Προς το περιεχόμενο

Στροφή 180° για την efood που μετατρέπει όλες τις συμβάσεις των διανομέων της σε… αορίστου!


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν και η εταιρεία είχε παραδεχτεί με ανακοίνωση της, ότι η πρόσφατη επικοινωνία προς τους 115 διανομείς των οποίων η σύμβαση έληγε στις 30 Σεπτεμβρίου 2021 ήταν ατυχής και δεν εξέφραζε τη φιλοσοφία και τη κουλτούρα της εταιρείας, οι αντιδράσεις ήταν μεγάλες όπως και οι κινητοποιήσεις.

Η εταιρεία στην αρχική ανακοίνωση της είχε δηλώσει ότι σε καμία περίπτωση η επικοινωνία της προς τους διανομείς δεν ήταν εκβιαστική ή ότι υπήρξε πρόθεση να δημιουργηθεί κλίμα ανασφάλειας. Παρόλα αυτά, το ζήτημα που προέκυψε -το οποίο μάλιστα οδήγησε σε διάλογο τα πολιτικά κόμματα και τους διανομείς και τους εργαζομένους της σε απεργιακές κινητοποιήσεις- ήταν τέτοιο που ανάγκασε την εταιρεία Online Delivery (που βρίσκεται πίσω από την πλατφόρμα efood) να πάρει πίσω όσα είχε δηλώσει, να αναδιπλωθεί και να ανακοινώσει ότι θα μετατρέψει όλες τις συμβάσεις των διανομέων της σε αορίστου χρόνου (η εταιρεία ουσιαστικά προσλαμβάνει 2.016 εργαζομένους), αναγνωρίζοντας μάλιστα και την προϋπηρεσία τους.

Στην ιδιαίτερα σημαντική πρόσφατη ανακοίνωση της, η εταιρεία επισημαίνει επίσης ότι οι διανομείς θα διατηρήσουν τα διευρυμένα δικαιώματα και τις πρόσθετες παροχές τους, συμπεριλαμβανομένης και της ιδιωτικής ασφάλισης. Η Online Delivery επίσης έκανε γνωστό ότι θα προχωρήσει σε αναδιαμόρφωση των κριτηρίων αξιολόγησης των διανομέων της, τα οποία ωστόσο θα καθοριστούν σε συνεργασία με τους διανομείς της.

Να θυμίσουμε ότι η efood απέστειλε μήνυμα σε 115 διανομείς της, των οποίων οι συμβάσεις έληγαν στο τέλος Σεπτεμβρίου, και επί της ουσίας έλεγε στους διανομείς της ότι αν δεν δεχτούν να εργαστούν ως freelancers στην εταιρεία με μπλοκάκι ή τίτλο χρήσης, και δεν αναλάμβαναν οι ίδιοι τις ασφαλιστικές εισφορές τους, δεν θα υπήρχε δυνατότητα ανανέωσης της σύμβασης τους.

Παρακάτω, μπορείτε να διαβάσετε την νέα ανακοίνωση της efood, η οποία μπορεί να λογιστεί ως νίκη των εργαζομένων της.

«Tις τελευταίες ημέρες πολλοί μίλησαν για εμάς χωρίς να γνωρίζουν την οικογένεια του efood.

Ακούσαμε όλες και όλους. Τα σωματεία εργαζομένων και τα αιτήματά τους. Το διάλογο των πολιτικών κομμάτων. Τους ανθρώπους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις επικοινωνίες τους μαζί μας. Τους δημοσιογράφους. Και κυρίως τους εργαζόμενούς μας, που γνωρίζουν τον τρόπο δουλειάς μας και την καθημερινότητά μας.

Κάναμε αυτό που έχουμε ως υποχρέωση, γιατί είμαστε μια εταιρεία ανθρωποκεντρική.

Πολλές από τις κριτικές που ακούσαμε μας βοήθησαν στη λήψη των αποφάσεων που θα ανοίξουν το δρόμο για την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών μας με μεγαλύτερη επένδυση στους ανθρώπους μας. Ακόμα και στις πιο ακραίες φωνές επιχειρήσαμε να βρούμε τα σημεία που θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε.

Και τώρα ήρθε η ώρα των αποφάσεων και των πράξεων για εμάς.

Με βασικό γνώμονα τους ανθρώπους μας, την ποιότητα υπηρεσιών προς τους πελάτες μας (καταναλωτές και επιχειρήσεις), και την εξέλιξή μας, λάβαμε τις εξής αποφάσεις :

  • Μεταφέρουμε όλες τις υπάρχουσες συμβάσεις ορισμένου χρόνου, προσλαμβάνοντας 2.016 εργαζόμενους στο efood με συμβάσεις αορίστου χρόνου, αναγνωρίζοντας παράλληλα την προϋπηρεσία τους
  • Διατηρούμε τα διευρυμένα δικαιώματα και τις πρόσθετες παροχές που απολάμβαναν, όπως για παράδειγμα την ιδιωτική ασφάλιση
  • Αναδιαμορφώνουμε τα κριτήρια αξιολόγησης τα οποία θα καθοριστούν και σε συνεργασία με τους διανομείς μας

Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας μας πιστεύαμε ότι ο δρόμος της ανάπτυξης που έχουμε επιλέξει μπορεί να επιτευχθεί μέσα από την ομάδα μας. Είναι ο δρόμος που μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε τη σημερινή αγορά και να παραμένουμε η μεγαλύτερη και πρωτοπόρος εταιρεία σε αυτήν. Και αυτό το καταφέραμε επενδύοντας στους ανθρώπους μας. Παρέχοντας μια σειρά από ανταγωνιστικά κίνητρα, ξεπερνώντας κατά πολύ τις απαιτήσεις της εργατικής νομοθεσίας και την πρακτική ομοειδών εταιρειών: καλύτερες αποδοχές, πλήρη ασφαλιστική κάλυψη, μηνιαίο bonus απόδοσης, μηνιαία παροχή σε κάρτα καυσίμων, πρόσθετη ιδιωτική ασφάλεια, αποζημίωση δικύκλου, πλήρη επαγγελματικό εξοπλισμό (κράνος, μπουφάν, κουτί,, κτλ), ακόμη και προστασία στις δύσκολες καιρικές συνθήκες με κατάργηση βάρδιας, συνεχή εκπαίδευση και ευκαιρίες εξέλιξης.

Προσφέρουμε παροχές, που δημιούργησαν τη βάση και για τις υπόλοιπες εταιρείες που δραστηριοποιούνται και εισέρχονται στην ελληνική αγορά.

Μένουμε σταθεροί σε αυτές τις επιλογές και ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες της εποχής με όσες αλλαγές θεωρούμε απαραίτητες προκειμένου να συνεχίσουμε να πρωτοπορούμε.

Η τεχνολογία είναι το εργαλείο μας. Οι άνθρωποί μας, η κινητήριος δύναμή μας. Αυτά έχουν επιτρέψει στην οικογένεια του efood να βρίσκεται καθημερινά, στα σπίτια όλων μας».    


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 187
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πάντως το 1,3/5 στο google play δύσκολα θα επανέλθει αν δεν βάλει το "χερι" της η Google

Πολύς κόσμος θα ξεχαστεί και θα αφήσει την αρνητική του κριτική...

6 minutes ago, forgotten said:

μετα το κραξιμο αλλαξαν ροτα. εμ,  και ο αγιος φοβερα θελει...

Μόνο τα $$$ μετράνε... μην αποκλείσεις στο μέλλον να επανέλθει -κάπως διαφορετικά-.

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα είναι ότι τώρα τις κάνουν αορίστου αλλά για τους νέους διανομείς τι θα ισχύει;

Ποτέ ξανά efood γιατί μια φορά μαλ. Πάντα Μαλ.

Επεξ/σία από panagiotis1988
  • Like 10
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τρανη αποδειξη πως οταν ο κοσμος συσπειρωνεται και βρουν οι πυρσοι και οι τσουγκρανες κανεις δε στεκεται εμποδιο. Και εις ανωτερα μας ευχομαι..

  • Like 6
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, GeorgeViol είπε

Αυτό μας δείχνει τι μπορούμε να καταφέρουμε όταν είμαστε όλοι ενωμένοι.

Τώρα που τους κράξαμε, έγιναν αρνάκια...

Αν είμασταν σε όλα έτσι σήμερα ενωμένοι, θα διεκδικούσαμε περισσότερα.

Η αδιαφορία είναι δηλητήριο. Η συνεργασία είναι το κλειδί της επιτυχίας.

αυτό ακριβώς ! και υπάρχουν είμαι σίγουρος άπειρες ετερίες να κράξει ο κόσμος για τα αίσχοι που κάνουν !

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πονεσε ασχημα και θα ποναει για καιρο. δυστυχως ομως σε 1-2 χρονια δεν θα το θυμαται κανενας, θα γυρισει τους παντες σε freelance και θα κοψει και πολύ τους μισθους μολις εδραιωθει και δεν θα μπορούν πλεον να πανε πουθενα.

ειναι μια νικη, αλλα χωρις πολιτική δυναμη υπερ των εργαζομένων, δεν ειναι τιποτα παρα ενα μικρο ανάχωμα.

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, GeorgeViol είπε

Αυτό μας δείχνει τι μπορούμε να καταφέρουμε όταν είμαστε όλοι ενωμένοι.

Τώρα που τους κράξαμε, έγιναν αρνάκια...

Αν είμασταν σε όλα έτσι σήμερα ενωμένοι, θα διεκδικούσαμε περισσότερα.

Η αδιαφορία είναι δηλητήριο. Η συνεργασία είναι το κλειδί της επιτυχίας.

Ωραίος.. true

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μακάρι το e-food να αποτελέσει την αρχή για μία πολυεπίπεδη αγωνιστικότητα. Αν και δεν το βλέπω, καθώς το σύστημα έχει ρουφήξει και ενσωματώσει τόσο καλά τους πάντες με δελεαστικές προτάσεις για όλα τα γούστα (τεχνολογικά, αθλητικά, ερωτικά, προσδοκίες για εύκολο πλούτο aka crypto κτλ). Αρκεί μόνο να εκρίνονται περιοδικά και επαναληπτικά ενδορφίνες και ας ψοφάει ο διπλανός μας, so what.  Επιπλέον υπάρχει έκδηλος φιλοτομαρισμός, κακής ποιότητας ανταγωνιστικότητα και κουλτούρα αναζήτησης επιβεβαίωσης, χωρίς να ανταποκρίνεται σε αξιοπρεπείς αποδοχές. 

Αν όλα αυτά δεν συντελούν στην συντήρηση ενός δυστοπικού εργασιακού μεσαίωνα με φώτα νέον και οθόνες OLED, τότε τι;

Τα έργα των Orwell, Bradbury και Huxley, ήταν πολύ ρομαντικά και ελπιδοφόρα συγκριτικά με την σύγχρονη πραγματικότητα.

Επεξ/σία από b0netruper
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι μια από τις ελάχιστες περιπτώσεις που αντιδράσεις του κοινού επιφέρουν την ανατροπή των αποφάσεων μιας εταιρείας.

Το βασικό λάθος στην όλη κατάσταση το έκανε η εταιρεία που προτίμησε να στέλνει ηλεκτρονικά μηνύματα προσπαθώντας να δείξει πως παρέμεινε Μανωλιός και δεν έβαλε τα ρούχα του αλλιώς, γινόμενη εύκολα αντιληπτή από όλους και τρώγοντας μαζικό κράξιμο.

Μια περισσότερο σκεπτόμενη εταιρεία θα προσπαθούσε να εφαρμόσει τις πολιτικές που στοχεύει με διαφορετικό τρόπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν δύο ώρες στη Βουλιαγμένης...οδηγός κοκαλώνει με το αυτοκίνητο του στην μέση του δρόμου για να μπει στην λεωφόρο από παράδρομο διανομέας με το σηματάκι του efood...  

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...