Προς το περιεχόμενο

incharge: Το μεγαλύτερο δίκτυο ταχυφορτιστών στην Ελλάδα ανακοίνωσε η nrg σε συνεργασία με τα πρατήρια Shell και Avin


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, nepomuk είπε

Οι ταχυφορτιστες απαιτουν τεραστια ισχυ αρα και υποδομη απο πλευρας δικτυου , δεν γινεται να τοποθετουνται οπουδηποτε.

Επιπλεον δεν μιλαμε για μια και μονο θεση , στους σταθμους αυτοκινητων των Εθνικων οδων θα υπαρχουν πολλες θεσεις για ταυτοχρονη φορτιση μεγαλης ισχυος

που θα βαινουν αυξανομενες αναλογα με τη ζητηση . Ας μην παραλειπουμε και τα φορτηγα που καποια στιγμη θα εξηλεκτριστουν και αυτα .

Η παραπανω προσπαθεια σπευδει να πιασει  τα ποστα εγκαιρα για να εχει το πλεονεκτημα .

Τεσπα για να μην κανουμε "ηλεκτρικα ονειρα "  , αν δεν επισυμβει επανασταση στις μπαταριες απο πασης πλευρας , τιμης,χωρητικοτητας,

ογκου - βαρους - διαθεσιμοτητας , μακροζωιας κτλπ , τα ηλεκτρικα δεν εχουν στον ηλιο μοιρα , περαν μιας μικρης μειοψηφιας

αγοραστων .

Καλα το πήγαινες μέχρι που εφτασες στον επίλογο.

Η Νορβηγία αποτελεί τρανο παραδειγμα μειοψηφίας. Μιλάμε για μια ολόκληρη χώρα και όχι ένα πράσινο νησί.

Το 10% degredation σε 300.000χλμ προσωπικά με αφήνει ευχαριστημένο.

Οι τιμές ναι, έχουν πολύ δρόμο ακόμα μέχρι να κατεβουν. 

Κλασικά η χώρα μας θα μείνει τελευταία στη υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης γιατί δεν το επιτρέπει η οικονομική κατάσταση.

Και θα βρίσκουμε ένα μάτσο αφορμές να μειώνουμε τη σημασία της ηλεκτροκίνησης αφού δεν θα μπορούμε να αποκτήσουμε ένα ev.

Οπότε τα είπες εν μέρη σωστά. Τα ηλεκτρικά δεν έχουν στον ήλιο μοίρα για τη χώρα μας. Δυστυχώς. Άντε, βάλε και τα υπόλοιπα Βαλκάνια μέσα για να μην νιώθουμε άσχημα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, dstilio είπε

Όσο διαβάζω άρθρα για αυτή την απάτη τρελαίνομαι.

Δεν πάει να καίει ότι θέλει, από τη στιγμή που για τη μετακίνηση ενός ανθρώπου χρειάζεται να μετακινήσεις 1600 κιλά από τσιπάκια και μέταλλα, ΔΕΝ εισαι οικολογικός.

Μονη λύση οι επενδυσεισ για μέσα μαζικής μεταφοράς. Γέμισε λεωφορεία, τραμ, τρένα τις πόλεις (οχι τη ξεφτίλα που βιώνουμε στην Αθήνα) και ας καίνε ότι να ναι.

καλύτερα με πόδια παρα με μμμ αφου δεν σκότωσα κάποιον εκεί μέσα τελευταιες φορές που μπήκα φτηνά την γλίτωσα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα ηλεκτρικά αφορούν όσους έχουν δικό τους χώρο να παρκάρουν το αμαξι ωστε να φορτιζει το βράδυ. Η πλειοψηφία που στα μεγάλα αστικά κέντρα παρκάρει στο δρομο (οπου ναναι γιατι δε βρίσκει κιόλας) που θα φορτιζει το ηλεκτρικό? Θα πήγαινει συνέχεια στους ταχύ φορτιστές και θα περιμένει στην ουρά? 1-2  ωρες τη φορά δηλαδή.. Εδω περιμένεις στην ουρά να γεμίσεις βενζίνη και καθυστερείς, μπορείς να φανταστείς τη ουρά θα έχει όταν κυκλοφόρησουν 30% ηλεκτρικά και θέλει το καθένα 45 λεπτά να φουλάρει αντι για 2 λεπτά? Και όχι δεν υπάρχουν τόσοι χώροι να μπουν παντού ταχύ φόρτηστες.

Επεξ/σία από oldnew
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

δηλαδη η τεσλα που ηδη κυκλοφορει οχηματα στην ελλάδα εχει το ιδιο βυσμα με τα επερχομενα honda?

Ναι, όλοι έχουμε το CCS, Τα παλαιότερα έχουν ChaDeMo, Οι φορτιστές εχουν και τα 2.

 

https://www.plugshare.com/location/196407

 

Στιγμιότυπο 2021-10-26, 8.28.09 πμ.png

Επεξ/σία από engelo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Black Demis είπε

καλύτερα με πόδια παρα με μμμ αφου δεν σκότωσα κάποιον εκεί μέσα τελευταιες φορές που μπήκα φτηνά την γλίτωσα

Επειδή τα έχουν χαλια τώρα εισαι αναγκασμένος να έχει Ι.Χ. Όπου το κόστος μετακινείται σε εσένα. Ποσό μάλλον με ηλεκτρικό που είναι +10χιλ. € τουλάχιστον.

Αν θέλουν να φτιάξουν το περιβάλλον ας επενδύσουν σε καλύτερη υποδομή ΜΜΜ, να μην έχεις αυτό το θέμα κι να γλυτώσεις οχι μόνο τα 10χιλιαρικα αλλά και το συνολικό ποσό για αγορά αυτοκινήτου. Και αν θες ταξίδι νοίκιασε. Ας έχουν αμάξι μόνο οι λίγοι που πραγματικά ταξιδεύουν συχνά.

Η ιδέα του Ι.Χ. είναι εξορισμου αντιοικολογική ανεξαρτήτως καυσίμου. Όσο και να χτυπιούνται με τη προπαγάνδα τους, αυτό δεν αλλάζει. Σε πιέζουν να σκεφτείς εσωτερικής καύσης vs ηλεκτρικό και λες το προφανές, αλλά τα ΜΜΜ δεν τα αναφέρουν.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, dstilio είπε

Επειδή τα έχουν χαλια τώρα εισαι αναγκασμένος να έχει Ι.Χ. Όπου το κόστος μετακινείται σε εσένα. Ποσό μάλλον με ηλεκτρικό που είναι +10χιλ. € τουλάχιστον.

Αν θέλουν να φτιάξουν το περιβάλλον ας επενδύσουν σε καλύτερη υποδομή ΜΜΜ, να μην έχεις αυτό το θέμα κι να γλυτώσεις οχι μόνο τα 10χιλιαρικα αλλά και το συνολικό ποσό για αγορά αυτοκινήτου. Και αν θες ταξίδι νοίκιασε. Ας έχουν αμάξι μόνο οι λίγοι που πραγματικά ταξιδεύουν συχνά.

Η ιδέα του Ι.Χ. είναι εξορισμου αντιοικολογική ανεξαρτήτως καυσίμου. Όσο και να χτυπιούνται με τη προπαγάνδα τους, αυτό δεν αλλάζει. Σε πιέζουν να σκεφτείς εσωτερικής καύσης vs ηλεκτρικό και λες το προφανές, αλλά τα ΜΜΜ δεν τα αναφέρουν.

ουτε να αναπνέεις είναι "οικολογικό"....ξέρεις πόσο CO2 την ημέρα εκλύεις; Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να αναπνέεις. 

Τα ΙΧ χρειάζονται όχι μονο για ταξίδια αλλά και να πάει καποιος στη δουλεια του την τωρινή περίοδο για να προστατέψει την υγεία του. Επίσης έχουν και άλλες χρήσεις πιο έκτακτες, π.χ. παρε το μωρό σου και βαλε το στο 608 για να κατέβεις απο Γαλάτσι στο κέντρο για να το δει γιατρός. 

Το αν θα χρησιμοποιησει καποιος ΙΧ ή όχι είναι θέμα ελευθερίας αλλά και κοινωνικής ευθύνης. Όταν οι υποδομές υπάρχουν και τα ΜΜΜ είναι πάρα πολλά και δεν είναι ποτέ πηγμένα τότε ναι μπορεί κάποιος να έχει την επιλογή να το χρησιμοποιήσει. Όταν όμως δεν είναι ασφαλή θα πάρει το αμάξι του. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, CptBill είπε

Καλα το πήγαινες μέχρι που εφτασες στον επίλογο.

Η Νορβηγία αποτελεί τρανο παραδειγμα μειοψηφίας. Μιλάμε για μια ολόκληρη χώρα και όχι ένα πράσινο νησί.

Το 10% degredation σε 300.000χλμ προσωπικά με αφήνει ευχαριστημένο.

Οι τιμές ναι, έχουν πολύ δρόμο ακόμα μέχρι να κατεβουν. 

Κλασικά η χώρα μας θα μείνει τελευταία στη υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης γιατί δεν το επιτρέπει η οικονομική κατάσταση.

Και θα βρίσκουμε ένα μάτσο αφορμές να μειώνουμε τη σημασία της ηλεκτροκίνησης αφού δεν θα μπορούμε να αποκτήσουμε ένα ev.

Οπότε τα είπες εν μέρη σωστά. Τα ηλεκτρικά δεν έχουν στον ήλιο μοίρα για τη χώρα μας. Δυστυχώς. Άντε, βάλε και τα υπόλοιπα Βαλκάνια μέσα για να μην νιώθουμε άσχημα.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι περισσότερο eco-friendly όταν η ενέργεια που τα τροφοδοτεί παράγεται με καύση.

Το όχημα ξοδεύει την ίδια ενέργεια για να μετακινηθεί είτε είναι ηλεκτρικό είτε εσωτερικής καύσης (ειδικά με σταρτ-στοπ κινητήρα)

Απλά προσθέτεις και το waste της μπαταρίας στο περιβάλλον.

Για μένα τα υβριδικά είναι η μόνη λογική λύση, που και την αξιοποίηση της ενέργειας στάσης έχεις και αυτόνομος είσαι.

Ελπίζω οι νομοθεσίες να μην κυνηγήσουν τα υβριδικά μαζί με τα εσωτερικής καύσης.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, alejsalonica είπε

Αυτό που θεωρούν το μισάωρο ένα χρονικό διάστημα ανεκτό για τον καθένα να κάθεται και να περιμένει να φορτίσει το αυτοκίνητο με εκνευρίζει. Αν μάλιστα σε έχει προλάβει άλλος έγινε 1 ώρα + τα πάνε - έλα η φάση γίνεται ΄΄φάτε εσείς, εγώ πάω να φορτίσω το κάρο΄΄. Όλο αυτό το έχουν βαφτίσει πρόοδο και σου ζητάνε ένα σκασμό λεφτά!

Σωστά, οπότε αφού δεν σε καλύπτει, μπορείς να μείνεις στη βενζίνη εσύ. Ή στο πετρέλαιο, ή ακόμα και στο υγραέριο. 

Αφού σε ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΙ το ότι θεωρείται "ανεκτό" το να φορτίζεις 30λεπτά. 

Το κινητό σου μόνο φόρτιζε πριν φύγεις απ'το σπίτι, και για όλα τα υπόλοιπα μην αγχώνεσαι, V Power Racing και είσαι κομπλέ.

3 ώρες πριν, oldnew είπε

Τα ηλεκτρικά αφορούν όσους έχουν δικό τους χώρο να παρκάρουν το αμαξι ωστε να φορτιζει το βράδυ. Η πλειοψηφία που στα μεγάλα αστικά κέντρα παρκάρει στο δρομο (οπου ναναι γιατι δε βρίσκει κιόλας) που θα φορτιζει το ηλεκτρικό? Θα πήγαινει συνέχεια στους ταχύ φορτιστές και θα περιμένει στην ουρά? 1-2  ωρες τη φορά δηλαδή.. Εδω περιμένεις στην ουρά να γεμίσεις βενζίνη και καθυστερείς, μπορείς να φανταστείς τη ουρά θα έχει όταν κυκλοφόρησουν 30% ηλεκτρικά και θέλει το καθένα 45 λεπτά να φουλάρει αντι για 2 λεπτά? Και όχι δεν υπάρχουν τόσοι χώροι να μπουν παντού ταχύ φόρτηστες.

Προφανώς όπως λες και εσύ τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα ΔΕΝ είναι για την πλειοψηφία. 

Άρα εμάς τί μας νοιάζει, και μπαίνουμε και σχολιάζουμε αφού [προφανώς] δεν μας αφορά? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, The__Blade είπε

Το όχημα ξοδεύει την ίδια ενέργεια για να μετακινηθεί είτε είναι ηλεκτρικό είτε εσωτερικής καύσης (ειδικά με σταρτ-στοπ κινητήρα)

 

 

Not

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχουν ακόμα δρόμο τα ηλεκτρικά.....

Προς το παρόν είναι μόνο για αυτούς που έχουν χώρο σπίτι και μπορούν να φορτίζουν το βράδυ, και μόνο για χρήση με περιορισμένη αυτονομία. 

Η ενεργειακή απόδοση είναι κλάσεις ανώτερη από τα θερμικά, και όποια κουβέντα περί του ότι ρυπαίνουν το ίδιο, δεν έχει βάση (ο συντελεστής απόδοσης ενός θερμικού κινητήρα είναι κάτω από 20% ενώ ενός ηλεκτρικού πάνω από 85%, ακόμα κι αν συμπεριλάβουμε οποιεσδήποτε απώλειες μεταφοράς κλπ πάλι δεν υπάρχει σύγκριση, εκτός του ότι το ηλεκτρικό ρεύμα δεν παράγεται 100% από ορυκτά καύσιμα, αλλά υπάρχει και η συμμετοχή των ΑΠΕ στο μίγμα, το οποίο μάλιστα εκ των πραγμάτων θα ανεβαίνει)

Οι δημόσιοι φορτιστές, είτε σε πρατήρια είτε σε άλλους χώρους είναι ευκαιρία για αρπαχτή από πολλούς, θα χρεώνουν την κιλοβατόρα 10 φορές πάνω (αληθινό παράδειγμα της τρεχουσας κατάστασης) έχοντας τρελλά κέρδη, ειδικά σε σημεία του εθνικού δικτύου που στατιστικά θα έχουν κίνηση. Οπότε όποιος δεν φορτίζει σπίτι, πρακτικά δεν θα δεί οικονομία που να αξίζει την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Επεξ/σία από evark
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dstilio είπε

Επειδή τα έχουν χαλια τώρα εισαι αναγκασμένος να έχει Ι.Χ. Όπου το κόστος μετακινείται σε εσένα. Ποσό μάλλον με ηλεκτρικό που είναι +10χιλ. € τουλάχιστον.

Αν θέλουν να φτιάξουν το περιβάλλον ας επενδύσουν σε καλύτερη υποδομή ΜΜΜ, να μην έχεις αυτό το θέμα κι να γλυτώσεις οχι μόνο τα 10χιλιαρικα αλλά και το συνολικό ποσό για αγορά αυτοκινήτου. Και αν θες ταξίδι νοίκιασε. Ας έχουν αμάξι μόνο οι λίγοι που πραγματικά ταξιδεύουν συχνά.

Η ιδέα του Ι.Χ. είναι εξορισμου αντιοικολογική ανεξαρτήτως καυσίμου. Όσο και να χτυπιούνται με τη προπαγάνδα τους, αυτό δεν αλλάζει. Σε πιέζουν να σκεφτείς εσωτερικής καύσης vs ηλεκτρικό και λες το προφανές, αλλά τα ΜΜΜ δεν τα αναφέρουν.

Στο μμμ δεν είναι θέμα τα οχήματα εκεί δεν έχω θέμα αυτοί που μπαίνουν στα οχήματα και το πως φέρονται είναι το θέμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, polaki είπε

 

Προφανώς όπως λες και εσύ τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα ΔΕΝ είναι για την πλειοψηφία. 

Άρα εμάς τί μας νοιάζει, και μπαίνουμε και σχολιάζουμε αφού [προφανώς] δεν μας αφορά? 

Ειδες που δεν ξέρεις ούτε να διαβάζεις? Ποιος είπε οτι δε με αφορά, εγω εχω χώρο στάθμευσης.. 

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...