Προς το περιεχόμενο

Σχεδόν όλα τα οχήματα της Mercedes-Benz από το 2030 θα είναι ηλεκτρικά


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 λεπτά πριν, red7genius είπε

Είναι άλλο το θέμα υποδομών και άλλο το θέμα της αυτονομίας. Όπως τώρα υπάρχουν βενζινάδικα στον προορισμό σου, έτσι θα πρέπει (στο εγγύς μέλλον ιδανικά) να υπάρχει και σταθμός φόρτισης. Προφανώς δεν είμαστε σε αυτό το σημείο ακόμα και απέχουμε πιθανώς αρκετά. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το να λες 400km δεν με φτάνουν σαν επιχείρημα κατά των ηλεκτρικών δεν στέκει. Το να πεις δεν το παίρνω γιατί δεν υπάρχουν υποδομές και σταθμοί, ναι συμφωνώ.

Δεν πιστεύω να φτάσουμε στα επιβατικά σε 800km-1000km καθώς αν βελτιωθεί το δίκτυο και η ταχύτητα λίγο ακόμα, θα είναι αχρείαστα.

Μπορεί να μην στέκει για εσένα για εμένα όμως στέκει.

Αν θέλω να πάω Θεσσαλονίκη δεν θέλω να κάνω στάση για 45λεπτά (αν είμαι τυχερός και πετύχω αμέσως φορτιστή).

Οπότε και υποδομές να υπάρχουν πάλι δεν με καλύπτουν στο 100%

Οπότε για να το πω ξεκάθαρα να μην παίζουμε με τις λέξεις

Με αυτονομία 1000Km γιατί τόσο θέλω εγώ να νιώθω ασφαλής , φόρτιση 100% της μπαταρίας σε 10λεπτά και εύρεση ταχυφορτιστή όταν τον χρειαστώ χωρίς να περιμένω άλλα 5 αυτοκίνητα να φορτίσουν τότε εντάξει (προφανώς και εφόσον γίνουν προσιτές οι τιμές)

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

50 λεπτά πριν, MikeKata είπε

Παρακαλώ, μας διαθέτετε τις αναλύσεις; Γιατί το μόνο που υπάρχει είναι κάτι ανακοινώσεις της Porsche ότι θα κυνηγήσει τα συνθετικά καύσιμα χωρίς νούμερα ρύπων, χωρίς τίποτα. Καθαρό marketing. Στον αντίποδα, όπως φαίνεται, ΔΕΝ είναι λιγότερο ρυπογόνα από τα ηλεκτρικά...

https://www.transportenvironment.org/sites/te/files/publications/2021_Efuels_in_cars_briefing.pdf

https://www.forbes.com/sites/jamesmorris/2021/03/27/synthetic-fuels-wont-save-the-planet-so-dont-say-they-could/amp/

Υ.Γ. Η βενζίνη δε θα είναι στο 1.70€ τότε. Γύρω στα 4€ εκτιμάται.

https://saemobilus.sae.org/content/2020-01-0285/

https://saemobilus.sae.org/content/2020-37-0025/

https://saemobilus.sae.org/content/2020-01-0345/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, NT1G είπε

"Στον αντίποδα, όπως φαίνεται, ΔΕΝ είναι λιγότερο ρυπογόνα από τα ηλεκτρικά".

Ο φίλος είπε κάτι πολύ συγκεκριμένο. Και πάνω σε αυτό απάντησα. Το θέμα μας δεν είναι αν θα ρίξουν τις εκπομπές ρύπων. Φυσικά και θα τις ρίξουν. Το θέμα μας είναι αν είναι λιγότερο ρυπογόνα από τα ηλεκτρικά. Και δεν είναι. Κανένα από τα 3 papers που πόσταρες δεν περιέχει σύγκριση με ηλεκτρικά. Το report του Transport&Environment που πόσταρα προηγουμένως, περιέχει. Μάλιστα, μέσα, αναφέρει και τη μείωση ρύπων για τα οχήματα με συνθετικά καύσιμα, στα ποσοστά των papers που πόσταρες (85% δίνει, το ένα σου paper δίνει 90% αν θυμάμαι καλά). Τουλάχιστον από τα abstracts που μπορώ να δω και τα previews, μιας και δε με αφήνει να διαβάσω το πληρες άρθρο.

Αν πάλι δεν πείθεσαι, ένα ακόμα paper:

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S235248471830266X

Πρόσεξε ιδιαίτερα την κατανάλωση ενέργειας στο Fig.8 των ηλεκτρικών σε σύγκριση με όλα τα υπόλοιπα (συμβατικά και συνθετικά καύσιμα)

Edit: Να σημειώσω ότι το γράφημα είναι για well-to-miles ανάλυση, δηλαδή από την πηγή, στην επεξεργασία των καυσίμων και την καύση. Όλα τα περιέχει.

Επεξ/σία από MikeKata
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, MikeKata είπε

"Στον αντίποδα, όπως φαίνεται, ΔΕΝ είναι λιγότερο ρυπογόνα από τα ηλεκτρικά".

Ο φίλος είπε κάτι πολύ συγκεκριμένο. Και πάνω σε αυτό απάντησα. Το θέμα μας δεν είναι αν θα ρίξουν τις εκπομπές ρύπων. Φυσικά και θα τις ρίξουν. Το θέμα μας είναι αν είναι λιγότερο ρυπογόνα από τα ηλεκτρικά. Και δεν είναι. Κανένα από τα 3 papers που πόσταρες δεν περιέχει σύγκριση με ηλεκτρικά. Το report του Transport&Environment που πόσταρα προηγουμένως, περιέχει. Μάλιστα, μέσα, αναφέρει και τη μείωση ρύπων για τα οχήματα με συνθετικά καύσιμα, στα ποσοστά των papers που πόσταρες (85% δίνει, το ένα σου paper δίνει 90% αν θυμάμαι καλά). Τουλάχιστον από τα abstracts που μπορώ να δω και τα previews, μιας και δε με αφήνει να διαβάσω το πληρες άρθρο.

Αν πάλι δεν πείθεσαι, ένα ακόμα paper:

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S235248471830266X

Πρόσεξε ιδιαίτερα την κατανάλωση ενέργειας στο Fig.8 των ηλεκτρικών σε σύγκριση με όλα τα υπόλοιπα (συμβατικά και συνθετικά καύσιμα)

Edit: Να σημειώσω ότι το γράφημα είναι για well-to-miles ανάλυση, δηλαδή από την πηγή, στην επεξεργασία των καυσίμων και την καύση. Όλα τα περιέχει.

Πραγματικά δεν με ενδιαφέρει το θέμα, δεν χρειάζεται να μου γράφεις κατεβατά...

Κάποιες πηγές για τα καύσιμα που δοκιμάζει η Porsche ήθελες, αυτές σου έδωσα. Αλλά η αλήθεια είναι όντως ότι δεν λένε κάτι για μείωση του CO2.

Και η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούν να κάνουν ιδιαίτερη μείωση του CO2 με την έννοια τι βγαίνει από την εξάτμιση, γιατί δεν αλλάζει κάτι στον τρόπο καύσης του καυσίμου μέσα στον κινητήρα.

Επεξ/σία από NT1G
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσον αφορά τις πηγές, kudos to you.

1 λεπτό πριν, NT1G είπε

Πραγματικά δεν με ενδιαφέρει το θέμα, δεν χρειάζεται να μου γράφεις κατεβατά με ύφος υπέρτατου μύστη που μόνο αυτός γνωρίζει την αλήθεια ενώ κανείς άλλος δεν ξέρει.

Όσον αφορά αυτό, μάλλον κάποιος πρέπει να ξαναδιαβάσει την απάντησή μου γιατί έγινε triggered χωρίς λόγο, μιας και δεν είχα κάποιο ύφος, παρέθεσα paper πάνω στο θέμα. Ή μπορεί και να έχει και λόγο. Δεν είμαι στο μυαλό του καθενός, ούτε με ενδιαφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η λύση είναι αποκεντρωμένες πόλεις. Τα σύγχρονα τρένα πάνε εύκολα 500χλμ/ωρα με σχέδια  να φτάσουν τα 2.000. Σε μισή ωρα στη δουλειά σου ή στο κέντρο. Θα κοιμάσαι Κόρινθο ή Καλαμάτα και θα εργάζεσαι Μαρούσι. 

Επεξ/σία από jimarass26
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, jimarass26 είπε

Η λύση είναι αποκεντρωμένες πόλεις. Τα σύγχρονα τρένα πάνε εύκολα 500χλμ/ωρα με σχέδια  να φτάσουν τα 2.000. Σε μισή ωρα στη δουλειά σου ή στο κέντρο. Θα κοιμάσαι Κόρινθο ή Καλαμάτα και θα εργάζεσαι Μαρούσι. 

Η λύση είναι εξ αποστάσεως εργασία στο μέγιστο δυνατό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Και πως ακριβώς θα ξέρουν πόσα kw χρησιμοποίησες για να φορτίσεις το αμάξι και πόσες για οικιακή κατανάλωση; Ή θα τα φορολογήσουν όλα και θα γίνει επανάσταση;

για τους σταθμούς φόρτισης είναι εύκολο!

απλά μια εκτίμηση έκανα μπορεί και να μην γίνει. 

Μακάρι δηλαδή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, jimarass26 είπε

Η λύση είναι αποκεντρωμένες πόλεις. Τα σύγχρονα τρένα πάνε εύκολα 500χλμ/ωρα με σχέδια  να φτάσουν τα 2.000. Σε μισή ωρα στη δουλειά σου ή στο κέντρο. Θα κοιμάσαι Κόρινθο ή Καλαμάτα και θα εργάζεσαι Μαρούσι. 

Από mach 0,3 θα πάμε σε mach 1,6 ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, red7genius είπε

Είναι άλλο το θέμα υποδομών και άλλο το θέμα της αυτονομίας. Όπως τώρα υπάρχουν βενζινάδικα στον προορισμό σου, έτσι θα πρέπει (στο εγγύς μέλλον ιδανικά) να υπάρχει και σταθμός φόρτισης. Προφανώς δεν είμαστε σε αυτό το σημείο ακόμα και απέχουμε πιθανώς αρκετά. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το να λες 400km δεν με φτάνουν σαν επιχείρημα κατά των ηλεκτρικών δεν στέκει. Το να πεις δεν το παίρνω γιατί δεν υπάρχουν υποδομές και σταθμοί, ναι συμφωνώ.

Δεν πιστεύω να φτάσουμε στα επιβατικά σε 800km-1000km καθώς αν βελτιωθεί το δίκτυο και η τιιαχύτητα λίγο ακόμα, θα είναι αχρείαστα.

 

Ακόμα και αν αύριο με έναν μαγικό τρόπο όλα τα βενζινάδικα της χώρας μετατρέπονταν σε σταθμούς φόρτισης αυτοκινητων...και όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν αυτόματα σε ηλεκτρικά δεν θα φτάνανε οι υποδομές για φόρτιση.
Τα βενζινάδικα λόγω ταχύτητας φουλαρίσματος μπορούν να ανεφοδιάσουν εκατοντάδες αμάξια καθημερινά το καθένα. 
Ένας σταθμός φόρτισης δεν μπορεί να φορτίσει ούτε το 3% των αντίστοιχων οχημάτων σε σχέση με τα πρατήρια τα μηχανοκίνητα αμάξια. 

Επεξ/σία από Backpacker
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο επιτρέπεται να γεμίσει μόνο σε πρατήριο καύσιμων αλλά ένα ηλεκτροκίνητο επιτρέπεται να φορτίσει οπουδήποτε θα υπάρχει φορτιστής

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, nvel είπε

ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο επιτρέπεται να γεμίσει μόνο σε πρατήριο καύσιμων αλλά ένα ηλεκτροκίνητο επιτρέπεται να φορτίσει οπουδήποτε θα υπάρχει φορτιστής


Ναι το θέμα ειναι οτι μαζι με τους φορτιστές θα πρέπει να υπάρχουν και τεράστιοι χώροι πάρκινγκ για να φορτίζουν κάποιες δεκάδες αμάξια μαζί. Αυτό για τις ελληνικές και τις ευρωπαικές μεγαλουπόλεις (μην αναφέρω ασιατικές που είναι τρισχειρότερα τα πράγματα) είναι απλά αδύνατο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, NT1G είπε

Από mach 0,3 θα πάμε σε mach 1,6 ;

Έχω ταξιδέψει ήδη με αυτό των 500 και έχω μιλήσει με ανθρώπους που δουλεύουν στην πρωτεύουσα όπου τα σπίτια είναι απλησίαστα , και διαμένουν σε μικρότερη πόλη απόστασης τύπου Αθήνα Πάτρα. Σε 40 λεπτά το τρένο έχει φτάσει, βάλε και άλλα 20-30 πηγαινελα στο σταθμό. Και μιλάμε για σενάριο που ακόμα δεν έχει γίνει optimized. Εισιτήριο πηγαινελα 20€ την ημέρα αν έχεις  μηνιαίο. Στην πόλη θα πλήρωνες ενοίκιο 500-600€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, jimarass26 είπε

Έχω ταξιδέψει ήδη με αυτό των 500 και έχω μιλήσει με ανθρώπους που δουλεύουν στην πρωτεύουσα όπου τα σπίτια είναι απλησίαστα , και διαμένουν σε μικρότερη πόλη απόστασης τύπου Αθήνα Πάτρα. Σε 40 λεπτά το τρένο έχει φτάσει, βάλε και άλλα 20-30 πηγαινελα στο σταθμό. Και μιλάμε για σενάριο που ακόμα δεν έχει γίνει optimized. Εισιτήριο πηγαινελα 20€ την ημέρα αν έχεις  μηνιαίο. Στην πόλη θα πλήρωνες ενοίκιο 500-600€

Που είναι αυτό των 500 γιατί κάτι για 300-350 βλέπω να λένε τα πιο γρήγορα στον κόσμο με τα 500-600 να είναι κάτι ρεκόρ άδεια.

Επίσης πως από τα 500 θα πάμε στα 2000 , τέσσερις φορές πάνω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, NT1G είπε

Που είναι αυτό των 500 γιατί κάτι για 300-350 βλέπω να λένε τα πιο γρήγορα στον κόσμο με τα 500-600 να είναι κάτι ρεκόρ άδεια.

Επίσης πως από τα 500 θα πάμε στα 2000 , τέσσερις φορές πάνω;

Ιαπωνία, Κίνα κυρίως. Στα 2000 με 4000 είναι το μέλλον αλλά αυτό απαιτεί κενό αέρος με σήρραγες. Το μελετάνε στην Κίνα και ο Elon mask. 
https://www.google.gr/amp/s/m.economictimes.com/news/international/world-news/china-gives-the-world-a-glimpse-of-its-1000-km/h-train/amp_articleshow/66179297.cms

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hyperloop

https://www.google.gr/amp/s/amp.scmp.com/news/china/society/article/2109035/china-firms-plan-develop-4000-km/h-train-just-pipe-dream

Αλλά άλλο είναι να τα βλέπεις στις ειδήσεις και άλλο μα μιλάς με ανθρώπους που προσάρμοσαν τη ζωή τους στο μοντέλο αυτό. Είναι πραγματικά το μέλλον καθώς επιλύει το πρόβλημα της αποκέντρωσης. 

Επεξ/σία από jimarass26
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...