Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Κι εγώ : Αγορά Νέου Οχήματος


Ola150

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, NickTG είπε

Αυτό δεν χρειάζεται να σε προβληματίζει. 

Είναι όσο αργό ακούγεται και φορτωμένο θα είναι ακόμα πιο αργό. 

σωστός !

τα 90 άλογα σίγουρα θα είναι λίγα για προσπεράσεις φορτωμένο με AC, αλλά οικονομία και βενζίνη δεν πάνε μαζί . Κρίμα που λόγω φόρων δε βάζουν τα 130 αλογάκια σαν επιλογή και τα κρατάν για leon και octavia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 69
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 λεπτά πριν, korakios είπε

σωστός !

τα 90 άλογα σίγουρα θα είναι λίγα για προσπεράσεις φορτωμένο με AC, αλλά οικονομία και βενζίνη δεν πάνε μαζί . Κρίμα που λόγω φόρων δε βάζουν τα 130 αλογάκια σαν επιλογή και τα κρατάν για leon και octavia

Αυτό το είδα κι εγώ, 1.500 κυβικά 131 άλογα και φυσικό αέριο και λέω, γιατί όχι και στα άλλα ρε; :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nickol-us είπε

Σαν κάτοχος αντίστοιχου ibiza, βενζίνη/1000/115hp/style (φαντάζομαι παρόποιο αν όχι ίδιο μοτέρ) θα σε παρώτρυνα στο να μην πας προς τα εκεί.

Το χιλιάρι για οικογένεια δεν κάνει. Μπορεί το turbo να δίνει δύναμη, μα στα χαμηλά, με φορτωμένη οικογένεια κρεμάει για πλάκα όλη την ώρα. Δεν συζητώ τι γίνεται τώρα με το ac που όσο και να μην θες μια α' επιβάρυνση την έχει στον κινητήρα.

Η κατανάλωση δεν είναι καλή, προσωπικά μόνος και σε μικτή διαδρομή καίω περίπου στα 6,6-6,7. Δεν το λες και καλά. Αν κάνεις χιλιόμετρα δες άλλο καύσιμο από βενζίνη.

Συμφωνώ απόλυτα για το καύσιμο στα πολλά χλμ. για αυτό και προτρέπω για cng, ωστόσο επειδή ήμουν στην ίδια φάση με το φίλο και μάλιστα παντρεμένος θεωρώ ότι ο συγκεκριμένος βενζινοκινητήρας θα τον καλύψει στο 99% των περιπτώσεων, μάλιστα στις 1,5Κ χλμ. χρειάστηκε να κάνω αρκετά χλμ. με 3 άτομα επιβαίνοντες και το πορτ μπαγκαζ φουλ φορτωμένο (βαλίτσες, σπαστό παιδικό καρότσι και διαφορά είδη παραλίας) και δεν με απογοήτευσε κάπου, πάντα με κλίμα ανοιχτό.

Απλα η επιλογή για μένα ήταν σαφής στη βενζίνη γιατί κάνω περίπου 7Κ χλμ. το χρόνο και τα περισσότερα εκτός πόλης άρα δεν είχα νόημα να μπω σε διαδικασία για εναλλακτικό καύσιμο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, stratos_21 είπε

Συμφωνώ απόλυτα για το καύσιμο στα πολλά χλμ. για αυτό και προτρέπω για cng, ωστόσο επειδή ήμουν στην ίδια φάση με το φίλο και μάλιστα παντρεμένος θεωρώ ότι ο συγκεκριμένος βενζινοκινητήρας θα τον καλύψει στο 99% των περιπτώσεων, μάλιστα στις 1,5Κ χλμ. χρειάστηκε να κάνω αρκετά χλμ. με 3 άτομα επιβαίνοντες και το πορτ μπαγκαζ φουλ φορτωμένο (βαλίτσες, σπαστό παιδικό καρότσι και διαφορά είδη παραλίας) και δεν με απογοήτευσε κάπου, πάντα με κλίμα ανοιχτό.

Απλα η επιλογή για μένα ήταν σαφής στη βενζίνη γιατί κάνω περίπου 7Κ χλμ. το χρόνο και τα περισσότερα εκτός πόλης άρα δεν είχα νόημα να μπω σε διαδικασία για εναλλακτικό καύσιμο.

Μακάρι να έκανα 7 χιλιάδες το έτος. Στην προηγούμενη δουλειά έκανα 160 πήγαινε - έλα κάθε μέρα. Ίσως στην προηγούμενη μου ζωή ήμουν φορτηγατζής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 25.000 χιλιόμετρα τον χρόνο δεν πας σε βενζίνη όταν ψάχνεις ενα οικονομικό αμάξι κατά την γνώμη μου. 

Μόνο για καύσιμα θα είσαι γύρω στο χιλιάρικο/χρόνο παραπάνω σε κόστος σε σχέση με πετρέλαιο, ενώ σε σχέση με φυσικό αέριο η διαφορά θα είναι ακόμα μεγαλύτερη. 

Έστω ότι το κρατήσεις για 8 χρόνια το αμάξι (δεν ξέρω πόσο σκοπεύεις) είσαι 8 χιλιάρικα παραπάνω σε καύσιμο. Για εμένα αξίζει να τα δώσεις αυτά τα χρήματα σε καλύτερο αμάξι και όχι σε καύσιμα. 

Εκτός βέβαια και αν θέλεις το αμάξι για άλλα γούστα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Shyn είπε

Υπερβαινει λιγο το budget που διαθετεις αλλα θα κοιτουσα και Dacia Duster σε πετρελαιο. 

Άσχετο αλλά δε βρίσκω λόγω ύπαρξης Duster, Vitara και συναφή χωρίς τετρακίνηση . Είναι αμάξια για εκτός δρόμου ή να σέρνεις βάρκα/τρέιλερ και απο εμπειρία δε γίνεται χωρίς 4χ4 αν έχει βρέξει έστω και λίγο

edit τελικά τα νέα vitara 2χ4 πιο πολύ για εντός είναι παρά εκτός δρόμου

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, james9tito είπε

Αν σκοπευεις να κανεις παιδι , ξεχνας το Arona cng. To εχει ο μπατσανακης μου και εχει αστεια μικρο χωρο αποσκευων. 

Υπάρχει και η λύση της μπαγκαζιέρας στην οροφή καθώς και το skoda scala που έχει περισσότερο χώρο αποσκευών

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, terry308 είπε

Υπάρχει και η λύση της μπαγκαζιέρας στην οροφή 

Το Arona CNG παίζει να μην χωραει μεγαλο καροτσι στο πορτ μπαγκαζ και αν το χωραει δεν μενει χωρος ουτε για σοκοφρετα. Το λεω επειδη το εχω δει. Οικογενεια και 270 λιτ χωρος αποσκευων , δεν πανε μαζι. Μπαγκαζιερα χρειαζεται μια οικογενεια ακομη και αν εχει σενταν πολλες φορες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, korakios είπε

Άσχετο αλλά δε βρίσκω λόγω ύπαρξης Duster, Vitara και συναφή χωρίς τετρακίνηση . Είναι αμάξια για εκτός δρόμου ή να σέρνεις βάρκα/τρέιλερ και απο εμπειρία δε γίνεται χωρίς 4χ4 αν έχει βρέξει έστω και λίγο

Δεν έχει καμία σχέση το υπάρχον Vitara με το Duster αλλά και ούτε με τα παλιά Vitara. Δεν είναι σχεδόν αποκλειστικά για εκτός δρόμου δηλαδή όπως ήταν τα προηγούμενα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω βαρεθεί να το λέω. Αλλά πρέπει να το πω ξανά. Δεν υπάρχει πιο ΗΛΙΘΙΑ αγορά από αυτήν ενός SUV. Sedan 20ετίας έχουν πολύ περισσότερο χώρο αποσκευών. Απλό παράδειγμα; Alfa Romeo 159 του 2005 405lt, Skoda Kamiq 400lt (η έκδοση βενζίνης, η CNG έκδοση προφανώς λιγότερο). Και δεν αναφέρομαι καν σε Skoda Octavia 2002 (590lt) και Mercedes E Class του 2003 (690lt).

Αλλά τι να πω. Πάρτε ό,τι παίρνει η μάζα. SUV αγοράζουν όλοι; SUV να πάρετε.

  • Like 5
  • Thanks 1
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 minutes ago, TheBlackRazor said:

Έχω βαρεθεί να το λέω. Αλλά πρέπει να το πω ξανά. Δεν υπάρχει πιο ΗΛΙΘΙΑ αγορά από αυτήν ενός SUV. Sedan 20ετίας έχουν πολύ περισσότερο χώρο αποσκευών. Απλό παράδειγμα; Alfa Romeo 159 του 2005 405lt, Skoda Kamiq 400lt (η έκδοση βενζίνης, η CNG έκδοση προφανώς λιγότερο). Και δεν αναφέρομαι καν σε Skoda Octavia 2002 (590lt) και Mercedes E Class του 2003 (690lt).

Αλλά τι να πω. Πάρτε ό,τι παίρνει η μάζα. SUV αγοράζουν όλοι; SUV να πάρετε.

Δεν είναι βέβαια μόνο τα νούμερα που μετράνε αλλά και το πως είναι αυτός ο χώρος αποσκευών. 

Ένα μεγάλο κουτί που σε ένα suv ή και σε ένα hatchback θα μπει άνετα στην 159 δεν θα μπει ποτέ. 

Η E-class βλέπω επίσης πως έχει 540 λίτρα χώρο. 

Το Octavia είναι liftback. 

Πάντως ναι, ούτε εγώ προτιμώ τα ψευτοSUV όμως από τη στιγμή που πουλάνε δεν νομίζω να πάνε πουθενά. 

Για παράδειγμα πες ότι θες τώρα να πάρεις ένα καινούριο Ford όμως θες παραπάνω χώρους από το Focus χωρίς να πας στο κτήνος που είναι το Mondeo με τα σχεδόν 5 μέτρα μήκος. Παλιά είχες την επιλογή του C-Max. 

Πλέον δεν υπάρχει οπότε αναγκαστικά θα πας στο Kuga. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.