Προς το περιεχόμενο

Οικονομικά Νέα της Βιομηχανίας


mansa2k

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, mansa2k είπε

Το δράμα συνεχίζεται:

Sony's Jim Ryan Throws Shade at Xbox's Call of Duty Offer

To μόνο που προσπαθεί το Playstation είναι να κερδίσει χρόνο. Έχει ήδη επενδύσει σε FPS με την εξαγορά της Bungie και ακόμα περισσότερο με την ανάπτυξη πληθώρας online games. Είναι γνωστό πως η Sony αντιγράφει τις κινήσεις του ανταγωνισμού και απλά χρειάζεται χρόνο για να καλύψει τα κενά.

Παράλληλα δεν είναι τυχαίο ότι εξαγόρασαν το Evo. Η Sony γνώριζε πολύ καλά πως η Nintendo θα απέσυρε το Smash Bros μετά την εξαγορά κάτι που της δίνει την δυνατότητα να καλύψει το κενό. Επομένως δεν θα μου κάνει εντύπωση ΑΝ αργά ή γρήγορα θα επαναφέρουν το Playstation all-stars (έστω και με διαφορετική ονομασία) μετά την τεράστια επιτυχία του Smash Bros. Ήδη κυκλοφορούν αρκετοί κλώνοι του παιχνιδιού.

Ειναι τερασταια απωλεια το CoD.Κακα τα ψεματα.Οταν φυγει οριστικα απο το ps θα αναγκασει παρα πολλους να πανε σε xbox μερια.Δεν πειραζει ομως να βαλει μυαλο γιατι το τελευταιο διαστημα παιρνει την μια ηλιθια αποφαση μετα την αλλη.

Επεξ/σία από dekulinkgr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 775
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στενοχωριεμαι για το μεσο PS gamer και την απωλεια ενος τοσο σημαντικου franchise, για το Τζιμαρα παλι, ενα εχω να πω, δεν τον χαλασε καθολου...

Αυτος αν ειχε κλεισει αναλογο ντηλ θα σκεφτοταν τους οπαδους του ΧΒΟΧ. Τι ωρα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οικονομικά στοιχεία από PS:
-Παρόλο την αύξηση των εσόδων παρουσιάστηκε πτώση στα λειτουργικά έσοδα που σημαίνει λογικά λιγότερα κέρδη (Sony said its decline in gaming profits was due to an increase in game development and acquisition costs -including its purchase of Bungie- as well as a negative impact of foreign exchange rates reflecting a high ratio of USD costs). Σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο υπήρξε μια αναμενόμενη αύξηση στις πωλήσεις του hardware αλλά τελικά κυμάνθηκε στα ίδια νούμερα με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου οικονομικού έτους. Επίσης σημειώθηκε πτώση στους συνδρομητές:

psfy22q2.png.1d62f96fff5de0ca782e00da2675f989.png

opin.png.d220106a3612f1a1b5f973095cedbb1d.png

Σε γενικές γραμμές αδιάφορο τρίμηνο, δεν έχει αλλάξει τίποτα ουσιώδες. Αυτονόητο πως στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα το ps4 είχε καλύτερα νούμερα (κατά 4,3 εκατομμύρια σύμφωνα με το resetera). Κάτι που επαληθεύει -για άλλη μια φορά- παλιότερη αναφορά μου περί πλασματικών ρεκόρ που παρουσίαζαν στην κυκλοφορία του ps5. Αντίστοιχα και αυτό το τρίμηνο δεν σημαίνει πολλά για το μέλλον, αντίθετα αναμένεται βελτίωση κάτι που είναι αναγκαίο για να πετύχουν τους στόχους (18 εκατομμύρια ps5 στο τωρινό οικονομικό έτος) . Περισσότερα στο q3...

Σε άλλα νέα:
NetEase Games establishes GPTRACK50 – Osaka-based studio led by former Capcom producer Hiroyuki Kobayashi
Άλλο ένα μετά από Nagoshi Studio. Και οι Κινέζοι συνεχίζουν...

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

fy23q2.png.8b659917f1b133127e049e57d80b7b80.png

 

Πληροφορίες από τα Οικονομικά Αποτελέσματα:
-To ποσοστό των ψηφιακών πωλήσεων αντιστοιχούν στο 49,3% (43,2% στο αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι).
-Το ποσοστό πωλήσεων των first-party κυμάνθηκε 72,7% (68,9%% στο αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι).* Η Nintendo συμπεριλαμβάνει και τους τίτλους που αναλαμβάνει την διανομή.

-Οι πωλήσεις του NSW Lite για το τρίμηνο κυμάνθηκαν στα 0,33 εκατομμύρια (0,59 εκατομμύρια στο προηγούμενο τρίμηνο, 19,32 εκατομμύρια συνολικά).
-Οι πωλήσεις του NSW Oled  για το τρίμηνο κυμάνθηκαν στα 2,01 εκατομμύρια (1,52 εκατομμύρια στο προηγούμενο τρίμηνο, 9,34 εκατομμύρια συνολικά).
-Οι πωλήσεις του πρώτου NSW για το τρίμηνο κυμάνθηκαν στα 0,91 εκατομμύρια (1,32 εκατομμύρια στο προηγούμενο τρίμηνο, 85,67 εκατομμύρια συνολικά).
*Το NSW Oled υπερύσχισε όλων των εκδόσεων.


Νούμερα τριμήνου άλλων τίτλων (πέρα όσων ανήκουν στην τοπ10 λίστα):
>Splatoon 3 - 7,9 εκατομμύρια
* Τα 5 εκατομμύρια στην αγορά της Ιαπωνίας. Με διαφορά το καλύτερο άνοιγμα για παιχνίδι της σειράς. Δυστυχώς συνεχίζει να αδικείται στην Δύση και αυτό πρέπει να το προσέξουν στην NoE και ΝοΑ.
>Nintendo Switch Sports – 1,62 εκατομμύρια (6,15 εκατομμύρια συνολικά)
>Mario Strikers: Battle League – 260 (2,17 εκατομμύρια συνολικά)
>Kirby and the Forgotten Land – 740 χιλιάδες (5,27 εκατομμύρια συνολικά)
*Το καλύτερο σε πωλήσεις παιχνίδι της σειράς Κirby.
>Xenoblade Chronicles 3 - 1,72 εκατομμύρια 
>Pokémon Legends: Arceus - 1,28 εκατομμύρια Q1+Q2 (13,91 εκατομμύρια συνολικά)
>Mario Party Superstars - 1,19 εκατομμύρια Q1+Q2 (8,07 εκατομμύρια συνολικά)
*Τα Splatoon 3 και Xenoblade Chronicles 3 πούλησαν λιγότερο από το αναμενόμενο αλλά ακολουθεί η εορταστική περίοδος.

Γενικές Παρατηρήσεις:
Το hardware κυμάνθηκε περίπου στα ίδια νούμερα περίπου με το προηγούμενο τρίμηνο. Το software, λόγω της υψηλής εγκατεστημένης και της καλής ροής κυκλοφοριών, είχε τα καλύτερα νούμερα από οποιοδήποτε αντίστοιχο τρίμηνο και το τρίτο καλύτερο συνολικά καθώς επίσης το καλύτερο Tie Ratio (16,77). Τέλος τα κέρδη παρουσίασαν αύξηση και σε γενικές γραμμές το NSW διανύει ένα πολύ καλό έκτο χρόνο ζωής και ακολουθεί η εορταστική περίοδος.

Παρόλα αυτά ο στόχος των 21 εκατομμύριων συστημάτων για το τωρινό οικονομικό έτος μειώθηκε στα 19 εκατομμύρια.

Ο Furukawa συνεχίζει να προσπαθεί να βάλει την εταιρία σε τάξη. Αυτήν την φορά ακολουθεί η συνένωση όλων των τμημάτων της Nintendo of Europe σε μια κεντρική εταιρία. Ίσως να οδηγήσει σε καλύτερες υπηρεσίες για παράδειγμα τα πολλαπλά διαφορετικά websites που ισχύουν σήμερα. Η συνένωση των τμημάτων θα ολοκληρωθεί Αύγουστο 2024.

Επίσης η Ν θα προχωρήσει στην σύσταση της Nintendo Systems Co., Ltd. με την DeNA , γνωστή για την συνεργασία σε mobile games πάνω σε γνωστά ips της Ν (Nintendo Co., Ltd.: 80%, DeNA Co., Ltd.: 20%). Στόχος παραμένει ίδιος με την αρχική συνεργασία: research and develop, as well as create value-added services tofurther reinforce Nintendo’s relationship with consumers. Γενικότερα η ανάπτυξη του οικοσυστήματος της Ν πέρα εκτός των συστημάτων της και η ενίσχυση του Nintendo Account για άμεση πρόσβαση/προώθηση στους καταναλωτές.

Φυσικά bonus το πινακάκι για τους τοπ30 εμπορικότερους τίτλους της εταιρίας:

tp30fy23q2.png.3f8b4a055b473f0be0bdea911e07d945.png

Edit: Διορθώθηκε ένα μικρό λάθος στα νούμερα του hardware.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 4
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναμενουμε παντα την αναλυση σου.Μια παρατηρηση μονο για το splatoon 3,ενω φανταζει μικρο νουμερο τα 8 εκατομμυρια να πουμε πως αφορα μονο τον σεπτεμβρη.Θεωρω πως εχει ξεπερασει ηδη τα 10 εκατομμυρια.Tωρα δεν ξερω τι προβλεψη ειχαν κανει ομως.

Συμφωνω πως πρεπει να το χειριστουν διαφορετικα για να ανεβει και εδω στην δυση το παιχνιδι καθως αξιζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, mansa2k είπε

>Kirby and the Forgotten Land – 740 χιλιάδες (5,27 εκατομμύρια συνολικά)
*Το καλύτερο σε πωλήσεις παιχνίδι της σειράς Κirby.

Ελπίζω για το Kirby να κατάλαβαν ότι έβγαζαν το ίδιο κονσεπτ ξανά και ξανά με μικρές ουσιαστικά διαφορές και πως ήταν σωστή κίνηση να ανανεώσουν τη σειρά με αυτό τον τρόπο. Ελπίζω να κάνουν κάτι παρόμοιο και για το Yoshi.

Κατά τα άλλα, είναι εντυπωσιακό ότι το NSW κλείνει σε λίγο τον 6ο χρόνο ζωής του και συνεχίζει να έχει μεγάλα νούμερα σε πωλήσεις.

Επίσης, παρατηρώ ότι τα νούμερα του Zelda BotW έπεσαν λίγο. Μπορεί να είναι λόγω του επερχόμενου Tears of the Kingdom, βέβαια ίσως μετά από 6 χρόνια και σχεδόν 28 εκ. πωλήσεις να το έχουν παίξει "όλοι" πλέον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Μου κάνουν εντύπωση τα νούμερα του Μario Kart. Σε 51 μήνες έχει πουλήσει 48m τεμάχια. Θυμάστε άλλο τίτλο που να έχει καταφέρει κάτι αντίστοιχο; 

Εγώ προσωπικά δεν θυμάμαι άλλο τίτλο που να πουλάει σερί κοντά ένα εκατομμύριο κομμάτια το μήνα για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, νομίζω είναι ρεκόρ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Wii Sports και το Super Mario Bros του NES είχαν επίσης ακραία νούμερα αλλά αυτά ήταν bundled με τις κονσόλες. Και το το Grand Theft Auto V που έχει 170 εκ. πωλήσεις ήταν multiplatform.

Σε μια μόνο κονσόλα νομίζω μόνο το Mario Kart 8 έχει καταφέρει τέτοιο ρεκόρ. Άνετα πίστευα ότι οι μισοί που έχουν βάλει το online του Switch το έκαναν κυρίως για τις έξτρα πίστες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, dekulinkgr είπε

Αναμενουμε παντα την αναλυση σου.Μια παρατηρηση μονο για το splatoon 3,ενω φανταζει μικρο νουμερο τα 8 εκατομμυρια να πουμε πως αφορα μονο τον σεπτεμβρη.Θεωρω πως εχει ξεπερασει ηδη τα 10 εκατομμυρια.Tωρα δεν ξερω τι προβλεψη ειχαν κανει ομως.

Συμφωνω πως πρεπει να το χειριστουν διαφορετικα για να ανεβει και εδω στην δυση το παιχνιδι καθως αξιζει.

Δεν υπήρχε επίσημη πρόβλεψη για το S3, απλά οι περισσότεροι περίμεναν περίπου 10 εκατομμύρια μετά την επιτυχία στην Ιαπωνία. Συμφωνώ πως είναι νωρίς, όπως και για το ΧC3. Περισσότερα σχετικά με την Δύση (installbaseforum):

First quarter overseas sales for Splatoon games:
> Splatoon 1: 1.12M (May-Jun 2015)
> Splatoon 2: 2.05M (Jul-Sep 2017)
> Splatoon 3: 2.89M (Sep 2022)

300196895_splatoonJPvsTotalRatio.png.0c4afebbddc41c11d77f255389d370c3.png

Θέλω να πιστεύω ότι σε βάθος χρόνου θα αλλάξουν τα ποσοστά/νούμερα.

6 ώρες πριν, xlinger είπε

Ελπίζω για το Kirby να κατάλαβαν ότι έβγαζαν το ίδιο κονσεπτ ξανά και ξανά με μικρές ουσιαστικά διαφορές και πως ήταν σωστή κίνηση να ανανεώσουν τη σειρά με αυτό τον τρόπο. Ελπίζω να κάνουν κάτι παρόμοιο και για το Yoshi.

Κατά τα άλλα, είναι εντυπωσιακό ότι το NSW κλείνει σε λίγο τον 6ο χρόνο ζωής του και συνεχίζει να έχει μεγάλα νούμερα σε πωλήσεις.

Επίσης, παρατηρώ ότι τα νούμερα του Zelda BotW έπεσαν λίγο. Μπορεί να είναι λόγω του επερχόμενου Tears of the Kingdom, βέβαια ίσως μετά από 6 χρόνια και σχεδόν 28 εκ. πωλήσεις να το έχουν παίξει "όλοι" πλέον.

Προσωπικά για το Yoshi θα ήθελα να κάνει μια ενδιάμεση μετάβαση όπως τα SM Land 3D και World 3D με την αντίστοιχη κάμερα.
Το BotW για το είδος του έχει κάνει αρκετά καλά νούμερα. Μην ξεχνάμε πως είναι το πρώτο παιχνίδι της σειράς που ξεπέρασε τα 10 εκατομμύρια για να φτάσει στα 27,79 εκατομμύρια σήμερα!

1307719394_zeldasales.png.d0b0ff0dfd529ee268e8acbe77a48bf8.png

Μόνο συνδυαστικά το ΟοΤ (Ν64+3DS) έχει ξεπεράσει τα 10 εκατομμύρια.

4 ώρες πριν, Malthador είπε

...

3 ώρες πριν, xlinger είπε

......

To SMB έχει ξεπεραστεί από το MK8D και σύντομα ακολουθεί και το AC:NH σύμφωνα με το τοπ30 πινακάκι. To ΜΚ8D είναι επίσης πακέτο με το σύστημα. Το Wii Sports δεν ήταν πακέτο στην Ιαπωνία αλλά για μένα είναι το απόλυτο system seller που κυκλοφόρησε ποτέ. Λογικά το MK8D έχει περισσότερες πωλήσεις ως παιχνίδι παρά ως πακέτο συγκριτικά με το Wii Sports  (αναλογικά πάντα). Με βάση το τελευταίο κάτι άλλο αντίστοιχο δεν φαίνεται να υπάρχει σε άλλη κονσόλα. Αν είχαμε περισσότερα στοιχεία θα βγάζαμε καλύτερα συμπεράσματα.
Το GTAV είναι επίσης και multigeneration. Πραγματικά απίστευτο που παραμένει ενεργό σε τρεις γενιές συστημάτων. Ήταν και το πρώτο παιχνίδι που έδειξαν στην πρώτη επίσημη παρουσίαση software για το ps5.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανέβηκε η παρουσίαση στους μετόχους. Διαβάστε το σχετικό κείμενο το οποίο προσφέρει αρκετές πληροφορίες

 

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Τώρα ξέρουμε, και επίσημα, ποια εταιρία και τα παπαγαλάκια της φρόντισε ώστε να χαρακτηριστεί η Nintendo παιδική εταιρία και σχετικά (σελίδα 48). Βέβαια "βοηθούσε" και η Nintendo με κυκλοφορίες όπως το Wind Waker στο NGC. Μην ξεχνάμε και άλλα όμορφα όπως η N είναι όλες συνέχειες από παπαγαλάκια όταν το PS χρειάστηκε να φτάσει στο τέταρτο σύστημα για να δημιουργήσει πληθώρα εμπορικών τίτλων από first party τίτλους (τα οποία είναι κυρίως action adventures). Τώρα μπορούν να επαναλαμβάνουν τις συνέχειες τους σε current, mid-gen and last generation systems. 

Σίγουρα λίγη σημασία έχουν πλέον αφού για να καταρρεύσει μια εταιρία σήμερα θα πρέπει να γίνουν πολλά εμπορικά λάθη κυρίως από το εσωτερικό της εταιρίας παρά από τις κινήσεις του ανταγωνισμού. Κάτι αντίστοιχο είχε αναφέρει κάποτε ο Miyatoto λέγοντας πως ασχολούνται ολοένα και λιγότερο έως καθόλου με τις κινήσεις του ανταγωνισμού. Κάποιοι ονειρεύονταν μια νέα Sega για την περίπτωση της Nintendo και έκατσαν στον άξονα.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, mansa2k είπε

Τώρα ξέρουμε, και επίσημα, ποια εταιρία και τα παπαγαλάκια της φρόντισε ώστε να χαρακτηριστεί η Nintendo παιδική εταιρία και σχετικά (σελίδα 48). Βέβαια "βοηθούσε" και η Nintendo με κυκλοφορίες όπως το Wind Waker στο NGC. Μην ξεχνάμε και άλλα όμορφα όπως η N είναι όλες συνέχειες από παπαγαλάκια όταν το PS χρειάστηκε να φτάσει στο τέταρτο σύστημα για να δημιουργήσει πληθώρα εμπορικών τίτλων από first party τίτλους (τα οποία είναι κυρίως action adventures). Τώρα μπορούν να επαναλαμβάνουν τις συνέχειες τους σε current, mid-gen and last generation systems. 

Σίγουρα λίγη σημασία έχουν πλέον αφού για να καταρρεύσει μια εταιρία σήμερα θα πρέπει να γίνουν πολλά εμπορικά λάθη κυρίως από το εσωτερικό της εταιρίας παρά από τις κινήσεις του ανταγωνισμού. Κάτι αντίστοιχο είχε αναφέρει κάποτε ο Miyatoto λέγοντας πως ασχολούνται ολοένα και λιγότερο έως καθόλου με τις κινήσεις του ανταγωνισμού. Κάποιοι ονειρεύονταν μια νέα Sega για την περίπτωση της Nintendo και έκατσαν στον άξονα.

Δηλαδή αυτό "Nintendo offers a broader range of mature content than Xbox" ισχύει?

Για να μην πω για τα παρακάτω

(iii) There are many alternative franchises with Call of Duty’s brand awareness and popularity amongst gamers (σελ. 44)

Call of Duty is not the most popular franchise (σελ. 44)

Call of Duty is consistently outranked in Metacritic user rankings (σελ. 44)

Call of Duty is consistently outranked in reviews of best games (σελ. 46)

Call of Duty does not drive social media conversations (σελ. 47)

Δηλαδή άμα δεν ίσχυαν όλα τα παραπάνω, πόσα ακόμα ρεκόρ σε πωλήσεις θα έσπαγε το MW2?

Γενικά η όλη υπόθεση πιο πολύ γέλιο προκαλεί. Από τη μία η MS κάνει λες και το CoD είναι ένα μικρό παιχνίδι και όχι ένας πραγματικός κολοσσός από άποψη πωλήσεων, ενώ από την άλλη η Sony κάνει λες και θα καταστραφεί ο κόσμος αν προχωρήσει η εξαγορά, ενώ παράλληλα συνεχίζει και η ίδια να κάνει εξαγορές σαν την Bungie και να αγοράζει χρονικές αποκλειστικότητες. Και από την άλλη έχεις μια Nintendo που τα βλέπει και γελάει με τα 10 εκατομμύρια pokemon σε τρεις μέρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, stevenfins είπε

.....

Αναφέρουν την δημοτικότητα του παιχνιδιού (Call of Duty is not the most popular franchise), καμία σχέση με πωλήσεις. Τα υπόλοιπα βασίζονται σε δεδομένα επομένως δεν υπάρχουν περιθώρια ψεύδους. Κατά την γνώμη μου στο τέλος η εξαγορά θα γίνει.

Η Ν ελπίζω να κάνει πράξη όσα αναφέρουν τελευταία, δηλαδή να επενδύσουν στην εσωτερική τους ανάπτυξη όσο αφορά το software.

Επεξ/σία από mansa2k
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, mansa2k είπε

Αναφέρουν την δημοτικότητα του παιχνιδιού (Call of Duty is not the most popular franchise), καμία σχέση με πωλήσεις. Τα υπόλοιπα βασίζονται σε δεδομένα επομένως δεν υπάρχουν περιθώρια ψεύδους. Κατά την γνώμη μου στο τέλος η εξαγορά θα γίνει.

Αυτό είναι το θέμα. Επικεντρώνονται σε τέτοια αόριστα πράγματα, όπως η δημοτικότητα, όπου και δεν υπάρχουν ακριβή νούμερα, για να προσπαθήσουν να μειώσουν την αξία του. Κάτι το οποίο φυσικά είναι απόλυτα κατανοητό ως στρατηγική, για να μην παρεξηγηθω. Αντίστοιχα, η Sony αναφέρθηκε για παράδειγμα στη μικρότερη δυναμικότητα του battlefield για να τονίσει το μέγεθος του CoD. Ο καθένας όπως μπορεί. Δεν παύουν όμως να είναι αστείες πολλές φορές ως δικαιολογίες. Και εγώ λογικά πιστεύω ότι θα εγκριθεί τελικά.

 

54 λεπτά πριν, mansa2k είπε

Η Ν ελπίζω να κάνει πράξη όσα αναφέρουν τελευταία, δηλαδή να επενδύσουν στην εσωτερική τους ανάπτυξη όσο αφορά το software.

Μιας και ανέφερες την Nintendo αναρωτιέμαι αν η κυκλοφορία του steam deck επηρέασε καθόλου τα σχέδια της, επιταχύνοντας ίσως την προσπάθεια της για ανάπτυξη ακόμα περισσότερων αποκλειστικών, που είναι και η μεγάλη διαφορά της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, stevenfins είπε

Μιας και ανέφερες την Nintendo αναρωτιέμαι αν η κυκλοφορία του steam deck επηρέασε καθόλου τα σχέδια της, επιταχύνοντας ίσως την προσπάθεια της για ανάπτυξη ακόμα περισσότερων αποκλειστικών, που είναι και η μεγάλη διαφορά της.

Η Ν ανέκαθεν είχε πληθώρα τίτλων. Το πρόβλημα τους ήταν πως δεν είχαν/έχουν αρκετό προσωπικό. Κάποτε είχα γράψει ένα σχετικό άρθρο για τα στούντιο της Ν με τα ανάλογα συμπεράσματα αλλά και αρκετά που το συνοδεύουν για μια πληρέστερη εικόνα. Βέβαια κάποια στοιχεία δεν έχουν ανανεωθεί αλλά δεν αλλάζει τίποτα ως προς το νόημα.

Ακόμα και με το NSW και παρά την συγκέντρωση τους σ'ένα σύστημα (παρά φορητό-οικιακό που ίσχυε παλιότερα) υπάρχουν περίοδοι με κενά κυκλοφοριών όσο αφορά αποκλειστικό περιεχόμενο. Γενικώς η εταιρία χρειάζεται καλύτερη ροή κυκλοφοριών επομένως περισσότερο προσωπικό (σελίδα 49). Οι κινήσεις της Ν έχουν να κάνουν με την αύξηση της δημοτικότητας - αναγνωρισιμότητας και κατά συνέπεια των πωλήσεων των συστημάτων της όπως βλέπεις στο επιχειρηματικό πλάνο της.

Το SD είναι αστείο να το αναφέρουμε. Συνεχίζω να πιστεύω ότι βοηθάει περισσότερο στην ανάπτυξη του μοντέλου που καθιέρωσε το NSW. Δεν πράττει κάτι κατά αποκλειστικότητα διότι πλέον υπάρχουν διάφορες προτάσεις φορητού pc και θα αναπτυχθούν ακόμα περισσότερα. Βέβαια αυτό λειτουργεί υπέρ της Valve αφού ενισχύεται η υπηρεσία Steam ως προς την φορητότητα. 

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...