Προς το περιεχόμενο

Τιμές καυσίμων


papoys1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, mp123 είπε

Συγνώμη αλλά το καπτιρ είναι άθλιο. Μετά τα 140 πολύ θόρυβος, και σε ανοιχτές στροφές πλέει.Και το καλό για το τέλος....πίσω έχει ταμπουρά.Το έχω ξαναπεί η πιο άθλια επιλογή μου σε αμάξι. Είδα και τα ρενω και γενικά τα γαλλικά αυτοκίνητα δεν ξανασχολουμε.Αθλια. 

 

Ίσως του '21 να βελτιώθηκε, είχε και 10-20χιλχλμ, καινούριο ήταν... Καλά μέχρι τα 130 που το πήγα ήταν αρκετά ήσυχο...

Καλά για τα ταμπούρα σε αυτοκίνητο του '95 όταν έβαλα δίσκους πίσω ναι είδα διαφορά. Στο punto του '14 με ταμπούρα πίσω σε σχέση με δίσκους, έχει ο πεθερός μου το 95άρι με δίσκους, διαφορά δεν καταλαβαίνω... 

Αλλά τα 120€ που του στοίχισε η αλλαγή δίσκων/τακακίων μια χαρά την κατάλαβα/ε...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, filarhos είπε

Ίσως του '21 να βελτιώθηκε, είχε και 10-20χιλχλμ, καινούριο ήταν... Καλά μέχρι τα 130 που το πήγα ήταν αρκετά ήσυχο...

Καλά για τα ταμπούρα σε αυτοκίνητο του '95 όταν έβαλα δίσκους πίσω ναι είδα διαφορά. Στο punto του '14 με ταμπούρα πίσω σε σχέση με δίσκους, έχει ο πεθερός μου το 95άρι με δίσκους, διαφορά δεν καταλαβαίνω... 

Αλλά τα 120€ που του στοίχισε η αλλαγή δίσκων/τακακίων μια χαρά την κατάλαβα/ε...

Και καλά κάνεις ως 130 γιατί παραπάνω θα πετάξει, θα το παρει ο αερας .  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περί καυσίμων τι άποψη έχετε? σε βενζίνη αξίζει η 98άρα της shell? που έχει και προσφορά ή καλύτερη απλή? ξέρω ότι τ βασικό είναι το πρατήριο αλλά σε εταιρικό πρατήριο που θεωρητικά είναι πιο αξιόπιστα τι διαλέγουμε? σε απλά οικογενειακά αμάξια άρα αποκλείουμε την 100άρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απατη η σελ. Έβαζα για κάνα δυο χρόνια. Τώρα 5 χρόνια βάζω ετεκα από ένα συγκεκριμένο πάντα δε  ξερω αν βαλω αλλη ετεκα νοιθω να μην παει οπως του συγγεκριμενου πρατηριου. 95ρα στο αμάξι,  100ρα στις μηχανές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/10/2022 στις 10:34 ΠΜ, mp123 είπε

Συγνώμη αλλά το καπτιρ είναι άθλιο. Μετά τα 140 πολύ θόρυβος, και σε ανοιχτές στροφές πλέει.Και το καλό για το τέλος....πίσω έχει ταμπουρά.Το έχω ξαναπεί η πιο άθλια επιλογή μου σε αμάξι. Είδα και τα ρενω και γενικά τα γαλλικά αυτοκίνητα δεν ξανασχολουμε.Αθλια. 

 

Λέει για το τελευταίο , απο ότι έχω διαβάσει είναι ανώτερο απο το προηγούμενο

Τώρα για τα ταμπούρα, θεωρητικά αν δεν το βάλεις πίστα δεν θα έχεις θέμα μόνο οπτικά

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/10/2022 στις 7:28 ΜΜ, sotiris123 είπε

σε βενζίνη αξίζει η 98άρα της shell? που έχει και προσφορά ή καλύτερη απλή?

3 εταιρικά και ένα μη εταιρικό , όλα διαφορετική ποιότητα/ποσότητα είχαν όταν έβαζα την προσφορά παλιά

κατέληξα σε ένα για χρόνια , μέχρι που λόγω cng απλά βάζω ανα τετράμηνο . Κάποια στιγμή μετά απο γέμισμα ρετάριζε και δεν ανέβαζε στροφές ούτε κρατουσε ρελαντί , πήγα σε ένα άλλο να συμπληρώσω βενζίνη και το ξεμπούκωσα στη διαδρομή

Δλδ η εμπειρία μου είναι το κάθε πρατήριο έχει και άλλη ποιότητα/ποσότητα , άσχετα αν είναι εταιρικό ή όχι ίδιας εταιρίας και κάποια στιγμή θα σου κάτσει η στραβή στην ποιότητα ή ποσότητα και πας σε άλλο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, tsofras είπε

Λέει για το τελευταίο , απο ότι έχω διαβάσει είναι ανώτερο απο το προηγούμενο

Τώρα για τα ταμπούρα, θεωρητικά αν δεν το βάλεις πίστα δεν θα έχεις θέμα μόνο οπτικά

Οκ και τι να πούνε. Απο το μαύρα χάλια έγινε απλώς χάλια. Έτσι ναι είναι ανώτερο  από το προηγούμενο. 

Άμα είναι έτσι θεωρητικά αν δεν μπαίνει πίστα να βάλουν μπρος πίσω ταμπουρα. 

Όταν είχα το καπτουρ ένα μήνα πριν το πουλήσω αγοράζω για την γυναίκα το i10  Δισκόφρενα μπεις πίσω σε αυτοκίνητο 2 κατηγορίες κάτω. Τι να λέμε τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίμενα να πέσου λίγο οι τιμές αλλά τελικά δεν πρόλαβα και άδειασε από βενζίνη... ~130€ το γέμισμα... Ελπίζω τουλάχιστον να προλάβω την επιδότηση του πετρελαίου για το άλλο, λένε για αρχές Νοεμβρίου...

Θέλω να δω που θα πάει αυτό το πράγμα... Και πότε θα μειώσουν το ΕΦΚ όπως έχουν κάνει πολλές άλλες χώρες της Ευρώπης...

7 ώρες πριν, mp123 είπε

Οκ και τι να πούνε. Απο το μαύρα χάλια έγινε απλώς χάλια. Έτσι ναι είναι ανώτερο  από το προηγούμενο. 

Άμα είναι έτσι θεωρητικά αν δεν μπαίνει πίστα να βάλουν μπρος πίσω ταμπουρα. 

Όταν είχα το καπτουρ ένα μήνα πριν το πουλήσω αγοράζω για την γυναίκα το i10  Δισκόφρενα μπεις πίσω σε αυτοκίνητο 2 κατηγορίες κάτω. Τι να λέμε τώρα.

Δυστυχώς στο παλιό δεν έχω μπει. Αλλά συγκρίνοντας το με το xc40 και passat κι οι δύο μας είπαμε ότι είναι πολύ καλο κι από εκεί που δεν θα το κοιτούσαμε καν πλέον είναι μέσα στο παιχνίδι. Το είχαμε για 6-7 μέρες και 1200χλμ σε επαρχία, κακό δρόμο, και εθνική οδό, χαλί. Ακόμα και η δύναμη του ήταν αρκετή και η κατανάλωση του στα 5,5 με 6 μικτά.

 

Κι εγώ έτσι ήμουν όταν πήρα το punto μάλιστα στο συνεργείο, πριν έρθει στα χέρια μου, του είχα πει να έχει έτοιμες δισκόπλακες/τακάκια, ντίζες και σωληνάκια από το 95-105-135. Αλλά πραγματικά στην χρήση που κάνω δεν το καταλαβαίνει καν.

Θυμάμαι στην 146 στο δυνατό φρενάρισμα τα ταμπούρα κολλούσαν λίγο, είχα μπει σε στροφή με φρένο και αρκετά χλμ και κόλλησε ελαφρά, μια ιδέα υποθέτω, και παραλίγο να φέρω σβούρα. Τελικά είχαν φθαρεί οι ρεγουλατόροι και στον ένα σχεδόν φρέναρε συνέχεια. Επιλογή είχα κανούριους ρεγουλατόρους και επισκευή του συστήματος ή αλλαγή σε δισκόφρενα. Ίδια τιμή και έκανα το δεύτερο. Άλλο αυτοκίνητο πλέον φρέναρες και ένιωθες ότι συμμετέχει και το πίσω μέρος. Σημείωση η 146 είχε και έχει την καλύτερη αίσθηση από όλα τα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει, καλά στα καινούρια δεν έχεις αίσθηση και το mx5 nbfl την χειρότερη...

Τώρα με το punto επειδή έχει ο πεθερός μου ένα sporting με δισκόφρενα, πραγματικά δεν μπορείς να καταλάβεις καμία διαφορά στην απλή κανονική χρήση που κάνουμε στους δημόσιους δρόμους... 

Υ.Γ. Δεν τα γράφω για να σε πείσω απλώς την αλλαγή γνώμης από την εμπειρία μου μεταφέρω...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/10/2022 στις 10:34 ΠΜ, mp123 είπε

Συγνώμη αλλά το καπτιρ είναι άθλιο. Μετά τα 140 πολύ θόρυβος, και σε ανοιχτές στροφές πλέει.Και το καλό για το τέλος....πίσω έχει ταμπουρά.Το έχω ξαναπεί η πιο άθλια επιλογή μου σε αμάξι. Είδα και τα ρενω και γενικά τα γαλλικά αυτοκίνητα δεν ξανασχολουμε.Αθλια. 

 

Το έχω εταιρικό και για χρήση εντός πόλης ειναι μια χαρά. Πραγματικά μετά τα 130-140 νομίζεις ότι έχεις παράθυρο ανοικτο. Τα τάμπουρα πίσω πάντως και σε διαδρομή επαρχιακή με αρκετή στροφή και φρενάρισμα δεν είχαν θέμα. Οικονομικό πάντως το λες το αυτοκίνητο. Δε πίστευα ότι θα έλεγα ποτέ καλά λόγια για γαλλικό αλλά μερικά πράγματακια που έχει τα βρίσκω έξυπνα, όπως ο διπλος πάτος στο πορτ μπαγκαζ και το συρτάρι ντουλαπάκι. Το μοτέρ 1.5 dci ειναι γνωστό στην αγορά και πραγματικά απροβλημάτιστο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, filarhos είπε

 

Δυστυχώς στο παλιό δεν έχω μπει. Αλλά συγκρίνοντας το με το xc40 και passat κι οι δύο μας είπαμε ότι είναι πολύ καλο κι από εκεί που δεν θα το κοιτούσαμε καν πλέον είναι μέσα στο παιχνίδι. Το είχαμε για 6-7 μέρες και 1200χλμ σε επαρχία, κακό δρόμο, και εθνική οδό, χαλί. Ακόμα και η δύναμη του ήταν αρκετή και η κατανάλωση του στα 5,5 με 6 μικτά.

 

2 ώρες πριν, squib είπε

Το έχω εταιρικό και για χρήση εντός πόλης ειναι μια χαρά. Πραγματικά μετά τα 130-140 νομίζεις ότι έχεις παράθυρο ανοικτο. Τα τάμπουρα πίσω πάντως και σε διαδρομή επαρχιακή με αρκετή στροφή και φρενάρισμα δεν είχαν θέμα. Οικονομικό πάντως το λες το αυτοκίνητο. Δε πίστευα ότι θα έλεγα ποτέ καλά λόγια για γαλλικό αλλά μερικά πράγματακια που έχει τα βρίσκω έξυπνα, όπως ο διπλος πάτος στο πορτ μπαγκαζ και το συρτάρι ντουλαπάκι. Το μοτέρ 1.5 dci ειναι γνωστό στην αγορά και πραγματικά απροβλημάτιστο.

Τρίζουν οι ζώνες ασφαλείας , τρίζει το ταμπλό, τρίζουν οι πόρτες, τρίζει ο κεντρικός καθρευτης ,τα καθίσματα είναι άθλια άβολα μετά από μισή ώρα,  πλαστικά άθλια,.Τώρα σιγά τον διπλό πάτο.σχεδον όλα έχουν.

Χίλιες φορές καμιγκ θα έπαιρνα. Τουλάχιστον έχει γερμανικο σαλόνι που δεν πιστεύω να τρίζουν όλα. 

Δοκίμασε να πάρεις παρατεταμένη ανοιχτή στροφή στην εθνική  με 130 140. Αλλά άστο καλύτερα , το έκανα και φοβήθηκα..  Αντε να πω κανένα καλό λόγο μόνο για την κατανάλωση κάπου στα 5.5 μέσα στην πόλη πετρέλαιο.Αυτο και μόνο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mp123 είπε

 

Τρίζουν οι ζώνες ασφαλείας , τρίζει το ταμπλό, τρίζουν οι πόρτες, τρίζει ο κεντρικός καθρευτης ,τα καθίσματα είναι άθλια άβολα μετά από μισή ώρα,  πλαστικά άθλια,.Τώρα σιγά τον διπλό πάτο.σχεδον όλα έχουν.

Χίλιες φορές καμιγκ θα έπαιρνα. Τουλάχιστον έχει γερμανικο σαλόνι που δεν πιστεύω να τρίζουν όλα. 

Δοκίμασε να πάρεις παρατεταμένη ανοιχτή στροφή στην εθνική  με 130 140. Αλλά άστο καλύτερα , το έκανα και φοβήθηκα..  Αντε να πω κανένα καλό λόγο μόνο για την κατανάλωση κάπου στα 5.5 μέσα στην πόλη πετρέλαιο.Αυτο και μόνο.

 

να σου πω την αλήθεια στο δικό μου δε τρίζει τίποτα από όσα λες. Μόνο για το θόρυβο θα συμφωνήσω και για τις κλίσεις που τρομάζει.  Πλαστικά ναι αλλά ειναι φτηνό αμάξι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...