπως είχε ανακοινωθεί αρχικά στις 2 Ιουλίου.

Ακολουθεί δήλωση του Jim Ryan, πρόεδρο και CEO της Sony Interactive Entertainment:
"Μετά από περαιτέρω προβληματισμό, είναι σαφές ότι λάβαμε λάθος απόφαση. Έτσι, σήμερα είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω πως θα διατηρήσουμε το PlayStation Store λειτουργικό για PS3 και PS Vita. Η λειτουργία του PSP καταστήματος θα λήξει στις 2 Ιουλίου 2021 όπως είχε προγραμματιστεί."

Η Sony αρχικά είχε ανακοινώσει πως τα ψηφιακά καταστήματα των παλαιότερων (legacy) κονσολών της θα έκλειναν τον Μάρτιο, κάνοντας αδύνατη την αγορά τίτλων για τα συστήματα αυτά. Η Sony ισχυρίζεται πως η απόφαση αυτή λήφθηκε ύστερα από ανάλυση διαφόρων παραγόντων, όπως προβλήματα υποστήριξης παλαιότερων συσκευών ταυτόχρονα με την υποστήριξη και εστίαση της εταιρείας σε νεώτερες συσκευές (όπως το PlayStation 5).

Βέβαια μετά την ανακοίνωση και την κατακραυγή των κατόχων PS3 και PSVita, οι οποίοι δε θα μπορούσαν να αγοράσουν  τίτλους, η Sony αποφάσισε να αλλάξει τα σχέδιά της, ακόμα κι αν το κλείσιμο μοιάζει αναπόφευκτο.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Makis38 είπε

Είναι ψιλοπαρατημένο έτσι κι αλλιώς. Έτσι τουλάχιστον φαίνεται στο δικό μου που έχω μείνει στο ps3.

Δεν είναι θέμα παρατημένου, αλλά θέμα ότι αν εσύ θελήσεις να παίξεις ένα παλιό παιχνίδι που δεν υπάρχει ούτε στο ps4 ούτε στο ps5 ή θα πρέπει να το βρεις σε retail και να πληρώσεις πολύ περισσότερα από την αξία του ή πολύ απλά δεν θα το παίξεις ποτέ. Επίσης, υπάρχει και θέμα ότι αν η ενσωματωμένη μπαταριούλα που έχει η μητρική του ps3 τελειώσει και την αλλάξεις μετά το κλείσιμο του store, τότε το ps3 είναι πραγματικά άχρηστο.

Για ποιον λόγο δεν φτιάχνουν ένα ενιαίο store δεν μπορώ να το καταλάβω. Το πιο απλό παράδειγμα είναι το google play της google. Ένα store και κάθε συσκευή θα έχει πρόσβαση μόνο στα παιχνίδια που υποστηρίζει. Αλλά όχι... Ξεχωριστά store και απλά όποτε θέλει η sony βάζει τέλος σε μια κονσόλα. Για backwards compatibility ούτε λόγος όμως...!
 

  • Like 6
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, rafinos είπε

Για backwards compatibility ούτε λόγος όμως...!

Ειδικά για τα PS1/PS2/PSP/PSVITA δεν υπάρχει καμία δικαιολογία να μην υπάρχει BC. Ακόμα και για το PS3 μου φαίνεται απίθανο η Sony να μην μπορεί να φτιάξει ένα emulator που να τρέχει αξιοπρεπώς στο PS5. 

Επεξ/σία από michael92
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, michael92 είπε

Ειδικά για τα PS1/PS2/PSP/PSVITA δεν υπάρχει καμία δικαιολογία να μην υπάρχει BC. Ακόμα και για το PS3 μου φαίνεται απίθανο η Sony να μην μπορεί να φτιάξει ένα emulator που να τρέχει αξιοπρεπώς στο PS5. 

Και όμως με το ps3 η Sony πήγε να το παίξει ιστορία και μου έφτιαξε μια αρχιτεκτονική που μόνο αυτή μπόρεσε να την αξιοποιήσει. Οι cross platform τίτλοι εκείνης της γενιάς έτρεχαν πολύ καλύτερα στο xbox 360 για όσους γνωρίζουν. Είναι πολύ δύσκολο ακόμα και για την ίδια τη sony να κάνει emulate αυτή την αρχιτεκτονική. Εδώ στο ps3 αρχικά για να έχει backwards compatibility είχαν ενσωματώσει ένα mini ps2 πάνω δεν έτρεχε με emulator για αυτό και «έπαιρναν» φωτιά και τα επόμενα δεν είχαν. :P

Μόλις τώρα, rafinos είπε

Και όμως με το ps3 η Sony πήγε να το παίξει ιστορία και μου έφτιαξε μια αρχιτεκτονική που μόνο αυτή μπόρεσε να την αξιοποιήσει. Οι cross platform τίτλοι εκείνης της γενιάς έτρεχαν πολύ καλύτερα στο xbox 360 για όσους γνωρίζουν. Είναι πολύ δύσκολο ακόμα και για την ίδια τη sony να κάνει emulate αυτή την αρχιτεκτονική. Εδώ στο ps3 αρχικά για να έχει backwards compatibility είχαν ενσωματώσει ένα mini ps2 πάνω και δεν έτρεχε τα παιχνίδια με emulator για αυτό και «έπαιρναν» φωτιά και τα επόμενα δεν είχαν. :P

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, rafinos είπε

Και όμως με το ps3 η Sony πήγε να το παίξει ιστορία και μου έφτιαξε μια αρχιτεκτονική που μόνο αυτή μπόρεσε να την αξιοποιήσει. Οι cross platform τίτλοι εκείνης της γενιάς έτρεχαν πολύ καλύτερα στο xbox 360 για όσους γνωρίζουν. Είναι πολύ δύσκολο ακόμα και για την ίδια τη sony να κάνει emulate αυτή την αρχιτεκτονική. Εδώ στο ps3 αρχικά για να έχει backwards compatibility είχαν ενσωματώσει ένα mini ps2 πάνω δεν έτρεχε με emulator για αυτό και «έπαιρναν» φωτιά και τα επόμενα δεν είχαν. :P

 

Το RPCS3 πάει αρκετά καλά πάντως παρότι οι devs δεν έχουν πρόσβαση σε documentation, κάτι που η Sony έχει. Η αρχιτεκτονική του CELL ήταν πολύπλοκη, αλλά η επεξεργαστική του ισχύ ήταν πιο πολύ marketing και λιγότερο ουσία. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ να θυμηθούμε διάφορα fanboys εταιρειών που όταν γίνεται κάτι λένε: "Ε και τι θα καταφέρετε ενώ γκρινιάζετε; Αφού έτσι αποφάσισε η εταιρεία."

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή κίνηση αν και γυρίσανε την "μπιφτέκα" όπως είδα σε σχόλιο παραπάνω :D

Τα παιχνίδια πρέπει να διατηρούνται αρκεί να μην είναι κίνηση της στιγμής και να διατηρηθεί αυτή η πολιτική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν άτομα που χρησιμοποιούν το PS3 και το PS Vita για PS1 παιχνίδια (PS One Classics), δεν θα ήταν κερδοφόρο για την ίδια καθώς δεν παρέχει άλλον τρόπο για να μπορείς να πληρώσεις και να πάρεις πρόσβαση στους συγκεκριμένους τίτλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, michael92 είπε

Το RPCS3 πάει αρκετά καλά πάντως παρότι οι devs δεν έχουν πρόσβαση σε documentation, κάτι που η Sony έχει. Η αρχιτεκτονική του CELL ήταν πολύπλοκη, αλλά η επεξεργαστική του ισχύ ήταν πιο πολύ marketing και λιγότερο ουσία. 

Σιγά μην συνεργαστεί η Sony με την ομάδα του RPCS3... Αν ήταν έτσι τόσο καιρό θα είχε βοηθήσει το PCSX2 και θα το χρησιμοποιούσε κιόλας με όλες τις βελτιώσεις που παρέχει για HD, wide κτλ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...