Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Αεργία


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

21 ώρες πριν, scham είπε

Αυτό που έγραψα είναι η περίπτωση ενός φίλου που έγινε άεργος και όχι άνεργος αλλά κάνει μεταπτυχιακό και μετά θα κάνει διδακτορικό 

Επίσης για να μην κάθεται άλλο  και μένει απραγης άρχισε το μεταπτυχιακό άρα είναι άεργος αλλά όχι τεμπέλης.

Τεμπέλης είναι αυτός που κάθεται και δεν κάνει τίποτα . Αυτός κάνει μεταπτυχιακό.

Άεργος = Τεμπέλης

Διαφέρει από το άνεργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

2 ώρες πριν, spectaculator είπε

Άεργος = Τεμπέλης

Διαφέρει από το άνεργος

Άεργος είναι αυτός που δεν θέλει να δουλέψει 

Τεμπέλης είναι αυτός που δεν κάνει τίποτα δεν είναι το ίδιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, spectaculator είπε

Άεργος = Τεμπέλης

Διαφέρει από το άνεργος

 

άεργος: (αυτός) που δεν έχει έργο, απασχόληση. https://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%91%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%82&dq=

τεμπέλης: (αυτός) που δε θέλει, που βαριέται να δουλέψει. https://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%A4%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%AD%CE%BB%CE%B7%CF%82&dq=

Επεξ/σία από filipN
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/11/2021 στις 4:29 ΜΜ, scham είπε

Ποια είναι η γνώμη για τον άνθρωπο αυτό;

Το να θέλει κάποιος να ακολουθήσει ακαδημαϊκή καριέρα δεν σημαίνει ότι είναι άεργος. Ίσα ίσα που δείχνει ποσά χρόνια θα πρέπει να τραβιέται με σπουδές για να έχει την δυνατότητα να κυνηγήσει μια θέση επίκουρου καθηγητή (πόσοι από εμάς θσ έστρωναν τον κωλο τους κάτω για 5-10 χρόνια διαβάσματος). Και μάλιστα πιθανότατα στο εξωτερικό μιας και στην χώρα μας για να βρεις θέση επίκουρου κτλ πρέπει να έχεις γερό βύσμα (εκτός αν έχει ήδη όποτε με γεια του και χαρά του)

Στο διαταυτα τώρα. Το να έχεις στόχους και το κυριότερο την θέληση να κανείς ότι χρειάζεται για να τους πραγματοποιήσεις είναι πολύ σημαντικό σε κάθε άνθρωπο. Εύχομαι κάποια μέρα να θέσεις τους δικούς σου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, DrKo είπε

Συνεχίζεις να επιδεικνύεις πλήρη άγνοια και, ως συνήθως για τους αδαείς, νομίζεις ότι γνωρίζεις και τι σου γίνεται.

Πρώτον, ο εργαστηριακός ή επιστημονικός συνεργάτης, είναι ωρομίσθιος. Πληρώνεται κάθε μήνα, αλλά πρέπει να συμπληρώσει συγκεκριμένο αριθμό ωρών για να δικαιολογηθεί η πρόσληψή του εξαρχής. Κατάλαβες άσχετε;

Δεύτερον, είναι πολύ πιο σημαντικό να έχεις περισσότερες αναφορές παρά περισσότερες δημοσιευμένες εργασίες. Κάποιος με 2 papers ως πρώτο όνομα και 2000 αναφορές είναι απείρως πιο υψηλά από κάποιον με 2000 papers ως πρώτο όνομα και 2 αναφορές. Ασχέτως την «ποιότητα» των papers.

Για μία ακόμα φορά, όχι μόνο δείχνεις πλήρη άγνοια για το κόσμο που ο «φίλος σου» θέλει να μπει, αλλά επιμένεις και από πάνω. Θα σου πρότεινα πρώτα να βρεις το θάρρος να μην φέρεσαι σαν νιάνιαρο λέγοντας «ένας φίλος μου» και μετά να αρχίσεις να καταλαβαίνεις πού είσαι άσχετος και να μην επιμένεις. 

Και για αυτό θα πάει στην επιτροπή και θα τους πει «το θέλω πολύ» και αυτοί θα τον περάσουν με τέσσερα ναι.

Μην φας, έχει γλαρόσουπα. 

Η «μεταδιδακτορική εμπειρία» είναι μετά το διδακτορικό, για αυτό λέγεται «ΜΕΤΑδιδακτορική». Δεν είναι ταυτόχρονα.

Το ότι η ίδια η λέξη λέει «μετά» και εσύ μεταφράζεις «ταυτόχρονα» θα έπρεπε να σου χτυπάει καμπανάκια. Βέβαια, εδώ γράφεις ό,τι γράφεις, στο «μετά» θα κολλήσεις;

Επίσης, κάνε παράθεση «τον κανονισμό». Είμαι περίεργος να δω πού βρήκες έναν γενικό κανονισμό για κάτι που διευθετεί κάθε ίδρυμα μόνο του. Όπως είμαι περίεργος να δω πιο ίδρυμα αναγνωρίζει μεταδιδακτορική εμπειρία ταυτόχρονα με το διδακτορικό. 

Η διδακτική εμπειρία εννοούσα πρέπει να είναι τουλάχιστον 2 ετών μπορεί να την αποκτήσει παράλληλα με το διδακτορικό σε όλους τους διδακτορικούς τους βάζουν να κάνουν είτε φροντιστιριακες ασκησεις η επιλογής μαθήματα Η περίπτωση β ́ της παρ. 1 του άρθρου 19 του ν. 4009/ 2011 αντικαθίσταται ως εξής, σύμφωνα με τροποποιητική διάταξη που ψηφίστηκε στο νομοσχέδιο για τα Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής:

 

«β) Για τα προσόντα εκλογής των μελών Δ.Ε.Π. των Α.Ε.Ι. ισχύουν, επιπλέον της περίπτώσης α ́ τα εξής:

 

αα) Για την εκλογή σε θέση Επίκουρου Καθηγητή απαιτούνται:

 

i) Τρία (3) έτη τουλάχιστον:

 

ή αυτοδύναμης διδασκαλίας μετά την απόκτηση του διδακτορικού διπλώματος στο γνωστικό αντικείμενο του Τομέα σε Α.Ε.Ι. ή ομοταγή ιδρύματα του εξωτερικού

 

ή αναγνωρισμένου επαγγελματικού έργου ανάλογου επιπέδου σε σχετικό επιστημονικό πεδίο ή εργασίας σε αναγνωρισμένα ερευνητικά κέντρα της χώρας ή της αλλοδαπής

 

ή συμμετοχής με αμοιβή σε οργανωμένα ερευνητικά προγράμματα.

 

Το χρονικό διάστημα των τριών (3) ετών μπορεί να κατανέμεται συνδυαστικά στις ανωτέρω δραστηριότητες, οι οποίες σε κάθε περίπτωση είναι αντίστοιχες με το επιστημονικό επίπεδο και συναφείς με το γνωστικό πεδίο της θέσης που προκηρύσσεται.

 

ii) Πρωτότυπες δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά αναγνωρισμένου κύρους, αυτοδύναμες ή σε συνεργασία με άλλους ερευνητές

 

ή πρωτότυπη επιστημονική μονογραφία, εξαιρουμένων των αυτοεκδόσεων

 

ή συνδυασμός των παραπάνω.

 

Για την εκλογή θα συνεκτιμάται κατά πόσο το συνολικό έργο του υποψηφίου θεμελιώνει προοπτικές ακαδημαϊκής εξέλιξής του.

 

ββ) Για την εκλογή σε θέση Αναπληρωτή Καθηγητή απαιτούνται:

 

i) Τέσσερα (4) έτη τουλάχιστον:

 

αυτοδύναμης διδασκαλίας μετά την απόκτηση του διδακτορικού διπλώματος στο γνωστικό αντικείμενο του Τομέα σε Α.Ε.Ι. ή ομοταγή ιδρύματα του εξωτερικού

 

ή αναγνωρισμένου επαγγελματικού έργου κατάλληλου επιπέδου σε σχετικό επιστημονικό πεδίο

 

ή εργασίας σε αναγνωρισμένα ερευνητικά κέντρα της χώρας ή της αλλοδαπής.

 

Το χρονικό διάστημα των τεσσάρων (4) ετών μπορεί να κατανέμεται συνδυαστικά στις ανωτέρω δραστηριότητες, οι οποίες σε κάθε περίπτωση είναι αντίστοιχες με το επιστημονικό επίπεδο και συναφείς με το γνωστικό πεδίο της θέσης που προκηρύσσεται.

 

ii) Πρωτότυπες δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά αναγνωρισμένου κύρους, από τις οποίες ένας αριθμός πρέπει να είναι αυτοδύναμες

 

ή πρωτότυπες επιστημονικές μονογραφίες, εξαιρουμένων των αυτοεκδόσεων.

 

Το συνολικό ερευνητικό έργο του υποψηφίου πρέπει να έχει αναγνωριστεί από την επιστημονική κοινότητα

 

Δεν τα βγάζω από το μυαλό αυτά που λέω τα έχω διαβάσει γι'αυτό ανέβασα και τις προϋποθέσεις για την εκλογή επίκουρου καθηγητή 

Εμφανίζονται 1 έως 20 από τις 145 προκηρύξεις συνολικά.

Κωδικός θέσης:

Τίτλος: αναπληρωτής καθηγητής

Περιγραφή: "Θεατρολογία-Νεοελληνική Δραματουργία και Πολιτισμός"

Γνωστικό Αντικείμενο: "Θεατρολογία-Νεοελληνική Δραματουργία και Πολιτισμός"

Ίδρυμα: ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Σχολή: ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Τμήμα: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΦΕΚ: Αρχείο (PDF) από Ε.Τ.

Ημερομηνία Έναρξης Υποβολών: 2021-09-25

Ημερομηνία Λήξης Υποβολών: 2021-11-25

Κατάσταση: Ανοιχτή

Κωδικός θέσης:

Τίτλος: ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Ή ΕΠΙ ΘΗΤΕΙΑ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Περιγραφή: Προκήρυξη για την πλήρωση μιας (1) κενής θέσης μέλους Δ.Ε.Π. του Τμήματος Χημείας της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στη βαθμίδα του Αναπληρωτή Καθηγητή ή Επίκουρου Καθηγητή με θητεία με γνωστικό αντικείμενο «Βιοχημεία»

Γνωστικό Αντικείμενο: Βιοχημεία

Ίδρυμα: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Σχολή: ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Τμήμα: ΧΗΜΕΙΑΣ

ΦΕΚ: Αρχείο (PDF) από Ε.Τ.

Ημερομηνία Έναρξης Υποβολών: 2021-10-20

Ημερομηνία Λήξης Υποβολών: 2021-12-21

Κατάσταση: Ανοιχτή

Κωδικός θέσης:

Τίτλος: ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Η' ΕΠΙ ΘΗΤΕΙΑ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Περιγραφή: Προκήρυξη για την πλήρωση μιας (1) κενής θέσης μέλους Δ.Ε.Π. του Τμήματος Χημείας της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στη βαθμίδα του Αναπληρωτή Καθηγητή ή Επίκουρου Καθηγητή με θητεία με γνωστικό αντικείμενο «Χημεία Τροφίμων»

Γνωστικό Αντικείμενο: Χημεία Τροφίμων

Ίδρυμα: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Σχολή: ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Τμήμα: ΧΗΜΕΙΑΣ

ΦΕΚ: Αρχείο (PDF) από Ε.Τ.

Ημερομηνία Έναρξης Υποβολών: 2021-10-19

Ημερομηνία Λήξης Υποβολών: 2021-12-20

Κατάσταση: Ανοιχτή

Κωδικός θέσης:

Τίτλος: ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Περιγραφή: Το γνωστικό αντικείμενο «Χημεία και Τεχνολογία Πολυμερών» αποτελεί ένα από τα αυτοτελή γνωστικά αντικείμενα διδασκαλίας και έρευνας του Τμήματος Χημείας της Σχολής Θετικών Επιστημών. Η «Χημεία και Τεχνολογία Πολυμερών» είναι ένα ευρύ και σύγχρονο γνωστικό αντικείμενο, καθώς τα πολυμερή αποτελούν έναν από τους πιο σημαντικούς κλάδους της επιστήμης της Χημείας με πολυάριθμες τεχνολογικές εφαρμογές τόσο στην καθημερινή ζωή όσο και σε πιο προηγμένα πεδία. Αναφέρεται στο σχεδιασμό, στη χημική σύνθεση και τη μελέτη νέων πολυμερικών υλικών με εφαρμογές που στοχεύουν στην βελτίωση της ποιότητας ζωής και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Συγκεκριμένα, η ανάπτυξη νέων πολυμερικών υλικών, τα οποία μπορούν να προσφέρουν προηγμένες βιώσιμες λύσεις σε κρίσιμα προβλήματα που σχετίζονται με την ενέργεια, το περιβάλλον και την υγεία, αποτελεί έρευνα αιχμής και σημαντικό στόχο στο πεδίο της «Χημείας και Τεχνολογίας Πολυμερών». Ιδιαίτερα, ο έλεγχος της δομής των πολυμερών μέσω της χημικής σύνθεσης και η μελέτη των ιδιοτήτων τους για τη βαθύτερη κατανόηση της σχέσης δομής ιδιοτήτων μας επιτρέπει την χρήση τους σε διάφορες προηγμένες τεχνολογίες όπως αυτές της παραγωγής και αποθήκευσης ενέργειας (πχ κυψελίδες καυσίμου, μπαταρίες ιόντων λιθίου, ηλεκτρόλυση νερού) καθώς και σε βιομηχανικές διεργασίες διαχωρισμού αερίων μιγμάτων όπως ο διαχωρισμός του CO2 (πχ γλύκανση φυσικού αερίου, καθαρισμός υδρογόνου) και η απομάκρυνση της υγρασίας (π.χ αφύγρανση ατμοσφαιρικού αέρα).

Γνωστικό Αντικείμενο: Χημεία και Τεχνολογία Πολυμερών

Ίδρυμα: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

Σχολή: ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Τμήμα: ΧΗΜΕΙΑΣ

ΦΕΚ: Αρχείο (PDF) από Ε.Τ.

Ημερομηνία Έναρξης Υποβολών: 2021-09-08

Ημερομηνία Λήξης Υποβολών: 2021-11-08

Κατάσταση: Ανοιχτή

Κωδικός θέσης:

Τίτλος: ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΒΑΘΜΙΔΑΣ

Περιγραφή: Θεατρολογία - Θεωρία και θεατρολογική ανάλυση της αρχαίας δραματουργίας, με έμφαση στην Αρχαία Κωμωδία

Γνωστικό Αντικείμενο: Θεατρολογία - Θεωρία και θεατρολογική ανάλυση της αρχαίας δραματουργίας, με έμφαση στην Αρχαία Κωμωδία

Ίδρυμα: ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Σχολή: ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ

Τμήμα: ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΦΕΚ: Αρχείο (PDF) από Ε.Τ.

Ημερομηνία Έναρξης Υποβολών: 2021-10-23

Ημερομηνία Λήξης Υποβολών: 2021-12-23

Κατάσταση: Ανοιχτή

Κωδικός θέσης:

Τίτλος: Προκήρυξη πλήρωσης θέσης

Περιγραφή: Εντεταλμένος Ερευνητής

Γνωστικό Αντικείμενο: Βιοϊατρική Μηχανική

Ίδρυμα: ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ - ΙΤΕ

Σχολή:

Τμήμα: IΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΧΗΜΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ

ΦΕΚ: Αρχείο (PDF) από Ε.Τ.

Ημερομηνία Έναρξης Υποβολών: 2021-10-28

Ημερομηνία Λήξης Υποβολών: 2021-12-28

Κατάσταση: Ανοιχτή

Κωδικός θέσης:

Τίτλος: ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Περιγραφή: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΘΕΣΗΣ ΔΕΠ

Γνωστικό Αντικείμενο: Πολιτική Ανάλυση

Ίδρυμα: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Σχολή: ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Τμήμα: ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

ΦΕΚ: Αρχείο (PDF) από Ε.Τ.

Ημερομηνία Έναρξης Υποβολών: 2021-09-09

Ημερομηνία Λήξης Υποβολών: 2021-11-08

Κατάσταση: Ανοιχτή

Κωδικός θέσης:

Τίτλος: Καθηγητής πρώτης βαθμίδας,

Περιγραφή: Προκήρυξη θέσης κατόπιν αίτησης εξέλιξης ΦΕΚ 1782/6.8.2021 τ.Γ’ , αριθμός προκήρυξης 26156/28.6.2021

Γνωστικό Αντικείμενο: Τεχνολογία Λογισμικού στη Γεωπληροφορική (Software Engineering in Geoinformation)

Ίδρυμα: ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Σχολή: ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Τμήμα: ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΦΕΚ: Αρχείο (PDF) από Ε.Τ.

Ημερομηνία Έναρξης Υποβολών: 2021-10-01

Ημερομηνία Λήξης Υποβολών: 2021-11-27

Κατάσταση: Ανοιχτή

Κωδικός θέσης:

Τίτλος: Αναπληρωτής Καθηγητής /Επίκουρος Καθηγητής

Περιγραφή: Αριθμ. Προκήρυξης: 48647/26-7-2021 (κενή θέση). Συνοπτική περιγραφή του γνωστικού αντικειμένου: Το γνωστικό αντικείμενο «Μαθηματική Λογική ή Αλγεβρική Τοπολογία» αντιστοιχεί στην ένωση δύο βασικών, αυτόνομων και πλήρων κλάδων της Μαθηματικής Επιστήμης, δηλαδή της Επιστήμης που υπηρετεί το Τμήμα Μαθηματικών και ειδικότερα ο Τομέας Άλγεβρας, Θεωρίας Αριθμών και Μαθηματικής Λογικής. Το γνωστικό αυτό αντικείμενο, όπως διδάσκεται και ερευνάται σ’ ένα Τμήμα Μαθηματικών, εστιάζει στη θεωρητική και μεθοδολογική προσέγγιση, με την αναγκαία μαθηματική αυστηρότητα και πληρότητα όλων των θεμάτων της Μαθηματικής Λογικής και της Αλγεβρικής Τοπολογίας. Στη Μαθηματική Λογική από τις περιοχές της Θεωρίας Συνόλων, της Θεωρίας Μοντέλων, της Θεωρίας Αποδείξεων, της Θεωρίας Αναδρομικών Συναρτήσεων και Υπολογισιμότητας, της Αλγεβρικής Λογικής, της Κατηγορικής Λογικής, και εφαρμογές της Μαθηματικής Λογικής στην Άλγεβρα, στη Γεωμετρία, στην Τοπολογία ή στη Συνδυαστική. Στην Αλγεβρική Τοπολογία από τις περιοχές της Κ-Θεωρίας, της Θεωρίας Ομολογίας και Συνομολογίας Χώρων, της Ομοτοπικής Θεωρίας Χώρων, των Fiber Χώρων και Bundles, της Ανώτερης Θεωρίας Κατηγοριών και της Ομοτοπικής Άλγεβρας, και εφαρμογές της Αλγεβρικής Τοπολογίας στην Άλγεβρα (Γεωμετρική Θεωρία Ομάδων) και στη Γεωμετρία (Τοπολογικές πολλαπλότητες, Σχήματα). Συμπεριλαμβάνει τα αντικείμενα διδασκαλίας αυτοτελών μαθημάτων του Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Μαθηματικών, όπως - Μαθηματική Λογική Ι, - Θεωρία Συνόλων Ι - Αλγεβρικές Δομές Ι και ΙΙ - Γραμμική Άλγεβρα - Τοπολογία - Θεωρία Ομάδων και του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών, όπως - Θέματα Μαθηματικής Λογικής - Αλγεβρική Τοπολογία.

Γνωστικό Αντικείμενο: Μαθηματική Λογική ή Αλγεβρική Τοπολογία

Ίδρυμα: ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

Σχολή: ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Τμήμα: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

ΦΕΚ: Αρχείο (PDF) από Ε.Τ.

Ημερομηνία Έναρξης Υποβολών: 2021-10-08

Ημερομηνία Λήξης Υποβολών: 2021-12-09

Κατάσταση: Ανοιχτή

Κωδικός θέσης:

Τίτλος: ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Α΄ ΒΑΘΜΙΔΑΣ

Περιγραφή: Προκήρυξη πλήρωσης θέσης μέλους ΔΕΠ Καθηγητή Α΄βαθμίδαςτου Τμήματος Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας (κατόπιν αιτήματος εξέλιξης). Περιγραφή γνωστικού αντικειμένου: Το γνωστικό αντικείμενο «Γραφιστική Έκφραση και Ένταξη (σε Περιβάλλοντα)» συντείνει στην ένταξη γραφιστικών απεικονίσεων μηνυμάτων σε ευρύτερο επικοινωνιακό πλαίσιο. Περιλαμβάνει μελέτη και διερεύνηση διατυπώσεων, εικονοποιήσεων και δράσεων ώστε να συλλειτουργούν στην αντίληψη του δέκτη. Μεθοδεύσεις συνύπαρξης στοιχείων, μέσω της συνολικής αίσθησης αναδεικνύουν τη νοηματική υπόστασή τους. Δημιουργούν γραφιστικές εκφράσεις, επικοινωνιακά μελετημένες και ατμοσφαιρικά ενταγμένες σε κάθε περιβάλλον.

Γνωστικό Αντικείμενο: «Γραφιστική Έκφραση και Ένταξη (σε Περιβάλλοντα)»

Ίδρυμα: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Σχολή: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Τμήμα: ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΦΕΚ: Αρχείο (PDF) από Ε.Τ.

Ημερομηνία Έναρξης Υποβολών: 2021-11-02

Ημερομηνία Λήξης Υποβολών: 2022-01-02

Κατάσταση: Ανοιχτή

Κωδικός θέσης:

Τίτλος: Μια (1) θέση μέλους ΔΕΠ στο Τμήμα Περιβάλλοντος της Σχολής Περιβάλλοντος, του Ιονίου Πανεπιστημίου (από εξέλιξη)

Περιγραφή: Μια (1) θέση μέλους ΔΕΠ στο Τμήμα Περιβάλλοντος της Σχολής Περιβάλλοντος, του Ιονίου Πανεπιστημίου (από εξέλιξη)

Γνωστικό Αντικείμενο: Τεχνολογία Εξατομικευμένου Λογισμικού

Ίδρυμα: ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Σχολή: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Τμήμα: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

ΦΕΚ: Αρχείο (PDF) από Ε.Τ.

Ημερομηνία Έναρξης Υποβολών: 2021-11-05

Ημερομηνία Λήξης Υποβολών: 2021-12-04

Κατάσταση: Ανοιχτή

Κωδικός θέσης:

Τίτλος: ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Περιγραφή: Προκήρυξη πλήρωσης θέσης μέλους ΔΕΠ βαθμίδας Επίκουρυ Καθηγητή του τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ: Το αντικείμενο αφορά συνολικά την διαχείριση πάσης φύσεως αρχειακού υλικού (ενεργού και ιστορικού) με βάση τις διεθνώς ισχύουσες αρχειονομικές αρχές και τα καθιερωμένα πρότυπα.

Γνωστικό Αντικείμενο: «Διαχείριση Αρχειακών Τεκμηρίων».

Ίδρυμα: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Σχολή: ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Τμήμα: ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ, ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ

ΦΕΚ: Αρχείο (PDF) από Ε.Τ.

Ημερομηνία Έναρξης Υποβολών: 2021-09-23

Ημερομηνία Λήξης Υποβολών: 2021-11-23

Κατάσταση: Ανοιχτή

Κωδικός θέσης:

Τίτλος: ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Περιγραφή: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΘΕΣΕΩΣ

Γνωστικό Αντικείμενο: ΔΕΝΔΡΟΚΟΜΙΑ - ΕΛΑΙΟΚΟΜΙΑ

Ίδρυμα: ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Σχολή: ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΩΝ ΦΥΤΩΝ

Τμήμα: ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

ΦΕΚ: Αρχείο (PDF) από Ε.Τ.

Ημερομηνία Έναρξης Υποβολών: 2021-09-08

Ημερομηνία Λήξης Υποβολών: 2021-11-08

Κατάσταση: Ανοιχτή

Κωδικός θέσης:

Τίτλος: ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Περιγραφή: Προκήρυξη πλήρωσης θέσης μέλους ΔΕΠ βαθμίδας Επίκουρου Καθηγητή του Τμήματος Ναυπηγών Μηχανικών. Περιγραφή γνωστικού αντικειμένου: Το γνωστικό αντικείμενο της θέσης περιλαμβάνει τη μοντελοποίηση και την ανάπτυξη/ εφαρμογή σύγχρονων υπολογιστικών μεθόδων για την επίλυση προβλημάτων ναυτικής υδροδυναμικής που αφορούν στη μελέτη συστημάτων πρόωσης πλοίου και διατάξεων εξοικονόμησης ενέργειας, όπως έλικες, δακτύλιοι διαμόρφωσης της ροής και υποβοήθησης της ώσης, παλλόμενα πτερύγια με στόχο την υποβοήθηση της ώσης ή την απορρόφηση – παραγωγή ενέργειας κ.α. Επιπλέον, περιλαμβάνει τη μελέτη των αλληλεπιδράσεων των παραπάνω συστημάτων με τη γάστρα του πλοίου, με το θαλάσσιο περιβάλλον (κύματα, ρεύματα, πυθμένας), καθώς και άλλων φαινομένων όπως το φαινόμενο της σπηλαίωσης.

Γνωστικό Αντικείμενο: «Υδροδυναμική συστημάτων πρόωσης πλοίου και διατάξεων εξοικονόμησης - απορρόφησης ενέργειας».

Ίδρυμα: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Σχολή: ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

Τμήμα: ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

ΦΕΚ: Αρχείο (PDF) από Ε.Τ.

Ημερομηνία Έναρξης Υποβολών: 2021-10-26

Ημερομηνία Λήξης Υποβολών: 2021-12-26

Κατάσταση: Ανοιχτή

Κωδικός θέσης:

Τίτλος: ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΒΑΘΜΙΔΑΣ

Περιγραφή: Η θέση θεραπεύει ισομερώς την Αρχαία Ελληνική και Λατινική Φιλολογία τόσο από γλωσσικής / φορμαλιστικής όσο και ιστορικής / πολιτιστικής πλευράς. Εστιάζει ιδιαίτερα στην μελέτη λογοτεχνικών και μη-λογοτεχνικών κειμένων που σχετίζονται με την Αρχαία Ελληνική και Ρωμαϊκή θρησκεία.

Γνωστικό Αντικείμενο: Κλασική Φιλολογία

Ίδρυμα: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

Σχολή: ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Τμήμα: ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ

ΦΕΚ: Αρχείο (PDF) από Ε.Τ.

Ημερομηνία Έναρξης Υποβολών: 2021-09-08

Ημερομηνία Λήξης Υποβολών: 2021-11-08

Κατάσταση: Ανοιχτή

Κωδικός θέσης:

Τίτλος: ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Η΄ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Περιγραφή: Προκήρυξη μιας (1) κενής θέσης καθηγητή του Τμήματος Νοσηλευτικής, της Σχολής Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στη βαθμίδα του Αναπληρωτή Καθηγητή ή Επίκουρου Καθηγητή επί θητεία, με γνωστικό αντικείμενο «Νοσηλευτική Επιδημιολογία»

Γνωστικό Αντικείμενο: ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ

Ίδρυμα: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Σχολή: ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

Τμήμα: ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ

ΦΕΚ: Αρχείο (PDF) από Ε.Τ.

Ημερομηνία Έναρξης Υποβολών: 2021-10-19

Ημερομηνία Λήξης Υποβολών: 2021-12-20

Κατάσταση: Ανοιχτή

Κωδικός θέσης:

Τίτλος: ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Περιγραφή: Προκήρυξη πλήρωσης θέσης μέλους ΔΕΠ βαθμίδας Επίκουρου Καθηγητή του τμήματος Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ: Το γνωστικό αντικείμενο της προτεινόμενης θέσης αφορά στη διαχείριση των Χωρικών Υποδομών με την υποστήριξη των Εθνικών Κτηματολογικών Συστημάτων Καταγραφής, με στόχευση στην ορθολογική και βιώσιμη ανάπτυξη σε Εθνικό, Περιφερειακό και σε Αστικό – Πολεοδομικό επίπεδο.

Γνωστικό Αντικείμενο: «Χωροχρονικές Υποδομές Ανάπτυξης με έμφαση στην Εφαρμογή του Εθνικού Κτηματολογίου».

Ίδρυμα: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Σχολή: ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

Τμήμα: ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

145 σελίδες προκήρυξη για μέλη δεπ

Τι 1-2 θέσεις που λέτε σας

 έστειλα και στοιχεία για να μην λέτε ότι τα βγάζω από το μυαλό μου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, scham είπε

Τι 1-2 θέσεις που λέτε σας

 έστειλα και στοιχεία για να μην λέτε ότι τα βγάζω από το μυαλό μου 

Είχες γράψει «μεταδιδακτορική εμπειρία», το οποίο είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό από το «διδακτική εμπειρία». Εάν δεν καταλαβαίνεις ποια η διαφορά, η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή.

Πέρα από εκεί, αλήθεια γιατί παρέθεσες τις προκηρύξεις των θέσεων; Για πες τον λόγο, νομίζω ότι θα μας φτιάξει το απόγευμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνώμη μου είναι να κάτσεις να καταλάβεις αυτά που σου λένε τα παιδιά πιο πάνω, γιατί έχεις άγνοια στο θέμα.

Δεν είναι κακό να μην ξέρουμε κάτι ή να το σκεφτόμασταν λάθος/ρομαντικά. Κακό είναι να επιμένουμε λόγο ξεροκεφαλιάς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/11/2021 στις 3:29 ΜΜ, scham είπε

Καλημέρα σας, 

  Θα ήθελα να ρωτήσω τι σκέφτεστε για κάποιον που μετα από αποτυχημένες προσπάθειες να βρει δουλειά αποφάσισε σε ηλικία 25 ετών να κάνει μεταπτυχιακό και διδακτορικό και να γίνει καθηγητής πανεπιστημίου. Η λογική του είναι 2 χρόνια μεταπτυχιακο +3 χρόνια διδακτορικό παράλληλα με τα 2 χρόνια διδακτική εμπειρία που χρειάζεται και μετά γίνεται επίκουρος καθηγητής. Στο διάστημα των πέντε χρόνων θα έχει σίτιση και πάσο από το πανεπιστήμιο και θα μένει με τους γονείς του. Δηλαδή λόγω του επαγγελματικού αδιεξόδου έγινε άεργος (δεν θέλει να δουλέψει).  Ποια είναι η γνώμη για τον άνθρωπο αυτό;

θα αναφερεσαι σε κανενα φιλαρακι σου. Εφοσον εχει γονεις να το συντηρησουν (για το χαρτζιλικι που θα περνει στο μεταπτυχιακο/διδακτορ δε το συζηταω) καλα κανει. Το μονο δυσκολο ειναι οτι στα ελληνικα πανεπιστημια υπαρχει νεποτισμος/οικογενειοκρατεια για να βρεις θεση ή γενικα μεγαλο βυσμα. Οι περισσοτεροι ακομα και αν τελειωσουν θα βρουν δουλεια ειτε εξωτερικο ειτε επαρχια αλλα θα βρουν οποτε επενδυει το φιλαρακι σου σε σπουδες.

Δεν ειναι ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@scham, το ότι βρήκες μια προκήρυξη 145 θέσεων ΔΕΠ τι σημαίνει πιστεύεις; Τα αντικείμενα τα είδες; Αν είσαι μηχανικός τι σε νοιάζει αν βγαίνει θέση θεατρολογίας ή φιλολογίας;

Αυτό που δεν καταλαβαίνεις -και ειλικρινά δεν ξέρω γιατί- είναι ότι για μια θέση επίκουρου γίνεται διαγωνισμός ανάμεσα στους υποψηφίους. Το ΦΕΚ περιγράφει τα ελάχιστα που χρειάζονται. Είναι σαν να σου λέει ένας 16χρονος "το ΦΕΚ λέει ότι για να μπεις στη Νομική Αθήνας απαιτείται απολυτήριο λυκείου και επίδοση στις πανελλήνιες >10, οπότε θα διαβάσω 2 χρόνια να πάρω το απολυτήριο, θα γράψω 10 κι έτσι θα μπω στη Νομική". Θεωρητικά ναι, αλλά υπάρχουν κι άλλοι που ενδιαφέρονται και θα γράψουν καλύτερα.

Το ίδιο ισχύει και για τις εκλογές μελών ΔΕΠ. Μπορεί εσύ να έχεις τα τυπικά προσόντα, αλλά οι θέσεις είναι ΑΠΕΙΡΩΣ πιο λίγες από τους ενδιαφερόμενους. Ακόμα και απόλυτη αξιοκρατία να υπήρχε στις εκλογές -που δεν υπάρχει- χρειάζεσαι πολύ περισσότερα από τα τυπικά προσόντα για να πάρεις τη θέση.

Αφού είσαι τόσο παθιασμένος/η με τα ΦΕΚ, ψάξε και βρες ΦΕΚ διορισμού επίκουρων καθηγητών και βρες τους στο Google. Συνήθως κάπου υπάρχουν στοιχεία για το βιογραφικό τους  (π.χ. LinkedIn). Κόψε ηλικίες και πόσα χρόνια μετά το διδακτορικό τους διορίστηκαν και θα καταλάβεις.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, scham είπε

Περιγραφή: Το γνωστικό αντικείμενο «Χημεία και Τεχνολογία Πολυμερών» αποτελεί ένα από τα αυτοτελή γνωστικά αντικείμενα διδασκαλίας και έρευνας του Τμήματος Χημείας της Σχολής Θετικών Επιστημών. Η «Χημεία και Τεχνολογία Πολυμερών» είναι ένα ευρύ και σύγχρονο γνωστικό αντικείμενο, καθώς τα πολυμερή αποτελούν έναν από τους πιο σημαντικούς κλάδους της επιστήμης της Χημείας με πολυάριθμες τεχνολογικές εφαρμογές τόσο στην καθημερινή ζωή όσο και σε πιο προηγμένα πεδία. Αναφέρεται στο σχεδιασμό, στη χημική σύνθεση και τη μελέτη νέων πολυμερικών υλικών με εφαρμογές που στοχεύουν στην βελτίωση της ποιότητας ζωής και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Συγκεκριμένα, η ανάπτυξη νέων πολυμερικών υλικών, τα οποία μπορούν να προσφέρουν προηγμένες βιώσιμες λύσεις σε κρίσιμα προβλήματα που σχετίζονται με την ενέργεια, το περιβάλλον και την υγεία, αποτελεί έρευνα αιχμής και σημαντικό στόχο στο πεδίο της «Χημείας και Τεχνολογίας Πολυμερών». Ιδιαίτερα, ο έλεγχος της δομής των πολυμερών μέσω της χημικής σύνθεσης και η μελέτη των ιδιοτήτων τους για τη βαθύτερη κατανόηση της σχέσης δομής ιδιοτήτων μας επιτρέπει την χρήση τους σε διάφορες προηγμένες τεχνολογίες όπως αυτές της παραγωγής και αποθήκευσης ενέργειας (πχ κυψελίδες καυσίμου, μπαταρίες ιόντων λιθίου, ηλεκτρόλυση νερού) καθώς και σε βιομηχανικές διεργασίες διαχωρισμού αερίων μιγμάτων όπως ο διαχωρισμός του CO2 (πχ γλύκανση φυσικού αερίου, καθαρισμός υδρογόνου) και η απομάκρυνση της υγρασίας (π.χ αφύγρανση ατμοσφαιρικού αέρα).

Λοιπον εστω οτι εχεις διδακτορικο και μεταδιδακτορικη ερευνα πανω στα πολυμερη. Πολυ εξειδικευμενο θεμα! Η θεση πιο πανω θεωρητικα κανει για εσενα, σωστα? Οχι! Μπορει εσυ να εχεις εξειδικευση σε αλλα πολυμερη που χρησιμοποοιουνται σε αλλες εφαρμογες σε σχεση με αυτα που αναφερει η προκυρηξη! Επομενως με το καλημερα εχεις ενα μεγαλο μειονεκτημα οποτε αν παιζει βυσμα σε βγαζουν εκτος προκυρηξης για την πλακα τους! Ακομα και αν εχεις εξειδικευση ακριβως στα πολυμερη και στις εφαρμογες που ζητανε αμα θελουν να πεσει μαγειρευμα θα αρχισουν την διασταλτικη ερμηνεια των ορων και γεια σας!

Τωρα εσυ ο πολυμερας πηρες τα @@ σου στην ανωθεν θεση. Η επομενη μπορει να προκυρηχθει σε ενα χρονο. Η δυο. Η τρια. Τι κανεις εσυ μεχρι τοτε? Και αν δεν εχεις βυσμα ποσες φορες αντεχεις να φας ακυρο και ποσα χρονια να περιμενεις? Σαν πολυμερας λοιπον αργα η γρηγορα θα πας σε μια απο τις αρκετες βιομηχανιες πολυμερων που υπαρχουν σε Ελλαδα η εξωτερικο. Και εκει ανετα θα βγαλεις τα 1400 ευρω που παιρνει ο επικουρος.

Δεν μπηκα καν στην διαδικασια να μιλησω ποσες δημοσιευσεις εχεις, σε ποσες εισαι πρωτο ονομα, σε τι περιοδικα και με ποσες αναφορες. Αστο, δραμα...

Και για να τελειωνει η συζητηση, κανε αυτο που σε ευχαριστει, αν αυτο ειναι ενα διδακτορικο προχωρα! Επικουρος δεν θα γινεις ποτε, αν ειχες βυσμα δεν θα ψαχνοσουν σε φορουμ. Καλη τυχη.

Επεξ/σία από OxiGiannisGiannakis
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα είπα όλα αυτά στον φίλο και μου είπε ότι θα συνεχίσει να κάνει μεταπτυχιακό και μετά διδακτορικό  για να γίνει καθηγητής πανεπιστημίου στην Ελλάδα .μου είπε ότι δεν δίνει σημασία σ'αυτά που λέτε και μόνο και μόνο για να σας πάει κόντρα θα συνεχίσει να κάνει τα δικά του  υπεθνυμιζοντας ότι δεν θέλει να δουλέψει ποτέ γιατί θεωρεί την εργασία αλητεία και θέλει να γίνει καθηγητής πανεπιστημίου . Τα λεγόμενα αυτά και τα προηγούμενα είναι για το φίλο μου και όχι για μένα παρότι είμαστε στην ίδια θέση και έχουμε τα ίδια πιστεύω εγώ μένω μόνος μου και όχι με τους γονείς μου καθώς έχουμε πολύ άσχημες σχέσεις ( το είχα αναφέρει σε άλλο ποστ ) και είμαι άεργος εισοδηματιας ( 4 ακίνητα εκτός του διαμερίσματος που Μένω από αντιπαροχή). Δεν πρόκειται να κάνει τίποτα από αυτά που του είπατε . Για όσους με είπαν άσχετο έχω να τους πω ότι άσχετοι είναι αυτοί οι οποίοι προφανώς δεν έχουν τελειώσει πανεπιστήμιο και νομίζουν ότι όλα είναι βύσματα άποψη ανόητη. Αυτό το κάνουν για να ζουν στην μιζέρια τους αλλά εγώ δεν θέλω να ζω μέσα στην μιζέρια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, scham είπε

Τα είπα όλα αυτά στον φίλο και μου είπε ότι θα συνεχίσει να κάνει μεταπτυχιακό και μετά διδακτορικό  για να γίνει καθηγητής πανεπιστημίου στην Ελλάδα .μου είπε ότι δεν δίνει σημασία σ'αυτά που λέτε και μόνο και μόνο για να σας πάει κόντρα θα συνεχίσει να κάνει τα δικά του  υπεθνυμιζοντας ότι δεν θέλει να δουλέψει ποτέ γιατί θεωρεί την εργασία αλητεία και θέλει να γίνει καθηγητής πανεπιστημίου . Τα λεγόμενα αυτά και τα προηγούμενα είναι για το φίλο μου και όχι για μένα παρότι είμαστε στην ίδια θέση και έχουμε τα ίδια πιστεύω εγώ μένω μόνος μου και όχι με τους γονείς μου καθώς έχουμε πολύ άσχημες σχέσεις ( το είχα αναφέρει σε άλλο ποστ ) και είμαι άεργος εισοδηματιας ( 4 ακίνητα εκτός του διαμερίσματος που Μένω από αντιπαροχή). Δεν πρόκειται να κάνει τίποτα από αυτά που του είπατε . Για όσους με είπαν άσχετο έχω να τους πω ότι άσχετοι είναι αυτοί οι οποίοι προφανώς δεν έχουν τελειώσει πανεπιστήμιο και νομίζουν ότι όλα είναι βύσματα άποψη ανόητη. Αυτό το κάνουν για να ζουν στην μιζέρια τους αλλά εγώ δεν θέλω να ζω μέσα στην μιζέρια .

Εχω βάλει την γάτα μου να κλαίει.

Αλλος ένας κρατικοδίαιτος χασομέρης γιατι δεν είναι ικανός για κάτι παραπάνω.

Και αυτά τα γράφω όχι για το τι θα κάνει αλλά για την συμπεριφορά σου

Λαθος ,του φίλου σου εννοούσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, scham είπε

Τα είπα όλα αυτά στον φίλο και μου είπε ότι θα συνεχίσει να κάνει μεταπτυχιακό και μετά διδακτορικό  για να γίνει καθηγητής πανεπιστημίου στην Ελλάδα .μου είπε ότι δεν δίνει σημασία σ'αυτά που λέτε και μόνο και μόνο για να σας πάει κόντρα θα συνεχίσει να κάνει τα δικά του  υπεθνυμιζοντας ότι δεν θέλει να δουλέψει ποτέ γιατί θεωρεί την εργασία αλητεία και θέλει να γίνει καθηγητής πανεπιστημίου . Τα λεγόμενα αυτά και τα προηγούμενα είναι για το φίλο μου και όχι για μένα παρότι είμαστε στην ίδια θέση και έχουμε τα ίδια πιστεύω εγώ μένω μόνος μου και όχι με τους γονείς μου καθώς έχουμε πολύ άσχημες σχέσεις ( το είχα αναφέρει σε άλλο ποστ ) και είμαι άεργος εισοδηματιας ( 4 ακίνητα εκτός του διαμερίσματος που Μένω από αντιπαροχή). Δεν πρόκειται να κάνει τίποτα από αυτά που του είπατε . Για όσους με είπαν άσχετο έχω να τους πω ότι άσχετοι είναι αυτοί οι οποίοι προφανώς δεν έχουν τελειώσει πανεπιστήμιο και νομίζουν ότι όλα είναι βύσματα άποψη ανόητη. Αυτό το κάνουν για να ζουν στην μιζέρια τους αλλά εγώ δεν θέλω να ζω μέσα στην μιζέρια .

10/10 για το τρολαρισμα. Ητανε απο τα καλα. Καλη τυχη στον φιλο "που δεν τον ξερετε, ειναι απο το χωριο"

  • Like 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, filipN είπε

 

άεργος: (αυτός) που δεν έχει έργο, απασχόληση. https://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%91%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%82&dq=

τεμπέλης: (αυτός) που δε θέλει, που βαριέται να δουλέψει. https://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%A4%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%AD%CE%BB%CE%B7%CF%82&dq=

Εχουν ενδιαφέρον αυτές οι συνωνυμες λέξεις :-)

Η αεργία έχει συνωνυμη λέξη τη τεμπελιά αλλά διαφέρει ως προς το έργο

Ο άεργος ειναι αυτός που δεν θέλει να εργαστεί. Εχει επιλέξει να μην εργαστει.

Ο τεμπελης ειναι αυτος που δεν θέλει να κουραστεί.

Ο τεμπέλης μπορει να ειναι εργαζόμενος και ο άεργος να μην ειναι τεμπέλης.

Π.χ. εγω δε θέλω να εργαστω στη τάδε εταιρία παρόλο που ειμαι άνεργος διότι προτιμώ να περιμένω κάποια άλλη ή να κάνω μεταπτυχιακό ξερω γω. Ειμαι δηλαδη κατ επιλογήν άνεργος.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή όπως βλέπω δυστυχώς σε ένα ακόμα post η πλειοψηφία "κράζει" και εμμένει να αναλύει το "'άεργος" που αναφέρθηκε, θα προσπαθήσω να απαντήσω λίγο πιο σοβαρά (τουλάχιστον αν όχι για την συγκεκριμένη συζήτηση, για κάποιον άλλον που μπορεί να συναντήσει το post αργότερα).

Εμένα η όλη λογική μου μοιάζει οτι λίγο μπάζει ή οτι τουλάχιστον δεν είναι πολύ thought-of και εξηγούμαι. Το οτι σε 2 χρόνια αναζήτησης δουλειάς (στα 23 θεωρητικά με 0 προυπηρεσία) δεν προέκυψε κάτι, μπορεί να οφείλεται σε πολλούς λόγους, κύριος εκ των οποίων είναι συνήθως η λανθασμένη άποψη φρέσκων αποφοίτων οτι "εγώ σπούδασα 5 χρόνια και πέρασα 50 μαθήματα στην τούμπανη σχολή μου, σκάσε μου 5 χιλιάρικα τον μήνα για.....να μάθω την δουλειά". Ξέρω υπερβάλλω, αλλα μου φαίνεται πραγματικά περίεργο πως ο μέσος φοιτητής δεν κατανοεί οτι το πανεπιστήμιο δεν σε βγάζει έτοιμο επαγγελματία αλλα γνώστη του αντικειμένου με θεωρητικές γνώσεις. Απο εκεί και πέρα πρέπει να κάνεις τις πρακτικές σου, τα σεμινάριά σου ή οτι άλλο χρειάζεται και να αναπτυχθείς σε στάδια για να φτασεις εκεί που θεωρείς οτι αξίζεις.Αυτό όσον αφορά μια σταδιοδρομία στην αγορά εργασίας στον (ιδιωτικό) τομέα.

Απο εκεί και πέρα, το ακαδημαικό κομμάτι είναι και αυτό μια επιλογή, σίγουρα όχι εύκολη ή τεμπέλικη ή οτι άλλο απίστευτο διάβασα. Το θέμα είναι οτι θεωρώ πως όταν κυνηγάς μια ακαδημαική καριέρα πρέπει να είσαι πολύ συνειδητοποιημένος για το τι κάνεις, είναι μια καριέρα με πολλά εμπόδια, συνεχή έρευνα, πειράματα, επιτυχίες και αποτυχίες. Και όταν φτάσεις στο επίπεδο που θες, θα ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις ακόμα περισσότερα για να διατηρηθείς σε αυτό και να είσαι σχετικός. Γενικά μια οδός αρκετά δύσκολη η οποία απαιτεί πολλά χρόνια αφοσίωσης. Εδώ δηλαδή κολλάει πιο πολύ το οτι "μπάζει" το σενάριο γιατι απο την μια ας πούμε δεν έχεις την όρεξη να κυνηγήσεις αλλα 1-2-3 χρόνια την αγορά εργασίας μέχρι να βρείς κάτι που να σου ταιριάζει, αλλα είσαι διατεθιμένος να κυνηγήσεις ένα master και ένα phd που στην καλύτερη περίπτωση μιλάμε για καμια 5-6 ετία έρευνας και σοβαρής ενασχόλησεις και τα οποία αφού τελειώσουν θα σε βάλουν σε μια όμοια θέση όπου έχεις τα προαπαιτούμενα και ψάχνεις την θέση. Οπότε εδώ πρέπει να δείς πιο σοβαρά (για εμένα) αν είναι κάτι που όντως θες ή γίνεται σαν αντίδραση στα μέχρι τώρα.

Τέλος, δεν καταλαβαίνω γιατι (τουλάχιστον τον πρώτο καιρό) η ακαδημαική οδός δεν μπορεί να συνοδεύεται και απο επαγγελματική ενασχόληση. Ακόμα και κάτι part time, χωρίς να ξέρω τον κλάδο αλλα και με αρκετή σιγουριά οτι πάνω κάτω ισχύουν σε όλους, η γνώση σε ένα αντικείμενο προκύπτει κατα κύριο λόγο απο την συνεχή επαφή με αυτό. Σίγουρα το να σπουδάζεις και να ασχολείσαι με το αντικείμενο ταυτόχρονα, σε βοηθάει να το καταλάβεις καλύτερα, να αλλάζεις λίγο παραστάσεις (το οποίο μπορεί να προσφέρει και φρέσκια οπτική σε κάποιες περιπτωσεις) καθως ακόμα και να νιώσεις ένα επιπλέον αίσθημα ικανοποίησης ή ακόμα ακόμα να βγάζεις και κάτι για να μην νιώθεις "άεργος".

Επεξ/σία από Theo1903
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.