sdikr Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2024 20 hours ago, safridia said: Γιατί στέλνουν κουπόνια που δεν ισχύουν; τι τακτική μάρκετινγκ είναι αυτή; Δουλεύουν στον αυτόματο πιλότο εκεί; Ναι έχω βάλει πάνω από 60 ευρώ και ναι κάνω την παραγγελία από τον λογαριασμό που το στείλανε. Δοκίμασε να κάνεις την διαδικασία απο τον υπολογιστή
CakeNet Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2024 Στις 7/2/2024 στις 9:33 ΜΜ, achilles_g_ είπε Πριν ένα μήνα είχε προωθητική 13 ευρώ σε coins για αγορά άνω των 150 ευρώ. Κάνω την αγορά, πουθενά coins. Στέλνω μήνυμα ο ένας μου λέει θα πιστωθούν σύντομα, περιμένω, τίποτε πάλι. Ξαναστέλνω email και απάντηση: η προωθητική έληξε νωρίτερα. Δεν ασχολήθηκα παραπάνω. Πριν λίγες μέρες email προωθητικής: για αγορές άνω των 45 ευρώ, δώρο 3000 coins (εώς 5/2). Πουθενά coins. Γράφουν ένα : * Η διάρκεια της προωθητικής ενέργειας μπορεί να μεταβληθεί κατά την κρίση της εταιρείας. και είναι καλυμμένοι. 2η φορά δεν θα το αφήσω έτσι. Αντιμετώπισα κι εγώ το ίδιο θέμα και επικοινώνησα μαζί τους. Μου ανέφεραν ότι η προσφορά δεν ισχύει επειδή "λόγω τεχνικού προβλήματος" δεν μπορούσαν να πιστωθούν οι πόντοι! Πραγματικά αναρωτιέμαι, για ποιον λόγο βγάζουν προσφορές και τις παίρνουν πίσω; Μια χαρά έκανα τις παραγγελίες μου και χωρίς την προσφορά, το να μου στέλνουν email να εκμεταλλευτώ μια προσφορά και τελικά να την παίρνουν μόνοι τους πίσω με εκνευρίζει περισσότερο και δείχνει έλλειψη αξιοπιστίας. Μια χαρά είμαστε ρε Skroutz με τα όποια θέματα υπάρχουν, μην μας τα κάνετε δυσκολότερα!
nzeppos Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 18 hours ago, Bitbit said: καλά τι γυφτιές είναι αυτές. Είμαι στο skroutz plus, βάζω στο καλάθι ένα προϊόν λίγο μεγαλούτσικο και μου βγάζει στα μεταφορικά προσφορά λόγω του plus από τα 10€ στα 7€. Αν αγοράσω το προϊόν κατευθείαν από το κατάστημα τα μεταφορικά είναι τα μισά. Σε ευχαριστώ ρε skroutz για την προσφορά. Περιμένουμε κι άλλες τέτοιες "προσφορές" Όπως έχει γραφτεί και σε πολλές προηγούμενες σελίδες, η κατάσταση με τα μεταφορικά είναι πολύ περίεργη. Όσο παραμένουν δωρεάν, τότε όλα είναι καλά. Μόλις όμως αρχίσεις να βλέπεις ανεξήγητα 7άρια, 10άρια και 15άρια ακόμα και με το Plus, αμέσως αρχίζεις και ψάχνεσαι για παραγγελία από αλλού γιατί τις περισσότερες φορές είναι λάθος δήλωση διαστάσεων/βάρους (που το Skroutz δεν μπαίνει στον κόπο να διορθώσει ποτέ, ακόμα κι αν τους στείλεις μήνυμα). Ή μπορεί απλώς κάποια καταστήματα να έχουν φθηνότερα έξοδα αποστολής (ειδικά για αστικά κέντρα) σε σχέση με τις μεταφορικές που προτιμά το Skroutz. Από όσες περιπτώσεις έχω δει, το αποκορύφωμα ήταν προϊόν που σε άσπρο χρώμα είχε μηδέν μεταφορικά ενώ σε... μαύρο χρώμα είχε 7-10 ευρώ (πάντα μέσω cart και Plus). Καμία λογική και κυρίως καμία διόρθωση ακόμα και μετά από πολλούς μήνες. Γενικά είναι προβληματική η κατάσταση. Μόλις χθες κοίταζα μεταλλική βάση πλυντηρίου στην οποια το Skroutz χρεώνει 10 ευρώ μεταφορικά (15 χωρίς Plus), την οποία βρήκα με δωρεάν μεταφορικά από αλλού και σε χαμηλότερη τιμή. Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2024 από nzeppos
safridia Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2024 7 ώρες πριν, sdikr είπε Δοκίμασε να κάνεις την διαδικασία απο τον υπολογιστή Απο υπολογιστη προσπαθουσα, μου ελεγε οτι δεν υπαρχει κωδικος. Σημερα το ειχε ηδη μεσα το κουπονι. Σημερα ειδα αυτο εδω, νεα προσφορα για δυο παραγγελιες, αλλα οταν κανεις κλικ στους ορους σου λεει απλα τι ειναι τα coins. Οι οροι θα επρεπε να λενε την ημερομηνια εναρξης και ληξης της ενεργειας για να παρεις το οφελος. Ποτε θα γινεται η πιστωση κα.
manolis940 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2024 8 ώρες πριν, CakeNet είπε Αντιμετώπισα κι εγώ το ίδιο θέμα και επικοινώνησα μαζί τους. Μου ανέφεραν ότι η προσφορά δεν ισχύει επειδή "λόγω τεχνικού προβλήματος" δεν μπορούσαν να πιστωθούν οι πόντοι! Πραγματικά αναρωτιέμαι, για ποιον λόγο βγάζουν προσφορές και τις παίρνουν πίσω; Μια χαρά έκανα τις παραγγελίες μου και χωρίς την προσφορά, το να μου στέλνουν email να εκμεταλλευτώ μια προσφορά και τελικά να την παίρνουν μόνοι τους πίσω με εκνευρίζει περισσότερο και δείχνει έλλειψη αξιοπιστίας. Μια χαρά είμαστε ρε Skroutz με τα όποια θέματα υπάρχουν, μην μας τα κάνετε δυσκολότερα! Αν μου έλεγαν αυτό θα είχα ρίξει καταγγελία σε γενική γραμματεία καταναλωτή χθες! 1
-netman- Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 και εγώ ψάχνω τους 3000 πόντους. Επειδή είμαι λάρτζ δεν ασχολήθηκα. 😛 Αλλά γενικώς το έχουνε *έσει πολύ το πράγμα με το πόσο χρεώνουν τα μεταφορικά.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2024 Super Moderators Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2024 On 09/02/2024 at 10:24, CakeNet said: Αντιμετώπισα κι εγώ το ίδιο θέμα και επικοινώνησα μαζί τους. Μου ανέφεραν ότι η προσφορά δεν ισχύει επειδή "λόγω τεχνικού προβλήματος" δεν μπορούσαν να πιστωθούν οι πόντοι! Τα ίδια και σε μένα, αλλά ήρθε email με 5 ευρώ κουπόνι για 20+ ευρώ αγορές.
Titos301 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2024 7 λεπτά πριν, Thresh είπε Τα ίδια και σε μένα, αλλά ήρθε email με 5 ευρώ κουπόνι για 20+ ευρώ αγορές. αυτο θα ερχοταν ουτως η αλλιως επειδη κανατε αγορα ανω των 45€
mic2mic Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Πραγματικά δεν ξέρω τί να πω για το bot του Skroutz... Ποια θα θέλατε να είναι η σημείωσή σας για την παράδοση; Παράδοση 09-14, από Δε ως Πα Skroutz Helper Θα χρειαστεί να επιλέξεις και την ώρα παράδοσης. Θα χρειαστεί να επιλέξεις την ημερομηνία παράδοσης πριν επιλέξεις την ώρα. 14/02/2024 Skroutz Helper Θα χρειαστεί να επιλέξεις την ημερομηνία παράδοσης πριν επιλέξεις την ώρα. 15/02/2024 Skroutz Helper Θα χρειαστεί να επιλέξεις την ημερομηνία παράδοσης πριν επιλέξεις την ώρα. 16/02/2024 Skroutz Helper Θα χρειαστεί να επιλέξεις την ημερομηνία παράδοσης πριν επιλέξεις την ώρα. 14 Φεβρουαρίου Skroutz Helper Θα χρειαστεί να επιλέξεις την ημερομηνία παράδοσης πριν επιλέξεις την ώρα. 09:00 - 14:00 Skroutz Helper Θα χρειαστεί να επιλέξεις την ημερομηνία παράδοσης πριν επιλέξεις την ώρα. 16 Φεβρουαρίου Skroutz Helper Θα χρειαστεί να επιλέξεις την ημερομηνία παράδοσης πριν επιλέξεις την ώρα. Τελικά έπρεπε να γράψω Παράδοση 15/09/2024, 09-14 ... αλλά και πάλι δεν βγήκε άκρη. Πρέπει να είναι το πλέον ηλίθιο από τα bots που έχω δει Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2024 από mic2mic
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2024 Super Moderators Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2024 On 12/02/2024 at 17:55, Titos301 said: αυτο θα ερχοταν ουτως η αλλιως επειδη κανατε αγορα ανω των 45€ Τρέχει κάτι αυτή την περίοδο? Γιατί σε ουκ ολίγες φορές που έχω κάνει αγορά άνω των 45 ευρώ δεν έχουν ξαναστείλει κάτι τέτοιο.
Gulik Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2024 3 λεπτά πριν, Thresh είπε Τρέχει κάτι αυτή την περίοδο? Γιατί σε ουκ ολίγες φορές που έχω κάνει αγορά άνω των 45 ευρώ δεν έχουν ξαναστείλει κάτι τέτοιο. Λόγω της ακύρωσης, εννοεί.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2024 Super Moderators Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2024 4 minutes ago, Gulik said: Λόγω της ακύρωσης, εννοεί. Και πάλι δεν είναι αυτονόητο/προβλεπέ ότι επειδή ακυρώθηκε το promotion πως θα έδιναν 5 ευρώ κουπόνι επειδή η αγορά ήταν άνω των 45 ευρώ.
Gulik Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2024 23 λεπτά πριν, Thresh είπε Και πάλι δεν είναι αυτονόητο/προβλεπέ ότι επειδή ακυρώθηκε το promotion πως θα έδιναν 5 ευρώ κουπόνι επειδή η αγορά ήταν άνω των 45 ευρώ. Ναι, συνηθίζεται πάντως (έχει συμβεί σε εμένα και στον αδερφό μου για παράδειγμα).
tcktcktck Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2024 Στις 9/2/2024 στις 6:55 ΜΜ, manolis940 είπε Αν μου έλεγαν αυτό θα είχα ρίξει καταγγελία σε γενική γραμματεία καταναλωτή χθες! Θα την φάνε από μένα γιατί αυτή η πρακτική είναι ξεκάθαρα παραπλανητική και στα όρια της απάτης. Αν υπολογίσεις και τα 5 ευρώ συμφέρει να πάρεις από skroutz και όχι από ένα άλλο μαγαζί που θα έπαιρνες κανονικά. Έτσι "κλέβουν" παραγγελίες και μετά και καλά δεν μπορούσαν να πιστώσουν το κουπόνι... Γενικά βλέπω τα κουπόνια να πηγαίνουν σύνεφο ψάχνοντας στο insomnia για να βρω ένα σχετικό νήμα να κράξω αλλά ξαφνικά "κάτι συνέβη και δεν μπορούσαν να το πιστώσουν"...Αλλά ο Thresh το πήρε... Δεν μου έχει ξανασυμβεί αυτό ποτέ. Τουλάχιστον σου στέλνουν σε mail όλη τη συνομιλία να την προωθήσεις αυτομάτως για καταγγελία μην κουράζσαι αν και πρόστιμο να πέσει κάτι μου λέει ότι θα είναι λιγότερο από το κέρδος που είχαν από αυτήν την παγαποντιά.
thanasis00 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2024 Skroutz last mile did it again! Είμαι σπίτι (δουλεύω από εκεί), και σκάει SMS από SLM ότι ο διανομέας θα είναι εδώ σε 3 λεπτά. Ωραία λέω περιμένω, κάνω και διάλλειμα από τη δουλειά, και περνάνε τα 3 λεπτά και τίποτα. Ξαφνικά σκάει SMS με αιτιολόγηση ότι δε με βρήκαν σπίτι! Πάω στο μπαλκόνι, πουθενά κανένα βανάκι διανομέα από κάτω. Λέω θα δοκιμάσω να μιλήσω με το support για να καταλάβω τι έγινε, τους εξηγώ τι έπαιξε, και γιατί δε χτύπησε κανείς κουδούνι, και μου απάντησαν πρακτικά "επειδή δεν ήσασταν εκεί"... Ήρθε την επόμενη μέρα κανονικά ο διανομέας και με βρήκε προφανώς... Αλλά πολύ εκνευριστικό αυτό το πράγμα, ειδικά αν περιμένεις δέμα και ενώ είναι σχεδόν από κάτω (υποθετικά ιλώντας) να μη το παραλαμβάνεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα