Προς το περιεχόμενο

Toyota Yaris Cross 2021


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, zanskou είπε

ε ναι δεν εχει και την απαράμιλλη αξιοπιστία των DSG αλλά κάποια στιγμή θα φτάσουν κι εκει οι Ιάπωνες :P

 

Kαλό ειναι να ειμαστε ακριβείς. Να οδηγούσες στα 120-130 σταθερα και να είχες 5-6000 στροφές δεν υπάρχει ούτε 1 στο εκατομμύριο. 

Αυτό το έβλεπες όταν έκανες απότομα βυθίσματα στο γκάζι το οποίο ειναι απόλυτα λογικό γιατι έτσι δουλεύει το cvt 

για να ειναι "καλό" ενα αυτόματο δεν παίζει ρόλο μόνο η αξιοπιστία του.....(γνώμη μου)

απότομα βυθίσματα στο γκάζι ΔΕΝ έκανα.... το αμάξι δεν ήταν τεστ ντραιβ

δεν είχαν τεστ ντραιβ και μου είπε το παλικάρι πάρε το δικό μου μια βόλτα για να πάρεις μια γεύση (ωραία γεύση θα πω εδώ), για την ήρεμη οδήγηση που του έκανα( την πήγαινα κυρία) μου φάνηκε ΠΟΛΥ περίεργο 2λιτρο να ανεβάζει τόσο πολύ της στροφές του κινητήρα για να πιάσει 120-130, γιαυτό ρώτησα και το παλικάρι μήπως κάνω κάτι λάθος......

δεν θέλω να χαλάσω το παραμύθι κανενός... την εμπειρία μου έγραψα   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 509
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ετσι είναι τα CVT. Mην ασχολείσαι. Οταν βλέπεις ο άλλος και σου λέει για αξιοπιστία DSG λες και το ανέφερε κάποιος καταλαβαίνεις που πάει η κουβέντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, procostas1 είπε

όταν είχα πάει για τεστ ντραιβ την κορολα ο γιος του αφεντικού είχε την 2λιτρη ....

την πήρα βόλτα εθνική με 120-130 ανέβαζε 5-6000 στροφές..... 

ρε μεγάλε λέω τη κάνω λάθος και σου γαμάω έτσι το αμάξι???

η απάντηση ηταν έτσι δουλεύει το αυτόματο.....

φανταστικό αμάξι με πολύ ωραίο πάτημα, αλλά χάλια κιβώτιο.  

και προφανως στις 6.000 στροφες καιει 5 λιτρα και δεν το ακους σαν κομπρεσερ. 😂

Το CVT ειναι epic fail. Το χειροτερο ever!

Το 6αρι μου diesel στις 3.000 στροφες εχω 180-190 χλμ καρφωμενα στο κοντερ και δεν ακους το παραμικρο.

Επεξ/σία από SeriesX
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/1/2022 στις 3:48 ΜΜ, JimXenou είπε

Γεια σας.

είμαι και εγώ ένας από εσάς που περιμένει το πολυπόθητο. Η παραγγελία έγινε 7/1/22 και η παράδοση (αν όλα πάνε καλά) 10/10/22 στο τσακ πρόλαβα...... Έκδοση STYLE HYBRID. Όλα τα προηγούμενα αυτοκίνητά μου ήταν χειροκίνητα και τώρα με το αυτόματο πιστεύω θα χρειαστώ κάποιο χρόνο εξοικείωσης!!! Θα ήθελα να ρωτήσω πόσοι από εσάς οδηγούσαν πριν αυτόματο ;;; Το συγκεκριμένο αυτόματο κιβώτιο είναι αξιόπιστο;;; Έχει ακούσει -μάθει κάποιος για τυχόν προβλήματα ;;; 

Οδηγώ απο το 1994...παντα χειροκίνητο...
Πριν 5 χρόνια αγόρασα καινούργιο το a class 180d με 7αρι dgt...ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΞΑΝΑ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ...
Έχω παραγγείλει το Yaris Cross απο αρχες Ιουνίου 2021...εκδοση Adventure bi tone Awd...το μπρονζε...τοτε μου είπαν οτι θα παραλάβω μέσα Νοεμβρίου...ακομα δεν εχω παραλάβει και πάμε για τέλη Φεβρουαρίου.

Επεξ/σία από gagarin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/1/2022 στις 12:08 ΠΜ, christos_uoa είπε

Καλησπέρα φίλε μου. Το 10/10/2022 το είδε ο πωλητής στο σύστημα? Εσύ το είδες? Εγώ έδωσα παραγγελία 5/1 και παράδοση έχω 8/2/2023. Και άλλους που ξέρω τότε πήρανε παράδοση όσοι δώσανε παραγγελίες αρχές Ιανουαρίου. Μήπως σου έδωσε καμία ακυρωμένη παραγγελία και το παραλαμβάνεις νωρίτερα? Ή έκανε ο αντιπρόσωπός σου καμία προπαραγγελία ξέροντας ότι θα πουλήσει?

Καλησπέρα.

Το αυτοκίνητο που θα παραλάβω είναι από ακύρωση (αλλαγή σε 4κινητο) και έτυχε να είναι η έκδοση(style hybrid)  και το χρώμα (bronze) που ζήτησα.

Μπορεί κάποιος να δει την εξέλιξη της παραγγελιάς του αυτοκινήτου του;

Αν ναι πως;

Επειδή ακούγονται διάφορες απόψεις σχετικά με το αυτόματο κιβώτιο της ΤΟΥΟΤΑ θα μπορούσατε να αναφέρετε τον λόγο για τα τόσο αρνητικά σχόλια;

Π.χ είναι χάλια γιατί δεν έχει καλή απόκριση το γκάζι!!!

Ή ανεβάζει αργά!!!

Ή στα τόσα χλμ σου βγάζει αυτό!!!

Ή θέλει ακριβή συντήρηση!!!

Ρωτάω γιατί όπως προείπα αυτόματο δεν είχα οδηγήσει πότε ξανά. Οδηγώ από το 1996.

ευχαριστώ για την κατανόηση!!!

Επεξ/σία από JimXenou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το χειροκίνητο κιβώτιο σε λίγο θα μας φαίνεται σαν χειροκίνητα παράθυρα. 

Κι εγώ όταν πάρω ξανά καινούριο αμάξι σίγουρα θα πάρω αυτόματο, αν και είναι πιθανό νην υπάρχει επιλογή σε χειροκίνητο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, JimXenou είπε

Καλησπέρα.

Το αυτοκίνητο που θα παραλάβω είναι από ακύρωση (αλλαγή σε 4κινητο) και έτυχε να είναι η έκδοση(style hybrid)  και το χρώμα (bronze) που ζήτησα.

Μπορεί κάποιος να δει την εξέλιξη της παραγγελιάς του αυτοκινήτου του;

Αν ναι πως;

Επειδή ακούγονται διάφορες απόψεις σχετικά με το αυτόματο κιβώτιο της ΤΟΥΟΤΑ θα μπορούσατε να αναφέρετε τον λόγο για τα τόσο αρνητικά σχόλια;

Π.χ είναι χάλια γιατί δεν έχει καλή απόκριση το γκάζι!!!

Ή ανεβάζει αργά!!!

Ή στα τόσα χλμ σου βγάζει αυτό!!!

Ή θέλει ακριβή συντήρηση!!!

Ρωτάω γιατί όπως προείπα αυτόματο δεν είχα οδηγήσει πότε ξανά. Οδηγώ από το 1996.

ευχαριστώ για την κατανόηση!!!

Μπορείς να δείς αν ξέρεις τον αριθμό πλαισίου την εξέλιξη...ρώτα τον πωλητή.
Σαν αξιοπιστία τα cvt είναι φοβερά...
Το αρνητικό είναι οτι η εν λόγω τεχνολογία ουσιαστικά δεν έχει σχέσεις ταχυτήτων βασίζεται σε ενα πλανητικό γρανάζι που απο το 1χλμ μεχρι την τελική ταχύτητα αναλαμβάνει την μετάδοση με αποτέλεσμα οταν κάνεις το γνωστο κικ ντάουν ειτε γιατι θες να προσπεράσεις είτε γιατι βιάζεσαι ακούς εντονο βουητο...
Στο γιαρις κρος υπάρχει μια βελτίωση με το συστημα e-cvt αλλα μην νομίζεις τιποτα φοβερη διαφορα...
Μην το φοβασαι φιλε αν καβαλήσεις μια φορα αυτοματο μετα απο μια βδομαδα θα λες τι έκανα τα προηγούμενα χρόνια.

Αυτα!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Τα cvt σασμάν της Toyota τοποθετούνται με γνώμονα την μειωμένη κατανάλωση, σε κίνηση εντός πόλης, και την αξιοπιστία. Φυσικά και είναι καλύτερο το dsg από πλευρά επιδόσεων και οδηγικής συμπεριφοράς. Αν έχεις οδηγήσει πχ golf gti με dsg και μετα πας σε cvt, θα νομίζεις οτι γέρασες ξαφνικα και θα φοβάσαι να μην σε πάρει ο ύπνος. Οπως επίσης και αν -οταν-  σου  βγάλει ποτέ βλάβη το dsg, θα καραφλιάσεις απότομα,  θα γεμίσεις ρυτίδες, και θα γεράσεις πάλι πριν την ώρα σου. 
     
   Θέλω να καταλήξω ότι είναι δυο διαφορετικά πράγματα για διαφορετική χρήση. Πλέον προτιμώ το cvt και την "υπνηλία" που προκαλεί, από οποιοδήποτε άλλο σασμάν, αλλά  μόνο επειδή ταιριάζει τέλεια με το αυτοκίνητο μου και τον τρόπο οδήγησης μου. Αν ήθελα 300 άλογα και να πηγαίνω  180χλμ σε χαλαρή βόλτα, φυσικά και δεν θα επέλεγα κάτι τέτοιο. Όπου βλέπετε cvt να περιμένετε χαλαρή και οικονομική οδήγηση, γιατί εκεί αποσκοπεί. 

Πολύ απλά, το cvt μοιάζει σαν την μετάδοση που έχουν τα μεγάλα αυτόματα scooter (με τελείως διαφορετική λειτουργία). Ειναι μετάδοση για οχήματα που χρησιμοποιούνται εντός πόλης, που φυσικά μπορείς να κάνεις και ταξίδια αλλά όχι με 200χλμ. Αν θες 200 παίρνεις ένα 1000αρι που θα έχεις 200χλμ με 2α. ή με 6η και 2000rpm.  Άλλο όχημα, άλλη μετάδοση, άλλη χρήση.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/1/2022 στις 10:33 ΜΜ, gagarin είπε

Μπορείς να δείς αν ξέρεις τον αριθμό πλαισίου την εξέλιξη...ρώτα τον πωλητή.
Σαν αξιοπιστία τα cvt είναι φοβερά...
Το αρνητικό είναι οτι η εν λόγω τεχνολογία ουσιαστικά δεν έχει σχέσεις ταχυτήτων βασίζεται σε ενα πλανητικό γρανάζι που απο το 1χλμ μεχρι την τελική ταχύτητα αναλαμβάνει την μετάδοση με αποτέλεσμα οταν κάνεις το γνωστο κικ ντάουν ειτε γιατι θες να προσπεράσεις είτε γιατι βιάζεσαι ακούς εντονο βουητο...
Στο γιαρις κρος υπάρχει μια βελτίωση με το συστημα e-cvt αλλα μην νομίζεις τιποτα φοβερη διαφορα...
Μην το φοβασαι φιλε αν καβαλήσεις μια φορα αυτοματο μετα απο μια βδομαδα θα λες τι έκανα τα προηγούμενα χρόνια.

Αυτα!!!

Μπορει να σου δωσει τον αριθμό πλαισίου κ να το βαλεις στο my Toyota? Πως το βλεπεις ο ίδιος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Geor06 είπε

Μπορει να σου δωσει τον αριθμό πλαισίου κ να το βαλεις στο my Toyota? Πως το βλεπεις ο ίδιος;

Απο την στιγμη που φτάσει τελωνείο εχουν την δυνατοτητα να τον δουν...πιο πριν ΟΧΙ!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλημέρα σε όλους,

υπάρχει κάποιος που έχει στα χέρια του το υβριδικό και να γνωρίζει την πραγματική αυτονομία ΜΌΝΟ με μπαταριά; Τι εννοώ. Πας έρχεσαι δουλειά χωρίς να μπει ο θερμικός κινητήρας. 

Υπάρχει η δυνατότητα να κινείσαι μόνο με μπαταριά μέσα στην πόλη;

Πόσα χλμ θα βγάλει με νορμάλ οδήγηση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, JimXenou είπε

Καλημέρα σε όλους,

υπάρχει κάποιος που έχει στα χέρια του το υβριδικό και να γνωρίζει την πραγματική αυτονομία ΜΌΝΟ με μπαταριά; Τι εννοώ. Πας έρχεσαι δουλειά χωρίς να μπει ο θερμικός κινητήρας. 

Υπάρχει η δυνατότητα να κινείσαι μόνο με μπαταριά μέσα στην πόλη;

Πόσα χλμ θα βγάλει με νορμάλ οδήγηση;

αυτό δεν μπορεί να στο πει κανένας για κανένα αυτοκίνητο. εξαρτάται από πάρα πολλούς παράγοντες. 

Γενικά μπορεί ο θερμικός να μπει στα πρώτα 100 μέτρα ή αντίστροφα να διανύσεις και 4-5 χλμ σερί με ρεύμα.

Πάντως πήγαινε-ελα στη δουλειά μόνο με ρεύμα δεν παίζει. δεν είναι φτιαγμένο για αυτό το σκοπό άλλωστε αυτό το αυτοκίνητο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευτυχώς που παραγγείλαμε γιατι απο οτι βλεπω η τιμη θα πάρει την ανηφόρα 🤔, ηδη νομίζω εχει γινει η πρώτη ανατίμηση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...