Προς το περιεχόμενο

Καταχρηστική ανανέωση συμβολαίου από Elpedison;


KostasN85

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους,

Σήμερα μόλις ενημερώθηκα πως σιωπηρά συναίνεσα σε ανανέωση του συμβολαίου μου για δύο χρόνια με την Elpedison με πάγιο 9€ από 1,5€ που ήταν και πλέον με ρήτρα πρόωρης διακοπής 100€ από 0€ που ήταν προηγουμένως!

Πιο αναλυτικά, τα πράγματα έχουν ως εξής:

1) Το συμβόλαιο έληγε στις 20/3/2021. Λόγω περιορισμένου χρόνου τελικά δεν έκανα έρευνα αγοράς που ήθελα αλλά μιας και ήμουν ικανοποιημένος μέχρι τότε με την όλη συνεργασία αποφάσισα να αφήσω το συμβόλαιο να τρέξει για ένα χρόνο ακόμα.

2) Κοντά στην ημερομηνία ανανέωσης, με καλούν από την εταιρία με μόνο σκοπό (έτσι μου ανέφεραν τουλάχιστον) να με ρωτήσουν εάν είμαι ικανοποιημένος από αυτούς μέχρι τώρα μιας και έκλεισα δυο χρόνια. Στην πορεία της κουβέντας με ενημερώνουν πως αν επιλέξω να ανανεώσω το συμβόλαιο θα έχω κάποια έκπτωση. Για περισσότερες πληροφορίες όμως θα έπρεπε να καλέσω στην εξυπηρέτηση πελατών τους.

3) Στις 6 Μαΐου στέλνω mail στην εξυπηρέτηση της εταιρίας και ζητώ να με καλέσουν λόγω μιας διπλής πληρωμής λογαριασμού που έγινε και παράλληλα βρίσκω την ευκαιρία να τους αναφέρω και το θέμα της ανανέωσης του συμβολαίου.
Ο διάλογος με την κοπέλα στο τηλέφωνο πήγε περίπου έτσι:

<<
- Elpedison: Όντως υπάρχει έκπτωση εάν ανανεώσετε, αλλά, επειδή το πρόγραμμα σας έχει καταργηθεί θα πρέπει να το αλλάξετε διαλέγοντας ένα από αυτά που είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή για να επωφεληθείτε.
- Εγώ: Αν τα καινούρια προγράμματα δεν με συμφέρουν και δεν επιλέξω να κάνω κάποια αλλαγή, μπορώ να παραμείνω σε αυτό που έχω ήδη;
- Elpedison: Ναι μπορείτε να παραμείνετε σε αυτό.
- Εγώ: Δεν θα αλλάξει κάποια από τις παροχές-χρεώσεις να υποθέσω επειδή καταργήθηκε.
- Elpedison: Όχι δεν αλλάζει κάτι στο συμβόλαιο σας.
>>

4) Έρχεται ο λογαριασμός Μαΐου πριν λίγες ημέρες κι επειδή είναι αρκετά παραπάνω από το κανονικό, κάθομαι να τον διαβάσω και παρατηρώ χρέωση 9,10€ ως πάγιο (αντί για 1,50€) και παίρνω τηλέφωνο να μάθω τι συμβαίνει...

<<
- Elpedison: Το πρόγραμμά σας καταργήθηκε και η εταιρία αποφάσισε να σας μεταφέρει στο "τάδε" πρόγραμμα με το ¨τάδε¨ νέο πάγιο και 2ετή(!) νέα δέσμευση συμβολαίου και ¨τόσο¨ πέναλτι για τυχόν πρόωρη αποχώρηση.
- Εγώ: Μα έχω μιλήσει με δύο συναδέλφους σας μέχρι τώρα και καμία δεν μου είπε κάτι τέτοιο.
Elpedison: Σας έχουμε αποστείλει sms τον Ιανουάριο, το οποίο δεν γνωρίζω εάν το έχετε λάβει! (το τσέκαρα και τα μοναδικά sms και email που έχουν στείλει είναι για λογαριασμούς και προσφορές)
- Εγώ: Με ποιο δικαίωμα η εταιρία αποφάσισε μονομερώς να με μεταφέρει χωρίς την προηγούμενη ενημέρωση και συναίνεση μου;
- Elpedison: Το αποφάσισε σύμφωνα με το άρθρο 9.3 της σύμβασης σας...

{Άρθρο 9.3.    Η παρούσα θα ανανεώνεται αυτόματα για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους κάθε
φορά («Διάρκεια Ανανέωσης»), εκτός εάν δεκαπέντε (15) ημέρες πριν τη λήξη της
αρχικής διάρκειας ή της εκάστοτε Διάρκειας Ανανέωσης ένα από τα συμβαλλόμενα μέρη
δηλώσει με έγγραφη επιστολή, κοινοποιούμενη στο αντισυμβαλλόμενο μέρος, ότι δεν
επιθυμεί την ανανέωση της σύμβασης. Στην περίπτωση αυτόματης ανανέωσης της
παρούσας θα εφαρμόζονται οι Χρεώσεις Προμήθειας που θα είναι σε ισχύ κατά την
πρώτη ημέρα της Διάρκειας Ανανέωσης και οι οποίες δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα
του Προμηθευτή www.elpedison.gr («Ιστοσελίδα»), γεγονός που θα επάγεται αυτομάτως
αντίστοιχη τροποποίηση της παρούσας.}
>>

Ίσως να κατανοώ το πνεύμα του παραπάνω άρθρου όσον αφορά το θέμα των χρεώσεων, όμως, με αυτή τη λογική, εάν η κάθε εταιρία με το έτσι θέλω αλλάζει όλους τους όρους και σε δεσμεύει χωρίς προηγουμένως να σε έχει ενημερώσει, τότε τι τους απαγορεύει του χρόνου να κάνουν την διάρκεια δέσμευσης 10 χρόνια, το πάγιο 100€ και την ποινή πρόωρης αποχώρησης 1.000€ ή 10.000€;;;

Αυτό δεν εμπίπτει στα όρια του καταχρηστικού όπως έγγραψα και στον τίτλο;

Έχει μήπως κανείς παρόμοια εμπειρία με την Elpedison ή με κάποια άλλη εταιρία;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, KostasN85 είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Σήμερα μόλις ενημερώθηκα πως σιωπηρά συναίνεσα σε ανανέωση του συμβολαίου μου για δύο χρόνια με την Elpedison με πάγιο 9€ από 1,5€ που ήταν και πλέον με ρήτρα πρόωρης διακοπής 100€ από 0€ που ήταν προηγουμένως!

Πιο αναλυτικά, τα πράγματα έχουν ως εξής:

1) Το συμβόλαιο έληγε στις 20/3/2021. Λόγω περιορισμένου χρόνου τελικά δεν έκανα έρευνα αγοράς που ήθελα αλλά μιας και ήμουν ικανοποιημένος μέχρι τότε με την όλη συνεργασία αποφάσισα να αφήσω το συμβόλαιο να τρέξει για ένα χρόνο ακόμα.

2) Κοντά στην ημερομηνία ανανέωσης, με καλούν από την εταιρία με μόνο σκοπό (έτσι μου ανέφεραν τουλάχιστον) να με ρωτήσουν εάν είμαι ικανοποιημένος από αυτούς μέχρι τώρα μιας και έκλεισα δυο χρόνια. Στην πορεία της κουβέντας με ενημερώνουν πως αν επιλέξω να ανανεώσω το συμβόλαιο θα έχω κάποια έκπτωση. Για περισσότερες πληροφορίες όμως θα έπρεπε να καλέσω στην εξυπηρέτηση πελατών τους.

3) Στις 6 Μαΐου στέλνω mail στην εξυπηρέτηση της εταιρίας και ζητώ να με καλέσουν λόγω μιας διπλής πληρωμής λογαριασμού που έγινε και παράλληλα βρίσκω την ευκαιρία να τους αναφέρω και το θέμα της ανανέωσης του συμβολαίου.
Ο διάλογος με την κοπέλα στο τηλέφωνο πήγε περίπου έτσι:

<<
- Elpedison: Όντως υπάρχει έκπτωση εάν ανανεώσετε, αλλά, επειδή το πρόγραμμα σας έχει καταργηθεί θα πρέπει να το αλλάξετε διαλέγοντας ένα από αυτά που είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή για να επωφεληθείτε.
- Εγώ: Αν τα καινούρια προγράμματα δεν με συμφέρουν και δεν επιλέξω να κάνω κάποια αλλαγή, μπορώ να παραμείνω σε αυτό που έχω ήδη;
- Elpedison: Ναι μπορείτε να παραμείνετε σε αυτό.
- Εγώ: Δεν θα αλλάξει κάποια από τις παροχές-χρεώσεις να υποθέσω επειδή καταργήθηκε.
- Elpedison: Όχι δεν αλλάζει κάτι στο συμβόλαιο σας.
>>

4) Έρχεται ο λογαριασμός Μαΐου πριν λίγες ημέρες κι επειδή είναι αρκετά παραπάνω από το κανονικό, κάθομαι να τον διαβάσω και παρατηρώ χρέωση 9,10€ ως πάγιο (αντί για 1,50€) και παίρνω τηλέφωνο να μάθω τι συμβαίνει...

<<
- Elpedison: Το πρόγραμμά σας καταργήθηκε και η εταιρία αποφάσισε να σας μεταφέρει στο "τάδε" πρόγραμμα με το ¨τάδε¨ νέο πάγιο και 2ετή(!) νέα δέσμευση συμβολαίου και ¨τόσο¨ πέναλτι για τυχόν πρόωρη αποχώρηση.
- Εγώ: Μα έχω μιλήσει με δύο συναδέλφους σας μέχρι τώρα και καμία δεν μου είπε κάτι τέτοιο.
Elpedison: Σας έχουμε αποστείλει sms τον Ιανουάριο, το οποίο δεν γνωρίζω εάν το έχετε λάβει! (το τσέκαρα και τα μοναδικά sms και email που έχουν στείλει είναι για λογαριασμούς και προσφορές)
- Εγώ: Με ποιο δικαίωμα η εταιρία αποφάσισε μονομερώς να με μεταφέρει χωρίς την προηγούμενη ενημέρωση και συναίνεση μου;
- Elpedison: Το αποφάσισε σύμφωνα με το άρθρο 9.3 της σύμβασης σας...

{Άρθρο 9.3.    Η παρούσα θα ανανεώνεται αυτόματα για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους κάθε
φορά («Διάρκεια Ανανέωσης»), εκτός εάν δεκαπέντε (15) ημέρες πριν τη λήξη της
αρχικής διάρκειας ή της εκάστοτε Διάρκειας Ανανέωσης ένα από τα συμβαλλόμενα μέρη
δηλώσει με έγγραφη επιστολή, κοινοποιούμενη στο αντισυμβαλλόμενο μέρος, ότι δεν
επιθυμεί την ανανέωση της σύμβασης. Στην περίπτωση αυτόματης ανανέωσης της
παρούσας θα εφαρμόζονται οι Χρεώσεις Προμήθειας που θα είναι σε ισχύ κατά την
πρώτη ημέρα της Διάρκειας Ανανέωσης και οι οποίες δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα
του Προμηθευτή www.elpedison.gr («Ιστοσελίδα»), γεγονός που θα επάγεται αυτομάτως
αντίστοιχη τροποποίηση της παρούσας.}
>>

Ίσως να κατανοώ το πνεύμα του παραπάνω άρθρου όσον αφορά το θέμα των χρεώσεων, όμως, με αυτή τη λογική, εάν η κάθε εταιρία με το έτσι θέλω αλλάζει όλους τους όρους και σε δεσμεύει χωρίς προηγουμένως να σε έχει ενημερώσει, τότε τι τους απαγορεύει του χρόνου να κάνουν την διάρκεια δέσμευσης 10 χρόνια, το πάγιο 100€ και την ποινή πρόωρης αποχώρησης 1.000€ ή 10.000€;;;

Αυτό δεν εμπίπτει στα όρια του καταχρηστικού όπως έγγραψα και στον τίτλο;

Έχει μήπως κανείς παρόμοια εμπειρία με την Elpedison ή με κάποια άλλη εταιρία;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια.

Για κοίταξε  να κάνεις  μια κατααγγελία στην ΡΑΕ..Να δεις τι θα σου πουν..

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, KostasN85 είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Σήμερα μόλις ενημερώθηκα πως σιωπηρά συναίνεσα σε ανανέωση του συμβολαίου μου για δύο χρόνια με την Elpedison με πάγιο 9€ από 1,5€ που ήταν και πλέον με ρήτρα πρόωρης διακοπής 100€ από 0€ που ήταν προηγουμένως!

Πιο αναλυτικά, τα πράγματα έχουν ως εξής:

1) Το συμβόλαιο έληγε στις 20/3/2021. Λόγω περιορισμένου χρόνου τελικά δεν έκανα έρευνα αγοράς που ήθελα αλλά μιας και ήμουν ικανοποιημένος μέχρι τότε με την όλη συνεργασία αποφάσισα να αφήσω το συμβόλαιο να τρέξει για ένα χρόνο ακόμα.

2) Κοντά στην ημερομηνία ανανέωσης, με καλούν από την εταιρία με μόνο σκοπό (έτσι μου ανέφεραν τουλάχιστον) να με ρωτήσουν εάν είμαι ικανοποιημένος από αυτούς μέχρι τώρα μιας και έκλεισα δυο χρόνια. Στην πορεία της κουβέντας με ενημερώνουν πως αν επιλέξω να ανανεώσω το συμβόλαιο θα έχω κάποια έκπτωση. Για περισσότερες πληροφορίες όμως θα έπρεπε να καλέσω στην εξυπηρέτηση πελατών τους.

3) Στις 6 Μαΐου στέλνω mail στην εξυπηρέτηση της εταιρίας και ζητώ να με καλέσουν λόγω μιας διπλής πληρωμής λογαριασμού που έγινε και παράλληλα βρίσκω την ευκαιρία να τους αναφέρω και το θέμα της ανανέωσης του συμβολαίου.
Ο διάλογος με την κοπέλα στο τηλέφωνο πήγε περίπου έτσι:

<<
- Elpedison: Όντως υπάρχει έκπτωση εάν ανανεώσετε, αλλά, επειδή το πρόγραμμα σας έχει καταργηθεί θα πρέπει να το αλλάξετε διαλέγοντας ένα από αυτά που είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή για να επωφεληθείτε.
- Εγώ: Αν τα καινούρια προγράμματα δεν με συμφέρουν και δεν επιλέξω να κάνω κάποια αλλαγή, μπορώ να παραμείνω σε αυτό που έχω ήδη;
- Elpedison: Ναι μπορείτε να παραμείνετε σε αυτό.
- Εγώ: Δεν θα αλλάξει κάποια από τις παροχές-χρεώσεις να υποθέσω επειδή καταργήθηκε.
- Elpedison: Όχι δεν αλλάζει κάτι στο συμβόλαιο σας.
>>

4) Έρχεται ο λογαριασμός Μαΐου πριν λίγες ημέρες κι επειδή είναι αρκετά παραπάνω από το κανονικό, κάθομαι να τον διαβάσω και παρατηρώ χρέωση 9,10€ ως πάγιο (αντί για 1,50€) και παίρνω τηλέφωνο να μάθω τι συμβαίνει...

<<
- Elpedison: Το πρόγραμμά σας καταργήθηκε και η εταιρία αποφάσισε να σας μεταφέρει στο "τάδε" πρόγραμμα με το ¨τάδε¨ νέο πάγιο και 2ετή(!) νέα δέσμευση συμβολαίου και ¨τόσο¨ πέναλτι για τυχόν πρόωρη αποχώρηση.
- Εγώ: Μα έχω μιλήσει με δύο συναδέλφους σας μέχρι τώρα και καμία δεν μου είπε κάτι τέτοιο.
Elpedison: Σας έχουμε αποστείλει sms τον Ιανουάριο, το οποίο δεν γνωρίζω εάν το έχετε λάβει! (το τσέκαρα και τα μοναδικά sms και email που έχουν στείλει είναι για λογαριασμούς και προσφορές)
- Εγώ: Με ποιο δικαίωμα η εταιρία αποφάσισε μονομερώς να με μεταφέρει χωρίς την προηγούμενη ενημέρωση και συναίνεση μου;
- Elpedison: Το αποφάσισε σύμφωνα με το άρθρο 9.3 της σύμβασης σας...

{Άρθρο 9.3.    Η παρούσα θα ανανεώνεται αυτόματα για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους κάθε
φορά («Διάρκεια Ανανέωσης»), εκτός εάν δεκαπέντε (15) ημέρες πριν τη λήξη της
αρχικής διάρκειας ή της εκάστοτε Διάρκειας Ανανέωσης ένα από τα συμβαλλόμενα μέρη
δηλώσει με έγγραφη επιστολή, κοινοποιούμενη στο αντισυμβαλλόμενο μέρος, ότι δεν
επιθυμεί την ανανέωση της σύμβασης. Στην περίπτωση αυτόματης ανανέωσης της
παρούσας θα εφαρμόζονται οι Χρεώσεις Προμήθειας που θα είναι σε ισχύ κατά την
πρώτη ημέρα της Διάρκειας Ανανέωσης και οι οποίες δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα
του Προμηθευτή www.elpedison.gr («Ιστοσελίδα»), γεγονός που θα επάγεται αυτομάτως
αντίστοιχη τροποποίηση της παρούσας.}
>>

Ίσως να κατανοώ το πνεύμα του παραπάνω άρθρου όσον αφορά το θέμα των χρεώσεων, όμως, με αυτή τη λογική, εάν η κάθε εταιρία με το έτσι θέλω αλλάζει όλους τους όρους και σε δεσμεύει χωρίς προηγουμένως να σε έχει ενημερώσει, τότε τι τους απαγορεύει του χρόνου να κάνουν την διάρκεια δέσμευσης 10 χρόνια, το πάγιο 100€ και την ποινή πρόωρης αποχώρησης 1.000€ ή 10.000€;;;

Αυτό δεν εμπίπτει στα όρια του καταχρηστικού όπως έγγραψα και στον τίτλο;

Έχει μήπως κανείς παρόμοια εμπειρία με την Elpedison ή με κάποια άλλη εταιρία;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια.

Ζήτα τους να σου στείλουν που ακριβώς έχεις υπογράψει για το νέο πρόγραμμα.

Θα σου πουν ότι δεν έχεις υπογράψει, οπότε την επόμενη στιγμή κάνε αίτηση για άλλη εταιρεία.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κανε μια εγγραφη καταγγελια σε ΡΑΕ και συνηγορο καταναλωτη με θεμα μεταφορα σε προγραμμα με δυσμενεστερους ορους χωρις τη ρητη συναινεση σου.

Στην εξιστορηση σου θα πρεπει να αναφερεις οτι εκανες πολλαπλες επικοινωνιες για το θεμα και δεν εδειξαν διαθεση κατανοησης ισχυριζομενοι οτι σου εστειλαν sms ως γραπτη ενημερωση ( και οχι επιστολη) και παραπεμποντας σε στο αρθρο ΧΧ. Επισης θα πρεπει να διατυπωνεις ξεκαθαρα τι ζητας, πχ διατηρηση του προηγουμενου καθεστώτος (παρολο που ξερεις οτι καταργηθηκε ζητα το) η σημαντικη εκπτωση στο παγιο ή δικαιωμα αποχωρησης αζημιως.

Καντο αμεσα γιατι αν πληρωσεις 1-2 λογαριασμους του νεου προγραμματος θα ειναι σαν σιωπηλη αποδοχη της παροχης υπηρεσιων

Επεξ/σία από pp6210
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχουν καταφέρει να περάσουν όλοι οι μεγάλοι "παίκτες" της αγοράς (τράπεζες, εταιρίες κινητής, σταθερής, αερίου, ηλεκτρικού, κλπ) την πρακτική όπου αλλάζουν μονομερώς τους όρους και "αυτόματα" υπάγεσαι στα νέα δεδομένα εκτός αν διαφωνήσεις μέσα σε κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Αυτή η πρακτική είναι φυσικά "εκ του πονηρού" (κατά τη γνώμη μου πάντα) για δύο λόγους:

Πρώτον γιατί η "ενημέρωσή" σου δεν γίνεται με φανφάρες αλλά αρκετά "αθόρυβα" Πχ απλή αναφορά στα σχόλια του λογαριασμού τον οποίο φυσικά οι περισσότεροι (κακώς) δεν κοιτάμε. Ειδικά όταν η χρέωση είναι σταθερή ή κοντά στα συνήθη δεν δίνεις ιδιαίτερη σημασία και το πληρώνεις χωρίς να το "ψειρίσεις" ιδιαίτερα. Και φυσικά δεν μπαίνουν στην διαδικασία για μία πληρέστερη ή πιο "ενοχλητική" ενημέρωση, όπως πχ κάνουν αν πληρώσεις κάνα 5ευρο παρακάτω απ' ότι έπρεπε.

Και δεύτερον για το ιδιαίτερα προκλητικό της πολιτικής "συμφωνείς εκτός αν διαφωνήσεις" ενώ το πιο τίμιο (τι λέω εγώ τώρα :D) θα ήταν "διαφωνείς εκτός αν συμφωνήσεις" (αλήθεια για πιο λόγο θεωρούν πιο λογικό ότι θα συμφωνήσεις, και άρα ξεκινούν από αυτό, και όχι ότι θα διαφωνήσεις σε αλλαγές που κατά κανόνα σε επιβαρύνουν οικονομικά;;;)

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταγγελεις την νεα συμβαση και φεύγεις για αλλο παροχο. Μην περιμενεις ότι θα εχεις το σχεδόν τζαμπα που είχες οταν εκανες την αρχικη συμβαση, έτσι ειναι αυτα, κατι σαν τους παροχους τηλεφωνιας!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Στις 25/5/2021 στις 10:09 ΜΜ, KostasN85 είπε

{Άρθρο 9.3.    Η παρούσα θα ανανεώνεται αυτόματα για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους κάθε
φορά («Διάρκεια Ανανέωσης»), εκτός εάν δεκαπέντε (15) ημέρες πριν τη λήξη της
αρχικής διάρκειας ή της εκάστοτε Διάρκειας Ανανέωσης ένα από τα συμβαλλόμενα μέρη
δηλώσει με έγγραφη επιστολή, κοινοποιούμενη στο αντισυμβαλλόμενο μέρος, ότι δεν
επιθυμεί την ανανέωση της σύμβασης. Στην περίπτωση αυτόματης ανανέωσης της
παρούσας θα εφαρμόζονται οι Χρεώσεις Προμήθειας που θα είναι σε ισχύ κατά την
πρώτη ημέρα της Διάρκειας Ανανέωσης και οι οποίες δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα
του Προμηθευτή www.elpedison.gr («Ιστοσελίδα»), γεγονός που θα επάγεται αυτομάτως
αντίστοιχη τροποποίηση της παρούσας.}
>>

Θελω να πιστευω οτι αυτο αρκει. Το αρθρο αναφερει ανανεωση, και οχι καινουργιο συμβολαιο με καινουργιο προγραμμα

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακριβώς τα ίδια και σε μένα. Από 1,5 ευρώ χωρίς  ρήτρα αποχώρησης στα 9,30 με 24μηνη δέσμευση με 4,5 ευρώ για κάθε μήνα πρόωρης αποχώρησης (4,5 χ 24=108 ευρώ)   χωρίς να ερωτηθώ ούτε καν να ενημερωθώ.  

Επεξ/σία από foul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί πηγαίνετε στις ιδιωτικές για 4-5 ευρώ που κερδίζετε τον μήνα αφού κάποια στιγμή θα σας την φέρουν με τα ψιλά γράμματα και την καταχρηστικές αλλαγές των συμβάσεων;

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, plomaskost είπε

Γιατί πηγαίνετε στις ιδιωτικές για 4-5 ευρώ που κερδίζετε τον μήνα αφού κάποια στιγμή θα σας την φέρουν με τα ψιλά γράμματα και την καταχρηστικές αλλαγές των συμβάσεων;

αν κερνάς ΔΕΗ αλλάζω σήμερα

15 ώρες πριν, foul είπε

Ακριβώς τα ίδια και σε μένα. Από 1,5 ευρώ χωρίς  ρήτρα αποχώρησης στα 9,30 με 24μηνη δέσμευση με 4,5 ευρώ για κάθε μήνα πρόωρης αποχώρησης (4,5 χ 24=108 ευρώ)   χωρίς να ερωτηθώ ούτε καν να ενημερωθώ.  

Συνήγορος του Καταναλωτή λέγεται το site που θέλετε να ποστάρετε 😁

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έκανα εγγραφή γι αυτό ακριβώς το θέμα. Ακριβώς τα ίδια έπαθα κι εγώ. Διπλός λογαριασμός, τηλεφώνημα αν είμαι ευχαριστημένος (απάντησα ο δυστυχής θετικά) και κανείς δεν μου έκανε λόγο για ανανέωση. Κι επειδή δεν ήταν εμπορικά διαθέσιμο το πρόγραμμά μου (1,5 ευρώ πάγιο χωρίς ρήτρα πρόωρης αποχώρησης), μου επέβαλαν μονομερώς και κατά το δοκούν νέο συμβόλαιο με 9.30 ευρώ πάγιο και 24μηνη δέσμευση με 4,5 ευρώ ρήτρα για κάθε μηνά πρόωρης αποδέσμευσης (4,5 χ 24 = 108 ευρώ). Τέτοιο ''κομπογιαννίτικο'' εφεύρημα από μια τόσο μεγάλη επιχείρηση αν δεν το βίωνα, δεν θα το πίστευα. Προσπαθώντας να βγάλω κάποια άκρη, οι τηλεφωνητές μου λένε ότι έχω δίκιο, κάποιοι μου λένε ότι το πάγιο είναι 3,5 ευρώ και θα διορθωθεί η λάθος χρέωση των 9,3 ευρώ, άλλοι μου λένε ότι είναι 9 ευρώ το πάγιο. Στο μόνο που συμφωνούν είναι η 24μηνη δέσμευσή. Αφού λοιπόν οι τηλεφωνητές δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν εκτός του να δίνουν παρηγορητικά λόγια κλπ δεν είναι και σε θέση να με συνδέσουν με κάποιον υπεύθυνο. Επειδή και καλά είναι σύνθετο πρόβλημά μου, θα επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μου, όταν τους ...έρθει. Ρωτάω το πότε _Απάντηση: ''το συντομότερο δυνατό''.  Έχω ζητήσει τηλεφωνικό ραντεβού _Αρνητικό. Παίρνουν τηλέφωνο, χτυπάει μια φορά και κλίνει. Αυτό το ''κρυφτούλι'' κοντεύει μήνα και τώρα ούτε αναπάντητες έχω εδώ και μια βδομάδα παρά τις καθημερινές οχλήσεις μου. Η ίδια απάντηση: "έχετε δίκιο, δεν μπορώ να σας συνδέσω με κάποιον υπεύθυνο, θα επικοινωνήσουν μαζί σας το συντομότερο δυνατό". Αυτό για μένα είναι το χειρότερο όλων, το ΑΒΑΤΟ δηλαδή του πελάτη προς την επιχείρηση κι η απαξίωση του υφιστάμενου πελάτη της. Δυστυχώς ο μόνος δρόμος που απέμεινε είναι μέσω της ΡΑΕ ή του Συνήγορου του Καταναλωτή που προτείνει ο φίλος korakios, αν και δεν είμαι και σίγουρος αν θα βγάλω άκρη.

Επεξ/σία από foul
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
43 λεπτά πριν, foul είπε

Έκανα εγγραφή γι αυτό ακριβώς το θέμα. Ακριβώς τα ίδια έπαθα κι εγώ. Διπλός λογαριασμός, τηλεφώνημα αν είμαι ευχαριστημένος (απάντησα ο δυστυχής θετικά) και κανείς δεν μου έκανε λόγο για ανανέωση. Κι επειδή δεν ήταν εμπορικά διαθέσιμο το πρόγραμμά μου (1,5 ευρώ πάγιο χωρίς ρήτρα πρόωρης αποχώρησης), μου επέβαλαν μονομερώς και κατά το δοκούν νέο συμβόλαιο με 9.30 ευρώ πάγιο και 24μηνη δέσμευση με 4,5 ευρώ ρήτρα για κάθε μηνά πρόωρης αποδέσμευσης (4,5 χ 24 = 108 ευρώ). Τέτοιο ''κομπογιαννίτικο'' εφεύρημα από μια τόσο μεγάλη επιχείρηση αν δεν το βίωνα, δεν θα το πίστευα. Προσπαθώντας να βγάλω κάποια άκρη, οι τηλεφωνητές μου λένε ότι έχω δίκιο, κάποιοι μου λένε ότι το πάγο είναι 3,5 ευρώ και θα διορθωθεί η λάθος χρέωση των 9,3 ευρώ, άλλοι μου λένε ότι είναι 9 ευρώ το πάγιο. Στο μόνο που συμφωνούν είναι η 24μηνη δέσμευσή. Αφού λοιπόν οι τηλεφωνητές δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν εκτός του να δίνουν παρηγορητικά λόγια κλπ δεν είναι και σε θέση να με συνδέσουν με κάποιον υπεύθυνο. Επειδή και καλά είναι σύνθετο πρόβλημά μου, θα επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μου, όταν τους ...έρθει. Έχω ζητήσει τηλεφωνικό ραντεβού _Αρνητικό. Παίρνουν τηλέφωνο, χτυπάει μια φορά και κλίνει. Αυτό το ''κρυφτούλι'' κοντεύει μήνα και τώρα ούτε αναπάντητες έχω εδώ και μια βδομάδα παρά τις καθημερινές οχλήσεις μου. Αυτό για μένα είναι το χειρότερο όλων, το ΑΒΑΤΟ δηλαδή του πελάτη προς την επιχείρηση κι η απαξίωση του υφιστάμενου πελάτη της. Δυστυχώς η μόνος δρόμος που απέμεινε είναι μέσω της ΡΑΕ ή του Συνήγορου του Καταναλωτή που προτείνει ο φίλος korakios, αν και δεν είμαι και σίγουρος αν θα βγάλω άκρη.

Γιατί ζορίζεστε, είναι απλό, καταγγέλετε την σύνδεση και αποχωρείτε, δόξα τον θεό τόσοι πάροχοι υπάρχουν! Αφήστε αυτούς μετά να σας κυνηγάνε …….

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...