Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 hours ago, safridia said:

Γιατί στέλνουν κουπόνια που δεν ισχύουν; τι τακτική μάρκετινγκ είναι αυτή; Δουλεύουν στον αυτόματο πιλότο εκεί;

Ναι έχω βάλει πάνω από 60 ευρώ και ναι κάνω την παραγγελία από τον λογαριασμό που το στείλανε.


Screenshot_2024-02-08-14-14-27-23_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.jpg.5dca97f85802adb9193cc7ad48d328d3.jpg

Δοκίμασε να κάνεις την διαδικασία απο τον υπολογιστή

 

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 7/2/2024 στις 9:33 ΜΜ, achilles_g_ είπε

Πριν ένα μήνα είχε προωθητική 13 ευρώ σε  coins για αγορά άνω των 150 ευρώ. Κάνω την αγορά, πουθενά coins. Στέλνω μήνυμα ο ένας μου λέει θα πιστωθούν σύντομα, περιμένω, τίποτε πάλι. Ξαναστέλνω email και απάντηση: η προωθητική έληξε νωρίτερα. Δεν ασχολήθηκα παραπάνω. Πριν λίγες μέρες email προωθητικής: για αγορές άνω των 45 ευρώ, δώρο 3000 coins (εώς 5/2). Πουθενά coins.

Γράφουν ένα :

* Η διάρκεια της προωθητικής ενέργειας μπορεί να μεταβληθεί κατά την κρίση της εταιρείας.

και είναι καλυμμένοι. 2η φορά δεν θα το αφήσω έτσι.

 

Αντιμετώπισα κι εγώ το ίδιο θέμα και επικοινώνησα μαζί τους.  Μου ανέφεραν ότι η προσφορά δεν ισχύει επειδή "λόγω τεχνικού προβλήματος" δεν μπορούσαν να πιστωθούν οι πόντοι!

Πραγματικά αναρωτιέμαι, για ποιον λόγο βγάζουν προσφορές και τις παίρνουν πίσω; Μια χαρά έκανα τις παραγγελίες μου και χωρίς την προσφορά, το να μου στέλνουν email να εκμεταλλευτώ μια προσφορά και τελικά να την παίρνουν μόνοι τους πίσω με εκνευρίζει περισσότερο και δείχνει έλλειψη αξιοπιστίας.

Μια χαρά είμαστε ρε Skroutz με τα όποια θέματα υπάρχουν, μην μας τα κάνετε δυσκολότερα!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 hours ago, Bitbit said:

καλά τι γυφτιές είναι αυτές. 

Είμαι στο skroutz plus, βάζω στο καλάθι ένα προϊόν λίγο μεγαλούτσικο και μου βγάζει στα μεταφορικά προσφορά λόγω του plus από τα 10€ στα 7€. Αν αγοράσω το προϊόν κατευθείαν από το κατάστημα τα μεταφορικά είναι τα μισά.

Σε ευχαριστώ ρε skroutz για την προσφορά. Περιμένουμε κι άλλες τέτοιες "προσφορές"

Όπως έχει γραφτεί και σε πολλές προηγούμενες σελίδες, η κατάσταση με τα μεταφορικά είναι πολύ περίεργη. Όσο παραμένουν δωρεάν, τότε όλα είναι καλά.

Μόλις όμως αρχίσεις να βλέπεις ανεξήγητα 7άρια, 10άρια και 15άρια ακόμα και με το Plus, αμέσως αρχίζεις και ψάχνεσαι για παραγγελία από αλλού γιατί τις περισσότερες φορές είναι λάθος δήλωση διαστάσεων/βάρους (που το Skroutz δεν μπαίνει στον κόπο να διορθώσει ποτέ, ακόμα κι αν τους στείλεις μήνυμα). Ή μπορεί απλώς κάποια καταστήματα να έχουν φθηνότερα  έξοδα αποστολής (ειδικά για αστικά κέντρα) σε σχέση με τις μεταφορικές που προτιμά το Skroutz.

Από όσες περιπτώσεις έχω δει, το αποκορύφωμα ήταν προϊόν που σε άσπρο χρώμα είχε μηδέν μεταφορικά ενώ σε... μαύρο χρώμα είχε 7-10 ευρώ (πάντα μέσω cart και Plus). Καμία λογική και κυρίως καμία διόρθωση ακόμα και μετά από πολλούς μήνες.

Γενικά είναι προβληματική η κατάσταση. Μόλις χθες κοίταζα μεταλλική βάση πλυντηρίου στην οποια το Skroutz χρεώνει 10 ευρώ μεταφορικά (15 χωρίς Plus), την οποία βρήκα με δωρεάν μεταφορικά από αλλού και σε χαμηλότερη τιμή.

Επεξ/σία από nzeppos
Δημοσ.
7 ώρες πριν, sdikr είπε

Δοκίμασε να κάνεις την διαδικασία απο τον υπολογιστή

 

Απο υπολογιστη προσπαθουσα, μου ελεγε οτι δεν υπαρχει κωδικος. Σημερα το ειχε ηδη μεσα το κουπονι.

Σημερα ειδα αυτο εδω, νεα προσφορα για δυο παραγγελιες, αλλα οταν κανεις κλικ στους ορους σου λεει απλα τι ειναι τα coins. Οι οροι θα επρεπε να λενε την ημερομηνια εναρξης και ληξης της ενεργειας για να παρεις το οφελος. Ποτε θα γινεται η πιστωση κα.

image.png.80b9930e48ff1cd02a6d2a940db2d1cb.png

Δημοσ.
8 ώρες πριν, CakeNet είπε

Αντιμετώπισα κι εγώ το ίδιο θέμα και επικοινώνησα μαζί τους.  Μου ανέφεραν ότι η προσφορά δεν ισχύει επειδή "λόγω τεχνικού προβλήματος" δεν μπορούσαν να πιστωθούν οι πόντοι!

Πραγματικά αναρωτιέμαι, για ποιον λόγο βγάζουν προσφορές και τις παίρνουν πίσω; Μια χαρά έκανα τις παραγγελίες μου και χωρίς την προσφορά, το να μου στέλνουν email να εκμεταλλευτώ μια προσφορά και τελικά να την παίρνουν μόνοι τους πίσω με εκνευρίζει περισσότερο και δείχνει έλλειψη αξιοπιστίας.

Μια χαρά είμαστε ρε Skroutz με τα όποια θέματα υπάρχουν, μην μας τα κάνετε δυσκολότερα!

Αν μου έλεγαν αυτό θα είχα ρίξει καταγγελία σε γενική γραμματεία καταναλωτή χθες!

  • Thanks 1
Δημοσ.

και εγώ ψάχνω τους 3000 πόντους.
Επειδή είμαι λάρτζ δεν ασχολήθηκα. 😛

Αλλά γενικώς το έχουνε *έσει πολύ το πράγμα με το πόσο χρεώνουν τα μεταφορικά.

  • Super Moderators
Δημοσ.
On 09/02/2024 at 10:24, CakeNet said:

Αντιμετώπισα κι εγώ το ίδιο θέμα και επικοινώνησα μαζί τους.  Μου ανέφεραν ότι η προσφορά δεν ισχύει επειδή "λόγω τεχνικού προβλήματος" δεν μπορούσαν να πιστωθούν οι πόντοι!

Τα ίδια και σε μένα, αλλά ήρθε email με 5 ευρώ κουπόνι για 20+ ευρώ αγορές.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Thresh είπε

Τα ίδια και σε μένα, αλλά ήρθε email με 5 ευρώ κουπόνι για 20+ ευρώ αγορές.

αυτο θα ερχοταν ουτως η αλλιως επειδη κανατε αγορα ανω των 45€

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πραγματικά δεν ξέρω τί να πω για το bot του Skroutz...

 

Ποια θα θέλατε να είναι η σημείωσή σας για την παράδοση;
avatar
Παράδοση 09-14, από Δε ως Πα
Skroutz Helper
Θα χρειαστεί να επιλέξεις και την ώρα παράδοσης.
Θα χρειαστεί να επιλέξεις την ημερομηνία παράδοσης πριν επιλέξεις την ώρα.
avatar
14/02/2024
Skroutz Helper
Θα χρειαστεί να επιλέξεις την ημερομηνία παράδοσης πριν επιλέξεις την ώρα.
avatar
15/02/2024
Skroutz Helper
Θα χρειαστεί να επιλέξεις την ημερομηνία παράδοσης πριν επιλέξεις την ώρα.
avatar
16/02/2024
Skroutz Helper
Θα χρειαστεί να επιλέξεις την ημερομηνία παράδοσης πριν επιλέξεις την ώρα.
avatar
14 Φεβρουαρίου
Skroutz Helper
Θα χρειαστεί να επιλέξεις την ημερομηνία παράδοσης πριν επιλέξεις την ώρα.
avatar
09:00 - 14:00
Skroutz Helper
Θα χρειαστεί να επιλέξεις την ημερομηνία παράδοσης πριν επιλέξεις την ώρα.
avatar
16 Φεβρουαρίου
Skroutz Helper
Θα χρειαστεί να επιλέξεις την ημερομηνία παράδοσης πριν επιλέξεις την ώρα.

Τελικά έπρεπε να γράψω

Παράδοση 15/09/2024, 09-14

... αλλά και πάλι δεν βγήκε άκρη. Πρέπει να είναι το πλέον ηλίθιο από τα bots που έχω δει

 

Επεξ/σία από mic2mic
  • Super Moderators
Δημοσ.
On 12/02/2024 at 17:55, Titos301 said:

αυτο θα ερχοταν ουτως η αλλιως επειδη κανατε αγορα ανω των 45€

Τρέχει κάτι αυτή την περίοδο? Γιατί σε ουκ ολίγες φορές που έχω κάνει αγορά άνω των 45 ευρώ δεν έχουν ξαναστείλει κάτι τέτοιο.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Thresh είπε

Τρέχει κάτι αυτή την περίοδο? Γιατί σε ουκ ολίγες φορές που έχω κάνει αγορά άνω των 45 ευρώ δεν έχουν ξαναστείλει κάτι τέτοιο.

 

Λόγω της ακύρωσης, εννοεί.

  • Super Moderators
Δημοσ.
4 minutes ago, Gulik said:

 

Λόγω της ακύρωσης, εννοεί.

Και πάλι δεν είναι αυτονόητο/προβλεπέ ότι επειδή ακυρώθηκε το promotion πως θα έδιναν 5 ευρώ κουπόνι επειδή η αγορά ήταν άνω των 45 ευρώ.

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Thresh είπε

Και πάλι δεν είναι αυτονόητο/προβλεπέ ότι επειδή ακυρώθηκε το promotion πως θα έδιναν 5 ευρώ κουπόνι επειδή η αγορά ήταν άνω των 45 ευρώ.

Ναι, συνηθίζεται πάντως (έχει συμβεί σε εμένα και στον αδερφό μου για παράδειγμα). 

Δημοσ.
Στις 9/2/2024 στις 6:55 ΜΜ, manolis940 είπε

Αν μου έλεγαν αυτό θα είχα ρίξει καταγγελία σε γενική γραμματεία καταναλωτή χθες!

Θα την φάνε από μένα γιατί αυτή η πρακτική είναι ξεκάθαρα παραπλανητική και στα όρια της απάτης. Αν υπολογίσεις και τα 5 ευρώ συμφέρει να πάρεις από skroutz και όχι από ένα άλλο μαγαζί που θα έπαιρνες κανονικά. Έτσι "κλέβουν" παραγγελίες και μετά και καλά δεν μπορούσαν να πιστώσουν το κουπόνι... Γενικά βλέπω τα κουπόνια να πηγαίνουν σύνεφο ψάχνοντας στο insomnia για να βρω ένα σχετικό νήμα να κράξω αλλά ξαφνικά "κάτι συνέβη και δεν μπορούσαν να το πιστώσουν"...Αλλά ο Thresh το πήρε...

Δεν μου έχει ξανασυμβεί αυτό ποτέ. Τουλάχιστον σου στέλνουν σε mail όλη τη συνομιλία να την προωθήσεις αυτομάτως για καταγγελία μην κουράζσαι αν και πρόστιμο να πέσει κάτι μου λέει ότι θα είναι λιγότερο από το κέρδος που είχαν από αυτήν την παγαποντιά. 

Δημοσ.

Skroutz last mile did it again!

Είμαι σπίτι (δουλεύω από εκεί), και σκάει SMS από SLM ότι ο διανομέας θα είναι εδώ σε 3 λεπτά. Ωραία λέω περιμένω, κάνω και διάλλειμα από τη δουλειά, και περνάνε τα 3 λεπτά και τίποτα. Ξαφνικά σκάει SMS με αιτιολόγηση ότι δε με βρήκαν σπίτι! Πάω στο μπαλκόνι, πουθενά κανένα βανάκι διανομέα από κάτω. Λέω θα δοκιμάσω να μιλήσω με το support για να καταλάβω τι έγινε, τους εξηγώ τι έπαιξε, και γιατί δε χτύπησε κανείς κουδούνι, και μου απάντησαν πρακτικά "επειδή δεν ήσασταν εκεί"... Ήρθε την επόμενη μέρα κανονικά ο διανομέας και με βρήκε προφανώς... Αλλά πολύ εκνευριστικό αυτό το πράγμα, ειδικά αν περιμένεις δέμα και ενώ είναι σχεδόν από κάτω (υποθετικά ιλώντας) να μη το παραλαμβάνεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...