Προς το περιεχόμενο

Green tint σε iPhone 12


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Υπόψην, η iSystem δεν χρεώνει μεταφορικά.

Επίσης ξαναλέω, αν περάσει τα διαγνωστικά η συσκευή και κριθεί πως υπάρχει πρόβλημα, θα σου κάνουν αντ/σταση οθόνης.

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καλησπέρα,

έχεις κάνει την αναβάθμιση σε ios 14.5; Εάν όχι για δοκίμασε να αναβαθμίσεις. 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Captainzeus18 είπε

Σε 2 βδομαδες παω Ροδο για σεζον.Εχει πιστοποιημενο μαγαζακι Apple .Το ξακουστο iStorm.αυθεντικα ανταλακτικα της apple και τα συναφη.Θα δω τι θα κανω μολις παω στο νησι.Ευχαριστω μαγκες

Άν δεν κάνω λάθος (άς με διορθώσει κάποιος που γνωρίζει καλύτερα...), τα καταστήματα iStorm είναι μαγαζιά - βιτρίνες για πώληση προιόντων Apple. Έχουν ένα τυπικό τμήμα ελέγχου (service) που κάνει οπτικό έλεγχο στην συσκευή, άντε να την βάλει και στην πρίζα να δεί άν κάνει boot. Μέχρι εκεί..!!!

Άν γνωρίζει κάποιος κάτι διαφορετικό, παρακαλώ άς το πεί γιατί εγώ βάση των δικών μου εμπειριών αυτό έχω καταλάβει...!!

Αυτό που πιστεύω είναι ότι, ναί μέν θα τους το πάς εκεί, αυτοί θα το πάρουν για λίγα λεπτά "να το τσεκάρουν" στο πίσω δωμάτιο που είναι το service room, εκεί που είναι ο τεχνικός τους δηλαδή, ΟΧΙ παρουσία σου...!!

Μετά από λίγα λεπτά θα γυρίσουν και θα σου πούνε ότι θα πρέπει να σταλεί σε εξουσιοδοτημένο service της Apple (πχ Infoquest, Document) για να γίνει η αντικατάσταση της οθόνης καθώς αυτοί δέν αναλαμβάνουν αυτή την εργασία (αλλαγή οθόνης ή αντικατάσταση με refurbished συσκευή).

Οπότε, θα έχουν περάσει 2 εβδομάδες μέχρι να τους το πάς στην iStorm, μία εβδομάδα να το στείλουν αυτοί Αθήνα, 3-4 μέρες να το κρατήσουν στην Infoquest/Document, άλλη μία εβδομάδα μέχρι να το έχουν στο iStorm Ρόδου, για αρχές με μέσα Ιουνίου σε βλέπω να ξεμπερδεύεις!!

 

Αυτά από εμένα

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, tarantino2004 είπε

Άν δεν κάνω λάθος (άς με διορθώσει κάποιος που γνωρίζει καλύτερα...), τα καταστήματα iStorm είναι μαγαζιά - βιτρίνες για πώληση προιόντων Apple. Έχουν ένα τυπικό τμήμα ελέγχου (service) που κάνει οπτικό έλεγχο στην συσκευή, άντε να την βάλει και στην πρίζα να δεί άν κάνει boot. Μέχρι εκεί..!!!

Άν γνωρίζει κάποιος κάτι διαφορετικό, παρακαλώ άς το πεί γιατί εγώ βάση των δικών μου εμπειριών αυτό έχω καταλάβει...!!

Αυτό που πιστεύω είναι ότι, ναί μέν θα τους το πάς εκεί, αυτοί θα το πάρουν για λίγα λεπτά "να το τσεκάρουν" στο πίσω δωμάτιο που είναι το service room, εκεί που είναι ο τεχνικός τους δηλαδή, ΟΧΙ παρουσία σου...!!

Μετά από λίγα λεπτά θα γυρίσουν και θα σου πούνε ότι θα πρέπει να σταλεί σε εξουσιοδοτημένο service της Apple (πχ Infoquest, Document) για να γίνει η αντικατάσταση της οθόνης καθώς αυτοί δέν αναλαμβάνουν αυτή την εργασία (αλλαγή οθόνης ή αντικατάσταση με refurbished συσκευή).

Οπότε, θα έχουν περάσει 2 εβδομάδες μέχρι να τους το πάς στην iStorm, μία εβδομάδα να το στείλουν αυτοί Αθήνα, 3-4 μέρες να το κρατήσουν στην Infoquest/Document, άλλη μία εβδομάδα μέχρι να το έχουν στο iStorm Ρόδου, για αρχές με μέσα Ιουνίου σε βλέπω να ξεμπερδεύεις!!

 

Αυτά από εμένα

Χαχαχαχα α καλα καταλαβα..Θα δω τι θα μου πουνε οταν παω..αμα μου πουνε να το στειλω τιποτα ινφοκουεστ ,θα τους πω καλα αστο θα ζησω μαυτο ,δε γαμιετε..!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/5/2021 στις 10:43 ΜΜ, tarantino2004 είπε

Άν δεν κάνω λάθος (άς με διορθώσει κάποιος που γνωρίζει καλύτερα...), τα καταστήματα iStorm είναι μαγαζιά - βιτρίνες για πώληση προιόντων Apple. Έχουν ένα τυπικό τμήμα ελέγχου (service) που κάνει οπτικό έλεγχο στην συσκευή, άντε να την βάλει και στην πρίζα να δεί άν κάνει boot. Μέχρι εκεί..!!!

Άν γνωρίζει κάποιος κάτι διαφορετικό, παρακαλώ άς το πεί γιατί εγώ βάση των δικών μου εμπειριών αυτό έχω καταλάβει...!!

Αυτό που πιστεύω είναι ότι, ναί μέν θα τους το πάς εκεί, αυτοί θα το πάρουν για λίγα λεπτά "να το τσεκάρουν" στο πίσω δωμάτιο που είναι το service room, εκεί που είναι ο τεχνικός τους δηλαδή, ΟΧΙ παρουσία σου...!!

Μετά από λίγα λεπτά θα γυρίσουν και θα σου πούνε ότι θα πρέπει να σταλεί σε εξουσιοδοτημένο service της Apple (πχ Infoquest, Document) για να γίνει η αντικατάσταση της οθόνης καθώς αυτοί δέν αναλαμβάνουν αυτή την εργασία (αλλαγή οθόνης ή αντικατάσταση με refurbished συσκευή).

Οπότε, θα έχουν περάσει 2 εβδομάδες μέχρι να τους το πάς στην iStorm, μία εβδομάδα να το στείλουν αυτοί Αθήνα, 3-4 μέρες να το κρατήσουν στην Infoquest/Document, άλλη μία εβδομάδα μέχρι να το έχουν στο iStorm Ρόδου, για αρχές με μέσα Ιουνίου σε βλέπω να ξεμπερδεύεις!!

 

Αυτά από εμένα

Και η iStorm εξουσιοδοτημένο κέντρο είναι.

Και όχι απλά εξουσιοδοτημένο, είναι Premium Reseller, πιο πάνω απο τους άλλους 2 που αναφέρουμε.

Τα υπόλοιπα είναι απλοί Resellers.

Απο 'κει και πέρα όλα τα εξουσιοδοτημένα έχουν πιστοποιήσεις και τρέχουν διαγνωστικά όπως ακριβώς και σε κάποιο Apple Store όπου και δηλώνονται μετά στo GSX.

Εν ολίγοις, δεν είναι μόνο "οπτικός" ο έλεγχος. Όλοι τρέχουν τα παραπάνω και τότε και μόνο τότε εφόσον "φανεί" το πρόβλημα περνάνε στις απαραίτητες ενέργειες.

Όσο για την αντ/σταση πλέον έχουν το ίδιο μηχάνημα που υπάρχει και σε Apple Stores και την κάνουν αυτοί.

Επεξ/σία από nikosgnr
Δημοσ.
1 hour ago, nikosgnr said:

Και η iStorm εξουσιοδοτημένο κέντρο είναι.

Και όχι απλά εξουσιοδοτημένο, είναι Premium Reseller, πιο πάνω απο τους άλλους 2 που αναφέρουμε.

Σε ποιους άλλους δύο αναφέρεσαι;

Η iStorm λέει "Premium reseller" και "Authorized Service Provider", ενώ Documents και iSystem λένε "Authorized Reseller" και "Premium Service Provider". 

Premium Reseller, σημαίνει απλώς ότι δεν πουλάει προϊόντα άλλης μάρκας παρά μόνο της Apple. Καμμία υπεροχή δηλαδή ως προς την παροχή Service στον πελάτη σε σχέση με τους απλούς "Authorized Resellers" που δεν είναι Premium γιατί πουλάνε και προϊόντα άλλων εταιρειών.

Ως προς το Service όμως, Document και iSystem υπερέχουν θεωρητικα, αφού είναι Premium Service Providers", που σημαίνει πολύ καλύτερη βαθμολογία στην ικανοποίηση πελατών. 

  • Like 1
Δημοσ.

Στο κομμάτι Service όλοι τα ίδια κάνουν, έχουν ίδιες οδηγίες και δεν αλλάζει κάτι επι της ουσίας.

Παρόλα αυτά μακράν χειρότεροι αυτοί της iStorm. Αρκετά άσχημα περιστατικά.

Αν έπρεπε να επιλέξω κάποιο θα πήγαινα στην iSystem.

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, CheOnWeb είπε

Σε ποιους άλλους δύο αναφέρεσαι;

Η iStorm λέει "Premium reseller" και "Authorized Service Provider", ενώ Documents και iSystem λένε "Authorized Reseller" και "Premium Service Provider". 

Premium Reseller, σημαίνει απλώς ότι δεν πουλάει προϊόντα άλλης μάρκας παρά μόνο της Apple. Καμμία υπεροχή δηλαδή ως προς την παροχή Service στον πελάτη σε σχέση με τους απλούς "Authorized Resellers" που δεν είναι Premium γιατί πουλάνε και προϊόντα άλλων εταιρειών.

Ως προς το Service όμως, Document και iSystem υπερέχουν θεωρητικα, αφού είναι Premium Service Providers", που σημαίνει πολύ καλύτερη βαθμολογία στην ικανοποίηση πελατών. 

 

12 ώρες πριν, nikosgnr είπε

Στο κομμάτι Service όλοι τα ίδια κάνουν, έχουν ίδιες οδηγίες και δεν αλλάζει κάτι επι της ουσίας.

Παρόλα αυτά μακράν χειρότεροι αυτοί της iStorm. Αρκετά άσχημα περιστατικά.

Αν έπρεπε να επιλέξω κάποιο θα πήγαινα στην iSystem.

Καλα, επειδη και οι 2 εχουν μαγαζια Αθηνα μονο,δυστυχως η ευτυχως με βολευει μονο το iStorm στη Ροδο.Θα το «ρισκαρω» ας πουμε..Θελω υο μαγαζι επισκευης να ειναι κοντα μου.Δε ξερω αν μπορω να στείλω με κουριερ το 12αρι μου ετσι απλα στη πρωτευουσα..!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως και η iRepair πια είναι επίσημο service της Apple, μπορείς να ρωτήσεις και εκεί αν δε θες να περιμένεις να πας στη Ρόδο. Θα σου πρότεινα να φυλάξεις το χρόνο σου για να επισκεφθείς την κοιλάδα των πεταλούδων, το κάστρο του μεγάλου μαγίστρου, ή να πας να δεις το ηλιοβασίλεμα στον Mονόλιθο. Μην καείς με την iStorm... Σημειωτέον, ΚΑΙ τα iStorm είναι Premium Service Providers. 

Επεξ/σία από enlightened
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, enlightened είπε

Πάντως και η iRepair πια είναι επίσημο service της Apple, μπορείς να ρωτήσεις και εκεί αν δε θες να περιμένεις να πας στη Ρόδο. Θα σου πρότεινα να φυλάξεις το χρόνο σου για να επισκεφθείς την κοιλάδα των πεταλούδων, το κάστρο του μεγάλου μαγίστρου, ή να πας να δεις το ηλιοβασίλεμα στον Mονόλιθο. Μην καείς με την iStorm... Σημειωτέον, ΚΑΙ τα iStorm είναι Premium Service Providers. 

Οι συγκεκριμένοι ποτέ δεν ήταν και ούτε είναι εξουσιοδοτημένο κέντρο της Apple.

Μακριά για να μη κλαίει κανείς τη συσκευή μια και καλή.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, nikosgnr είπε

Οι συγκεκριμένοι ποτέ δεν ήταν και ούτε είναι εξουσιοδοτημένο κέντρο της Apple.

Μακριά για να μη κλαίει κανείς τη συσκευή μια και καλή.

Φυσικά και είναι. https://support.apple.com/el-gr/repair/verify-repair-provider.

Απλά απ' ότι βλέπω η iRepair ως Independent Repair Provider (IRP), δεν αναλαμβάνει επισκευές εντός εγγύησης.  

 

595404432_Applecopy.png.8d8041d20ddfb3b73a4a065725b89dac.png

12 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε

Στο site τους πάντως λένε "Authorised Service Provider". Όχι ότι παίζει τρομερό ρόλο.

https://www.istorm.gr/service.html

Eγώ έχω δει τη μαύρη πλακέτα με το σήμα της Apple που έλεγε Premium Service Provider στο κατάστημα στο Κολωνάκι, σαν αυτή που έχουν στην Document και την iSystem. Δεν ξέρω γιατί δεν το επικοινωνούν. Ίσως δεν τους ενδιαφέρει το κομμάτι service γενικά. Είναι πιο πολύ retail-focused

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, nikosgnr είπε

Ακριβώς, ανεξάρτητο. Δεν είναι "Apple Authorized".

Η λίστα με όσα είναι εξουσιοδοτημένα απο την Apple εδώ.

Eφόσον έχουν πρόσβαση σε γνήσια ανταλλακτικά και έχουν συμβόλαιο με την Αpple, είναι εξουσιοδοτημένα, ας μην παίζουμε με τις λέξεις. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι λέξεις, εξουσιοδοτημένο οι συγκεκριμένοι δεν είναι.

Και απο τα τόσα περιστατικά που έχουν γίνει απο αυτούς στα τόσα χρόνια ο κόσμος θα πρέπει να μένει μακριά.

Η λίστα με τους "Authorized" είναι μια και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

 

Επεξ/σία από nikosgnr

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...