Προς το περιεχόμενο

Η ηλεκτρική Alfa Romeo Giulia έρχεται το 2024


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 λεπτά πριν, george1807 είπε

Μα δεν μιλάω μόνο για παραγωγή. Ας υποθέσουμε το λύσαμε μαγικά αυτό και επαρκεί η παραγωγή μας.

Στα σπίτια πως θα φτάσει; Το δίκτυο έχει συγκεκριμένη ικανότητα μεταφοράς.

Καποιος ο οποίος δεν έχει θέση στάθμευσης πως θα φορτίζει;

Το δίκτυο μια χαρά επαρκεί για τη μεταφορά. Αυτό με τη θέση στάθμευσης είναι ένα θέμα. Θα τρώμε λίγο τη ζωή μας στα βενζινάδικα (ρευματάδικα πλέον), αν και όσο πάει πέφτει ο χρόνος φόρτισης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 130
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

53 λεπτά πριν, george1807 είπε

Πιο πιθανό βλέπω το υδρογόνο να είναι το μέλλον. Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον μόνο για λίγους.


Στο Παγκράτι και στου Ψυρρή που θα φορτίζουν; Στις πυλωτές που δεν έχουν;

Και το υδρογονο που θα το βρισκεις? πως θα το παραγεις?

Στο παγκρατι το 90% των οχηματων ειναι παρανομα παρκαρισμενα, καιρος να καταλαβουν πως δεν γινεται να εχουν ολοι αυτοκινητο στο κεντρο και τζαμπα παρκινγκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ethereum είπε

που θα βρεθεί ολη αυτη η ενέργεια για να στηριχθει το δίκτυο και η υπερκαταναλωση ηλεκτρισμού που θα δημιουργηθεί , μονο απο πυρηνικη ενεργεια ή αυτο που ειπανε να ερθει απο τη Σαχαρα

Μην ξεχνάς ότι σκοπός τους είναι και η μείωση του αριθμού αυτοκινήτων, αυτή τη στιγμή περισσότερα αυτοκίνητα αντιστοιχούν ένα κάτοικο πάρα κινητά…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, george1807 είπε

Μα δεν μιλάω μόνο για παραγωγή. Ας υποθέσουμε το λύσαμε μαγικά αυτό και επαρκεί η παραγωγή μας.

Στα σπίτια πως θα φτάσει; Το δίκτυο έχει συγκεκριμένη ικανότητα μεταφοράς.

Καποιος ο οποίος δεν έχει θέση στάθμευσης πως θα φορτίζει;

Μεχρι να φτασουν τα ηλεκτρικα να εχουν την πλειοψηφια, θα εχει αυξηθει η αποδοτικοτητα και του δικτυου μεταφορας και παραγωγης, και θα υπαρχουν περισσοτεροι σταθμοι φορτισης.

Πολυ ανετα μπαινουν σταθμοι φορτισης σε καθε κολωνα της ΔΕΗ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, AtiX είπε

Μην ξεχνάς ότι σκοπός τους είναι και η μείωση του αριθμού αυτοκινήτων, αυτή τη στιγμή περισσότερα αυτοκίνητα αντιστοιχούν ένα κάτοικο πάρα κινητά…

μακαρι να αλλαξει αυτη η νοοτροπια , να χρησιμοποιηθούν εναλλακτικοι τροποι μετακίνησης

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, george1807 είπε

Μα δεν μιλάω μόνο για παραγωγή. Ας υποθέσουμε το λύσαμε μαγικά αυτό και επαρκεί η παραγωγή μας.

Στα σπίτια πως θα φτάσει; Το δίκτυο έχει συγκεκριμένη ικανότητα μεταφοράς.

Καποιος ο οποίος δεν έχει θέση στάθμευσης πως θα φορτίζει;

Όταν γίνει οποιαδήποτε μετάβαση, είτε στο υδρογόνο, είτε στο ηλεκτρικό, θα πρέπει να γίνουν επενδύσεις και στις υποδομές. Είναι αναπόφευκτο.

Όποιος δεν έχει θέση στάθμευσης θα φορτίζει στο πεζοδρόμιο. Σε αρκετές πόλεις του εξωτερικού υπάρχουν φορτιστές στο πεζοδρόμιο και δουλεύει μια χαρά.

Βέβαια, η μεγάλη κουβέντα είναι ότι όταν όλα τα αυτοκίνητα γίνουν ηλεκτρικά και εφόσον προχωρήσει η αυτόνομη οδήγηση, θα μπορούμε να κάνουμε μετάβαση σε car sharing με αυτόνομα οχήματα. Αλλά νομίζω ότι σε μία κουβέντα που πασχίζουμε να καταλήξουμε ότι τα ορυκτά καύσιμα πρέπει να φεύγουν σιγά σιγά (ιδίως σε μία χρονιά που τα προβλήματα διανομής των ορυκτών καυσίμων μας έχουν ξετινάξει το ενεργειακό μας budget) αυτά είναι "τρελές" σκέψεις.

11 λεπτά πριν, leonidas_ είπε

Ρε φιλαράκι συγγνώμη, αλλά για να συνεννοηθούμε, τα εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας για να καλύψουν την επιπλέον ζήτηση που θα δημιουργηθεί πώς θα την παράξουν; Με αέρα κοπανιστό; Τελευταία φορά απ όσο θυμάμαι κ αυτά ορυκτά καύσιμα καίγανε. Κάνω κάπου λάθος;

Είναι τόσο ρεαλιστικό το σενάριο των ηλεκτρικών κ εγώ ζω στη δική μου ουτοπική πραγματικότητα; Αν είναι τόσο ρεαλιστικό δε θα έβλεπα κ παντού υβριδικά πλέον, μετά από τόσα χρόνια που κυκλοφόρησαν; Δεν είδα κ τόσους πολλούς να καίγονται για υβριδικά, γιατί να καούν για ηλεκτρικά; Το αν θα αναγκαστούμε να πάμε προς τα εκεί είναι διαφορετικό πράγμα.

Τα υβριδικά είναι μια μπούρδα και μισή! Δεν καίνε λιγότερο και έχουν και μεγαλύτερο κόστο συντήρησης. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι που τα ηλεκτρικά είναι καλύτερα από τη βενζίνη:

1) δεν έχεις εξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα (μπορεί τώρα να καις ρεύμα που παράγεται από τέτοια, αλλά είναι πιο αποδοτικό και μπορείς να αλλάξεις το μείγμα στο μέλλον)

2) έχουν χαμηλότερο κόστο συντήρησης γιατί είναι πολύ πιο απλά στη λειτουργία τους (μεγάλος αστερίσκος οι μπαταρίες, παρότι η εξέλιξή τους δείχνει ότι μπορούν να είναι πιο βιώσιμες από ότι οι ΚΕΚ σε σύντομο χρονικό διάστημα)

3) έχουν καλύτερη απόδοση (άρα και οικονομία).

Τίποτα από αυτά δεν ισχύει για τα ιβρυδικά. Είναι πιο σύνθετα (άρα και πιο ζημιάρικα από τα συμβατικά), δεν έχουν καλύτερη απόδοση (ότι κερδίζεις από το ρεύμα, το χάνεις από το έξτρα βάρος μπαταριών κλπ.) και επομένως δεν είναι πιο οικονομικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, AtiX είπε

Μα τα εργοστάσια σιγά σιγά σταματούν να παράγουν ενέργεια μέσω ορυκτών καυσίμων και γενικά αυτή η εποχή θεωρείτε πολύ κομβική ως προς τα που θα πάει η παραγωγή ενέργειας και πως θα λυθεί η ενεργειακή κρίση που ως τα μέσα του αιώνα μας θα γιγαντωθεί…

Άρα το πρόβλημα δεν είναι τα αυτοκίνητα, αλλά η παραγωγή ενέργειας γενικότερα. Τότε γιατί διαφωνείς με την αρχική μου τοποθέτηση που σατιρίζω καταναλωτές που σπεύδουν να βρουν τρόπους να γλιτώσουν την τσέπη τους κ νομίζουν ότι κάνουν την κίνηση του αιώνα κ λες ότι οι αυξήσεις είναι παροδικές, ενώ υπάρχει σοβαρό ενεργειακό πρόβλημα κ καμία χώρα δεν είναι διατεθειμένη να κάνει παραχωρήσεις ως προς την μόλυνση του περιβάλλοντος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Όταν γίνει οποιαδήποτε μετάβαση, είτε στο υδρογόνο, είτε στο ηλεκτρικό, θα πρέπει να γίνουν επενδύσεις και στις υποδομές. Είναι αναπόφευκτο.

Όποιος δεν έχει θέση στάθμευσης θα φορτίζει στο πεζοδρόμιο. Σε αρκετές πόλεις του εξωτερικού υπάρχουν φορτιστές στο πεζοδρόμιο και δουλεύει μια χαρά.

Βέβαια, η μεγάλη κουβέντα είναι ότι όταν όλα τα αυτοκίνητα γίνουν ηλεκτρικά και εφόσον προχωρήσει η αυτόνομη οδήγηση, θα μπορούμε να κάνουμε μετάβαση σε car sharing με αυτόνομα οχήματα. Αλλά νομίζω ότι σε μία κουβέντα που πασχίζουμε να καταλήξουμε ότι τα ορυκτά καύσιμα πρέπει να φεύγουν σιγά σιγά (ιδίως σε μία χρονιά που τα προβλήματα διανομής των ορυκτών καυσίμων μας έχουν ξετινάξει το ενεργειακό μας budget) αυτά είναι "τρελές" σκέψεις.

Τα υβριδικά είναι μια μπούρδα και μισή! Δεν καίνε λιγότερο και έχουν και μεγαλύτερο κόστο συντήρησης. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι που τα ηλεκτρικά είναι καλύτερα από τη βενζίνη:

1) δεν έχεις εξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα (μπορεί τώρα να καις ρεύμα που παράγεται από τέτοια, αλλά είναι πιο αποδοτικό και μπορείς να αλλάξεις το μείγμα στο μέλλον)

2) έχουν χαμηλότερο κόστο συντήρησης γιατί είναι πολύ πιο απλά στη λειτουργία τους (μεγάλος αστερίσκος οι μπαταρίες, παρότι η εξέλιξή τους δείχνει ότι μπορούν να είναι πιο βιώσιμες από ότι οι ΚΕΚ σε σύντομο χρονικό διάστημα)

3) έχουν καλύτερη απόδοση (άρα και οικονομία).

Τίποτα από αυτά δεν ισχύει για τα ιβρυδικά. Είναι πιο σύνθετα (άρα και πιο ζημιάρικα από τα συμβατικά), δεν έχουν καλύτερη απόδοση (ότι κερδίζεις από το ρεύμα, το χάνεις από το έξτρα βάρος μπαταριών κλπ.) και επομένως δεν είναι πιο οικονομικά.

Ελα ρε συ, τοσοι αγοραστές υβριδικών δηλαδή είναι θύματα και η Toyota τετοιος ψεύτης που πουλάει μια τεχνολογία που είναι μια μπούρδα και μισή ε; χμμμ 🤔

Καμία εμπειρία με υβριδικό έχουμε, η μπα;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, leonidas_ είπε

Άρα το πρόβλημα δεν είναι τα αυτοκίνητα, αλλά η παραγωγή ενέργειας γενικότερα. Τότε γιατί διαφωνείς με την αρχική μου τοποθέτηση που σατιρίζω καταναλωτές που σπεύδουν να βρουν τρόπους να γλιτώσουν την τσέπη τους κ νομίζουν ότι κάνουν την κίνηση του αιώνα κ λες ότι οι αυξήσεις είναι παροδικές, ενώ υπάρχει σοβαρό ενεργειακό πρόβλημα κ καμία χώρα δεν είναι διατεθειμένη να κάνει παραχωρήσεις ως προς την μόλυνση του περιβάλλοντος;

Πάλι βάζεις δυο διαφορετικά πράγματα στο ίδιο τσουβάλι… άλλο το η παραγωγή ενέργειας, άλλο το τελικό κόστος που φτάνει στον πελάτη…

στην υπάρχουσα λύση και περνώντας τα χρόνια, θα γίνεται όλο και πιο έντονη η δυσαρέσκεια και των δυο πλευρών…

μπορούμε ως βάση να συμφωνήσουμε σε αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε φαινονται τοσο απλα τα πραματα με τα ηλεκτρικα...εδω λεει οτι η φορτιση σε ταχυφορτιστη ειναι 0.62€ η κιλοβατωρα και για 100χλμ του ηρθε 16μιση ευρα..εκαναν και πανω απο ωρα να φορτισουν τι σοι ταχυφορτιση ειναι αυτη;

https://www.newsauto.gr/news/ilektrosok-i-chreosi-tou-revmatos-stin-ethniki-odo/

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Τίποτα από αυτά δεν ισχύει για τα ιβρυδικά. Είναι πιο σύνθετα (άρα και πιο ζημιάρικα από τα συμβατικά), δεν έχουν καλύτερη απόδοση (ότι κερδίζεις από το ρεύμα, το χάνεις από το έξτρα βάρος μπαταριών κλπ.) και επομένως δεν είναι πιο οικονομικά.

Καλα τα γραφεις αλλα εδω εχεις λαθος. Τα full υβριδικα εχουν σαφως καλυτερη οικονομια κυριως μεσα στην πολη και λιγο στην εθνικη. Επισης ειναι λιγοτερο ζημιαρικα απο τα "απλα" μιας και ο κινητηρας χρησιμοποιειται λιγοτερο. Το υβριδικο συστημα συνηθως δεν βγαζει προβληματα με διαπιστωση κυριως απο prius 20ετιας. Στα αρχικα νομιζω χαλαγαν γρηγορα οι μπαταριες οι οποιες μεχρι το 2020 ηταν NiMH και οχι λιθιου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, AtiX είπε

Πάλι βάζεις δυο διαφορετικά πράγματα στο ίδιο τσουβάλι… άλλο το η παραγωγή ενέργειας, άλλο το τελικό κόστος που φτάνει στον πελάτη…

στην υπάρχουσα λύση και περνώντας τα χρόνια, θα γίνεται όλο και πιο έντονη η δυσαρέσκεια και των δυο πλευρών…

μπορούμε ως βάση να συμφωνήσουμε σε αυτό?

Να συμφωνήσουμε σε κάτι προσπαθώ τόση ώρα, αλλά δε σε βλέπω θετικό!!

Κ σου ξανά λέω, γιατί εγώ κ εσύ κ ο γείτονας και να αγοράσουμε ηλεκτρικό και να πληρώσουμε επιπλέον σε ρεύμα που κ αυτό ακριβαίνει; Καθόμαστε με ότι έχουμε μέχρι να αναγκαστούμε.

Κ να στο πω κ αλλιώς, μπορεί σήμερα να σε παρηγορεί ότι καις λιγότερο με το φυσικό αέριο κ πιο αποδοτικά επειδή ταυτόχρονα ζεσταίνει κ το νερό σου. Αν χθες σου έλεγα όμως ότι το φυσικό αέριο έχει ίδια τιμή με το πετρέλαιο θα έχεις βάλει; Ή θα καθόσουν στα αυγά σου με τον παλιό σου καυστήρα.

Θέλω να πω ότι σου πετάνε το τυράκι (τα κίνητρα) στην αρχή κ μετά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο σε μαμάνε οικονομικά. Σήμερα σου λένε μπες δακτύλιο με το ηλεκτρικό σου αμάξι, αύριο, σε ένα σε δύο σε πέντε χρόνια μπορεί να σου πουν ότι ο ηλεκτρικός κινητήρας παράγει βλαβερά ρινίσματα άνθρακα (λέω μια μ@λακια για παράδειγμα) κ αυτά τα μικροσωματίδια στην ατμόσφαιρα δημιουργούν σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα.

Με λίγα λόγια κανείς δε μπορεί να αναγκάσει κανέναν να μεταβεί σε μία νέα τεχνολογία, εκτός αν απαγορεύσουν οριστικά όχι μόνο την παραγωγή αλλά κ την χρήση μηχανών εσωτερικής καύσεως ή δώσουν κάποια επιδότηση (γελάμε) για αγορά ηλεκτρικού.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Τι εγραψα λαθος?

"Εσυ παλι νομιζεις πως το υγραεριο εχει διπλασια ενεργεια ανα λιτρο" 

Ακόμα δεν κατάλαβες οτι έπρεπε να γράψεις: 

"Εσυ παλι νομιζεις πως το υγραεριο εχει ΤΗ ΜΙΣΗ ενεργεια ανα λιτρο" 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Ελα ρε συ, τοσοι αγοραστές υβριδικών δηλαδή είναι θύματα και η Toyota τετοιος ψεύτης που πουλάει μια τεχνολογία που είναι μια μπούρδα και μισή ε; χμμμ 🤔

Καμία εμπειρία με υβριδικό έχουμε, η μπα;

Να μη σου πω ψέματα, δεν έχω προσωπική εμπειρία. Απλά γνωρίζω από τα reviews που διάβαζα και έβλεπα όταν κοίταζα για αγορά αυτοκινήτου ότι στα περισσότερα αυτοκίνητα (τουλάχιστον στις μικρές κατηγορίες) έχουν πολύ κακή απόδοση. Πχ. στα Toyota Yaris η ίδια η Toyota είχε κάνει μετρήσεις σε αυτοκίνητα test drivers στην Ευρώπη και έβγαλε κατανάλωση ~5 λ/100 χλμ, πολύ πάνω από την claimed. Δεν το λες και εντυπωσιακό. Αν κάποιος εδώ έχει ένα υβριδικό ας μοιραστεί την άποψή του. Είμαι ανοικτός σε αντεπιχειρήματα.

Πάντως το αν είναι η Toyota ψεύτες ή ο κόσμος θύματα δεν είναι κάτι που με αφορά. Και γενικά δε θεωρώ ότι τέτοιου είδους συζητήσεις περί ανάλυσης προθέσεων βγάζουν κάπου. Η Toyota έκανε μία επένδυση πριν 20 χρόνια και προσπαθεί να την εξελίξει. Σήμερα επενδύει στο υδρογόνο αντί για το ηλεκτρικό. Κάθε εταιρεία παίρνει τα ρίσκα της και αναλόγως κερδίζει ή χάνει. Ο χρόνος θα δείξει. Και η Mazda κάποτε επένδυσε τρελά λεφτά στο Wankel και δεν της βγήκε. Συμβαίνουν αυτά τα πράγματα.

11 λεπτά πριν, gbras είπε

Καλα τα γραφεις αλλα εδω εχεις λαθος. Τα full υβριδικα εχουν σαφως καλυτερη οικονομια κυριως μεσα στην πολη και λιγο στην εθνικη. Επισης ειναι λιγοτερο ζημιαρικα απο τα "απλα" μιας και ο κινητηρας χρησιμοποιειται λιγοτερο. Το υβριδικο συστημα συνηθως δεν βγαζει προβληματα με διαπιστωση κυριως απο prius 20ετιας. Στα αρχικα νομιζω χαλαγαν γρηγορα οι μπαταριες οι οποιες μεχρι το 2020 ηταν NiMH και οχι λιθιου.

Οκ, το δέχομαι αυτό που λες. Ωστόσο κρατάω τις επιφυλάξεις μου. Προσωπικά τα θεωρώ κακό vfm καθότι κοστίζουν αρκετά παραπάνω και δε θεωρώ ότι έχουν τόσο πολλά οφέλη. Ενδεχομένως η αξιοπιστία της Toyota να παίζει ένα ρόλο στο Prius. Αλλά θεωρώ ότι εξ ορισμού ένα πολύ πιο σύνθετο μηχανολογικά σύστημα είναι πιο πιθανό να βγάλει προβλήματα και χρειάζεται περισσότερη συντήρηση.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...